![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Které Audi se vám líbí ?
-> Syny: ukrajinec jí dal manželce na ukrajinu, tak si to kdyžtak pořeší tam ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2: Takže za chvíli tam máš A7 zpátky na výměnu vzpěr? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale náhodou děti tyhle píčoviny odcení. Měl jsem tu A7 s easy open. Anička to viděla a že to musí zkusit, akorát úplně nepochopila princip a šla kopat do nárazníku. Pak to šla ukázat kamarádům, že to taky zkusej. No měli z toho zábavu asi 2 hodiny
Té menší naštěstí zatím stačí vypínač na světlo nad postelí![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 05.11.22 20:02:10: Len som to trochu preklikal, a k tým svetelným pikačovinkám by som dodal len toľko, že mám pocit, že dnes výrobcovia áut akosi zabúdajú brať v úvahu, že autá obvykle jazdia aj v daždi, v snehu, v mraze, a občas sú aj špinavé
Niektoré dnešné výmysly mi prídu, akoby malo auto jazdiť len v ideálnych podmienkach, v teple, suchu a čistote![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ked som videl tie svetíeika az ma naplo....V utorok som riesil reklamaciu modulu smeroviek a denneho svietenia....sice fungovalo ale hlasilo chybu...tak som si struhol vymenu ....a rozoberat 2X po sebe to nikdy nechces. Totok bude ine porno na penazenku.
Ako servis sme zostali za kokotov lebo sme vymenili modul od AUDI a nebol OK...a panko sa musel este raz porucat. Jednoznacne nasa chyba. NASKOK VDAKA ....![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ako servis sme zostali za kokotov lebo sme vymenili modul od AUDI a nebol OK...a panko sa musel este raz porucat. Jednoznacne nasa chyba. NASKOK VDAKA ....
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> King: ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj 06.11.22 08:51:19: Myslis treba jako ty odporne ucinne a jedovate brzdy Mercedesu vs. nasich normalizacnich skodivek, ktere zkritizoval dobovy Svet Mordoru?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Hračičky - vypadá to frikulínsky, ale dokud to nebude standardem u všech aut, bude to spíš kontraproduktivní (z hlediska bezpečnosti)...
-> Jaktak: C4 je fajn auto, ale už některé díly nejdou sehnat, nebo jsou minimálně problém. Sehnat pěkný kus je makačka a většinou pokud je pěkný a stojí za to tak taky stojí. Smysl snad dává jen nákup od někoho koho znáš, znáš auto a víš, že za to stojí a není to za nesmysl. Obecně 2.5 TDi v quattru je stále vyhledávané auto, zvlášť pokud má historii a je zachovalé. Už se nehledá moc na práci, spíš pro radost. Shánět to v dobrém stavu na práci je spíš takový vlhký sen, který nedojde naplnění. Což ale neznamená, že se to stát nemůže. Svezení je velmi pohodlné, místa dost, výbava podle modelu, ale většinou je to velmi pěkné. TDi 103kW by mělo mít 6-ti kvalt a je to opravdu pohodlné svezení. Co si pamatuju tak u quattra pozor na nádrž, zadní brzdy byly známé nefunkční ruční brzdou, nafta čerpadlem a vývěvou. Dobře tam nefungovalo ovládání klimatizace, ale řešit se to dalo. Průser je když ti odejde vložka topení v palubovce to je radost a pokud máš kus s historií, který teče jen při určitých podmínkách tak juchů - hledej. Spotřeba na dobrém TDi byla v quattru super - tuším jsem jezdil 6.5 na 100.
-> Jaktak 26.01.22 20:27:10: tak to si skontroluj co a od koho na to auto kupis...
Ale ako pises... ja mam zase rad original ale za inu cenu ako u nas....
Ale ako pises... ja mam zase rad original ale za inu cenu ako u nas....
-> SO545: Nemusim mit original dily, staci kvalitni druhovyroba.
-> Jaktak 26.01.22 17:21:52: Tak asi orginal...uz nato zozenies malo co...
A najst v tomto rocniku solidne auto...to je asi nemozne...aj ked zazraky sa deju.
A najst v tomto rocniku solidne auto...to je asi nemozne...aj ked zazraky sa deju.
Ma nekdo odsud zkusenosti s Audi C4 2,5 TDI, Quattro? Uvazuji o koupi, auto by najelo cca 10tis rocne, ma cenu o nem vubec uvazovat stran nahr. dilu, jaka je jejich dostupnost?
