skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
-> Jirik_Tuňák1983: Taky me to celkem prekvapilo, ze to nema tyhle veci - ani destovej senzor, vyhrejvany sedacky, tempomat a tak... Ale na druhou strnau xenony jsou v CR s dennim svicenim jen k zlosti (pokud si auto neovesis nejakejma trapnejma ledkama z marketu), pipaky jsem na zadnem aute nikdy nemel a nijak zvlast mi nechybi. Nerikam, ze by to nebylo fain, ale kdyz nejsou, tak nejsou a preziju to. Destak by byl fain, stejne jako tempomat a vyhrejvany sesle. Taky me prekvapilo, ze to nema ani vydechy topeni vzadu, to uz ma dneska kdejaky auto - i nase firemni Octavie II. A na to, ze cena je skoro 200 000 Kc, tak treba ty Passaty B6 se daj s lepsi vybavou sehnat levneji. Ale ta Audina je pekna no :) Ale me to spis zajimalo hlavne kvuli tomu motoru, protoze tenhle vykon v pomeru k objemu mi prijde moc hezkej... :)
-> Syny 16.08.15 19:20:38: Je to stejně u Audi a kolegů zvláštní s tou především PŘÍPLATKOVOU výbavou. Podle mě je to z jejich strany zvrácenost. S-Line a bez pípáků, xylofonů, základním čalouněním, bez ovládání na volantu apod. Ale voseyk je to pravda moc hezkej. Hlavně nestárne. Za takovou se vždy otočím.
-> palinator: dilenska akce to poresi pokud jsou tam piezo
-> Milan 136:
...pokud jsou už ty vstřiky měněný.
...pokud jsou už ty vstřiky měněný.

-> Pavel P@nkáč: no to asi uplne kazdej motor kdyz se nad tim zamyslis. Ale ze by to byl vylozene pruser se rict neda
-> Milan 136: mě přijde že každý 2.0TDi ma nějaky svuj typický problem nebo je nějaky bezporuchový?
-> Syny: no však. foto motoru by neškodilo. asi to bude dvouvačka pd s piezovstřikem. ale fakt těžko říct. průser to myslím nebude tak či tak.
-> Milan 136: Je tam psany Euro 4.
-> Syny: kdybych věděl, co v tom je, tak bych řekl. Asi to bude ještě PD podle EU 4, ale těžko říct.
Vyuziju tohle tema, tak snad neva. Jen by me zajimaly postrehy znalych na tenhle motor:
www.tipcar.cz/inzerat/aud i-a4-20-tdi125kw-s-line-cz -19982052.html
Je to nejaky pruserovy nebo ne?
www.tipcar.cz/inzerat/aud i-a4-20-tdi125kw-s-line-cz -19982052.html
Je to nejaky pruserovy nebo ne?
-> dragon_cb_cz:
No někde jsem čet, že ty litry moc nevydržej, ale tomu u tohohle kusu teda zatím nic nenasvědčuje. Doporučoval bych Ti si to auto někde vyzkoušet/prohlídnout. Klidně se můžeš stavit. Mě to opravdu nezaujalo, nelíbí se mi to ani v nejmenším. To už radši Opla.
Možná kdyby to byla nějaká nabušená vybavená kára, tak bych řek, že to může bejt zábavný auto, podvozkově mi přijde docela pevný a obratný.
E: jak jsem řek. Ekonomický až hrůza. Řikám si že zas tak špatně na tom nejsem, si připlatit aspoň o trochu víc slušnosti.
No někde jsem čet, že ty litry moc nevydržej, ale tomu u tohohle kusu teda zatím nic nenasvědčuje. Doporučoval bych Ti si to auto někde vyzkoušet/prohlídnout. Klidně se můžeš stavit. Mě to opravdu nezaujalo, nelíbí se mi to ani v nejmenším. To už radši Opla.

E: jak jsem řek. Ekonomický až hrůza. Řikám si že zas tak špatně na tom nejsem, si připlatit aspoň o trochu víc slušnosti.

