-> Bukaj 06.11.16 22:08:45: To už je fakt zvrácenost, přirovnat nebo naroubovat Felicii a Fabii konby k tématu o BMW. Ale když nad tím tak přemýšlím........, Jardo?
-> Tuner#2: Jsem si říkal, proč to má díru místo světla...
Jinak tohle auto a Felicie jsou dvě auta, které se mi v provedení kombi líbí víc, než základní verze (Fabie se mi nelíbí ani v kombíku, i když je to menší zlo, než hečbek)
-> darklord: To fakt tusim, proc by sis to mel myslet :-) Abych ti udelal jeste vetsi radost, tak je to navic M47 110kW vydechlina :-) Proste se mi nechtelo oblejzat x sestihrnkovejch vrazd, nez clovek narazi na neco jeste pouzitelnyho a vyresil jsem tim manzelcino volani modernizaci vozovyho parku a kamosovu tizivou fin. situaci po rozvodu :-)
Zensky je sumak, jestli to ma 4 nebo 6 hrnku a M-paket.
-> Luky: Nevim jak Zubaru, ale u bawa se prej regenerace spousti pri 2500rpm a dosazeni teplot motoru a filtru, ale prave pri jizde na plnej ceres se regenerace bohuzel prerusuje.
Ve skrytu duse jsem doufal, ze manzelcino dojizdeni do prace bude na obcasnou regeneraci stacit, ale kulovy :-) Naposled to dospelo do faze, ze uz i ona (!) zaregistrovala, ze uz to moc netahne. Pri ceste po dalnicnim privadeci jsem chtel do mirnyho kopce predjet kamion a 520d s tim mela neskutecnej problem - normalne jako s omezovacem. Na dalnici jsem horko-tezko vytahnul 120, postupne se to zlepsovalo a po absolvovani cely D11 v obou smerech se rucicka tacho konecne podivala na dvoustovku :-)
-> palinator: v sobotu jsem jel dieselovou Imprezou do Norimberka. DPF nás na tom pořád zlobí, ale myslím, že poté co jsem na poloprázdné dálnici několikrát měl několik minut v kuse plynový pedál zamáčknutý v koberečku, to bude cajk Navíc jsem tam byl poměrně rychle
-> vhml: 5ka kazdej generacie ma podvozok viacmenej zhodny so sedmickou snad jedina vynimka bola E39, ale ta bola vynimocna tak nejak celkovo ked ma z celej histore jedina ine stredenie a nebola 4x4
-> U-Geen: Taky jsem je moc nechapal, ale i ten podvozek blbyho nakladaku e61 mne, jako mondeistovi, vyrazil dech...tak jsem ho koupil :-) Co clovek usetri oproti benzinaku, to zas poctive spali pri pravidelny povinny projizdce po D11, aby vypalil dpf :-)
U-geen: mel jsem moznost se chvili vozit kolegovo E91 320D a musim rict, ze se mi to taky libilo. Tak moc, ze jsem se jednu chvili dival po necem podobnym trojkovym v sedanu, ale s manualem, pak i jednickovym, ale porad je to na mne moc drahy, takze nic :)
Já se nechal povozit onehdy 328Ci, chtěl jsem ať tomu dá napít, nevim jak tomu dal, ale výsledek mě zas tak neuchvátil... spíš mě zaujalo jak člověk spíš leží, než sedí, jak je posaz dole.
V patek jsem se svez kamaradovou 530D sedan, F10 (rok 2012), automat... fakt me prekvapilo, jak je to auto dobry. Je fakt, ze si to nechaj zaplatit, nicmene uz zacinam majitele báw chápat.
...nemáte doma někdo z Pce kraje e34? Jedno jesi kombík nebo sedan, na motorizaci nezáleží. Ne, nescháním auto na prodej, jen bych si ho chtěl prohlídnout naživo. Díky
-> cPetan: Jako -> Luky: Ne tlapka ale zadní nohy nejsou rovně, ale dozadu. A když k tomu přidáš to že klasicky je jednička doleva a dopředu, tak z toho vyplývá že "psí noha" to bude mít doleva a dozadu. Takhle jsem si to odvodil já
-> jok3r: Ono doplatit šlo leccos ten seznam je zrovna docela dlouhej, ale na vlastní oči jsem zrovna "psí nohu" viděl jen v M3. Hold původní majitel nebyl škrt
-> Tuner#2: Hodně velká rarita koukám americká verze. To je tak akorát do muzea a kochat se tím Jen jediná věc mě přijde divná proč to má černě natřený podběhy, ale to je jen detail
-> Tuner#2: Neni no, ale musím říct že za celou dobu co se o E30 zajímám a viděl jsem jich hodně. Tak s takovým origo stavem jsem se nikdy nesetkal. A i jedna zajímavost jestli řadicí páka nelže tak to má převodovku tzv. "psí nohu" jako je v M3 E30 2a3 a 4a5 proti sobě kterou jsem nikdy v "obyč" E30 neviděl.