skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavá auta nejen z ulic
prohledat
6694 příspěvků (zobrazeno 3951 až 4000) od 19.05.2010 do 01.11.2024, založil/a 1560 - zrušená registrace
21:39:09
16.01.2012
16.01.2012
suri
-> Flasch1994: oprava po búračke , neorigo aj farba divná
21:37:46
16.01.2012
16.01.2012
Luky
-> Flasch1994: co tak vím, tak pickup se nedělal
21:36:36
16.01.2012
16.01.2012
Flasch1994
Náhodou netuší někdo jestli se to dělalo seriově nebo to je nějaká domácí přestavba. Postává tady už léta, ten štoch na blatníku tam je čerstvě, a nikdy sem žádnej jinej van plus ve faceliftu neviděl, a pickup už vůbec ne.
21:36:09
16.01.2012
16.01.2012
tunerlada
-> Flasch1994: ¨krásnej,stejnej ale černej jezdí knám do servisu...nechal bych si to líbit kdyby ho pán prodával
09:03:43
16.01.2012
16.01.2012
Jozka
-> Flasch1994: Jo, kolega mi též říkal že to je normál - měl jí několik let jako služebáka..
-> Kaprof 16.01.12 00:25:21: V Plzni jich jezdí ještě celkem dost, takový 3 - 4 potkávám poměrně pravidelně..
-> Kaprof 16.01.12 00:25:21: V Plzni jich jezdí ještě celkem dost, takový 3 - 4 potkávám poměrně pravidelně..
00:25:21
16.01.2012
16.01.2012
Kaprof-Pisařík
-> Nwkt: Tak to joo..Ja vim o dvou a obe jezdi Koreu prave :o)
00:22:48
16.01.2012
16.01.2012
Nwkt
-> Kaprof: Zprvu byla Beta koncipována jako elektromobil. Poté padlo rozhodnutí zahájit také výrobu verze s benzínovým motorem, který by společně s některými dalšími komponenty dodávala renomovaná světová automobilka. (od roku 1996-97 - motory 1,3 - Škoda Favorit včetně interiéru a podvozku)
Od roku 1998 je ale Beta vybavena vysoce spolehlivým moderním motorem Hyundai Accent o obsahu 1341 ccm. Jeho výkon je v rámci své třídy mimořádný: 83 koňských sil (62KW). Nízké emise zaručuje elektronicky řízené vícebodové vstřikování paliva.
Od roku 1998 je ale Beta vybavena vysoce spolehlivým moderním motorem Hyundai Accent o obsahu 1341 ccm. Jeho výkon je v rámci své třídy mimořádný: 83 koňských sil (62KW). Nízké emise zaručuje elektronicky řízené vícebodové vstřikování paliva.
00:15:24
16.01.2012
16.01.2012
Kaprof-Pisařík
Flasch1994 12.01.12 18:30:29 napsal:
→ Don_pepe: Tatra Beta, těch tu jezdí pořád dost. Se to
montovalo tady v Ejpovicích, nejdřív elektro auta a pak to mělo motory
z fáva.
Ja myslim že se tam davala 14ka z Hyundaie teda
→ Don_pepe: Tatra Beta, těch tu jezdí pořád dost. Se to
montovalo tady v Ejpovicích, nejdřív elektro auta a pak to mělo motory
z fáva.
Ja myslim že se tam davala 14ka z Hyundaie teda
22:17:23
15.01.2012
15.01.2012
Karlos (WIO46)
-> tomsal55: Jo, to už jsem jednou viděl. Prvně jsem to viděl jen na fotce, na auta5p, jak's dával odkaz. Pak i v reálu. Docela jsem čuměl. Velmi zajímavé auto.
21:55:08
15.01.2012
15.01.2012
castrol
-> Matulo: do libovek
21:52:00
15.01.2012
15.01.2012
Maťulo
V piatok velmi pekna 110L v Galante... a mala GLS sedacky...
21:47:56
15.01.2012
15.01.2012
Nwkt
Nějaká firma to ofiko upravovala
21:47:09
15.01.2012
15.01.2012
Radek Retro eLeSo
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : v bejvalý práci sem na to vez díly,někdo to přitáh lehce bouraný na předek(jiný auto samozřejmě)ale taky sem na to čuměl
21:43:56
15.01.2012
15.01.2012
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> tomsal55 15.01.12 21:18:02: Zajímavá přestavba.
21:18:02
15.01.2012
15.01.2012
tomsal55
18:54:35
13.01.2012
13.01.2012
Don_pepe
-> Flasch1994: No dyť to taky je škoda tuning
17:31:37
13.01.2012
13.01.2012
Flasch1994
-> Jozka: Tak to já Betu mam okouklou už od školky, si pamatuju že tam v ní vozidly jídlo, a taky že tomu všichni řikaly škoda tuning
14:27:01
13.01.2012
13.01.2012
Jozka
-> Don_pepe: Tak mi možná v tý bílý jen připadá kratší a vyšší
14:05:54
13.01.2012
13.01.2012
Don_pepe
-> Jozka: Není
12:10:14
13.01.2012
13.01.2012
Jozka
-> Flasch1994: Taky jsem si říkal že Beta, ale jak jí nemám okouklou v detailech, přišlo mi, že sice jo - ale "vypraná v moc horký vodě". Není ta fotka nějaká deformovaná na šířku?
18:30:29
12.01.2012
12.01.2012
Flasch1994
-> Don_pepe: Tatra Beta, těch tu jezdí pořád dost. Se to montovalo tady v Ejpovicích, nejdřív elektro auta a pak to mělo motory z fáva.
13:58:55
09.01.2012
09.01.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 09.01.12 13:55:04: Speciálně na drifty a jízdu bokem ;-)
13:55:04
09.01.2012
09.01.2012
havlik
-> Ing. Duso 06.01.12 20:49:02: zajímavě umístěný volant
10:48:31
09.01.2012
09.01.2012
Jozka
-> Karlos (WIO46) 06.01.12 18:41:13: Už mi došlo, ale Chevrolet Niva vs. někdejší Chevrolet Nova je furt sranda .
20:20:13
06.01.2012
06.01.2012
tomsal55
Tady je článek k tomu Chevroletu z Ruska.
www.auto.cz/chevrolet-niv a-350-tisic-kusu-8-let-540 06
Zde jsou i technické parametry.
www.amk.cz/lada/.../chevy
www.auto.cz/chevrolet-niv a-350-tisic-kusu-8-let-540 06
Zde jsou i technické parametry.
www.amk.cz/lada/.../chevy
18:41:13
06.01.2012
06.01.2012
Karlos (WIO46)
-> Jozka: To není humor.
18:26:47
06.01.2012
06.01.2012
škodec
-> Kamil Vidlička: ale to je teda brutal, taky by som bral
12:25:00
06.01.2012
06.01.2012
srandokan - zrušená registrace
-> Hřib: Viem, čo to je. Mal to byť nástupca, ale na´dalej robia aj pôvodnú Nivu. Toto robia v spoločnom podniku GM-AvtoVAZ. Myslím, že Chevy Niva nemala evrópsku homologáciu, či?
09:53:06
06.01.2012
06.01.2012
Jozka
-> Karlos (WIO46) 06.01.12 08:59:16: Chevrolet Niva..
08:59:16
06.01.2012
06.01.2012
Karlos (WIO46)
-> Radek Retro eLeSo: Protože to je Chevrolet Niva.
08:50:21
06.01.2012
06.01.2012
Radek Retro eLeSo
-> Hřib: ten znak je kopie chevroletu či co??
08:45:46
06.01.2012
06.01.2012
Hřib
-> srandokan: aktuální nástupce LADY NIVY
17:48:38
05.01.2012
05.01.2012
Hurdis
-> Kamil Vidlička: Fiat, úprava Milánské karosárny Carrozzeria Touring.
14:58:04
05.01.2012
05.01.2012
1560 - zrušená registrace
Příspěvek smazal moderátor - dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
14:51:58
05.01.2012
05.01.2012
Radek Retro eLeSo
Příspěvek smazal moderátor - dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Zamítnuté přispívání mají:
- Honzaloun (udělil dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) ), důvod: