skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavá auta nejen z ulic
prohledat
6694 příspěvků (zobrazeno 501 až 550) od 19.05.2010 do 01.11.2024, založil/a 1560 - zrušená registrace
19:35:40
12.03.2019
12.03.2019
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 12.03.19 19:31:46: me se ta druha generace beatle libi vic... a mustang se vyrabel stale, ale ten posledni se zase trochu podoba tomu ze 60.let
19:31:46
12.03.2019
12.03.2019
dragon_cb_cz
-> Jarda: New Beetle byl celkem úspěch, druhá generace už myslím tolik ne a za pár měsíců skončí bez nástupce. A u Mustanga se žádné oživování přece nekonalo...
18:37:29
12.03.2019
12.03.2019
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 12.03.19 17:50:03: a co beatle, mustang...?
17:50:03
12.03.2019
12.03.2019
dragon_cb_cz
-> Jozka: Hele podobný vzkříšení se povedlo všeho všude snad jen Fiatu s tou novou 500 - a nutno říct, že dost úspěšně. Ale i tam už došlo k zúžení - to původní auto, i přes miniaturní rozměry, sloužilo pořád jako "univerzál", dnešní 500 je jednoznačně městská krabička...
Ad Saab - no dneska je z toho NEVS (National Electric Vehicle Sweden), vlastní to Číňani, nic moc se tam nejspíš neděje, jen čas od času vypadne nějaká bombastická zpráva o tom co všechno maj nachystaný, doplněná dalším photoshopem poslední verze 9-3 z roku cca 2014... a v mezidobí mezi těma bombastickejma zprávama se podstatně méně halasně objevujou zprávy o tom, že to s tím "zajištěným financováním" není nijak slavný atd. A nikdo moc netuší, co přesně za tím je, ale všichni tak nějak tuší, že nic hezkého - a že Číňani nedělají podobný věci jako charitu z úcty ke starým značkám se tak nějak všeobecně ví, že jo.
Ad Saab - no dneska je z toho NEVS (National Electric Vehicle Sweden), vlastní to Číňani, nic moc se tam nejspíš neděje, jen čas od času vypadne nějaká bombastická zpráva o tom co všechno maj nachystaný, doplněná dalším photoshopem poslední verze 9-3 z roku cca 2014... a v mezidobí mezi těma bombastickejma zprávama se podstatně méně halasně objevujou zprávy o tom, že to s tím "zajištěným financováním" není nijak slavný atd. A nikdo moc netuší, co přesně za tím je, ale všichni tak nějak tuší, že nic hezkého - a že Číňani nedělají podobný věci jako charitu z úcty ke starým značkám se tak nějak všeobecně ví, že jo.
17:42:49
12.03.2019
12.03.2019
Jozka
-> dragon_cb_cz: Jasně, že je to stejný ve všech hromadných výrobách (= jedinej způsob, jak přežít), navíc to vypadá ne tak, že tu za pár let bude jeden megakoncern v každým oboru, jak se doposavad zdálo, ale tak tři - čtyři.. úplně na všechno.
U mini šlo teda spíš o vzkříšení, než zachování - což ale není až tak podstatný - škoda je hlavně to, že se místo původního konceptu "auta pro všechny" vydali tou cestou, kterou se vydali. Ale kdo ví, jak by to dopadlo - na výsledek bych si nevsadil. Třeba by už by to "kouzlo" znova nefungovalo - podobně, jako se už nikdy nemůžou zopakovat Beatles. ¨
U Saab-ů mám teda mezery, ty jsem sledoval naposledy v dobách, kdy se ztratily z tratí rally, další vývoj jsem moc nesledoval. A už vůbec ne terminální stádium, takže mám jen takový matný dojmy z náhodných zlomků informací..
U mini šlo teda spíš o vzkříšení, než zachování - což ale není až tak podstatný - škoda je hlavně to, že se místo původního konceptu "auta pro všechny" vydali tou cestou, kterou se vydali. Ale kdo ví, jak by to dopadlo - na výsledek bych si nevsadil. Třeba by už by to "kouzlo" znova nefungovalo - podobně, jako se už nikdy nemůžou zopakovat Beatles. ¨
U Saab-ů mám teda mezery, ty jsem sledoval naposledy v dobách, kdy se ztratily z tratí rally, další vývoj jsem moc nesledoval. A už vůbec ne terminální stádium, takže mám jen takový matný dojmy z náhodných zlomků informací..
