skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
17:30:12
25.03.2017
25.03.2017
ochoda
-> Jirik_Tuňák1983: S60 se mi taky docela líbí, ale nějak když 4x4 tak 850 AWD 2.3turbo .
10:55:47
25.03.2017
25.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Kocvin 25.03.17 09:53:16: Tu už prodávají hodně dlouho, ale vypadá opticky pěkně. 6tikvalt fajn, ale vzhledem k převodům není nutný, stejně to točí málo . Pro 6q musíš Rko a nebo naftu.
Tohle taky docela ujde a má o 150 000 km méně najeto. -> Jirik_Tuňák1983 05.04.16 20:21:31:
Tohle taky docela ujde a má o 150 000 km méně najeto. -> Jirik_Tuňák1983 05.04.16 20:21:31:
09:53:16
25.03.2017
25.03.2017
Kocvin
-> ochoda: Tak že je starý je podle mě i výhoda ne?
Třeba takováhle S60 by mi do garáže teda mohla.. :) Akorát v 6q manuálu.. www.sauto.cz/osobni/.../1 6231733?goFrom=lis...
Třeba takováhle S60 by mi do garáže teda mohla.. :) Akorát v 6q manuálu.. www.sauto.cz/osobni/.../1 6231733?goFrom=lis...
17:38:42
24.03.2017
24.03.2017
ochoda
-> Kocvin: Taky sem to viděl na živo. Na mě je to už moc "vesmírná loď". Pokud velký a luxusní Volvo tak S80, ale na jednu stranu to chápu, už je to "starý auto".
17:20:17
24.03.2017
24.03.2017
Kocvin
-> Jirik_Tuňák1983: Je to nádherné auto.. :) Pokud bych teda kupoval tak určitě V90, viděl jsem jí na živo a od té doby strádám do prasátka Ale moc oprimisticky to nevidím, spíš na nějakou pěkně vybavenou V70.. Alespoň prozatím..
17:01:15
24.03.2017
24.03.2017
Jirik_Tuňák1983
15:11:08
21.03.2017
21.03.2017
dragon_cb_cz
-> King: No právě, že neobstará - ten motor management určitě ne. Ale parkovací senzory teda asi jo...
14:56:57
21.03.2017
21.03.2017
King
-> dragon_cb_cz: To nebylo myšlený tak, že všechno i v dnešním autě obstará s prstem v nose 8080 :-) Ale předpokládám, že i v tý době mohli šáhnout i pro modernější procáky.
14:16:58
21.03.2017
21.03.2017
dragon_cb_cz
-> King 19.03.17 11:16:27: Jinak k té hypermoderní technologii... ne že bych zrovna v jednotce pro parkovací čidla hledal bůh ví co, ale trochu jsi mě přinutil přemýšlet a došlo mi, že v ECU pro starší Saab-y, konkrétně Trionic 5.2 a 5.5, je normálně Motorola 68k (konkrétně MC 68332), což v roce 93, kdy s tím kluci z Trollhättanu přišli, bylo pořád relativně high-end CPU - 16 MHz, plně 32bitový... stejný kousky poháněly soudobý Amigy, Atari ST/TT, jablíčka a spoustu unixovech pracovních stanic - počítače, který v tej době v ČR stály hned několik průměrnejch platů.
Tak až zas bude někdo nadávat, co je kurva na těch ECU jako ND tak drahý...
Tak až zas bude někdo nadávat, co je kurva na těch ECU jako ND tak drahý...
14:06:01
21.03.2017
21.03.2017
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 21.03.17 12:51:05: detaily nevim, zkus si to dohledat, běžně takhle pečou desky z notebooků
13:56:16
21.03.2017
21.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 21.03.17 13:32:48: Já vim . Stejně jsou ty starší vehikle zlaté co do trvanlivosti vůči rokům a km.
13:32:48
21.03.2017
21.03.2017
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: no ne, normalni mysleno jako normalni zavada ... jako u subaru koroze, klepajici pisty... a tak :-)
13:25:19
21.03.2017
21.03.2017
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Ne, jenom dva z osmi
13:16:13
21.03.2017
21.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 21.03.17 12:57:37: Nevím co by tam mělo být francouzskýho, i když je tedy pravda, že jsem s FR věcmi měl u Píčasa taky docela potíže. A nejsi to náhodou ty, kdo vyměnil už komplet parkováky, nebyly náhodou francouzský?
