skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> 1560: Věřím... je to prostě zajímavé auto, takových moc není.
-> dragon_cb_cz:
Možná 200, už fakt nevím... Ale jelo to dost dobře![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Možná 200, už fakt nevím... Ale jelo to dost dobře
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: No momentálně na cestě není žádný, ale největší smysl by to dávalo u té stříbrné Aerovky, reálně jezdí nejmíň. A to letos je to ještě celkem dobré a přes 2t km už od ledna má. A taky potřebuje nejvíc péče. Ale zase je to takový správně nevycválaný auto, motor předbíhá podvozek o 3 délky a tak, prostě je s tím sranda.
-> dragon_cb_cz 30.10.19 09:36:50: A který že to půjde do sjeta? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Syny: Njn ale s tím asi nepohnu
Leda by někdy odjely obě sousedky najednou - jedné patří to místo, kde stojí stříbrná aerovka, druhé to kde je to stříbrné Twingo. Naše je to uprostřed kde stojí brejlovec + si pronajímáme to za sloupem. Ale udělat rodinné foto někde venku asi bude jednodušší...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: Ted uz to kazi jen to oddeleni sloupem ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak i když dva stojí v garáži, tak jsem stejně jel do práce Aerovkou, když byla po ránu ve švédském živlu:
-> 1560: Má to tuším koníků 200, ale italských
A interiér mi přišel spíš komfortní než sportovní, ale to auto je prostě hezké...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983:
Jo, v tom jsem se jednou svezl. Byl to horkej kandidát na "nový" auto, ale nakonec to vyhrálo Volvo, přeci jen je trochu "lidštější" a "reprezentativnější& quot;, tedy rozuměj, levnější na provoz, protože v něm člověk nebude dělat kraviny
Těch tuším 240 koní bylo velmi mile ochotných a po zkušenostech s italama mě překvapila převodovka. A neskutečně příjemý a přitom sportovně vyhlížející interiér, no, dokázal bych si to doma představit.
Jo, v tom jsem se jednou svezl. Byl to horkej kandidát na "nový" auto, ale nakonec to vyhrálo Volvo, přeci jen je trochu "lidštější" a "reprezentativnější& quot;, tedy rozuměj, levnější na provoz, protože v něm člověk nebude dělat kraviny
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz 29.10.19 12:12:05: Mno, to nebyla. Dnes jsem potkal krémovou s černou střechou a je to prostě furt paráda.
-> Jirik_Tuňák1983: Vím, ale jen s automatem... což není nutně špatně, ale asi bych v tomhle případě radši manuál. Jedna fakt hezká 1.8 byla dlouho na prodej v ČR, dost max výbava, krásná modrá barva atd... ale nebyla úplně levná myslím.
-> dragon_cb_cz 29.10.19 11:18:26: Dělala se i s 1750 TBi. ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Tak paráda, další pacient... teda ne že by před tím byl Myschaak málo pacoš
Jak říkám, někdy to musím omrknout. Mě pořád láká poslední Delta s 1.4T, ale to je pořád ještě dost peněz než abych to koupil "jen tak", když jsou doma 3 Sobi...
Jinak italský pohodlí úplně ozkoušený nemám, jen krátce v Giullietě, ale taky mi to sedí víc než koncern. Tam vidím jiný kvality než pohodlí.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak italský pohodlí úplně ozkoušený nemám, jen krátce v Giullietě, ale taky mi to sedí víc než koncern. Tam vidím jiný kvality než pohodlí.
-> dragon_cb_cz: jj, ja mu ji nejdriv pujcil, kdyz se vrátila z výměny spojky ,at mi nestoji doma, kdyz sem poridil český sen , a on se do ni po prvnim svezeni zamiloval. No, ofce je trakař ,což sem čekal,tak jsem ji znechucen strelil a s radostí si dojel koupit další italku
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Já si říkal, že u něj na fotce nějakou vidím, ale barva mi na tu novou neseděla, tak jsem to nějak vytěsnil... takže skončila u něj jo?
Jinak díky... začínám si nadávat, že jsem tu 9-3 neotočil, mohlo to rodinný foto za něco stát
O víkendu jí Alča konečně trochu líp umyla a a dost prokoukla - skoro si říkám, jestli nesehnat někoho, kdo by ten lak vyčistil a rozleštil. Ale Kuba teď asi bude mít úplně plno ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Jinak díky... začínám si nadávat, že jsem tu 9-3 neotočil, mohlo to rodinný foto za něco stát
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: to máš pravdu....předsudky,no. Moji teď už bývalou černou Lybru si Myschaak doslova zamiloval....