14:35:27
12.03.2019
12.03.2019
dragon_cb_cz
-> Jozka: Tak jako kdyby to u Škodovky a dalších značek bylo jiné... nevím, Mini ma fakt přijde, že je z těch lepších, má to pořád nějakej jasnej designovej styl a ty auta dávaj smysl. Rozhodně je to lepší osud pro tu značku než kdyby umřela úplně... Což nebývá pravidlem, někdy je lepší jí nechat umřít - třeba to co se děje na hrobu Saabu je dost děsivý. Ale tak alespoň už ne pod tím jménem.
14:08:02
12.03.2019
12.03.2019
Jozka
-> dragon_cb_cz: To jo, součástky z půlky zeměkoule se s trochou štěstí sešly alespoň někde na ostrovech - nicméně mám dojem, že původní výrobní prostory (BMC, BLMC, Leyland.. či jak se ta firma postupně jmenovala) jsou aktuálně opuštěný (ostatně podobně jako plno dalších britských výroben, které dosud nebyly srovnány se zemí).
A určitě jo, nedělají - je dokonce docela možný, že současný stroje Bugatti by se Ettoremu i vcelku pozdávaly..
A určitě jo, nedělají - je dokonce docela možný, že současný stroje Bugatti by se Ettoremu i vcelku pozdávaly..
13:42:47
12.03.2019
12.03.2019
bouchy
-> dragon_cb_cz: No návaznost... to je jako jezdit na dovolenou s paštikama, to stejný i Mini - bůhvíkde se dělají díly (Clarskon říkal, že i v Belgii) a v UK se to tak nějak montuje. I když časy, kdy si škodovka nebo tatra dělala a montovala pomalu každý ozubený kolo atd. už jsou asi pryč. Dost mě zamrzel Akai, Grundig, JVC,...
12:57:09
12.03.2019
12.03.2019
dragon_cb_cz
-> Jozka: Zrovna Mini se pokud vím pořád vyrábí v UK, tam ta návaznost pořád je. Ale u Bugatti nelze než souhlasit... ale tam mi přijde, že v zásadě tomu jménu alespoň nedělají ostudu.
13:18:32
05.03.2019
05.03.2019
Jozka
-> dragon_cb_cz: Mě šlo o to, že návaznost na původní výrobce těch značek (až na design prvních "obnovených" Mini - dnes již neplatí) je nulová víceméně ve všech ohledech - hlavně tedy vlastnicky a "místopisně".. Ale jen taková poznámka na okraj, nedá se s tím dělat vůbec nic, musí se prodávat, prodávat a zase prodávat..
10:00:14
05.03.2019
05.03.2019
dragon_cb_cz
-> bouchy: -> Bukaj: Není to zas tak nedávno co jí koupil... nejdřív jí zkusili oživit jako samostatnou značku, ale to se moc nepovedlo, tak to začali používat stejně jako Škodovka "Laurin & Klement" - prostě když víš, že šetřit nehodláš a chceš si ušetřit pár kliků v konfigurátoru
-> Jozka: Tak Mini a Bugatti pořád dělají "svoje" auta, v zásadě dost odlišný od zbytku příslušného koncernu. Tady už je to fakt v zásadě jen výbavový stupeň. U VW by tomu spíš teď odpovídala "značka" Cupra...
-> Jozka: Tak Mini a Bugatti pořád dělají "svoje" auta, v zásadě dost odlišný od zbytku příslušného koncernu. Tady už je to fakt v zásadě jen výbavový stupeň. U VW by tomu spíš teď odpovídala "značka" Cupra...
09:49:38
24.02.2019
24.02.2019
Jozka
-> Bukaj 24.02.19 02:15:32: Normální marketingovej trik podobně jako třeba Bugatti, Mini, ETA, Solo a mnoho dalších "značek"..