Hazel jsem dotazu na audi forum, ale tam je to mrtvy, proto davam do placu i sem.
Hazel jsem dotazu na audi forum, ale tam je to mrtvy, proto davam do placu i sem.
-> Lubes120 22.01.22 10:41:29: a tam kde jazdil je na vychode top povozenie...som tam skoro kazdy vikend ked je pocasie.... Mal si sadnut k Beresovcom...to by asi bol tichsie...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 22.01.22 10:31:32: to auto je ozaj asi pre všetkých nadšencov na svete top
-> SO545: nemáme ... ja si zakladám už viac na mechanike , onanovať na lakom na autách ktoré hrdzavejú a sú lakované tak že sú po zimne samá diera až na kov už nemusím ... nech to brzdí , svieti a jazdí , teraz rozmýšlam kolesá bratovi na auto a asi mu dám tie čo mám na Octavii , sú tam nové od apríla aj disky aj pneu a nemajú ani 1000km , alebo to predám celé
-> suri 29.09.19 18:34:50: nemate svoju lakovnu ???
mam minimalne 3kamaratov ktorym by som dal spravit aj svoje auto...
Ale ako pises aj ja inac riesim svoj spotrebak a inac auto na hranie v garazi.
Kto place pri spotrebke ze to chce enonuno musi aj zaplatit...
na druhu stranu je otazne co za svoje peniaze dostane.
Som od fachu a obcas by som plakal ci uz nad pracou mechanikov tak aj lakovacov...
Na druhu stranu poslednych 5rokov mame nabite min2mesiace do predu.
A dost zakaznikov co sa k nam vracaju lebo boli spokojny...a to potesi.
mam minimalne 3kamaratov ktorym by som dal spravit aj svoje auto...
Ale ako pises aj ja inac riesim svoj spotrebak a inac auto na hranie v garazi.
Kto place pri spotrebke ze to chce enonuno musi aj zaplatit...
na druhu stranu je otazne co za svoje peniaze dostane.
Som od fachu a obcas by som plakal ci uz nad pracou mechanikov tak aj lakovacov...
Na druhu stranu poslednych 5rokov mame nabite min2mesiace do predu.
A dost zakaznikov co sa k nam vracaju lebo boli spokojny...a to potesi.
-> SO545: ako hovorím , nikoho kto urobí tak aby to sedelo a bolo bez chyby nepoznám , a je rozdiel 60eur diel , alebo 140 čo bežne stojí ... potom to už neriešiš, vyzerá to ok , detailne to neobzerám a jazdí sa ... všetko sú to spotrebáky
-> suri 29.09.19 15:51:17: tak u mna 3diely na kompletku za 200e asi ani nahodou...to by som musel mat material zadarmo. Kamarat co od nas odisiel ma svoju dielnu a box.
Posielam k nemu kazdeho co chce mat auto v TOP stave a nie len akoze...ceny OK ale zadarmo tiez nerobi
Netvrdim ze by som to nedal za 200e ale ako pises bolo by to len odflaknute a ako tak sedelo...ale to by som si dobre meno nikdy nespravil
Ked som fusoval tak ma tesilo ze ludia si hovorili : dobry majster aj robota len drahsi...hold zadarmo sa kvalita robit neda.... Vela ludi vyliecil uz len nakup materialu na ich auto....mysleli si ze to stoji ako piksla syntetiky za komanca...![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Posielam k nemu kazdeho co chce mat auto v TOP stave a nie len akoze...ceny OK ale zadarmo tiez nerobi
Netvrdim ze by som to nedal za 200e ale ako pises bolo by to len odflaknute a ako tak sedelo...ale to by som si dobre meno nikdy nespravil
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ked som fusoval tak ma tesilo ze ludia si hovorili : dobry majster aj robota len drahsi...hold zadarmo sa kvalita robit neda.... Vela ludi vyliecil uz len nakup materialu na ich auto....mysleli si ze to stoji ako piksla syntetiky za komanca...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> SO545: ja už osobne lakovačku neriešim , nech to približne sedí , nie je postekané a plné múch a som spokojný -- hlavný rozdiel je že teraz dám za dajme tomu tri diely vrátane jedného klepania a gitovania 200eur , tú istú cenu za dvoje dvere a prístrek predný zadný blatník a prah a vyzerá to obstojne, ako dať raz toľko a chýb je tam rovnako ... v tomto už idem len po cene , sú to len autá no ...