12:59:58
21.03.2017
21.03.2017
Luky
-> Nwkt:
12:57:37
21.03.2017
21.03.2017
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Jj, protože to francouzský elektrický nefunguje už od začátku, tak se tam nemá co pokazit
12:51:05
21.03.2017
21.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 21.03.17 09:44:00: Nene, to není normální pro značku, když to hromadu let funguje a pak to začne blbnout. To je jako bych měl doma lednici, která chladí jen v úterý a ve čtvrtek a spokojil se s tím, protože je to pro zakoupený typ lednice dle ostatních majitelů normální. Dnes jsem ji měl v ruce a je tam fakt made in Germáni, takže to sedí - co se v autech elektrickýho pokazí, tak je to vždycky německý. Jinak i v servisu říkal, že ty jednotky jsou na rozdíl od originálních čidel docela frekventovaný problém. A to si vezmi, jak je krásně schovaná v molitanové peřince.
-> Jarda/felda 21.03.17 10:24:01: Jako do trúby, aby se případně zapekly studeňáky? Na kolik a jak dlouho, jako když dopékám bagetky?
-> Jarda/felda 21.03.17 10:24:01: Jako do trúby, aby se případně zapekly studeňáky? Na kolik a jak dlouho, jako když dopékám bagetky?
10:24:01
21.03.2017
21.03.2017
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 21.03.17 09:13:48: tak jí upeč
09:44:00
21.03.2017
21.03.2017
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: kamosovi to na ty XC70 blbne taky, takze to bude asi normalni. Cena za novou mi prijde ok.
09:13:48
21.03.2017
21.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> King 19.03.17 23:36:39: V pondělí jsem objednávku zrušil a dnes zase E E. Takže se bez nové asi neobejdu. Pravděpodobně v ní bude nějaký studeňák, nebo jiná německá sabotáž. Chvíli to budu ještě hlídat a pak jí objednám znovu. Co se dá za 4570,- po slevě dělat. Možná ještě podle čísla mrknu na netu, zda tam nebude něco levnějšího, popř. bych zkusil jetou, kdyby byla u nějakého jouzy, jež neví co to je, třeba za 200,- .
23:36:39
19.03.2017
19.03.2017
King
-> Jirik_Tuňák1983: ...cimz se mozna dostavame k tomu, ze obvykle neni na vine miniaturizace kremikovych struktur, ale nejakej spoj/konektor ;-) Kazdopadne drzim palce at to vydrzi. "Masaze " konektoru jsou mocnej servisni nastroj ve spouste oboru :-)
18:43:52
19.03.2017
19.03.2017
Jirik_Tuňák1983
V pondeli volam do servisu a objednavku jednotky pozastavime, popr. se domluvime, ze si ji nechaji v rezerve, kdyby neco. Dnes to normalne fungovalo, takze uvidime. Ze by ta demontaz narazniku, rozpojeni vsech tech spoju a pak dani dohromady? V patek pri odjezdu ze servisu to jeste hlasilo chybu, v sobotu jsem nejel a dnes uz OK, vsiml jsem se, ze to uz nehlasilo chybu, ale hlavne na radiu.
Jinak je ta pojebaná krabička vyrobená v Německu, což ledacos vysvětluje.
Jinak je ta pojebaná krabička vyrobená v Německu, což ledacos vysvětluje.
13:19:24
19.03.2017
19.03.2017
King
-> Jirik_Tuňák1983: Pokud mas pocit, ze jsem nepochopil, nechame to tak.
Na vode ze sudu neshledavam nic zavadnyho, maximalne bych to prefiltroval, abych si neucpal trysky komarima larvama a mrtvejma muskama :-)
Na vode ze sudu neshledavam nic zavadnyho, maximalne bych to prefiltroval, abych si neucpal trysky komarima larvama a mrtvejma muskama :-)
12:23:53
19.03.2017
19.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 19.03.17 12:10:07: Voda s jarem nebude mit takove cistici schopnosti a rizeto poskrabani skla je teoreticky vyssi. Jinak se pletes, dnesni auta maji skla proti poskrabani (vlasenky) mnohem mene odolna.
Zkus si jich par prostridat proti jarnimu nebo podzimnimu slunicku, mozna budes prekvapen.
Rad bych na tuto smes ale slysel i dalsi nazory.
Zkus si jich par prostridat proti jarnimu nebo podzimnimu slunicku, mozna budes prekvapen.
Rad bych na tuto smes ale slysel i dalsi nazory.
12:10:07
19.03.2017
19.03.2017
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983 19.03.17 11:10:49: Samozřejmě nemyslím vodu z jakékoli podhorské studny, ale třeba v Praze (jak kde) je voda z vodovodu (Želivka) měkká skoro jako destilka.
Myslel jsem třeba dešťovku, nebo pro fajnšmekry destilku a s jarem je to fakt lety ověřená kombinace
A co je na sklech dnešních aut jiného, čemu by měla vadit voda? Naopak dnešní vozy mají povrch skla odolnější proti poškrábání i chemii - to, jak vypadá po pár letech v denním provozu sklo mé škodovky - kdyby takhle vypadalo sklo moderního auta po několika letech sklo nového vozu, tak ho můžeš rovnou nechat vyměnit, protože při sklonu skel nových aut bys přes něj pořádně neviděl ani ve dne, natož v noci za deště...
Myslel jsem třeba dešťovku, nebo pro fajnšmekry destilku a s jarem je to fakt lety ověřená kombinace
A co je na sklech dnešních aut jiného, čemu by měla vadit voda? Naopak dnešní vozy mají povrch skla odolnější proti poškrábání i chemii - to, jak vypadá po pár letech v denním provozu sklo mé škodovky - kdyby takhle vypadalo sklo moderního auta po několika letech sklo nového vozu, tak ho můžeš rovnou nechat vyměnit, protože při sklonu skel nových aut bys přes něj pořádně neviděl ani ve dne, natož v noci za deště...
11:44:47
19.03.2017
19.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> King 19.03.17 11:16:27: Takhle to nemyslim, priste radeji poradne cti, tys to psal formou "tahylka a ozubena kolecka". Jinak to je presne ono, Kuzar a Brambor, o tomhle nic nevis, co se tyka soustavy, stejne jako ja nevim nic o bramborovi. Ekvivalent kvalitniho herniho Pc tam nemuzeme cekat ani jeden, to vime.
11:16:27
19.03.2017
19.03.2017
King
-> Jirik_Tuňák1983: Troufam si tvrdit, ze muj odhad zcestnej nebude, protoze 14nm je uvedena do praxe v roce 2014 a v podobny krabce fakt necekam 4 jadrovy CPU
Jakousi predststavu o "komlikovanosti a rozvetvenosti palubni soustavy " z brambora mam.
Jakousi predststavu o "komlikovanosti a rozvetvenosti palubni soustavy " z brambora mam.
11:10:49
19.03.2017
19.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 19.03.17 11:00:09: To si nejsem uplne jisty, videl jsi nekdy celni skla na novych autech? To si muzes dovolit tak na skodovce, u ktere sklo poskrabe max. praskla gumicka a kovove raminko jezdici rok po skle. Zajimava myslenka, nemuze ale voda zahnivat a zanaset trysky kamenem?
11:00:09
19.03.2017
19.03.2017
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983: Tak letní kapalinu kupovat je ptákovina - stačí voda a pár kapek jaru...
10:56:43
19.03.2017
19.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 19.03.17 09:23:41: Jeste jsem se dozvedel, ze to delaji hlavne letni kapaliny, ktere rozpousti mouchy apod.
10:16:41
19.03.2017
19.03.2017
Jarda/felda
-> U-Geen 19.03.17 09:23:41: tu používám taky kvuli tomu nástavci na nalejvání
09:23:41
19.03.2017
19.03.2017
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983 15.03.17 14:25:00: ted jsem koukal ze na Lidl kapaline je napsany, ze neposkozuje plasty svetel :) takze jsem v klidu
07:21:35
19.03.2017
19.03.2017
Bukaj
-> King 18.03.17 23:55:01: Souhlas s tím dopadem cutování costů na kvalitu.