08:24:01
24.02.2019
24.02.2019
michael
-> Bukaj: Dnes již to tak je, konkrétně tento vůz vychází z klasického eska v provedení long je například třeba standartně již na airmaticu, který u klasického eska připlácíš. Dále má vůz více chromu 20 kola ve standartu a může mít dvou barevné lakování, ale to nejdůležitější je V12 biturbo 463 KW. Tady v Korei v Soulu ho vidím každý druhý den, ale třeba v Číně jich moc nevídám, tam už je to pro ně málo, už musí mít Phantoma, nebo Ghosta.
06:45:01
24.02.2019
24.02.2019
bouchy
-> Bukaj: Maybach byla značka, ale nedávno ji koupil Mercedes a ten tak teď oznažuje svoje modely týhle úrovně. Maybach je hodně stará značka, labutí píseň zachytil Hammond v TG, i když i tehdy to bylo něco.
en.wikipedia.org/wiki/May bach
en.wikipedia.org/wiki/May bach
02:15:32
24.02.2019
24.02.2019
Bukaj
-> michael: Je to Mercedes, není to Mercedes...? Co je zač to "MAYBACH"? Domníval jsem se, že Maybach je značka aut a on je to typ Merglu?
19:06:11
23.02.2019
23.02.2019
michael
-> castrol: Souhlasím.
19:02:01
23.02.2019
23.02.2019
castrol
-> michael: pekne vyzera
15:47:33
30.12.2018
30.12.2018
Jarda - zrušená registrace
-> isti 30.12.18 12:26:02: ten trabik se mi libi
12:26:02
30.12.2018
30.12.2018
isti
-> Jarda: Nepomýlil si téma?Tieto svôsty patria do železiarne
09:22:06
30.12.2018
30.12.2018
Jarda - zrušená registrace
120 novy prahy a total lemy s trabantem v HU
07:59:54
07.12.2018
07.12.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
06:43:33
07.12.2018
07.12.2018
Vopalda
-> Tuner#2 - zrušená registrace 06.12.18 20:08:40: docela starý už, LukaEV od MW Motors
20:53:39
06.12.2018
06.12.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 06.12.18 20:40:08: Tvarově to vychází z JK2500. Ještě nechám chvíli hádat než to prosákne z FB
20:40:08
06.12.2018
06.12.2018
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 06.12.18 20:08:40: co to? Vypada to trochu jako MG, trochu jako Austin Healey atd.
20:22:15
06.12.2018
06.12.2018
MATTESS
-> Tuner#2 - zrušená registrace 06.12.18 20:08:40: to jsem už potkal několikrát, v Holoubkově, v RO taky. Ale vždy v pohybu
20:08:40
06.12.2018
06.12.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
Dneska jsem v Plzni narazil na tohle. Poznáte někdo? Netušil jsem že tady máme na západě další maloseriovku po Sigma motor z Rokycan.
11:44:32
06.12.2018
06.12.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Danster 05.12.18 09:36:14: aha, ale napisy wrangler jsem na nem uz videl, asi si je tam nekdo dodal
09:36:14
05.12.2018
05.12.2018
Danster
-> Jarda - zrušená registrace 04.12.18 22:32:58: To wrangler neni, ale CJ-7 v podstatě předchůdce
22:32:58
04.12.2018
04.12.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Bery 04.12.18 06:47:02: no wrangler to byl
06:47:02
04.12.2018
04.12.2018
Bery
-> Chali: to byl takovej dětskej model:-) k havajský košili)))
10:22:41
03.12.2018
03.12.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Chali 01.12.18 22:19:00: ale to nebyl rubicon a jeste byl otevrenej
22:19:00
01.12.2018
01.12.2018
Chali
-> Tom Troll: Tohle neznám,moc ty Jeepy nesleduju.
Jen si pamatuju že Nik Slotr jezdil v krátkým
Jen si pamatuju že Nik Slotr jezdil v krátkým
20:56:37
01.12.2018
01.12.2018
Tom Troll
-> Tuner#2: I podle značky to bude naprosto ale totálně z brusu nový... tahle generace se dělá jenom chvilku.
-> Chali: Tak je to čtyřdveřák.
-> Chali: Tak je to čtyřdveřák.
20:03:44
01.12.2018
01.12.2018
Chali
-> Tuner#2: To je nějaký dlouhý ne?
