-> Kaprof-Pisařík: me se na MX5 prave libi ta klasicka koncepce pohonu :) MG je mid-engine a je fakt ze se mi libi taky.
jeste k tomu MPV Citronu co se libi Vetvi... me se to nejak moc nelibi, uvidime nazivo. A to mam na podivny auta trochu uchylku, treba zboznuju prvni novodobou Multiplu (tu nekolikaokatou)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Kaprof-Pisařík 04.07.13 22:44:21:
To by ti šlo, místo toho abys vyvrátil moje tvrzení braný s trochou nadsázky, že PSA motory prostě berou o něco víc, než konkurence a Větvi šlo o to, aby to "nebralo skoro nic". Je pravda, že na modly se nesahá.
Ale zcela chápu, že ti (a nejen tobě) na mně vadí i všechno ostatní, tak netřeba dál diskutovat.
To by ti šlo, místo toho abys vyvrátil moje tvrzení braný s trochou nadsázky, že PSA motory prostě berou o něco víc, než konkurence a Větvi šlo o to, aby to "nebralo skoro nic". Je pravda, že na modly se nesahá.
Ale zcela chápu, že ti (a nejen tobě) na mně vadí i všechno ostatní, tak netřeba dál diskutovat.
-> U-Geen: Aha..Už jsem mimo dění....:o) Mě lákalo MG nebo Rover už čiste jen pro zkušenost..Ale nejsem pevně rozhodnut..Do Japonska bych se taky nebál zajít měl jsem Colta a Sunnyho kdysi :o))
-> Kaprof-Pisařík: Vitara Long V6, Nexia uz je pryc hodne dlouho zaplatpanbuh... korejska pomsta. Otevrenyho bych casem taky neco chtel, za chvili se dostavi krize stredniho veku. Volba je asi jasna, MX-5 NA/NB ale ted to neni kam dat. A nebo nejaky Kei Car Cabrio :-)
-> U-Geen: Jo vlastně ješte Nexie nebo co že..:o) /Pekná a nevšedni sbírka ale to se mi líbí...Ja jsem se stávajicimi plne spokojen ale nejakej nevšední vůz bych si rád zkusil...Chtěl bych ješte jedno bez pevný střechy až trochu pročistim škodovky...:) chtel jsem zabloudit do británie ale buhví..:-)
-> Kaprof-Pisařík: Toledo je fuc a tohle mam na denni jezdeni do prace, zere to tak nejak rozumne (asi do 6.5, diky prevodovce to obcas nemeri najety km). Subarko je (melo bejt) rodinny :-) Takze mame doma 3 japonce a budu se snazit o eliminaci na dva (spis kvuli mistu)
-> U-Geen: Jo věřím..Vypadá to fakt sympaticky..:) Mimochodem to máš misto Toleda či Subárka nebo navíc k tomu?:o)
-> Kaprof-Pisařík: dik vid :-) me to uto neuveritelne (i pres par chyb jako domrdana prevodovka) neskutecne vyhovuje a bavi. Ma to -30mm pruziny v tyhle edici a na tech 15kach je to jak motokara :-) A jako cela rodina (ja, mlada, dite) se tam uplne v pohode vejdem bez mackani, takze kdyz neni potreba nic tahat, tak berem tuhle krabici
-> palinator: Já se Ti musim už jen smát...:o)
-> U-Geen: Vypadá to moc pěkně :) Kolega ma tu klasickou paštiku petidveřovou...Ted snad pořizuje SX4ku
mám Suzuki kousek od domu takže trošku přehled mám..:)
-> U-Geen: Vypadá to moc pěkně :) Kolega ma tu klasickou paštiku petidveřovou...Ted snad pořizuje SX4ku