-> palinator: Alča jezdí málo ale s dětskou sedačkou, takže je prostor a bezpečnost silně žádoucí, naopak spotřeba tolik nevadí. Já jezdím cca 50km každý den, takže spotřebu naopak řeším dost.
Takže říkáš, že pokud bych sehnal nějakej neshnilej a vůbec tak nějak mechanicky zdatnej kus, tak je to (než to shnije) ekonomický přibližovadlo? Fakt je na ty cesty do práce...
Takže říkáš, že pokud bych sehnal nějakej neshnilej a vůbec tak nějak mechanicky zdatnej kus, tak je to (než to shnije) ekonomický přibližovadlo? Fakt je na ty cesty do práce...
-> dragon_cb_cz:
Hehe, já teď Swiftem "01 1.0 5dv jezdim. Najeto 70 tkm. Favorit je proti tomu Rolls-Royce. Tak odfláknutý a sociální auto jsem ještě neviděl. Třepotá se to jak pražskej krysařík, v hloubi palubky něco příšerně škvrčí, opěradla to má přitepleně úzký (a to jsem střízlik) a ve výbavě GL nejdou ani naklápět. Z hlediska konstrukce je všechno tenký, lehký, "plastizol" na podlaze je v asi třetinový vrstvě, než u 120 a je jenom tam, kam oko vidí na první pohled. Byť to auto bylo garážovaný a v zimě zas tak moc nejezdilo, tak je podlaha opupínkovaná začínající liškou. Z hlediska ekonomiky provozu asi lepší auto ani neexistuje. Fakt to žere kolem 5, motor (ač je to jenom dvoukroužek), nevezme olej takovým způsobem, že je ve vejfuku vidět koroze (prostě bez sazí). Na výkon 37 kW a rok 2001 to má poměrně dlouhou 5. rychlost, což kvituju. Nad 120 km/h se s tim dostává hodně těžko. Nádrž to má zoufale malou (odhadem jako Š120). Do kufru se vejde basa piv a přes idiotsky vysokou nakládací hranu a málo zdvihající se plato tam jde nakládat cokoliv pěkně debilně.
Shrnu to tak, že si kupuju na příští tejden tramvajenku, snad se mi Toledo vrátí brzo.
E: proč nekupuješ vlastně Swifta pro Alču? Máte nějaký převrácený hodnoty ne?
Hehe, já teď Swiftem "01 1.0 5dv jezdim. Najeto 70 tkm. Favorit je proti tomu Rolls-Royce. Tak odfláknutý a sociální auto jsem ještě neviděl. Třepotá se to jak pražskej krysařík, v hloubi palubky něco příšerně škvrčí, opěradla to má přitepleně úzký (a to jsem střízlik) a ve výbavě GL nejdou ani naklápět. Z hlediska konstrukce je všechno tenký, lehký, "plastizol" na podlaze je v asi třetinový vrstvě, než u 120 a je jenom tam, kam oko vidí na první pohled. Byť to auto bylo garážovaný a v zimě zas tak moc nejezdilo, tak je podlaha opupínkovaná začínající liškou. Z hlediska ekonomiky provozu asi lepší auto ani neexistuje. Fakt to žere kolem 5, motor (ač je to jenom dvoukroužek), nevezme olej takovým způsobem, že je ve vejfuku vidět koroze (prostě bez sazí). Na výkon 37 kW a rok 2001 to má poměrně dlouhou 5. rychlost, což kvituju. Nad 120 km/h se s tim dostává hodně těžko. Nádrž to má zoufale malou (odhadem jako Š120). Do kufru se vejde basa piv a přes idiotsky vysokou nakládací hranu a málo zdvihající se plato tam jde nakládat cokoliv pěkně debilně.
Shrnu to tak, že si kupuju na příští tejden tramvajenku, snad se mi Toledo vrátí brzo.

E: proč nekupuješ vlastně Swifta pro Alču? Máte nějaký převrácený hodnoty ne?

-> U-Geen: Nooo... jako bezpecnost ano, ale rok a pul jsem jezdil spotrebne GLSkou - asi tak
Novejsi Swift urcite uplne tragickej nebude a kdyz budu mit smulu, tak me kamion sesrotuje v cemkoliv...
Ad pubertalni sen, ten jsem si uz castecne splnil koupi spotrebky pro Alču
A na úplné splnění nechvátám, buď se objeví vhodnej kus v ČR nebo si udělám výlet do Švajcu, každopádně to teď neřeším... fakt jde o postrkovadlo do práce, což ale neznamená, že to nemůže být zábavný. Ale economy first.