-> suri 29.09.19 15:41:33: ak bude praca lakovaca zapalatena v garazi /rovnaka kvalita ako v praci/ ako praca garazoveho mechanika...otvorim si vlastnu lakovnu![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> SO545: známy na tom urobil solídny biznis , hlavne takto začiatkom jesene keď sú chladné rána a niektorá reťaz zachrastí , tak sú v strese a chcú meniť :D
-> suri 29.09.19 15:14:08: aj zlomeny clenok je v pohode ale nie kazdy je doktor...
u nas stoji len praca tusim 1200e
garazisti pytaju od 800-1000e plus material...a ten kupuju vacsinou u nas.
Je tu tychto aut dovezene velke mnozstvo...a funguju v podstate na pohodu.
Kamarat servisuje doma len AUDI napr...
je pravda ze ten 3liter nema rozvod ako 1.9TDi ale to mladenci netusia...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
u nas stoji len praca tusim 1200e
garazisti pytaju od 800-1000e plus material...a ten kupuju vacsinou u nas.
Je tu tychto aut dovezene velke mnozstvo...a funguju v podstate na pohodu.
Kamarat servisuje doma len AUDI napr...
je pravda ze ten 3liter nema rozvod ako 1.9TDi ale to mladenci netusia...
-> SO545: rozvody sú v pohode ak vieš čo a ako
pri 3.0litroch pada sanka pri serviske ked sa menia rozvody...
ten co si to kupi za posledne sa skoro zadrhne pri sucte material -praca.
ten co si to kupi za posledne sa skoro zadrhne pri sucte material -praca.
-> Nwkt 29.09.19 13:35:39: To si nechám zatím pro sebe.
-> Nwkt: Jakojo jo, je možný že kámoš měl smůlu, hodně toho bylo že se udělalo x za y tisíc a problém setrvával tak to zase šlo na zdviž.. Myslim že to dost žralo vodu a olej, nakonec se přišlo na to že jsou popraskaný obě hlavy a zkroucenej blok tak se to nakonec měnilo celý, potom co už v tom motoru bylo dost utopenýho. Jako nějak rizikový auto to kolem koupě nevypadalo a problémy se objevily asi až po půl roce.
Řek bych že se dneska spolehlivost aut dá měřit jenom v procentech šance že v tý loterii vyhraješ spolehlivý auto nebo prohraješ jmění.
Řek bych že se dneska spolehlivost aut dá měřit jenom v procentech šance že v tý loterii vyhraješ spolehlivý auto nebo prohraješ jmění.
-> Tom Troll: hele sousedi tu mají dvě A6 s tím motorem, jezdí s tím na firmu přepravu osob, takže toho namotají hafec a bez problémů. Jedu prodali a ta se pak vrátila se zadřeným motore, jak jsem kdysi dával fotky. Ale to servisoval idiot a zadřel to nejspíš kvůli KO čidlu na rozdělování tlaku oleje.
-> Jirik_Tuňák1983: A co bys s tím dělal?
-> Jirik_Tuňák1983: A co bys s tím dělal?
-> Nwkt: Zrovna v Touaregu s 3.0 TDi kámoš utopil jenom v motoru 250k a asi se s tim autem bude muset nechat zahrabat. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Koukám na nějaké zkušenosti a recenze a tak nějak nevím. O nějaké excelentní spolehlivosti se v souvislosti s tímto vozem úplně nehovoří.
Plus je potřeba počítat s rizetem většího zájmu nenechavců.
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> Nwkt 27.09.19 00:15:45: Co ty automaty v tom ještě?
-> Jirik_Tuňák1983: Zrovna tohle je rozumnej motor
Vyplatí se ještě A6 Avant s 3.0 TDi 180 kW, roky kolem 2012? A nebo raději eeee a: A) staré, B) komplikované a rizeto závad.
Jaké to má EURO?
Jaké to má EURO?
Takže strašák DPF je spíš taková urban legend? To rád slyším...
Nerad bych tu rozpoutával diskuzi na téma Francouzi vs. koncern, je to spíš o nějakým vývoji, jak mým, tak automobilek...
Ještě k těm motorům, ty dvoulitrový verze- 103 a 125 kw jsou na tom s mouchama asi stejně, že?
-> Pavel P@nkáč: No, tak +-, litr sem, litr tam :)
Nerad bych tu rozpoutával diskuzi na téma Francouzi vs. koncern, je to spíš o nějakým vývoji, jak mým, tak automobilek...
