skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> Jindas: Diky, mrknu jeste na par dilu, co to presne je... Skoda, ze tam nemas starter, ten mi asi dneska chcipnul :-D
-> Jindas 23.12.20 18:36:31: Myslím originál Volvo. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Právě proto potřebuji na dárky
Budeš se divit, ale jsou, řešil jsem to tenkrát na VK klubu a s BBS přímo a ty mě to i potvrdili(všude loga BBS, atesty apod.)
koupil jsem je před 5 lety a jediný co k nim nemůžu sehnat jsou originální krytky středů (jsou prakticky v tom rozměru nesehnatelný, koupil jsem je bez nich bohužel)
A nechci se chvástat, ale v ČR je jen jediná sada v 5x108 a 65,1 střed a tu mám já.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Budeš se divit, ale jsou, řešil jsem to tenkrát na VK klubu a s BBS přímo a ty mě to i potvrdili(všude loga BBS, atesty apod.)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
A nechci se chvástat, ale v ČR je jen jediná sada v 5x108 a 65,1 střed a tu mám já.
-> Jirik_Tuňák1983: Pokud mě dáš 30, tak tu mám BBS CH R18 8,5j v 5x108
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Máš to tam ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Jindas 23.12.20 17:58:45: Nějaký vosumnástky ráfky? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jindas: Ahoj, mas v SZ :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: pošli mi mail do SZ,pošlu ti seznam co vše mám na S40 :-)
-> Jindas: Co mas prosim na S40 prvni generace (po face)? Diky
Ahoj, kdyby někdo něco chtěl na starší Volva, tak klidně dejte vědět, prodávám vše co jsem za léta nashromáždil
auto.bazos.cz/inzerat/... /dily-volvo-na-starsi-vozy .php
Pošlu seznam e-mailem. (virťáci klidně pište do SZ a nebo přes inzerát)
auto.bazos.cz/inzerat/... /dily-volvo-na-starsi-vozy .php
Pošlu seznam e-mailem. (virťáci klidně pište do SZ a nebo přes inzerát)
-> dragon_cb_cz 22.12.20 22:18:26: Máš recht, za ruce naštěstí netahají.
U FWD si to nedovedu představit.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 22.12.20 22:08:31: To jsou přesně ty momenty, kdy se ti volant začne snažit urazit ruce
I když u té AWD potvory to asi nebude tak zlé.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: Hele, jaxe to ve druhé části otáčkoměru nafouká.
S60R (2006) on Mustang Dyno @ Kings Performance, tuned by Hilton Tuning. Fully built S60T5 racing engine: Sleeves, pistons, rods, cams, fuel system, intake & exhaust valves, exhaust manifold, etc., VP Racing C-16 fuel
On 93 octane (on 1 of my other videos) we had 410awhp. On this one (as the graph from the Mustang dyno reads) we got 591awhp using vpracing c-16 race fuel. It has a Precision 6264 ball bearing turbo. The cat-back is an older one from EST (I plan on upgrading) with a modified 3" phuzzy dp. Still in the process of tuning and looking to get as close to or over 700awhp. Of course, I plan on needing an upgraded drive shaft and both front and rear angle gears. I'll post again after next tuning session. Thanks
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
S60R (2006) on Mustang Dyno @ Kings Performance, tuned by Hilton Tuning. Fully built S60T5 racing engine: Sleeves, pistons, rods, cams, fuel system, intake & exhaust valves, exhaust manifold, etc., VP Racing C-16 fuel
On 93 octane (on 1 of my other videos) we had 410awhp. On this one (as the graph from the Mustang dyno reads) we got 591awhp using vpracing c-16 race fuel. It has a Precision 6264 ball bearing turbo. The cat-back is an older one from EST (I plan on upgrading) with a modified 3" phuzzy dp. Still in the process of tuning and looking to get as close to or over 700awhp. Of course, I plan on needing an upgraded drive shaft and both front and rear angle gears. I'll post again after next tuning session. Thanks
-> Sita 18.12.20 14:49:25: To je mimochodem docela záhada - červených je fakt málo a přitom je to teď mezi lidma asi nejžádanější barva...
-> U-Geen 18.12.20 14:47:24: Tak některý jsou určitě víc, některý míň. Ono ta 9-3 zas tak špatná, speciálně na Aero podvozku, taky není ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Sita 18.12.20 14:34:21: Kdyby tě zajímal interiér atd tak dva docela hezký pofacelifty má David Bubník nafocený tady:
bubnikd.rajce.idnes.cz/Sa ab_9-3_AERO_V6_XWD_MAPTUN
bubnikd.rajce.idnes.cz/Sa ab_9-3_Sportcombi_1.9TTiD_ 2008
A jeden předface - tam je vidět to tlačítkový peklo:
bubnikd.rajce.idnes.cz/Sa ab_9-3_SS
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Sita 18.12.20 14:34:21: Kdyby tě zajímal interiér atd tak dva docela hezký pofacelifty má David Bubník nafocený tady:
bubnikd.rajce.idnes.cz/Sa ab_9-3_AERO_V6_XWD_MAPTUN
bubnikd.rajce.idnes.cz/Sa ab_9-3_Sportcombi_1.9TTiD_ 2008
A jeden předface - tam je vidět to tlačítkový peklo:
bubnikd.rajce.idnes.cz/Sa ab_9-3_SS
-> dragon_cb_cz: diky... V lete jsem na dovolenej okukoval sousedovic cerveny 9-3, na parkovisti me to auto hned zaujalo, coz se mi uz moc nestava... Pro mne je to nevsedni podivani, vypada to dost dobre.
-> dragon_cb_cz: hele treba moje - ted uz neoblibene - Subaru Legacy, coz je asi stejna trida, je vcelku motokarovity :-)
-> Sita: Saab 9-3 druhé generace (často označovaná jako 9-3NG nebo NG9-3, vyráběná cca od půlky roku 2002), tohle konkrétně je pofacelift (MY2008 a dál). Podvozkově je to podle mě docela dobré (má to pasivně řízenou zadní nápravu třeba), ale vyloženě "motokára" to není - ale to asi žádné auto v téhle třídě. I když v XWD verzi to umí předvádět docela zajímavý kusy teda. To spíš řízení moc sportovní není, na můj vkus dost přeposilovaný.
Jinak zpracování je celkem poctivý, ale zrovna na tomhle modelu je v interiéru "katování kostů" pod kuratelou GM docela znát - hlavně na kvalitě plastů atd. Ten pofacelift je na tom trochu líp, ale znát to pořád je. Třeba Okta z roku 2000 co jsme měli (výbava nějaká vyšší) měla pocitově plasty určitě lepší.
Jinak zpracování je celkem poctivý, ale zrovna na tomhle modelu je v interiéru "katování kostů" pod kuratelou GM docela znát - hlavně na kvalitě plastů atd. Ten pofacelift je na tom trochu líp, ale znát to pořád je. Třeba Okta z roku 2000 co jsme měli (výbava nějaká vyšší) měla pocitově plasty určitě lepší.
-> dragon_cb_cz 18.12.20 13:59:27: co je to presne za model aby se neznalec mohl podivat na vic fotek nez je dodas ty? Musim rict, ze se mi to docela libi. Sice me u severanu neoslovuje ta prevybavenost a soustredeni na komfort nez na motokaru, ale zase se rad podivam na poctivy zpracovani a neotrely designy...
-> King 18.12.20 14:09:40: Hele NEVS na té platformě oficiálně už asi 8 let vymejšlí elektromobil
Reálně to je jen čínská pračka na peníze nejspíš, nebo co vlastně...
-> Jirik_Tuňák1983 18.12.20 14:05:46: Jedna sousedka teď parkuje venku, protože s rakví na střeše do garáže nezajede - a druhé odjelo Twingo před asi dvěma týdny na odtahovce a doteď se nevrátilo. Naše je to místo uprostřed, kde stála ta 900 - takže když jsme s obouma 9-3 přijeli z Brna, tak jsme z každé strany píchli jednu 9-3, cvakli fotku a přeházeli nějaké věci a pak jsem 900 dal ven, aby měl nováček první noc pod střechou
Jinak máme ještě pronajaté druhé místo za tím sloupem - tady: -> dragon_cb_cz 18.12.20 13:59:27: je vidět jak tam kombajn stojí.
Jinak v inzerátu byla cena 145t Kč, řekl jsem si o bůra slevu za už trochu horší skla vnějších samostmívacích špíglí a dostal jí. Prodejce i pak řekl, že čekal větší smlouvání, ale já to moc neumím a přišlo mi, že ta cena je celkem adekvátní.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 18.12.20 14:05:46: Jedna sousedka teď parkuje venku, protože s rakví na střeše do garáže nezajede - a druhé odjelo Twingo před asi dvěma týdny na odtahovce a doteď se nevrátilo. Naše je to místo uprostřed, kde stála ta 900 - takže když jsme s obouma 9-3 přijeli z Brna, tak jsme z každé strany píchli jednu 9-3, cvakli fotku a přeházeli nějaké věci a pak jsem 900 dal ven, aby měl nováček první noc pod střechou
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak v inzerátu byla cena 145t Kč, řekl jsem si o bůra slevu za už trochu horší skla vnějších samostmívacích špíglí a dostal jí. Prodejce i pak řekl, že čekal větší smlouvání, ale já to moc neumím a přišlo mi, že ta cena je celkem adekvátní.
-> dragon_cb_cz: Tož, to je pjekné! Škoda to zakazovat!![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dragon_cb_cz 18.12.20 13:59:27: Za kolik byl? Jinak vás musí všichni mýlovat, blokovat tři místa. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Když včera velkovezír rozbil upload obrázků, tak jsem měl možnost to alespoň trochu opláchnout:
-> palinator 18.12.20 08:30:31: Pravda, u tohoto motoru se mi to zdá také celkem brzo.