-> U-Geen: dyt to rikam, exotika 

-> Kaprof-Pisařík: u-geen.rajce.idnes.cz/Kra
bice .-) Ted jsou teda jeste navic vzadu 4mm podlozky (trochu to skrtalo o vystupek v podbehu) a folie na prednich oknech, aby byl jeste cernejsi .-)
-> Kaprof-Pisařík 04.07.13 18:33:04:
Závratně nežere nic.
Ani Dodge
Závratně nežere nic.
Ani Dodge
-> U-Geen: Hele už to tu nesleduji stabilně nějakej link?:o)
-> VeTeV 04.07.13 19:30:41: ty ses taky experiment :-)) Ignisu jezdi hafo, jen toho typu (3D FH) co mam ja ne
-> Kaprof-Pisařík: no a videls myho? :-)
-> VeTeV: tak jako kazdopadne bych se teho nebal :-) Jo a hlavne zkontrolovat zadni napravu a Ackateni :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: jo o tej docela uvažuju, tam se nemá co posrat a na popojíždění kolem komína je to asi favorit - nu tak mám o čem dumat
-> VeTeV: tak 306 to uz je lepcejsi :-) a tam bych se nebal osvedceny 1.9D atmous :-) sice nepatrne linejsi ale spotreba v 405 byla max 6 pri prasojizde s karou :-)
106ku rozhodně ne,to je papírák horší jak felicie.....306ka už se autu podobá víc.
-> Bagrr- máma mele Emu: me se prave libi 306ta, neb je to takvy jakoze vetsi a i se me proste designove vic libi
-> VeTeV: ze zkusenosti, na 106 1.5D zadna stiznost... Akorat nebrzdena rafika palivomeru je tezce zabavna :-D Ale na me je to maly, nenaskladam se tam tak aby to vyhovovalo :-\ Ale spotreba pri cestovani na dalky okolo 3-3,5 na sto to naprosto kompenzovala :-) Jo a u starsich rocniku zkontrolovat podlahu kufru, u jedny jsem spatril propadlou podlahu dovnitr po zatizeni karou a auto lehlo na prdel... Museli jsme tenkrat auto vyheverovat a tri lidi poskakat podlahu aby se narovnala a pak to zavarit :-D
-> U-Geen: jeee krabice od neskviku :-D Tak to pojmenoval nas farar kdyz si to koupil :-D Pak to prodal a koupil luxus trabuka :-)
-> U-Geen: No kolega ho má a tak za ty prachy to neni nejhorší byt bych to asi nechtěl..Dát to teda na nejake hezčí kola at to neni taková koza uzká tak to může bejt pekný ..:o)
-> U-Geen: ty jo ten tvuj experiment je zajimavej, ale moc se to nevidi .-)
-> VeTeV 04.07.13 18:00:56: Ignis :-))
-> VeTeV: pak bych volil zminenou 1,5...:o) 14ka Dé je mrcha kroutivá..A přece jen už je ve vozech za zenitem dávno:o)
-> Kaprof-Pisařík: hele to auto by ale neměla bejt letka - pochybuju že se někdy dostane i na oněch magickejch 100km/hod :-) a ta nafta by asi byla ideál, to se sebere odspoda a nemusíš pořád řadit, takže nenarušuješ jízdu hmatáním na šaltrpáku a šlapáním na spojku, nu a tím se můžeš plně věnovat volantu a silnici před sebou .-)
-> VeTeV: Hele ja s 1,1 najel témeř 100tkm a bez problemu...menil jsem jen spotřebni veci (auto má 200 necelejch) ten motor neni zavodnik a tahač do krkonoš ale na tohle mrdani po komíne a semtam do AA,PCE...naprostá pohoda...je ale fakt že ja moc přes 110 nejezdim ...:) Takže pretekarovi vyhovovat nebude....zato obyč hola 16ka je vcelku letka už...(mlady)
-> Kaprof-Pisařík: a jak to valí? já právě koukal, že oproti 206 si todle až tolik nedrží cenu a zdá se mi to i prostornější a dokonce se mi i víc líbí... právě 106ky jsou dost mrňavý a nebudí to ve mě nějak důvěru... Vím že 1,4ka benál je podrobována dost kritice, ale nevím no, nikdy sem tomoc nekoumal :-)
-> palinator: Proboha to už jseš i tady v tom vlákně
Nevim že by me 1,1 nebo i 1,6ka nejak závratne žrala ale tak nechám si poradit
-> Bagrr- máma mele Emu: mně se nelibej bilé na old face
-> VeTeV: 1,9 TD ,čerpadlo Bosch (68kw)


-> Bagrr- máma mele Emu: mně se nelibej bilé na old face

-> VeTeV: 1,9 TD ,čerpadlo Bosch (68kw)

-> palinator: hledám šprčka na popojíždění kolem komína, do vzádleností kolem 50km... ideálně aby to bylo pro ženu compatible, takže malý, veselý, s posilovačem a pohodlný :-)
-> VeTeV:
To je pravda, taky jsem se v tom svez. Nežere to nic ani když jedeš podlahu, ale taky to nejede i když jedeš podlahu. Ta lenost a neochota se roztočit mi přišla snad výraznější, než u Š120.
To je pravda, taky jsem se v tom svez. Nežere to nic ani když jedeš podlahu, ale taky to nejede i když jedeš podlahu. Ta lenost a neochota se roztočit mi přišla snad výraznější, než u Š120.

-> palinator: no jeste prd zravej je 1,5D - to je docela hovno zravej motor
-> VeTeV:
Takže PSA můžeš vynechat.... :D Krom 1,0 106ky.
Takže PSA můžeš vynechat.... :D Krom 1,0 106ky.

-> Kaprof-Pisařík: co mas za motorizaci? premejslel sem prave o nejakym druhym prdichvostu, ale idealne aby to picu zralo 