08:55:37
10.11.2018
10.11.2018
MVM
-> Jarda - zrušená registrace 10.11.18 07:59:09: Ajaj tak dik za připomenutí.. Tak to se jakožto bývalý zástupce vlelitele čety oprav kolové techniky hluboce stydím za moji chybu. Ono svým způsobem na jednu stranu ty strojově jednoduchá vojenská techinka byla dobrá práce a rychle tim padem ta vojna utekla - na druhou stranu - se každej těšil na civil a rázem potom na ty věci postupně zapoměl. Ale věřím že bych se do toho zas dostal vidět to a osahat to ..
07:59:09
10.11.2018
10.11.2018
Jarda - zrušená registrace
-> MVM 09.11.18 19:31:55: praveze mela, ale CSLA mela 469B, tedy bez portalu, par kousku tu bylo s portalama, na UA nebo v Rusku jsem zas bez portalu nevidel. 452 myslim se s portalama nikdy nevyrabela, do 2206 davaji napravy timken, tak predpokladam, ze je davaji i do hunteru, kdyz je to stejnej podvozek a ty uz jsou pry tichounke, o to hur zas udelali prevodovky
ke konci verze: cs.wikipedia.org/wiki/UAZ -469
ke konci verze: cs.wikipedia.org/wiki/UAZ -469
19:31:55
09.11.2018
09.11.2018
MVM
-> Jarda: Portálový nápravy ale 469 neměla ne? Já už jsem 16let z vojny co jsem to viděl naposled Tak jasně má to V3S a záleží na modulu ozubení . Určitě to nemá rádo vysoký rychlosti - to se potom ty převody hřejou.-> Tom Troll: No kluk s tim denně jezdil velitelství Vyškov - Brno po dálnici a furt ty vůle v řízení honil seč mu pruh dálnice stačil .. Ale zase jsme ladili předstih a směs tak dlouho - až měl best top speed - to už se s těma vůlema bál ..
19:05:07
09.11.2018
09.11.2018
Jarda - zrušená registrace
-> MVM 09.11.18 17:22:18: jj, hunter je vpodstate 469, ale nema treba uz delene celni sklo www.madeinrussia.cz/
No ja prave proto uvazuju o 452 (2206), coz je stejnej podvozek, ale co jsem mluvil s panem, co ji koupil, tak pry prevodovky stoji zaprd, hlavni prevodovka se mu rozsypala a nedokazi vyresit vyskakovani redukce a to to ma najeto par tisic km
Nemel jsi zkusenost s portalovejma napravama? to asi musi byt radnej hukot...
No ja prave proto uvazuju o 452 (2206), coz je stejnej podvozek, ale co jsem mluvil s panem, co ji koupil, tak pry prevodovky stoji zaprd, hlavni prevodovka se mu rozsypala a nedokazi vyresit vyskakovani redukce a to to ma najeto par tisic km
Nemel jsi zkusenost s portalovejma napravama? to asi musi byt radnej hukot...
17:43:20
09.11.2018
09.11.2018
Tom Troll
-> MVM: Taky aby ne, vojensá kvalita. A když se nedá dodržet kvalita, tak navhnout aby se to prostě nedalo zle vyrobit. Dobovej GAZ a ARO to samý. A spravitelný obrazně kladivem.
Ale jak skvělý to je na hlíně, tak úměrně příšerný je to na asfaltu.
Ale jak skvělý to je na hlíně, tak úměrně příšerný je to na asfaltu.
17:35:33
09.11.2018
09.11.2018
MVM
-> Tom Troll: Ona ta vojenská holá verze (když teda se někdo hoodně snažil a měl všechno top) fungovala spolehlivě a s dobrým obutím to hodně projelo a sneslo drsný zacházení ..
17:24:25
09.11.2018
09.11.2018
Tom Troll
-> MVM: civilni modernější oplastovaná verze z tohohle tisíciletí, asi.
17:22:18
09.11.2018
09.11.2018
MVM
-> Tom Troll 09.11.18 17:18:47: To je UAZ 469 ne? Nějaká civilní modernizovaná verze ? U toho jsem se rozčiloval na vojně na dílně až až. My sme tomu říkali "úžas"
07:18:39
11.10.2018
11.10.2018
Eidy
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Jasný, v kolik tě mám čekat? A nemusíš mi ani platit, tebe toho zbavím zadarmo.
Zamítnuté přispívání mají:
- Honzaloun (udělil dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) ), důvod: