![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Targa: To nevadí, ten novej je stejně drahej i ojetej jak stará kurva, hydra nehydra. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák: jo tak to jo.. to sem se překouk![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Targa: Ale na tu co se ptal alpín, tak to je starej model.
-> alpin: -> Kaprof:
ty nove C5 mají hydru jen nejvyšší výbavy jinak v serii není... ma to klasiku pružiny ,tlumiče..
takže jedině verzi exclusive
ty nove C5 mají hydru jen nejvyšší výbavy jinak v serii není... ma to klasiku pružiny ,tlumiče..
takže jedině verzi exclusive
-> Kaprof: xm v breaku 2.5td r.v. 94< s koulí v dobrém stavu, kdyby se naskytlo, tak bych asi neváhal... Vždycky jsem chtěl pojízdný obývák... Xantie mi to částečně splnila... Teď mám takovej dětskej pokojíček :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: S tim nic nenaděláš to j všude....XM je taky moje skupina:o)
-> Kaprof: maj, ale na můj vkus už moc přeelektrizovanou... Sice to má nehorázný jízdní vlastnosti oproti mojí starý houpačce, ale houpačka je houpačka... Kvůli tomu teď pokukuju po xm... Protože xm je prostě parník :-D xantia je oproti xm ještě uskákaná koza:-D
-> alpin: maj![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> alpin: hodně pěkné xmko ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tak jsem dnes vyměnil váhu vzduchu a přijde mi, jak kdybych tam měl teď 10 koní navíc.
Motor se navíc celkem znatelně i uklidnil, by člověk neřekl, že to udělá takový rozdíl.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Motor se navíc celkem znatelně i uklidnil, by člověk neřekl, že to udělá takový rozdíl.
.. btw.: velkytest.citroen.cz/
.. já do toho du - všechny tři
.. ať mužu dál porovnávat .. ve čtvrtek jsem se v Olomouci účastnil "Testuj a vyhraj" od Peugeotu, pohopkal jsem 207 ( 1,4 + 1,6HDi ), 308 ( 1,4 + 1,6HDi ), 3008 2,0 HDI, 5008 1,6THP, RCZ 1,6THP, 508 ( 1,6 eHDI automat + 1,6THP ) a nakonec i Partnera Tepee 1,6HDI. Musím říct, že RCZ je velmi zajímavé, Partner mě neuvěřitelně překvapil - kdybych to využil, tak si to i hned koupím .. a jinak to stálo šecko za prd - buď to nejelo + dle ppc by to byla ekonomická zhovadilost, nebo to nejelo + ppc ukazoval nikterak zajímavé hodnoty :-)
.. já do toho du - všechny tři
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> U-Geen: tak to bude ono duhoska a nebo nejaka peklo oprava :-) - lepe sehnat jetej origos nez druhosku ...bohuzel
-> Kaprof: Ja taky ne, to auto bylo bourany a asi dost... takze tohle bude nejaka druhovyroba tipuju
-> Kaprof: mozna po nejake rane, co ty vis
-> VeTeV: Kaprik v ní má dubek od srnky:/ Nicmeně jsem prohnilou ještě nepotkal jen jednu u vraku s trista tisíci ve firmě a to né na skrz :-D
-> U-Geen: zavarit, pripadne kaprik jiste poskytne svoji
-> Bobesh: střední výdechy se podívám, práva kotva pásu rozumím správně přední pyropás nebo zadní cvakátko? Přední pyropás mám pouze vystřelenej, zadní cvakátko pouze z x1 bych možná někde našel... X1 má kratší a je umístěný v díře v sedáku, x2 má delší...
Nenasla by se tady ve francouzske sekci kapota na 206ku? Tchanovi prohnila skrz :-(
-> Bagrr- máma mele Emu: Chtěl bych se zeptat,nebyl by z dárce ještě střední díl výdechů a pravá kotva pásů?
-> Petkar1: je to silnější verze a uplně v pohodě
bere okolo sedmičky, osmičky
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Kaprof: A jak to jezdí s tou 16kou? Kolik to papá?
-> VeTeV: Máš pravdu, protože při natankování lepší nafty se to auto chová líp. Tankovat u no name pump jsem ani nezkoušel. Ten motor je hodně citlivý na cokoliv, je vidět, že je tak naladěn - aby žral co nejmíň a co nejlépe spaloval a proto chce i kvalitní palivo.
-> VeTeV: Máš pravdu, protože při natankování lepší nafty se to auto chová líp. Tankovat u no name pump jsem ani nezkoušel. Ten motor je hodně citlivý na cokoliv, je vidět, že je tak naladěn - aby žral co nejmíň a co nejlépe spaloval a proto chce i kvalitní palivo.
-> Bagrr- máma mele Emu: :) nápodobně ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> VeTeV: to říkám pořád, mít na to, tak se u mě hřeje klasika v podobě 3.0 v6 24v v dlouhý xantii...
-> Kaprof: žel dneska je problém, že i ty klasické benzinové atmosféry mizej a nastupuje éra přeplňovanejch motůrků,,, nelíbí se mi to, ale uděláš p-ču
-> Petkar1: Nafta v čr je hold traga težká..
My máme teda zážehovou šestnáctku v tom..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Petkar1: s tím HDi a kvalitou nafty se ti to nezdá, je tomu opravdu tak :-( ale to je obecnej problém CR
-> Karlos (WIO46): Ano, rejd je o něco menší, musí si člověk u supermarketů více nadjet, jinak zaparkuje jako debil.
-> haso: To jsem nezkoušel, ale je fakt, že kamarádi si chválí pohodlí, když je někam vezu.
-> Kaprof: My jsme s ním také spokojeni, cestování v tom úplná pohoda, budíky taky pohoda, ono se to zdá, když do toho někdo sedne prvně, ale dneska už to tak má hodně aut. Mám ho dva roky a pohodlí je fakt vysoké :). Co se týče spolehlivosti - jen jednou to nejelo díky uklepanému drátku k čidlu tlaku paliva a teď budu měnit váhu vzduchu. Jinak o tom 1,6Hdi jsou zvěsti, že je to omyl, atd...Mě se naštěstí věci typu zadřené turbo vyhýbají. Klep klep. Motor jede a táhne dobře i přes své kilometry (167000) a i přes vyndaný FAP ani moc nečoudí, jen mi přijde, že je common rail trochu citlivější na kvalitu nafty. Když jsem vzal Vervu Diesel, tak to bylo hned znát a spotřeba o 0,5l menší. U levných malých pump raději vůbec netankuji.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> haso: To jsem nezkoušel, ale je fakt, že kamarádi si chválí pohodlí, když je někam vezu.
-> Kaprof: My jsme s ním také spokojeni, cestování v tom úplná pohoda, budíky taky pohoda, ono se to zdá, když do toho někdo sedne prvně, ale dneska už to tak má hodně aut. Mám ho dva roky a pohodlí je fakt vysoké :). Co se týče spolehlivosti - jen jednou to nejelo díky uklepanému drátku k čidlu tlaku paliva a teď budu měnit váhu vzduchu. Jinak o tom 1,6Hdi jsou zvěsti, že je to omyl, atd...Mě se naštěstí věci typu zadřené turbo vyhýbají. Klep klep. Motor jede a táhne dobře i přes své kilometry (167000) a i přes vyndaný FAP ani moc nečoudí, jen mi přijde, že je common rail trochu citlivější na kvalitu nafty. Když jsem vzal Vervu Diesel, tak to bylo hned znát a spotřeba o 0,5l menší. U levných malých pump raději vůbec netankuji.
-> Petkar1: Pěknej :o) Nemůžem si ho vynachválit-neskutečnej drič bez problému.. :) Na budíky si člověk zvykne rychle a cestovaní s tim je pohoda prostě...:)
-> Petkar1: to je uzasny voz pre spolujazdca, krasne sa vtom lezi s nohami na palubke
-> Bagrr- máma mele Emu: u 406 mi nepride, ze ma maly rejd, skor umerny velkosti auta ... a pod to druhe sa kludne podpisem :D
-> Karlos (WIO46): frantici všeobecně jsem si všiml že mají menší rejd... A na frantika se zvyká snadno a rychle :-D
-> Petkar1: S tímhle jsem jel, taky nějaké HDi, ale snad slabší. No až na to, že mi přišlo, že to má příšerně malej rejd to bylo auto na který bych si s klidem zvykl.
-> Petkar1:
vajíčko
vajíčko
Hoj, když už tu máte rubriku těch Francouzů, tak přidám svoje vozidlo.
Je to 1,6 HDi 80kW, rok 2006.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Je to 1,6 HDi 80kW, rok 2006.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> pomaranc: dost dobrý :-D
-> pomaranc: ty kravo to je pekny ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> pomaranc: ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> alpin: ala francouz co vic, taky jsme se snazily vymenit spojovacku na rizeni ale bez sundani napravnice to proste nejde chytit a povolit pac se to kryje.
-> Matulo: dneska som očumoval 307 ale čo su tieto posledné ročníky , pár vecí ma zaujalo : jak vybrať predné ramená bez rozoberiana polovice predku.. a prečo je tak na prt vyriešený zadný náboj
-> MATTESS: Benzin je supa! ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MATTESS: to aktualne nakonec poridili taky - ja si pockam az to zajedou a svezu se taky :-) diky nim jsem ridil par aut o kterych si muzu nechat zdat - nastesti s tim nemaji problem ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> VeTeV: Na RCZ jsem zvědav, někdy koncem června ho jdu project (1,6 200k)
→ VeTeV: tak já se kouknu po netu :) dík :)
-> LoOoLiK: každá - nejlépe počíst buď tuto diskuzi a nebo hledat na netu... hydra je specifická a má svá specifika ohledně údržby - to se nesmí opomenotu a pak je to paráda... když se na to sere, je to za trest ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
→ VeTeV: každá xantia má hydrauliku ? já o tom vim kuloví jen se mi líbí :)