skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
V říjnu byl na prodej za 200k prej se čeká na fandu co ocení stav auta ...
-> dragon_cb_cz: to je dost zvláštní to lpg no
-> dragon_cb_cz: jo, na bazosi je ted 3.0H6 SpecB s LPG... taky nepochopim :)
-> vhml: -> Milan 136: Jak může někdo do podobnýho auta nacpat LPG nechápu... a tu cenu taky ne
Za podobný peníze se dá dostat jinde o hodně víc muziky.

-> Milan 136 25.04.16 22:08:01: Neni to ten co visel na tom strome? 

-> Milan 136 25.04.16 22:08:01: už jsem na to koukal pro ženu :-) Ale cena je tak o 50 přepálená. Sice to asi stálo, ale to nikdo nedocení.
-> Tomaso435 25.04.16 22:02:39: ... a az ta kudla nevyjde, tak ver, ze bys radeji zase sedel v tej Fabii :)
-> Milan 136 25.04.16 21:59:24: vtipný je, když se snažím v salonech Kia vysvětlit co chci za díl, ale nemůžu jim dát vin, protože to chci do mazdy, kde je stejnej ale stojí polovic, než v mazdě
Hlavně u koncernu seženeš mraky dílů jetých, který ještě bohatě poslouží.

Hlavně u koncernu seženeš mraky dílů jetých, který ještě bohatě poslouží.
-> Tuner#2: Tak pak leda toto:
www.tipcar.cz/inzerat/vol kswagen-passat-16i-autklim apo-servise-cz-4904599.htm l
www.tipcar.cz/inzerat/vol kswagen-passat-16i-autklim apo-servise-cz-4904599.htm l
-> Milan 136: Však říkám, že ty důvody pro koncern chápu - ostatně, čeká mě asi shánění jedněch dveří na Accorda co mají svoje mouchy vinou dávné havárie, tak pak můžu poreferovat. Na druhou stranu, provozuju i auta podstatně obskurnější než většina Japonců a od 6 let nefunkční značky - a pořád nějak nepociťuju ten problém s dostupností dílů 
A ono těch japonců jezdí po světě kopice, tak holt kdybych chtěl nějakou specialitu tak zabrousím místo na aukro na ebay... a vyřešeno. To spíš ty jetý díly jsou problém, těch je fakt míň... jenže ani na koncernový auto jsem nikdy neměl čas je někde shánět, takže jsem stejně kupoval nový.

A ono těch japonců jezdí po světě kopice, tak holt kdybych chtěl nějakou specialitu tak zabrousím místo na aukro na ebay... a vyřešeno. To spíš ty jetý díly jsou problém, těch je fakt míň... jenže ani na koncernový auto jsem nikdy neměl čas je někde shánět, takže jsem stejně kupoval nový.
-> dragon_cb_cz: to já zase fávem nemám problém najet 25 a víc tisíc KM za rok.. :D na tej fábce mě sere takový to nespojení s vozovkou.. servo, stabiky atp.. to všechno znesnadňuje čtení toho auta a jeho chování... s fávem sem sehranej že si troufnu jet fakt kudlu.
-> dragon_cb_cz: to jsou veci spotrebni. Ale co treba karosarsky dily? A dalsi hromada dalsich, ktery v druhovyrobe casto nejsou a a jety uz vubec ne. Tady je koncern v jasne vyhode v tom, ze je na trhnu k dostani od originalnich dilu k druhovyrobnim hromady.
Staci mi ted shanet silentblok pod prevodovky na segry spark. Ten dil prakticky neexistuje. Jen s celou vzperou v autorizaku za nesmysl.
Byt to fabie, mam jich sehanej uz kontejner
Staci mi ted shanet silentblok pod prevodovky na segry spark. Ten dil prakticky neexistuje. Jen s celou vzperou v autorizaku za nesmysl.
Byt to fabie, mam jich sehanej uz kontejner
-> dragon_cb_cz 25.04.16 21:31:45: japonec nakonec :)
-> Syny 25.04.16 21:47:08: To je malý a najít slušného Golfa v kombíku jsem už taky zkoušel.
-> vhml 25.04.16 21:53:00: Je to model od modelu, ale i spotřebák je dražší a zpravidla hůře dostupný než na koncern. Zkrátka do japonce se mě nechce.
-> vhml 25.04.16 21:53:00: Je to model od modelu, ale i spotřebák je dražší a zpravidla hůře dostupný než na koncern. Zkrátka do japonce se mě nechce.
-> Tomaso435: Hmm, to jsem najel na Accordu za první dva měsíce a to ještě občas jezdím do práce na kole a občas Sobem 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.04.16 21:46:07: na MX-5 stojí všechny kotouče ATE kolem 800/kus , na Accorda jsem teď objednával přední za 1000 , zadní za 800. Rozvody na MXku za 1200. To nevím za kolik bys to chtěl...
Problém samozřejmě je u nespotřebních věcí.
Ale jako spotřebáka bych japonce asi taky nebral, ta servisní starost je s tím přece jenom trochu větší, protože si s tím někdo musí hrát a ne to dělat po paměti jak u koncernu.
Problém samozřejmě je u nespotřebních věcí.
Ale jako spotřebáka bych japonce asi taky nebral, ta servisní starost je s tím přece jenom trochu větší, protože si s tím někdo musí hrát a ne to dělat po paměti jak u koncernu.
-> Tuner#2: Ano, kotouče ATE na Accorda stejného roku a síly jsou o závratných 64 Kč... levnější než na Superba
Neblbni, o ceně dílů to fakt není. A konec konců, cenu těch dílů si před koupí auta můžeš snadno najít a porovnat... a fakt to rozdíl prakticky nebude.

-> dragon_cb_cz: ty voe, ja ji drtim furt.. mam ji rok a najel sem víc jak 3000km 

-> Tuner#2: A co treba toto? Ja osobne bych radsi VW nez Skodovku. Mozna jsou to jen osobni sympatie, ale prijde mi, ze treba zrovna Octavie jsou celkem predrazeny a hodne se kradou...
www.tipcar.cz/inzerat/vol kswagen-golf-16ilpg-klima- alu-serviska-cz-21883564.h tml
www.tipcar.cz/inzerat/vol kswagen-golf-16ilpg-klima- alu-serviska-cz-21883564.h tml
-> Tomaso435: Tak ono lidí co kupujou Fábii aby z ní za 40 let až dojde ropa měli uloženku s nájezdem pod 100 tisíc jako ty moc není 

-> vhml 25.04.16 21:44:49: No to si nemyslím a zkušenost to i říká... Ono stačí kotouče a desky na korejce vs. koncern. To je nebe a dudy.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.04.16 21:37:34: cena dílů je výrazně stejná ( Oproti jakýmkoliv jiným autům, ne oproti felicii )
-> Tuner#2: No jedna věc je cena dílů, druhá nutnost je kupovat... ale jak říkám, důvody pro koncern chápu.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.04.16 21:37:34:
jojo , jediný co vydrží je motor.

-> dragon_cb_cz 25.04.16 21:31:45: Japonec mě neláká ani cenou dílů a ani odolností proti korozi.
-> Tuner#2: A musí to bejt nutně koncern? Jako chápu výhody, ne že ne, ale za podobný peníze by se určitě dalo vybírat třeba i mezi Japoncema - můj čistě laickej pocit z koncernovejch benzínů je, že je to trochu minový pole a vyloženě bezproblémových voleb je pomálu. Nějaká Mazda 6, Accord Tourer nebo něco podobného tě neláká?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.04.16 21:14:56: já taky pro tchána sháněl nějakýho Seata, Leona atd. Ale trval nakonec na Fabii, že na Seata prej nesežene žádný díly...