Ještě k těm motorům, ty dvoulitrový verze- 103 a 125 kw jsou na tom s mouchama asi stejně, že?
-> Pavel P@nkáč: No, tak +-, litr sem, litr tam :)
-> Jirik_Tuňák1983: jestli myslíš V10 tdi 5.0L tak to má kolem 12L zaleží v jakem autě:) kolik žere autobus nevím ale tak 25L?
-> Pavel P@nkáč 25.11.15 22:04:52: Hezké.
A V10 TDI jako autobus, takže se klidně může jezdit autobusem. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> THOMMY : 3.0 ma stejnou spotřebu jak 2.0![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2: tak espace je kapitola sama o sobě a troufám si tvrdit, že s tím mám víc servisních zkušeností než ty. Neříkám, že je to super, je to emisní hovadina, ale jen říkám,měnil se jednou na fábce, která měla dlouho KO vstřiky.
Jsou určitě jiný problémy, čeho se bát než zrovna DPF
Jsou určitě jiný problémy, čeho se bát než zrovna DPF
-> Milan 136 25.11.15 10:42:13: Protože celý DPF je kravina. Bývalý šéf s tím trpěl u Espace jako blázen, když bylo období kdy nebyl a žádná zakázka v Praze a jezdilo se jen po Plzni. V takových případech se měnil asi 3 x olej a dělala se regenerace v servisu za ne malý peníz... Já bych s tím auto nechtěl ani zadarmo...
Bohužel současná produkce je odsouzena k zániku už po první technické, neb všechny ty tablety místo přístrojů, LEDky ve světlech a čidla pomalu i na to, že si řidič prdne a nebo že před autem přeletí moucha prostě nemůžou mít delší životnost a udržet takové auto při životě bude vysoce nad možnosti běžných občanů neb díly stojí nesmysl...
Bohužel současná produkce je odsouzena k zániku už po první technické, neb všechny ty tablety místo přístrojů, LEDky ve světlech a čidla pomalu i na to, že si řidič prdne a nebo že před autem přeletí moucha prostě nemůžou mít delší životnost a udržet takové auto při životě bude vysoce nad možnosti běžných občanů neb díly stojí nesmysl...
-> Milan 136 25.11.15 10:42:13: asi tak , mám tu autá čo majú cez 350 000km , aj kopec 2,0 PD BMM kde sa o zanášaní DPF a neschopnosti ho regenerovať hovorilo stále a nič , nikdy sa nič nemenilo , čo viem nejaký ten kus tak jedine na búračku ...
-> Syny: nemá. A co mám zkušenost, tak v mnoha přápadech to vykuchávaji blbci, co si s tím neví rady a neumí opravit příčinu zanášení. Vždycky oni mi řekli že je špatnej a že novej je za 60 tak ho zrušili
-> palinator: to je mi tak nějak jedno
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: to je mi tak nějak jedno
-> Milan 136:
Mně by sralo že to jednou za pár stovek kilometrů bude stříkat naftu nějak zbytečně a že motor má zbytečnej protitlak ve vejfuku.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Mně by sralo že to jednou za pár stovek kilometrů bude stříkat naftu nějak zbytečně a že motor má zbytečnej protitlak ve vejfuku.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136 25.11.15 10:42:13: Jestli to neni tim, ze zbytek aut je ma vykuchany a tudiz ani neni co menit ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136 25.11.15 10:42:13: Taky nechápu proč se lidi bojí DPF. Zvláště dnes, když se na mnohé značky dají sehnat repase ve značkovém servisu výměnným způsobem v rozumných cenových relacích. Nejraději mám takové teoretiky, kteří furt hází čísla jako tyvole 80 000,- a to až se ti posere, tak "známej" za to dával 40 000,- apod.
Proc se vsichni boji DPF? Za dobu co jsem v servisu se menilo jednou a to na fabii 1.6, ktera hodne dlouho jezdila s KO vstrikama a proste uz byl plnej popelu.
Jinak k Audi nedokazu 100% adekvatne odpovedet k motorum, co nemame ve Skode
Na tech dvoulitrech podelne ulozenych zlobily ty hridelky pohonu olejovyho cerpadla. Jinak piezo vstriky budou uz vymeneny
Jinak k Audi nedokazu 100% adekvatne odpovedet k motorum, co nemame ve Skode
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Na tech dvoulitrech podelne ulozenych zlobily ty hridelky pohonu olejovyho cerpadla. Jinak piezo vstriky budou uz vymeneny