Ještě dodám, že většina závad na podobných zařízeních není ani tak způsobená závadou elektronické součástky, jakožto selháním (elektro)mechanického charakteru (již zmíněné konektory, vyhřáté spoje, uklepané součástky, oxidace apod)
Ještě dodám, že většina závad na podobných zařízeních není ani tak způsobená závadou elektronické součástky, jakožto selháním (elektro)mechanického charakteru (již zmíněné konektory, vyhřáté spoje, uklepané součástky, oxidace apod)
07:11:32
19.03.2017
19.03.2017
suri
-> Jirik_Tuňák1983: to k čomu mám prístup lejem do feldy , tam to ničomu neublíži a že to moc nefunguje neriešim , bez tak miniem aj 50 litrov za zimu .. do Oct dávam originálku posledné roky pretože jazdím málo a super funguje ... Nie je problém si kúpiť domov na zimu pár 5L Velvany čo je lacné a svetlá neničí a používať to ... určite to bude lepšie ako raz taký drahý supermarket
00:40:22
19.03.2017
19.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> King 18.03.17 23:55:01: Tvůj odhad o komplikovanosti a rozvetvenosti palubni soustavy, nehlede na technologie, není zcela přesný. Konkretne u zminovaneho vozu je zcela zcestny.
23:55:01
18.03.2017
18.03.2017
King
-> dragon_cb_cz: Nésu expert, ale v nejaky priblbly parkovaci jednotce x let staryho auta bych asi nejaky prvky vyrabeny 14nm technologii nehledal ;-) Velkej potencial rizeni zivotnosti maj hlavne elektrolyty, konektory od vyrobce, co to dokazou vyrobit o 20 centu levnejc a naklady setrej i poddimenzovany soucastky a jejich chlazeni. To, co se driv resilo kusem poctivyho chladice pro soucastku, dneska obstara kousek plosnyho spoje rozpalenej na teplotu, kde jeste chudak Si soucastka nejak funguje aspon po dobu zaruky.
Treba Cougar 2,5V6 ma ŘJ ovladani dylky sani (IMRC), coz je tupej spinaci darlington a par soucastek okolo, kterazto krabicka by mohla bejt pri pouziti konstrukterskyho mozku a pri stejnych nakladech dtto nesmrtelna, ale soudruzi v FMC to dokazali vymyslet tak, ze se to pravidelne sere, a kvuli prehratymu trandu za dvacku se oficialne meni krabka za tisice
Treba Cougar 2,5V6 ma ŘJ ovladani dylky sani (IMRC), coz je tupej spinaci darlington a par soucastek okolo, kterazto krabicka by mohla bejt pri pouziti konstrukterskyho mozku a pri stejnych nakladech dtto nesmrtelna, ale soudruzi v FMC to dokazali vymyslet tak, ze se to pravidelne sere, a kvuli prehratymu trandu za dvacku se oficialne meni krabka za tisice
18:38:35
18.03.2017
18.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 18.03.17 15:56:19: Dřív se sraly jenom věci, kde se něco šoupe a nebo něco po něčem jezdí.
Ale hned jak jsem si auto vyzvedl v servisu, tak prostě paráda. Musel jsem jet oklikou, abych si užil po jednodenním odloučení ten zvuk a zátah. Prostě Saab a Volvo - divný auta, nikoliv 100%ní, ale člověk je potom jak postiženej.
Jinak já sice hudruju, ale ono se na tom autě ještě v podstatě nemuselo nic dělat, to bych si měl taky uvědomit, že.
Ale hned jak jsem si auto vyzvedl v servisu, tak prostě paráda. Musel jsem jet oklikou, abych si užil po jednodenním odloučení ten zvuk a zátah. Prostě Saab a Volvo - divný auta, nikoliv 100%ní, ale člověk je potom jak postiženej.
Jinak já sice hudruju, ale ono se na tom autě ještě v podstatě nemuselo nic dělat, to bych si měl taky uvědomit, že.
15:56:19
18.03.2017
18.03.2017
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Co je na tom divnýho? Elektronika prostě občas odchází, křemík nevydrží věčně a při těch rozměrech se kterejma se ve výrobě integrovanejch obvodů pracuje je to že to funguje spíš zázrak
10:44:08
18.03.2017
18.03.2017
King
-> Jirik_Tuňák1983: I zamestnanci firmy, co dodava ty jednotky, musej neco zrat :-) Zarim si nedovolej to, co vyrobci spotrebni elektroniky, ale speje to k tomu taky.
