skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
-> krup: Coventry - srdce Anglie. Mesto, ktery to ma nejdal k mori :)
-> krup: Ti nestačí jeden hadraplán? 

-> Syny: kdeže přesně tam seš? (asi se zase brzo vydán na lov, tentokrát spíš do vnitra..)
-> THOMMY : Hmm OPC, pán je fajnšmekr 

Já bych možná šel podobnou cestou, kdyby u mě náhodou někdy došlo k tvojí situaci
www.sbazar.cz/hledej/zafi
ra%20opc

-> Jirik_Tuňák1983: Jeste nevim do ceho pujdu, to budu resit az se nekdy v dalne budoucnosti vratim z tohode inverzniho blbakova :)
-> Syny 06.10.14 21:11:19: Pipi-Go nebo VW-Down? 

-> Jirik_Tuňák1983: Nidky nevis, kdy udelas nejakou blbost ty sam a nebude se te bezpecnejsi auto hodit... Ja Seata prechovavam do ted jen proto, ze jsem pryc a na obcasny pojizdky o nejakem vikendu, kdy jsem v CR, mi to staci. Ale jak se vratim, tak kupuju jiny.
-> OndraKrupi 06.10.14 20:25:32: To ja, ale na ségry vozíku si dycky vylámali zuby, páč je jak z fabriky.
Jinak musím říct, že co jsem před cca 11 lety začal sedlat jiná auta, tak se mě PČR už ani nevšimla.

Jinak musím říct, že co jsem před cca 11 lety začal sedlat jiná auta, tak se mě PČR už ani nevšimla.
-> Jirik_Tuňák1983: to je tak nějak všeobecně u starších aut. Kolik lidí má komplex že je předjela felda a policajti už z dálky vidíš jak se těší, že zastaví staré auto a budou buzerovat
-> Syny 06.10.14 16:35:12: Což bys k bezpečnosti nepotřeboval, kdyby se lidi nechovali jak pičky.
Spíš je blbá jiná věc. Jako příklad řeknu ségru, protože jinak nemám s čím srovnat. Když ségra jede 205kou, tak ji častěji staví policie a ostatní řidiči jsou méně ohleduplní. Platí zejména pro kamionisty, kteří prostě jedou z pruhu do pruhu a její auto ignorují. Když jede C3 (aktuální model), tak obrat o 180 a nic z toho se neděje. Možná je to taky jeden z ukazatelů pasivní bezpečnosti.
PS: To je jedna z věcí, proč do malého auta už eeee, nejdeme.
Spíš je blbá jiná věc. Jako příklad řeknu ségru, protože jinak nemám s čím srovnat. Když ségra jede 205kou, tak ji častěji staví policie a ostatní řidiči jsou méně ohleduplní. Platí zejména pro kamionisty, kteří prostě jedou z pruhu do pruhu a její auto ignorují. Když jede C3 (aktuální model), tak obrat o 180 a nic z toho se neděje. Možná je to taky jeden z ukazatelů pasivní bezpečnosti.
PS: To je jedna z věcí, proč do malého auta už eeee, nejdeme.
-> Deacon: :ale jo,já se nehádám že je to tank,ale narozdíl od jiných jsem měl možnost vyzkoušet si ránu ve filetě persönlich a docela to zafungovalo,v rámci možností,ve fáčku bych dopadl sakra hůř...a ve fabii zase líp,jasně....
takže tedy ještě 2. otázka víte o někom kdo by mi za úplatu pomohl s domluvením a dotažením auta ze zahraničí? případně nějaké zkušenosti s dotažením?
-> Tuner#2: Trochu prehanka ne? Krajni pripady, ze nekdo prezije v pastice temer jistej smrtak a nekdo v novem aute natahne backory po banalni nehode tu myslim nikdo neresi, ale pravdepodobnost, ze za stejnejch podminek nehody budes ve Felicii na kasi mnohem vic nez v novejsim aute treba z roku 2006, ktery ma specialne navrzeny a spocteny deformacni zony a nosniky, je proste mnohem vetsi a myslim, ze to dobre vis. Sam v CR jezdim ve starej pastice, ktera ma s Felicii dost spolecnyho a uprimne rikam, ze kdybych mel bourat, tak radeji ve sluzebni O2 nebo Passatu nez v mej Cordobe - a to ne proto, ze "ze sluzebaka krev netece" :)
-> sep: Faktem je, že je to pořád strašnej papír.
-> dragon_cb_cz 06.10.14 12:50:51: myslel jsem spíš porovnání ceny německo a čr
-> sep 06.10.14 16:26:55: Aha, diky za korekci, ja ty predohraby beru jen okrajove ;)
-> Tuner#2: :jen detail, výztuhy přišly s modelem 97 ,tzv.vyztužená karoserie,tzn.ještě předface,faktem je že po těch úpravách to bylo o dost lepší.
-> dragon_cb_cz 06.10.14 13:16:20: Tak zabit se da i v A8 a stejne tak prezit se necha nehoda ve Velorexu. Vzdy je to o souhre nahod a okolnosti. Nerikam, ze Felda je vrchol pasivni bezpecnosti, ale zaroven hlavne new face s vyztuhama na tom neni nikterak tragicky.
-> Mantrabeach 06.10.14 13:17:34: To urcite. Nejhorsi je, ze za par let nebude z ceho vybirat neb dnesni auta s povinama cidlama i na blby tlak v gumach a LCD misto budiku jsou sotva na jednu petiletku... :(
-> Mantrabeach 06.10.14 13:17:34: To urcite. Nejhorsi je, ze za par let nebude z ceho vybirat neb dnesni auta s povinama cidlama i na blby tlak v gumach a LCD misto budiku jsou sotva na jednu petiletku... :(
-> Jirik_Tuňák1983: no ale náklady na kona su väčšie než chovať auto