Ad pubertalni sen, ten jsem si uz castecne splnil koupi spotrebky pro Alču

-> dragon_cb_cz: 39kKc. Dikes :) No, svicky jsem vymenil, silentbloky na stabilizatoru taky, ale menit prevodovku se mi furt nejak nechce, kdyz ji mam doma - na to tu nemam podminky. Jinak by asi nebyl problem. Na bezny veci typu brzdy se asi neptas, tam je to samozrejme vsechno naprosto v pohode.
Pak je tam jeste trochu otazka bezpecnosti... precijen jae to malinka krabicka, nahoda je blbec a ses otec od rodiny... i proto tim jezdim cim dal min... ale asi si ho zatim necham :)
A s tim lowcostem jeste, to mas tezky... rozhlidni si co se ti libi, jestli by nebyla za slusny penize nejaka pekna "srdcovka"... Mazda MX-3? MX-5? ... proste nejakej pubertalni sen
Pak je tam jeste trochu otazka bezpecnosti... precijen jae to malinka krabicka, nahoda je blbec a ses otec od rodiny... i proto tim jezdim cim dal min... ale asi si ho zatim necham :)
A s tim lowcostem jeste, to mas tezky... rozhlidni si co se ti libi, jestli by nebyla za slusny penize nejaka pekna "srdcovka"... Mazda MX-3? MX-5? ... proste nejakej pubertalni sen
-> U-Geen: No jo, ale uz to rozhodne neni usporny
Jinak ten tvuj vypada paradne... na kolik te vysel? A jak moc uspesne je to servisovatelny v domacich podminkach?
Jinak vzhledem k tomu co je na trhu dostupny vubec netusim jestli to pojmout jako hledani totalniho lowcost spotrebaka, nebo se radsi vysypat do neceho novejsiho... ale pokud je jak rikate spolehlivost slusna, mozna by ten lowcost nemusel bejt od veci

Jinak vzhledem k tomu co je na trhu dostupny vubec netusim jestli to pojmout jako hledani totalniho lowcost spotrebaka, nebo se radsi vysypat do neceho novejsiho... ale pokud je jak rikate spolehlivost slusna, mozna by ten lowcost nemusel bejt od veci

-> dragon_cb_cz: po sportu se samozrejme koukej :)) ja bych do nej sel. precijen je to tezsi kraksna nez to moje. + kratsi prevodovka nez 1.3 pokud si pamatuju a dalsi plusy. Na velkejch kolech je to krasny. (od ty doby co mam Suzuki...) :)
-> dragon_cb_cz: no muj Ignis neni klasickej vysokej / 4x4 :-) Sice by se mi libil Ignis Sport (1.5) ale i tak mam to moje snizeny 3dv. rad a zcela odpovida moji predstave o primestkem vozitku :) bit.ly/1GyaEoW
-> U-Geen: Jo, mě ta značka taky nějak oslovuje. Ale Ignis mi teda přijde (co jsem teď rychle načetl) možná trochu jiná kategorie než hledám - mně by asi fakt víc seděl ten Swift - hledám fakt vyloženě "příměstský" auto.... Jo a rikas ze 1.3 je agilni dostatecne a po sportu koukat nemusim? :)
Na spritmonitor jsem koukal a swifty tam prave vychazeji v prumeru pod 6 litru, tzn líp než současný oktavián - což je cíl
Jo a Yaris... nevím, mě nějak neoslovuje, Toyota není moje krevní skupina, Suzuki určitě víc
-> haso: Spolehlivost je hlavní cíl... takže jsi mě potěšil
Na spritmonitor jsem koukal a swifty tam prave vychazeji v prumeru pod 6 litru, tzn líp než současný oktavián - což je cíl

Jo a Yaris... nevím, mě nějak neoslovuje, Toyota není moje krevní skupina, Suzuki určitě víc

-> haso: Spolehlivost je hlavní cíl... takže jsi mě potěšil

-> dragon_cb_cz: sama pozitiva a socialni jistoty, jen ta spotreba asi neni uplne nejmensi co by mohla bejt. Jinak mam Suzuki (obecne) rad. U Ignise je motor (1.3) nesmirne agilni, sedi to pekne na silnici a je to lehoucky. Ja mam nejakou K.O. prevodovku, tak mi to uplne nemeri kilaky obcas, ale pod 6 to urcite nejezdi.
U toho swifta nevim spotrebu... zkus mrknout na spritmonitor.de. Jinak jsou to auta kde je nejhorsi nemoci asi koroze, hlavne u starsich, na druhou stranu jsou to jednoduchy auta a je jich tu dost, aby se pripadny dily daly resit vrakacem. Novy na tom budou s korozi lip.
Jeste bych se poohlidnul po Yarisu... ten bude zrat taky prd, ve tridvirku je to i vcelku pohledne auto pro metrosexualky a spolehlivost bude ok.
Dalkovej central neni problem dodelat, to je par kacek a na neohlizel bych se po nem. El. okna jsou tak nejak standart, klimu osobne neresim (a je tam u me nejaky unik - nesepne se mi, ale zkusim nechat doplnit, unikaj u vsech aut standartne pry :)
U toho swifta nevim spotrebu... zkus mrknout na spritmonitor.de. Jinak jsou to auta kde je nejhorsi nemoci asi koroze, hlavne u starsich, na druhou stranu jsou to jednoduchy auta a je jich tu dost, aby se pripadny dily daly resit vrakacem. Novy na tom budou s korozi lip.
Jeste bych se poohlidnul po Yarisu... ten bude zrat taky prd, ve tridvirku je to i vcelku pohledne auto pro metrosexualky a spolehlivost bude ok.
Dalkovej central neni problem dodelat, to je par kacek a na neohlizel bych se po nem. El. okna jsou tak nejak standart, klimu osobne neresim (a je tam u me nejaky unik - nesepne se mi, ale zkusim nechat doplnit, unikaj u vsech aut standartne pry :)
-> dragon_cb_cz: otec mal ignis, asi rok 2009 ako sluzobne, 1.3 myslim to bol benzin, 4x4, el. okna vpredu, klima, dialkovy central
jazdilo to stale...jazdili stym po lese, kade tade...cez 100tis km to malo najazdene urcite (a mali to od novoty) a okrem bezneho servisu na tom nerobili nikdy nic
pochvaloval si ze je to male a nezerie to vela...a ze to vsade prejde
jazdilo to stale...jazdili stym po lese, kade tade...cez 100tis km to malo najazdene urcite (a mali to od novoty) a okrem bezneho servisu na tom nerobili nikdy nic
pochvaloval si ze je to male a nezerie to vela...a ze to vsade prejde
-> U-Geen: Ignise? A pocity a zkušenosti?
Cílem je malej benzíňák na 20km tam, 20 zpátky... hlavní kritérium je spotřeba a celkově nízký provozní náklady, rád bych nějakou rozumnou výbavu (klimatizace, centrál (ideálně dálkový) a elektrický okna alespoň vepředu by byly fajn). Jinak moc náročnej nejsem.
Jako Swift Sport by se mi určitě líbil, ale to asi nesplní podmínku té nízké spotřeby
Cílem je malej benzíňák na 20km tam, 20 zpátky... hlavní kritérium je spotřeba a celkově nízký provozní náklady, rád bych nějakou rozumnou výbavu (klimatizace, centrál (ideálně dálkový) a elektrický okna alespoň vepředu by byly fajn). Jinak moc náročnej nejsem.
Jako Swift Sport by se mi určitě líbil, ale to asi nesplní podmínku té nízké spotřeby

-> dragon_cb_cz: mam pouze mensi Suzuki ale s vetsim motorem :)
Jelikož pořád zvažuju pořízení nějaký prcka na dojíždění do práce, tak se zeptám - nemáte někdo zkušenost se Suzuki Swift? Ať už ty starší (třeba takový: auto.bazos.cz/inzerat/...
/Dedictvi-Suzuki-Swift-10i
-zak-v-CR-jako-nova-spotr4
1l.php) nebo ty novější...
Tenhle prcek se mi vždycky celkem líbil, starší kusy jdou sehnat za rozumno... ale neznám nikoho, kdo by to měl, aby mi dal referenci.
Tenhle prcek se mi vždycky celkem líbil, starší kusy jdou sehnat za rozumno... ale neznám nikoho, kdo by to měl, aby mi dal referenci.
-> Syny: zamaskovat korozi treba novým natěrem podle mě nebude problem, ale me to je jedno ja jezdim na naftu a pro alternativni paliva pochopeni zatim nemam

-> Milan 136: Tak to je zase genialni predpis :/
-> havlik: pokud je to 2.0 MPI tak to funguje v pohode. Na rozdil treba od tsi v passatech.
ale furt to ma nadrze pod autem a pokud se pod trmenem objevi koroze tak se dle vyrobce musi menit nadrz. A je ti jasny, ze pod trmenama to bude rezaty vzdy...
ale furt to ma nadrze pod autem a pokud se pod trmenem objevi koroze tak se dle vyrobce musi menit nadrz. A je ti jasny, ze pod trmenama to bude rezaty vzdy...
-> Nwkt: to sem právě asi uplně neviděl, nebo si to nepamatuju
-> havlik: Milan tu popisoval tovární CNG 