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 29.10.19 00:02:45: Díky, není moc lidí, kteří ocení náš, váš, tvůj podivný vozový park.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Dost dobrý
Otacet 9-3 kvuli fotce se mi nechtelo, alo konecne spolecne foto ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Poslední sbohem pro ty, jež si musí hledat data na wikipedii.
www.auto.cz/volvo-xc90-d5 -posledni-sbohem-82804
www.auto.cz/volvo-xc90-d5 -posledni-sbohem-82804
-> dragon_cb_cz: vzhladom na to ze uz nemam R6 ale lenivu toyotu, tak cez 4000 uz naozaj nechodim, ale nie preto zeby som nechcel - bohuzial to nema ziaden zmysel aj ked je to benzin. Ovsem ked som mal bavoraka, tak obmedzovac mi cudzi nebol, kedze na dvojku to slo od 20 do 120km/h nebol problem predbiehat hocikedy som chcel, teraz mam sice v papieroch 108kW ale trpim pri kazdom predbiehani, do kopca predbieham len to co cuva alebo stoji
Preto si uplne neviem predstavit nejake rozumne jazdenie s takouto stodolou ked to nema aspon 300 koni.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz 19.10.19 19:46:32: Já bych s tím byl spokojený i jako s hlavním rodinným vozem, se kterým by jezdila Karkule i já. Aspoň by měla S60ka většího bráchu. Navíc u tohoto je ten systém rozkládání třetí řady na ten rok vzniku fakt parádní.
Tento naftový 5R je asi nejlepší volba, T6 tě sežere a V8 taky. Jediné mínus je, že by s tím jezdila Karkule i na nákupy a to není pro tu velkou naftu s DPF úplně ideální.
Tento naftový 5R je asi nejlepší volba, T6 tě sežere a V8 taky. Jediné mínus je, že by s tím jezdila Karkule i na nákupy a to není pro tu velkou naftu s DPF úplně ideální.
-> darklord 19.10.19 18:24:32: Ten už se nevyrába. Ten motor je navíc zcela dostačující určení vozu.
-> darklord: Jak často v běžném provozu řadíš později než v 3500 otáčkách? Já ani u benzínu moc často ne... Nehledě že tady se s tím obtěžovat nikdo nemusí a almara to vyřeší za něj. Tzn v běžném soccer mom provozu té krabice (což je její typické využití) to funguje nadmíru dobře.
Jinak průběh krouťáku u těch Volvo pětiválců nebýval špatný, tzn těch 3500 je asi celkem pesimistický odhad. Tak či onak, tyhle radosti v tom nemá smysl hledat. Je to tank. Pro neskutečné rozmazlence, ale tank. Manželce bych to koupil hned (mít na provoz), sobě nikdy.
Jinak průběh krouťáku u těch Volvo pětiválců nebýval špatný, tzn těch 3500 je asi celkem pesimistický odhad. Tak či onak, tyhle radosti v tom nemá smysl hledat. Je to tank. Pro neskutečné rozmazlence, ale tank. Manželce bych to koupil hned (mít na provoz), sobě nikdy.
-> dragon_cb_cz:
...a přitom taková blbost.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
...a přitom taková blbost.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: ano uz som sa dival na wiki, ja som mal za to ze pod 200kW sa tieto SUV ani nevyrabaju
Inak naco ti je dobre ze auto ukruti poloosu pri 2000ot, ked uz pri 3500 musis radit?
Krutak sam o sebe je udaj o hovne, pokial ho nemozes pouzit kedze vykon vsehovsudy ziadny ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: urcite nebudu korejci kopirovat ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: uvažoval jsem o tom, ale nakonec vyhrála X5...
-> darklord: Tohle je nejsilnější nafta co tam byla. Těch 420Nm krouťáku zas tak špatných není. Pokud je ti to málo,tak máš celkem smůlu, v krouťáku si pomůžeš leda benzínovou V8. Výkonem jsou všechny benzíny pochopitelně lepší.
Moc bych to ale neřešil, je to prostě ingot na kolech, vyloženě zajímavou dynamiku nemá žádná motorizace. Tahle nafta mi přijde zdaleka nejrozumnější volba - nějak to jede a zároveň to člověka nesežere. Z benzínů fakt asi leda tu V8, ale tam je ekonomika provozu šílená....
Moc bych to ale neřešil, je to prostě ingot na kolech, vyloženě zajímavou dynamiku nemá žádná motorizace. Tahle nafta mi přijde zdaleka nejrozumnější volba - nějak to jede a zároveň to člověka nesežere. Z benzínů fakt asi leda tu V8, ale tam je ekonomika provozu šílená....
-> Jirik_Tuňák1983 19.10.19 11:42:47: to sa vyraba aj takto podmotorovane?