-> Tomaso435: Jenže vzhledem k tomu, že Ondra vybírá auto aby jezdil, tak vycházíme z toho, že jezdit chce.... to neznamená, že nemá smysl řešit, jak to udělat co nejbezpečněji.
-> Tomaso435: ale to neni dvojstavova situace :)
ono ve výsledku, pokud chceš svoje děti uchránit před nebezpečím zranění v autě. tak s nima nelez na silnici.... to takhle nejde brát. někdo nelítá pač se bojí a sejme ho šulin na přechodu ráno když šel pro rohlíky.
-> suri 06.10.14 12:31:21: nuz niekto potrebuje viac miesta pre seba a rodinku
-> OndraKrupi 06.10.14 12:45:50: U Sharana je relativně fajn, že po celou dobu produkce je to pořád stejný auto. Liší se to v podstatě jen rotačka/PDčko/2,0TDI a 5kvalt/6kvalt.
Takže si za pár korun můžeš koupit ,,úplně stejný" auto jako o 5 let novější a 200tisíc dražší...
Takže si za pár korun můžeš koupit ,,úplně stejný" auto jako o 5 let novější a 200tisíc dražší...
-> Jirik_Tuňák1983: jo ta C4 by taky nemusela bejt špatná.já kombi beru tak pro jedno,max dvě děti ale.když chceš vzít ještě někoho z rodiny tak už nemůžeš a proto sem vzal 7mistny auto.pobral sem rodinu a ještě dva dospělý a místo v pohodě.
-> Mantrabeach 06.10.14 13:10:02: Přesně tak, taky pochybuji, že bude chtít "veterána" z roku 2001, když při propadu dnešních cen může zalovit ve vodách novějších přibližovadel.
Jinak co se týká combi tak oproti MPV je limitované výškou ložné plochy.
Minulý týden se zde zastavil náš zákazník s Hyundai i40 combi a díky designu zádě se do toho auta v podstatě nedají naložit ani 4 pneumatiky větších rozměrů. To samé byl tragickej Peugeot 407 combi, tam taky nešly dát 4 pneu, natož kočárek.
Bych vám ukázal foto, jak jsem odvezl v C4 barový pult rozložený na tři díly a nebo jaký krávy nábytku.
Jinak co se týká combi tak oproti MPV je limitované výškou ložné plochy.
Minulý týden se zde zastavil náš zákazník s Hyundai i40 combi a díky designu zádě se do toho auta v podstatě nedají naložit ani 4 pneumatiky větších rozměrů. To samé byl tragickej Peugeot 407 combi, tam taky nešly dát 4 pneu, natož kočárek.
Bych vám ukázal foto, jak jsem odvezl v C4 barový pult rozložený na tři díly a nebo jaký krávy nábytku.