-> francomk: hele to neřeš:) já tomu taky moc nerozumim kdyby teda aspon LPG ale jezdí většinou prahu a okolí a tam pumpy jsou.
-> havlik: Hlavne, prečo CNG? Má v blízkosti čerpačku?
-> m8rinek 11.03.15 13:32:51: tak to je ovšem paráda, protože jen za přihlášení motorky jsem dával snad skoro 5000.
Švagrová by chtěla koupit Caddyho v CNG máte k tomu nějaké postřehy nebo tak? Něco už sem tu vyčetl ale nějak to uplně nestačilo jako přesvědčivé argumenty. Co jak na tom odchází a podobně?
-> m8rinek: tak to je zadarminko..
-> vhml 11.03.15 13:24:43: To je all in. Jak píše fufík níže, 800,-.
-> vhml: Jop, dřív jsem platil ještě litr za čistopis, kterej se někde posílal z Prahy nebo co, teď to dělaj na úřadě a vyšlo to pouze na 800Kč :). Za mě spokojenost...
-> m8rinek 11.03.15 13:00:50: čistopis je zadarmo?
To je hnus, u nás paradoxcně náklady na dovoz s novým rokem klesly
benzinový emise 400
dovozová TK 1600 (myslim)
vystavení čistopisu + RZ 800Kč
a pak ekozlodějna
Takže mě přihlášení vyšlo na rozumných 2800Kč. V řeči EUR 100 celkem...
benzinový emise 400
dovozová TK 1600 (myslim)
vystavení čistopisu + RZ 800Kč
a pak ekozlodějna
Takže mě přihlášení vyšlo na rozumných 2800Kč. V řeči EUR 100 celkem...
-> dragon_cb_cz 10.03.15 11:04:44: tomu ver ze je
-> dragon_cb_cz: -> palinator: Je to svinstvo, no...
K tomuto sa asi vyjadria viacerí
(čisto nezáväzne)
auto.bazos.sk/inzerat/... /Seat-Cordoba-16i-LPG.php

K tomuto sa asi vyjadria viacerí

auto.bazos.sk/inzerat/... /Seat-Cordoba-16i-LPG.php
-> palinator: 

-> dragon_cb_cz:
Jak říkal soudruh Jakeš: "Tu jsme to v minulosti trochu.. přešvihli, abych tak řekl, s tou socializací."
Jak říkal soudruh Jakeš: "Tu jsme to v minulosti trochu.. přešvihli, abych tak řekl, s tou socializací."

-> haso: Věřím... máte to tam ke zblití, pánové 

-> dragon_cb_cz: noooo
ja som si tie cisla nevymyslel
ja som si tie cisla nevymyslel

-> haso: Egh, to jako že bych jen za dovoz Soba dal 42% toho za co jsem ho koupil tady se vším všudy???
-> palinator 10.03.15 10:34:16: za SII 3,6 1700euri ...
-> haso:
Ty kráso to je dobrá čůrákovina!
Ty kráso to je dobrá čůrákovina!

ono to zas take tragicke nie je...
prihlasenie vozidla na prveho majitela v SR v pripade dovezeneho auta, ak je vykon do 80kW = 33e
tabulky = 33e
KO = cca 70e (aj menej, nasiel som za 63e, ale napisal som 70)
STK + EK = ja neviem, 70e dajme sumu
a este som zabudol...66,90e je recyklacny poplatok
to je 272,90e spocitane...prepis a tabulky (66e) musis platit tak ci tak, takze sa ti taky "dovoz" predrazi o 206,6e
prihlasenie vozidla na prveho majitela v SR v pripade dovezeneho auta, ak je vykon do 80kW = 33e
tabulky = 33e
KO = cca 70e (aj menej, nasiel som za 63e, ale napisal som 70)
STK + EK = ja neviem, 70e dajme sumu
a este som zabudol...66,90e je recyklacny poplatok
to je 272,90e spocitane...prepis a tabulky (66e) musis platit tak ci tak, takze sa ti taky "dovoz" predrazi o 206,6e
-> Jirik_Tuňák1983: myslím, že by sa to s tou našou dovozovou byrokraciou asi ani neoplatilo ....