-> castrol 19.10.19 17:47:05: Ta určitě nebyla první. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 19.10.19 11:43:17: kia sportage
-> Milan 136 14.10.19 20:40:55: Jj, ten je moc pěknej.
-> dragon_cb_cz 14.10.19 20:42:21: Nápodobně ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: mě stačílo, když jsem protáhl v sobotu ten naftový pětiválec a už jsem měl zase úsměv od ucha k uchu... To posunuté zapalování, kdy to není 180°, ale těch 144°, nebo jak to vychází, je prostě zajímavé jak zvukově, tak pocitově... Ani si nechcu představovat, jak je to u nadupaného benzínového pětiválce...
Budu dál snít, třeba někdy...
Budu dál snít, třeba někdy...
-> Milan 136: To je asi jediná současná škodovka, která by mě dokázala oslovit... ale moc mě neoslovujou ty cenovky ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jumbo 14.10.19 17:27:25: Na tohle je dobrý dát launch control u Superba 206KW. To na rozjezd s manuálem nedáš nikdy.
No tak jasný, turbo se chová samo o sobě jako tlumič :-)
Jinak kdyby měl někdo zájem, furt máme v práci hromadu novejch pevnejch turb bez regulace a westgate... Z motoru 6,8l
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak kdyby měl někdo zájem, furt máme v práci hromadu novejch pevnejch turb bez regulace a westgate... Z motoru 6,8l
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 14.10.19 18:40:50: Tomu nerozumíš bobí. Přesně jak píše Jarda a Dragon. Navíc turbomotor i třeba jen s rourou nedělá takový kravál jako atmosféra s tímtéž. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 14.10.19 18:40:50: upravený výfuk nutně nemusí zamenat řev ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Njn ale od určitý úrovně už jsi se sériovým výfukem bez šance, to upečeš...
-> Jirik_Tuňák1983: Rekl bych, ze je lepsi mit tichej nenapadnej motor, protoze o to vic tuzeri s dirou ve vejfuku nechapou co se deje...
-> Jumbo 14.10.19 17:27:25: To už můžeš dát Stage 4 za 90 000,- a tam máš turbo, vstřiky, lauf, SW atd.
Ta cena mi přijde solidní, na ten soubor dílů.
Ale ono je to svezení i o tom zvuku u baby desetiválce.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ta cena mi přijde solidní, na ten soubor dílů.
Ale ono je to svezení i o tom zvuku u baby desetiválce.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: Proto jsem psal +-, každopádně jak koukám na odkaz -> Jirik_Tuňák1983: , tak by těch 188 kW stačilo...
Jinak těma dílama s Rka jsme myslel třeba svody, vstřiky, atd., ale základ nechat jako 2,5T...
Každopádně je to hudba budoucnosti, hlavně se v tom nesmím svézt...
Jo a rozdíl z místa vidím i u Yetiho versus služební Oct, kombinace AWD a DSG to z místa odpálí tak, jak manuál s předokolkou nikdy...
Jinak těma dílama s Rka jsme myslel třeba svody, vstřiky, atd., ale základ nechat jako 2,5T...
Každopádně je to hudba budoucnosti, hlavně se v tom nesmím svézt...
Jo a rozdíl z místa vidím i u Yetiho versus služební Oct, kombinace AWD a DSG to z místa odpálí tak, jak manuál s předokolkou nikdy...
-> dragon_cb_cz 14.10.19 13:37:50: Přesně tak, kvůli turbíně. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: To "pocitově lépe" je asi hlavně kvůli turbíně, že má menší lag, ale tipoval bych, že odlišností tam bude víc.
-> Jumbo 14.10.19 04:51:15: Mohu potvrdit, že nemám nijak závratný výkon, ale díky tomu AWD je tam té atrakce až dost.
Pomáhá to trochu i do zatáček, že je vůz lépe vyvážený. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ad součástky z eRkového motoru. Není úplně o co stát, mám potvrzeno, že standardní 2.5T po kompletní úpravě, jede pocitově lépe než Rko, protože zabírá v nižších otáčkách.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Už jsem to sem dával: www.bsrczech.cz/tuningove -kity/.../2.5T
U AWD je bohužel omezení kvůli haldexu.
Ale co tak vídávám dragy, tak na to lidi celkem serou. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ad součástky z eRkového motoru. Není úplně o co stát, mám potvrzeno, že standardní 2.5T po kompletní úpravě, jede pocitově lépe než Rko, protože zabírá v nižších otáčkách.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Už jsem to sem dával: www.bsrczech.cz/tuningove -kity/.../2.5T
U AWD je bohužel omezení kvůli haldexu.
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)