-> Kaprof-Pisařík: ty oranzadovy blinkry mi tam nesedi

No musím říct že jsem si ho dost oblíbil......:-) Plánuji jen Upgrade audiosystemu a jinačí kola.. Koni podvozek funguje dle mého gusta :o)..
tak, uz jen spodni silentbloci... horni jak je na fotce vydet, jeden totalne na kasi (prevodovka) jeten natrhlej (motor) a jeden vymackanej cca pul centaku z kazdy strany... Silenty spodni vzpery necham az bude auto ve vzduchu a rozebirat se predni naprava... celkove je ted motor o centak vejs :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: na tomhle čerpadle je pod "nedemontovatelnym&q
uot; plechem (zalamovací šroupki), nicméně:
přišla teorie: když jsou kabely od imo ucvaklé a nezaizolované (!!), nemohlo dojít ke "kontaktu", který na původním čerpadle zavře ventil?
No kurva, pic ho stréca, jistěže.
Výsledek: vrčí to s původním čerpadlem!!!
Na novém čerpadle se po X desítkách minut povedlo demontovat plech u ventilu, diagnostikovat kabeláž a na původním se to napojilo před konektor na správný kabel = mám náhradní agregát, kterej se po cestě "prolil olejem ze všech stran", čerpadlo s pohodlně přístupným ventilem, spojku v neznámém stavu, skříň, altík a kompresor serva a dalších pár kokotin na víc, kdo chce?
(jsme celej den v práci a hraje si s tím kolega -> tyhle infa mám "po telefonu", ale už se těším, až do toho v cca 22:30 hupsnu a poskákám s tím půl okresa
)
přišla teorie: když jsou kabely od imo ucvaklé a nezaizolované (!!), nemohlo dojít ke "kontaktu", který na původním čerpadle zavře ventil?
No kurva, pic ho stréca, jistěže.
Výsledek: vrčí to s původním čerpadlem!!!
Na novém čerpadle se po X desítkách minut povedlo demontovat plech u ventilu, diagnostikovat kabeláž a na původním se to napojilo před konektor na správný kabel = mám náhradní agregát, kterej se po cestě "prolil olejem ze všech stran", čerpadlo s pohodlně přístupným ventilem, spojku v neznámém stavu, skříň, altík a kompresor serva a dalších pár kokotin na víc, kdo chce?

(jsme celej den v práci a hraje si s tím kolega -> tyhle infa mám "po telefonu", ale už se těším, až do toho v cca 22:30 hupsnu a poskákám s tím půl okresa

-> krup: otevri kapotu, koukni na cerpadlo a hledej klasickej elektroventil jako u skochtle (nejspis bude nejak zadeklovanej) po jeho najiti k nemu dotahni plus od spinacky:-) jinak na xaklubu to bylo nekolikrat probirany a mam zato ze pam ci cert to tam nadherne popsali :-)
-> Bagrr: naja, jdou do toho ale 4 dráty ..
( a aby to bylo veselejší, tak za klávesnicí je to natvrdo ucvakany a všechny dráty mají zelenou barvu
, takže nedokážem přesně identifikovat, kterejže dělá co ..
náhodu někdo schémátko?
( a aby to bylo veselejší, tak za klávesnicí je to natvrdo ucvakany a všechny dráty mají zelenou barvu

náhodu někdo schémátko?

Jinak aby to nevypadalo ze nic nedelam, francina dostala predevcirem tlumexovou kuru na predku kde bylo vareno a dneska kompletne elektrarna okolo motoru vracena na misto a pozapojovana :-)
-> krup: na chcipak na cerpadle pritahnout spinany plus a jezdime :-D Standart postup u frantiku :-D
edit: kva zase lag jak svina... musim aktualizovat castejs :-D
edit: kva zase lag jak svina... musim aktualizovat castejs :-D
-> krup: proč ? dyt to je mechanika na stop ventil přivedeš + po zapnutí klíče a víc tě nezajímá co se týká chodu motoru 

-> Bagrr- máma mele Emu: nechval dne :p
Ono bude legrace s IMO, byl doopravdy "vystříhaný" a nevyzná se v tom ani prase ..
Ono bude legrace s IMO, byl doopravdy "vystříhaný" a nevyzná se v tom ani prase ..
-> krup: tak to je cajk :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: vyřešil jsem to celým motorem, resp koupil jsem pozůstatek xsary vč. skříně a altíku, tak mám aspoň další nd :o))
Zítra se to má montovat, tak jsem zvědavej :)
Zítra se to má montovat, tak jsem zvědavej :)
-> VeTeV: jj, je to skoda, ze citroen opousti od toho co vymyslel a cim proslul a cemu spousta lidi propadla...
A tubik je proste masakr, kterej se mi strasne libi... Takej obejvacek na kolech :-D
A tubik je proste masakr, kterej se mi strasne libi... Takej obejvacek na kolech :-D
-> sep: ty vole, s hydrou je áměn, poslední kostlivec je C5ka z toho co ještě nabízej, a i tam je to vořezaný a málokde nabízený... Dle mě je to škoda, ale když to lidi nechtějí, neb urban legendy o tom vyprávěj strašno věci, co naděláš?
a vem si i ta dnešní DS řada co Citroen valí - to je prostě fakt na dnešní dobu uniformovanejch aut úplny zjevení¨a pro Citroen hodně úspěšný... ne každej chce mít auto jak přes kopírák
-> Bagrr- máma mele Emu: tak to je úplnej masakr .-)
a vem si i ta dnešní DS řada co Citroen valí - to je prostě fakt na dnešní dobu uniformovanejch aut úplny zjevení¨a pro Citroen hodně úspěšný... ne každej chce mít auto jak přes kopírák
-> Bagrr- máma mele Emu: tak to je úplnej masakr .-)