-> vhml 25.04.16 21:11:19: Fabie je menší než felda, mám problém za volantem se nějak rozumně poskládat a přece jen to má být i rodiné auto. Na Seaty taky koukám, ale tam je ten výběr ještě bídnější. Ono Octavií je všude mraky, ale sehnat slušnou bude asi velký boj.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.04.16 20:54:50: no a nemáš lepší vzít Fabii, nebo třeba nějakýho Seata, který bejvaj obecně levnější a jen to má jiný nálepky?
-> Milan 136 25.04.16 21:06:02: Ja ich poznám len pár kusov a na všetkých hrkoce ten prestavovač vačky , osobne by som to nechcel a menil ho ...
-> suri: ze všech řetězáků je zrovna tenhle motor z hlediska rozvodu asi nejméně problémovej ne?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.04.16 20:54:50: chcelo by to vidieť ale nevyzerá zle , oproti 1,6Mpi to má normálnu prevodovku čo má pri 130cca 3500ot /to beriem hlavne u seba ako veľkú výhodu na dialnice aj okresky/ , spotreba môže byť fajn , len je tam ten trošku prekomplikovaný rozvod
-> suri 25.04.16 20:47:58: Bude s tím jezdit převážně žena, chtěl jsem něco kolem kila, ale už jsem na 120 - 150ti. Dneska jsem našel třeba tohle: www.sbazar.cz/ImportB/...
/16621301-skoda-octavia-ii
-combi-kombi-16-fsi
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.04.16 20:29:24: Nejazdí to zle , vie to mať aj slušnú spotrebu , aj výbavu , trošku by som sa obával toho že keď na tom hrkoce rozvod tak často aj prestavovač vačky / tak ako 1,4TSI/ ktorý stojí cez 500eur nový ... aký máš cenový strop ? skôr by som šiel do niečoho nového , 1,4TSI a pod
Co říkáte na 1,6 FSi? Moc chvály jsem na to v začátcích neslyšel, tak co teď po letech?
-> Tuner#2: jak říká suri, BGU nebo BSE, těch je víc.
S tím olejem je to tak jak říká, jedna ho bere jak benzín, jiná ne.
Zatím co se překroužkovalo, tak funguje dobře. Prodávající to neřekne žádnej, olej bude na max. Nebál bych se vyšroubovat svíčku na 1. válci-asi nejlíp přístupná a kouknout na ní. Napečenej olej poznáš hned
S tím olejem je to tak jak říká, jedna ho bere jak benzín, jiná ne.
Zatím co se překroužkovalo, tak funguje dobře. Prodávající to neřekne žádnej, olej bude na max. Nebál bych se vyšroubovat svíčku na 1. válci-asi nejlíp přístupná a kouknout na ní. Napečenej olej poznáš hned
-> saskyn2 19.04.16 21:31:39: ono štandard aj to asi len od FL to mali LaK ...
-> suri 19.04.16 21:11:19: JJ, izolační skla, to znám, jen jsem nevěděl že se to takhle jmenuje u škodovky. Na RS jsou asi úplně obyčejný, na Passatu je sunset ale izolační to asi taky není.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.04.16 21:15:22: Problém je to častý , hlavne pri LPG niekedy žerú až moc ... ja čo servisujem pár Octávií 50-150tkm tak olej neberie žiadna / všetko mením po 15tkm/ , ale z práce viem aj to že proste kusy čo žerú oleja nadmieru existujú ... v OII máš len kody BGU a BSE čo je v podstate to istý , myslím že jediný rozdiel je EU4-5 medzi nimi ... v sobotu som bol zo známym , má na CADDY 1,6 najazdené 570 000km , oleja to žerie do výmeny cca 0,5L s tým že to netreba ani dolievať , proste sa vymení , mechanicky bez problému ...spotreba kombinácia mesto +mimo do 7,5L v pohode , na okreske kľudne aj za 6-6,5L
Jinak ohledně té 1,6MPi - jít po určité kódu motoru a nebo problém se spotřebou oleje je globání? Jaké je řešení? Kroužky a jezdit klasický interval s "normálním" olejem? Za kolik to reálně jezdí? našel jsem názory od 6l až po 10 a více.
-> Syny 19.04.16 07:39:41: Je to celé dobité, zničený práh, zadní dveře, bylo to nejspíše bouraný, blatník má opravdu jiný odstín.
-> saskyn2 19.04.16 20:10:54: Všetko je dorobené , však originál to bol TOUR v holobyte ...
Sun safe sú sklá ktoré mali laurinky , sem tam RS , resp. od Faceliftu niektoré vývozy , dvojité sklá s foliou , protihlukové , protislnečné - údajne fungujú super a je pravda že po vytlmení dverí nemám pocit že mám zboku tichšie auto , tie okná by to asi poriešili ... inak stáli niekedy do elegance tuším 18tkč príplatok čo pamätám , passaty to majú tiež
Sun safe sú sklá ktoré mali laurinky , sem tam RS , resp. od Faceliftu niektoré vývozy , dvojité sklá s foliou , protihlukové , protislnečné - údajne fungujú super a je pravda že po vytlmení dverí nemám pocit že mám zboku tichšie auto , tie okná by to asi poriešili ... inak stáli niekedy do elegance tuším 18tkč príplatok čo pamätám , passaty to majú tiež
-> saskyn2: dvojitý lepený boční skla
-> suri: Plus sun safe neznám, co to je?
-> suri 19.04.16 13:50:43: To si tam vše dodělával nebo si to tak koupil? Já chci tu 1.6TDI taky vyvonět, jen se obávám že to nikdo moc neodcení a jestli mi to půjde tak jako doted(pořád dělám něco jiného) tak než to dodělám tak z toho bude veterán

-> Jirik_Tuňák1983 19.04.16 14:45:01: v pohode-> saskyn2 19.04.16 13:54:35: nj musíš použiť všetky odhlučnenia ktoré tam nie sú a môžu byť a je to o inom , plus sun safe sklá by urobili dosť ale neviem ich zohnať a nové stoja nezmysel
-> saskyn2: Ale jo, já ti věřím
Accord taky jezdí za 6-6.5 litru a není to úplně lenoch.... ale něco tomu chybí 


-> Jirik_Tuňák1983: Hele ani ne. Navíc ty základní motorizace jsou většinou stejně tak blbě odhlučněný že ve finále ti to dovnitř dělá větší kravál než ta nafta. Jediná vyjímka byla asi fábie, tam u 1.4 16 člověk nepoznal na volnoběh že má nastartováno jinak než podle otáčkoměru
-> dragon_cb_cz: Tak samo že je to o uživateli, sednu do toho a jedu 5 km do práce, pak zase potřebuju něco doma, takže takhle denně tak 5x. Hodně jezdím po Praze, jak spěchám tak moc podle limitů nejezdím, když jedu na chalupu tak to valím 170+ po dálnici, to samé když jezdím někam dál. Jako neříkám že normálnímu uživateli to nebude žrát mín, jen tam je prostě docela markantní rozdíl. Na mém 2.0tdi mi ted svítí nějakejch asi 8,5
No a třeba když jezdím RS tak jak to není automat, je to oktávka, takže lehčí, navíc CR, tak tam nemám problém jezdit za 6,5, což v kombinaci s 210k autem a mojí nohou je mazec...