13:40:38
17.03.2017
17.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Jirik_Tuňák1983 16.03.17 18:44:42: Tak je to ta jednotka. Nechápu, jak se může posrat. Dnes si auto vyzvedávám a příští týden tam jedu na výměnu na počkání.
18:44:42
16.03.2017
16.03.2017
Jirik_Tuňák1983
Tak čínská (pardon švédská) čůza je v servisu. Jel jsem tam na olej a opravu parkovacího systému. V 2015 to házelo nepravidelně v létě chybu na třetím čidle (začalo to v těch brutal horkách, auto je černá met.), ale pak se to umoudřilo a byl klid až do února 2017. V únoru to začalo sem tam vyhazovat chybu (trojúhelníček a "parkovací zařízení - navštivte servis").
Zkoušel jsem čidlo, zda to je ono a když jsem se k autu přibližoval, tak ostatní pípala správně, třetí pípalo taky, ale vynechávalo a hlavně pípalo jinak v jiné vzdálenosti než ostatní.
Tak jsem na to prcal a nechal to až na roční březnový servis (dnes).
Včera jsem jel a hláška s trojúhelníčkem "parkovací zařízení - navštivte servis" mi tam začala skákat a mizet v sekundových intervalech i za jízdy na přivaděči dopředu, což jsem ještě neviděl. Prostě blik blik. Pak jsem tankoval a rozsvítila se tam jen při klíčku a šla normálně odmáčknout do zpráv a už neopruzovala tím nesmyslným blikáním. Auto ale čekuje furt všechno, takže je možné, že to házelo při jízdě nějaké výpadky, při stání na semaforu byl totiž klid.
Auto jsem tam ale musel nechat. Nárazník měli dole, kabeláž, kontakty OK (auto je celé zakrytované, takže bordel nikam nejde), ale hází jim to chybu na všech čtyřech zadních senzorech. Navíc chyba nejde vymáznout a visí tam natvrdo. Mají podezření na parkovací jednotku, co myslíte? Je to spíše ta jednotka a nebo může jedno čidlo vyřadit celý zadní komplet tak, že je tam full závada v diag? Pokud jednotka, co se na ní mohlo tak najednou vyjebat? Zkoušeli tam cvičně jinou, i když měla jiné art. č., ale nespolupracovala a než budou objednávat, tak zkusí ještě totéž č. jetou, jestli ji doženou.
Zkoušel jsem čidlo, zda to je ono a když jsem se k autu přibližoval, tak ostatní pípala správně, třetí pípalo taky, ale vynechávalo a hlavně pípalo jinak v jiné vzdálenosti než ostatní.
Tak jsem na to prcal a nechal to až na roční březnový servis (dnes).
Včera jsem jel a hláška s trojúhelníčkem "parkovací zařízení - navštivte servis" mi tam začala skákat a mizet v sekundových intervalech i za jízdy na přivaděči dopředu, což jsem ještě neviděl. Prostě blik blik. Pak jsem tankoval a rozsvítila se tam jen při klíčku a šla normálně odmáčknout do zpráv a už neopruzovala tím nesmyslným blikáním. Auto ale čekuje furt všechno, takže je možné, že to házelo při jízdě nějaké výpadky, při stání na semaforu byl totiž klid.
Auto jsem tam ale musel nechat. Nárazník měli dole, kabeláž, kontakty OK (auto je celé zakrytované, takže bordel nikam nejde), ale hází jim to chybu na všech čtyřech zadních senzorech. Navíc chyba nejde vymáznout a visí tam natvrdo. Mají podezření na parkovací jednotku, co myslíte? Je to spíše ta jednotka a nebo může jedno čidlo vyřadit celý zadní komplet tak, že je tam full závada v diag? Pokud jednotka, co se na ní mohlo tak najednou vyjebat? Zkoušeli tam cvičně jinou, i když měla jiné art. č., ale nespolupracovala a než budou objednávat, tak zkusí ještě totéž č. jetou, jestli ji doženou.
10:37:00
16.03.2017
16.03.2017
Jindas
-> Jirik_Tuňák1983: Mám spaceball... a musíš vyměnit celou tu konzoli. Bez toho to tam nedostaneš.
10:25:49
16.03.2017
16.03.2017
Jirik_Tuňák1983
Máte někdo ve vozíkovi Spaceball? Já ne, bylo by to fajn, ale kukal jsem, že se musí vyměnit i nějaká futra a ještě nějaké táhlo, páč to není jen náhrada fusekle.