-> palinator 18.12.20 08:30:31: Souhlas, překvapilo mě to. Majiteli se nezdál volnoběh či co, tak zkontrolovali korekce, byly vyšší, tak je nechal udělat. Tak snad na mě nečeká nějaké nepříjemné překvapení.
-> dragon_cb_cz:
Vstřiky? Nějak brzo ne?
Vstřiky? Nějak brzo ne?
Jinak ten nalevo je dnešní přírůstek. 1.9 TiD 110kW, 6q automat, premium leather interiér, 11 reprákové Bose audio, xylofony a hlavně - nájezd 145 tisíc. Předchozí majitel udělal komplet tlumiče s uložením, brzdy a vstřiky. Tak snad jsme nehrábli vedle.
-> Jirik_Tuňák1983: Taky ne. U žádnýho z turbobenzínů jsem nedostatkem výkonu netrpěl, u íčka se do větších akcí pouštět nemá smysl a u dehta hledám jiné přednosti. U Aerovky se ale na jaře možná pustím do zásadnějšího upgrade podvozku a brzd a vůbec celkového pomazlení...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.12.20 22:50:12: Tohle Volvo má i se dvěma buřtama na palubě 1664 kg. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> dragon_cb_cz 15.12.20 14:27:21: Proto se raději neopouštím do žádných větších akcí. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak jemu to funguje už cca 6 let.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak jemu to funguje už cca 6 let.
-> Jirik_Tuňák1983 15.12.20 12:34:54: Jj u Saabu je taky problém hlavně stabilita bloku - ta je u B2x5 ostatně problém i v sérii. Takže i pro relativně "sériový" auta se občas při GO motoru šáhne rovnou po starším B2x4 bloku a udělá se hybrid B2x4 blok/B2x5 zbytek.
-> dragon_cb_cz 15.12.20 09:34:44: Moc ne, jen toto.
Volvo built by ATM in Trollhättan.
875cc Injectors
K24 ATM hybrid turbo
Cold air intake
Sport exhaust
Upgraded intercooler
Třeba S60R má v sérii dva intercoolery, ale je tam zase riziko při velkém zvýšení výkonu se slabou stěnou mezi válci. Proto častěji upravují na vysoké výkony T5, který má 2401 ccm a ne 2521 ccm jako běžná 2.5T a R.
Volvo built by ATM in Trollhättan.
875cc Injectors
K24 ATM hybrid turbo
Cold air intake
Sport exhaust
Upgraded intercooler
Třeba S60R má v sérii dva intercoolery, ale je tam zase riziko při velkém zvýšení výkonu se slabou stěnou mezi válci. Proto častěji upravují na vysoké výkony T5, který má 2401 ccm a ne 2521 ccm jako běžná 2.5T a R.
-> Jirik_Tuňák1983 14.12.20 19:45:53: Jestli je něco co Volvu proti Saabu závidím, tak je to ten zvuk pětiválce
Jinak hezký hodnoty, jsou někdy detaily o tom autě? Zajímalo by mě, jestli to je funkční i jako celek. FWD nebo AWD?
-> palinator 14.12.20 22:21:50: Pro podobný využití se ty motory dají nafoukat na dost nesmyslný hodnoty, problém je to spíš udělat tak aby to fungovalo delší dobu - jak ve smyslu, že to intercooler uchladí (protože se sériovým si v teplejším počasí jednou dvakrát šlápneš a výkon jde do kytek, protože saješ výheň), tak v tom, že po pár šlápnutích není z pístů drť.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> palinator 14.12.20 22:21:50: Pro podobný využití se ty motory dají nafoukat na dost nesmyslný hodnoty, problém je to spíš udělat tak aby to fungovalo delší dobu - jak ve smyslu, že to intercooler uchladí (protože se sériovým si v teplejším počasí jednou dvakrát šlápneš a výkon jde do kytek, protože saješ výheň), tak v tom, že po pár šlápnutích není z pístů drť.
-> palinator 14.12.20 22:21:50: Tak 996tka měla něco kolem 400HP a tyhle turba jsou i těžký díky 4x4, takže se výsledku ani nedivím. Taky je to spíše GTčko než nějaké sportovní auto.
-> Jirik_Tuňák1983:
Ta 911 měla ale mezi válcema tříselnou kýlu ne?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ta 911 měla ale mezi válcema tříselnou kýlu ne?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Jeste by to bylo o to potupnejsi, kdyby to Volvo bylo konby :-D
-> MB_CML: Ja vim :-)
-> King: Nene, to má být "cena pevná, kilometry dohodou" ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Kocvin: Vitej v klubu. Tak az to budes prodavat, tak dej do inzeratu "cena i stav tachometru dohodou " :-)
-> Kocvin: Co bys za ty prachy nechtěl ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Sotva to člověk koupí, už to má tři kila na počítadle..
Tak snad zvládne ještě jednou tolik..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Borderer: prepravka nejaká , ako hovorím , dal som do polyuretanu a držia , ale musia byť nové kolesá , hrdzavé budú hrdzavieť furt
-> suri: Tak jestli je to všecko foréza nebo stříkaná tma, tak to pak asi chápu. ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)