Jinak vymena termostatu za Wahler. Doted teda chudacek moturek. Ted mam 90 stupnu podle diagnostiky po 10 km. 75 po 5km. Ale vyjizdel sem s teplotou 50 kvuli nakupum predtim. Budik ukazuje 90 od 75. Topi to jak blazen, ale predtim sem si na topeni nestezoval, ale moc netopim. Spotreba samozrejme sla dolu. vcera sem dojel po 40km s prumerem 5,9. Ale bylo to papapa v kolone za kamionama, maximalka 70. Tak ze ne uplne relevantni do srovnani. Cestou tam to bylo 7,3. Mam pocit ze pred vymenou to bylo 8,1? Ale bylo chladneji.
Smrad v kabine po startu jeste pri vypnutem bufiku a i pri jizde. netesnosti kolem spoje za katem, dira ve stredaku, v koncaku, spoj koncak stredak po oklepani rzy jak emental
Tak ze novy od katu dal, Walker. Ale zadna netesnost u motoru se nepotvrdila. Ale za to se zjistilo ze je zezadu poblitej blok od oleje, bylo tam i videt nejaky fleky na svodech. Tak ze jestli to bylo z toho? A kvuli nizky teplote se to spatne vypalovalo? Kazdopadne ted uz se smrad neobjevuje. Ale vlnovec u motoru je v poradku. Asi si vsechno pridalo svoji trosku do mlyna.8 tisic...
Tak ze ted uz jen zjistit co mi to vzadu klepe

A jinak stale nadseni, dvere do bytu sem vozil stale v konfiguraci 4 mistneho auta, bez prave zadni sedacky, stejne tak i 3m late na postylku ( mezi sedackou spolujezdce a dvermi)


Jeste zkusim mrknout jestli najdu obehovy cerpadlo, jestli bezi. Ale tim by nizka teplota stejne nebyla. Ale topi to, to zas nemuzu rict ze by netopilo.










a ten pak měl vůli v ložisku