16:26:02
15.03.2017
15.03.2017
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 15.03.17 11:18:05: To ne, 9-5 v mnoha ohledech (na to jak je to velká a těžká kráva) jede jako po kolejích, tam si stěžovat nemůžu (i s těma vyššíma/zátěžovejma pružinama na zadku je to pořád dobrý).
Ale 900NG/9-3OG maj vzadu obyčejnou torzku z Hčkový Astry či čeho a to teda nic extra není. V kombinaci s tragickým řízením (málo strmý, velkej volant a hlavně cestující celej ten ansámbl, takže se to do zatáčky nejdřív nějak žvejkne a pak až to začne zatáčet) to je spíš jízda stylem zamířit a vypálit.
Problém řízení řeší z velké části přídavná vzpěra (někdy se tomu říkalo Viggen rescue kit ) a tvrdý silenty na řízení. Zbytek problémů na předku pak řeší vzpěra rámu motoru. No a když se přidaj pořádný tlumiče a trochu se to sníží, tak už to celkem v pohodě... a ty jsi v tom za 20 klacků nejmíň
-> palinator 15.03.17 12:16:07: S těma cca 1300kg váhy to kazí radost skutečně kde komu - a to i v sérii, natož stg3.
Ale 900NG/9-3OG maj vzadu obyčejnou torzku z Hčkový Astry či čeho a to teda nic extra není. V kombinaci s tragickým řízením (málo strmý, velkej volant a hlavně cestující celej ten ansámbl, takže se to do zatáčky nejdřív nějak žvejkne a pak až to začne zatáčet) to je spíš jízda stylem zamířit a vypálit.
Problém řízení řeší z velké části přídavná vzpěra (někdy se tomu říkalo Viggen rescue kit ) a tvrdý silenty na řízení. Zbytek problémů na předku pak řeší vzpěra rámu motoru. No a když se přidaj pořádný tlumiče a trochu se to sníží, tak už to celkem v pohodě... a ty jsi v tom za 20 klacků nejmíň
-> palinator 15.03.17 12:16:07: S těma cca 1300kg váhy to kazí radost skutečně kde komu - a to i v sérii, natož stg3.
15:07:25
15.03.2017
15.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda/felda 15.03.17 14:51:55: Moc ne, xylofon se moc nehřeje.
-> U-Geen 15.03.17 14:46:30: Tak to tohle taky, byť to není stálá čtyřkolka. Když se to naučíš, jde s tím skoro to samé, ale musíš kola držet v prokluzu, což se dělá mnohem lépe u stálé čtyřkolky.
Nejvíc fun je, když předjíždíš autoškolu a při řazení na vyšší kvalt přesně vedle nich to práskne z výfuku. Kámoš říkal taky, že to s tím BSRkem celkově pěkně "hudruje".
-> U-Geen 15.03.17 14:46:30: Tak to tohle taky, byť to není stálá čtyřkolka. Když se to naučíš, jde s tím skoro to samé, ale musíš kola držet v prokluzu, což se dělá mnohem lépe u stálé čtyřkolky.
Nejvíc fun je, když předjíždíš autoškolu a při řazení na vyšší kvalt přesně vedle nich to práskne z výfuku. Kámoš říkal taky, že to s tím BSRkem celkově pěkně "hudruje".
14:51:55
15.03.2017
15.03.2017
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 15.03.17 12:34:59: ono spíš pujde o to že na rozpálený světlo stříkne studená kapalina
14:46:30
15.03.2017
15.03.2017
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: tak OTB ma fun factor maximalne v zime :) ale jiny vlastnosti to asi vcelku vyvazej, i to, ze je to pouzitelnej "rodinnej" kombik.
14:25:00
15.03.2017
15.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> suri 15.03.17 14:17:28: A jak to prosím tebe máme my normální smrtelníci vědět ? Nepřijdou mi ty sráděry i v běžných obchodech zrovna nejlevnější a ani od neznámých značek. To, že ty děláš v servisu a bereš to tam a nebo k tomu máš produktově blízko, to je jedna věc, ale neřeší to nákupy obyč. lidí 3 - 4x za zimu. Jedeš večer z práce, hlásí ti to málo chcánek, tak to koupíš při nákupu.