Pokud bych SAG vynechal, tak jdu do Mondea IV

-> Jirik_Tuňák1983: ne
-> U-Geen 06.10.14 13:29:20: Ani S-Max 2,5T ??? 

no, kazdej si bude asi hajit svoje. MPV me osobne na bezny jezdeni vcetne dovoleny vubec nelaka, radsi normalni auto, kam se vejdou prislusny potreby (kocarek etc.)
-> Tuner#2: kazdej máme hold jiný nároky a já už felinu pro dvě děti a víc nechci.místa pro decka je málo a já když sem jezdil k našim tak jsme jezdili přeloženy.
-> Tuner#2: Řekl bych, že řeč byla primárně o té pasivní bezpečnosti... prostorově na tom felda combi vůbec není špatně (skoro bych řekl, že líp jak O1 Combi).
-> Mantrabeach 06.10.14 13:00:08: Tak Komar pokud vim jezdi denne a my take. I s dvouma detma bych nemel ve feline combi problem.
Hoši pokud na to Ondra má 200t.Kč tak je zbytečný se bavit o autech jako je felina a spol.prostě bude chtít co nejnovější a největší auto pro rodinu a hotovo.a jestli třeba do budoucna plánuje ještě nejakyho prcka tak muže jít klidně do SAGu nebo i jiný značky.ten prostor pro rodinu je prostě k nezaplacení
-> Mantrabeach: Generace a nájezd nějak neřeším, pokud je vše v cajku. I když je fakt, že současné rodinné auto bude asi mít +- těch 330 až půjde za pár měsíců z domu (jestli budu mít to srdce).
-> dragon_cb_cz: no nesmis zapomenout ze mám první generaci která mela najetí 330t.km asi a je to 1.5 roku zpatky
-> Tuner#2: ale Jendo já myslel na každodenní ježdění s vícero detma.a se 120 když jedes na sraz tak OK.to sem bral taky mladyho
-> Tuner#2: tak nam teraz porozpravaj o uberbezpecnosti skody 120... ja mam v rapidovi strach aj sam, nie to este s nedajboh deckom...
-> Tuner#2: Tak lepší pasivní bezpečnost moderních aut je asi neoddiskutovatelná, ale taky jsem párkrát malou vezl v GLSe....
-> Mantrabeach: Takže něco mezi, ok
Čekal jsem, že slušný kusy budou za víc peněz....

-> Mantrabeach: Tak jsem asi blazen a takovy komar asi tuplovany, kdyz vozi malyho v sedacce vzadu v Garpidu...
-> dragon_cb_cz: tak já za něj dával 56t.Kč a výplatu v ty době sem mel něco pres 100t.Kč za 2 měsíce v práci takže to šlo
-> Mantrabeach: Buď vyděláváš fakt skvěle, nebo nevím jestli z pohledu bezpečnosti je výhra vozit děti v Sharanu za jednu výplatu...
-> OndraKrupi: Slušné ceny? Je to francouz, dostaneš co zaplatíš
-> OndraKrupi: Slušné ceny? Je to francouz, dostaneš co zaplatíš

Ono jde taky o bezpečnost pro rodinu a ty malý děti hlavně.já vozil dvě děti ve felicii a radši sem hned z jedny výplaty koupil sharana protože to bylo utrpení.a dneska s rodinou jezdit ve 120,favoritu nebo felicii je podle me bláznovství
-> Jirik_Tuňák1983: to jsou na česko nějaké slušné ceny ne?
-> vhml: já jsem nad tím Sharanem uvažoval i dříve, zas nevím co třeba dřívější datum výroby 2002-2005 zda má smysl? jestli není lepší koupit novější rok výroby?
-> dragon_cb_cz: to volvo se mi líbí, o 5ti válci už jsem slyšel pozitiva :-)
-> Karel.: no možná pujdem tou cestou
-> vhml: já jsem nad tím Sharanem uvažoval i dříve, zas nevím co třeba dřívější datum výroby 2002-2005 zda má smysl? jestli není lepší koupit novější rok výroby?
-> dragon_cb_cz: to volvo se mi líbí, o 5ti válci už jsem slyšel pozitiva :-)
-> Karel.: no možná pujdem tou cestou
-> Karel.: Věřím, že je to super, sám jsem o tom chvíli přemýšlel a pořád to nevylučuju, ale dosavadní zkušenosti mi říkaj, že když jsme to s jedním prckem zvládali relativně "rozhazovačně" i v O1 combi (navíc 4x4, tzn menší kufr), tak to v rozumném sedanu střední třídy zvládneme s dvouma taky 

-> dragon_cb_cz: aha, tak to jsem nečetl ten příspěvek
I tak na to nedám dopustit

I tak na to nedám dopustit
