
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> palinator 12.08.15 14:00:59: Hlavně je to umírněnější a přední světla už nekončí u víčka od nádrže. 

Je to divný, ale ten čumák se mi líbí. Taková hezčí Astra. 

-> Bagrr- máma mele Emu: Co ho mám, tak nechápu, jak jsem mohl bez něj žít. Je to super vozítko s maximálním poměrem cena/užitek. Jo, halt zlatá éra Peugeotu. (Ale už se těšim, až padnou vedra, svrbí mi ruce a vytáhnu GTI na řádění
)

Hmmmm 306 cabrio... Nechal bych si líbit
-> palinator: Bohužel no...Přes zimu se na něj chystám, když to klapne tak dostane kvalitní ochranu i lak a nějakou výbavu pro přespání...
-> MerHanz: Tak jasné že hniju, maju už nato svoj vek, ale keď sa na dodávke objaví hrdza tak za 2 roky je zhnita celá na prach
-> Kaprof-Pisařík:
To je tim že je to víc Fiat než Francouz ne?
To je tim že je to víc Fiat než Francouz ne?
-> Jawák: 2,5D bez turba
Kastle je schopna ale jasné,něco se udělat musí..Dodávky hnnijou bohužel celkově dodnes.. :(.. Škoda že kastle boxera nemá ochranu jako lví osobáky no..

tak Francouzka teď stojí takhle, padla mi garáž 

-> Jawák: všechny tyhle pikle hnijou, bez ohledu na značku mě přijde
-> Jawák: Myslíš, že tranzit, nebo transporter nehnijou
-> Kaprof-Pisařík: Aký motor ?
Ja mám starý 2,5 TDi a nemôžem si ho vynachváliť
len keby to tak nehnilo...


Muj přírustek namísto Couriera..:o)
potřebuji menší konzultaci citroen c5 rok 2013,hydroaktiv nespína čerpadlo perování autopřijelo s vyteklým lds olejem je možný že by čerpadlo běželo na sucho? nebo je nějak jištěný? vyměnil jsem potrubí auto mam na zdviži a prostě nic diagnostikou přes akční členy nejde aktivovat nějaká rada?
-> Jirik_Tuňák1983: skoro to tak vypadá. Ten Jag je slušná loď. Ikdyž v reálu mi nepřišel takový rozdíl jako na fotce
-> MATTESS 26.07.15 17:49:09: Není to vlevo mládě toho vpravo? 

-> palinator: ono já už mám na HDI cca 70 tic na rozvodech. A veř mi, že při najíždění tratí na rally i občas po horách si to moc nezadá s jízdou na ostro :D Ne, mě zajímá co má vlastně nejhorší vliv na opotřebení rozvodů. Nic z mojeho jízdního stylu mě to asi neodnaučí. když mě meziplynů nezbavilo ani Hdi :D . A točit motor. Nevím no žabák dává při předjíždění na hovado 4500 jak mrkev :D . Ono neustáe sypat do 15 let starý káry taky není nejlepší metoda dopravy. Jinak, ja řikáš, rozvody jsou dneska už opět doživotní :D některý motory jsou stavěný akorát ja jeden interval výměny :D
-> MerHanz 23.07.15 12:54:59:
A smí se motor vůbec točit z hlediska namáhání rozvodů? Mrdat, na cílovce v Mostě podřazení tim stylem že motor vylít do červenýho a co... rozvody nic, jenom z nějakýho důvodu nevim kdy přesně se rozstřelil pístek přesuvníku vstřiku v čerpadle, jinak cajk.
-> Jirik_Tuňák1983:
Šak dneska už jsou rozvody zase doživotní.
A smí se motor vůbec točit z hlediska namáhání rozvodů? Mrdat, na cílovce v Mostě podřazení tim stylem že motor vylít do červenýho a co... rozvody nic, jenom z nějakýho důvodu nevim kdy přesně se rozstřelil pístek přesuvníku vstřiku v čerpadle, jinak cajk.

-> Jirik_Tuňák1983:
Šak dneska už jsou rozvody zase doživotní.

-> Bagrr- máma mele Emu: Jj přímo v třeboni :-) Kousek od nádraží v nějakém areálu..
-> MerHanz 23.07.15 12:59:30: Tak to se už musíš potom obrátit na plynárny. 

-> Jirik_Tuňák1983: ručka brzdí mizerně a v zimě jen kvalt :D ALe i tak myslím, že víc dostává při meziplynech a podřazování.
-> MerHanz 23.07.15 12:54:59: Myslel při parkování bez ručky na kvaltu.
-> colaczech 23.07.15 12:39:29: Ale v té době byla ještě guma gumou a plátno plátnem.
Kamarád mi říkal, že dělal rozvody na Peugeotu 405 s najetejma cca 400 000 km a sice to eště jezdilo, ale rozvoďák byl jak punčocháče. 


-> colaczech: Tak to u mě ty rozvody dostávaj asi pěknej kouř :D :D POdřazování s meziplynem, brždění motorem a kvlat při parkování tam je vždy :D :D
-> Jirik_Tuňák1983: z vlastní zkušenosti- kdyz jsem měl ještě 205 tak jsem nechal měnit rozvody. Podle mechanika tam byl ještě origo rozvodák, takže stáří 20let. Je teda pravda že auto před výměnou rozvodů 4 roky stálo, ale po zprovoznění jsem půl roku na těch starých rozvodech jezdil. Podle něj jsem to stihl 5minut po 12té, trhal ten rozvoďák předemnou holýma rukama.
Ono záleží jak se k tomu kdo chová, trpí to prý nejvíc pri pořazování a brzdění motorem, nebo při parkování přes kvalt.
Ono záleží jak se k tomu kdo chová, trpí to prý nejvíc pri pořazování a brzdění motorem, nebo při parkování přes kvalt.
-> colaczech 23.07.15 12:20:05: Stejně si říkám, že 10 let na rozvodovej řemen je docela dost. I když, bůhví kolik km a let mají nalítáno na rozvodech neudržované vozy.
Nepřijde mi, že by se rozvody na autech tolik lišily materiálem apod., když některé značky udávají třeba 4 - 6 let a 90 - 120 000 km.
Nepřijde mi, že by se rozvody na autech tolik lišily materiálem apod., když některé značky udávají třeba 4 - 6 let a 90 - 120 000 km.
-> havlik: je to pro peugeot partner, ale je to to samé auto- to jistě víš
Pánové, někdo nějakej tip na opravný sady brzdičů ?? Před dvěma rokama jsem dal na zadek frenkit a teď jsou prachovky na pístkách uplně na sračku. A jelikož levej brzdič potřebuju rozhodit komplet ( zatuhlej samostav pod pístkem ) tak mám uplně husinu při představě opětovnýho použití frenkitu :/
-> havlik 23.07.15 08:07:55: Jestli je tak přehledná jako má ségra k C3, tak ji ani nehledej. 

-> MATTESS: to nevim jestli vůbec mam:)
-> havlik: v servisce není tabulka motoru s intervalem výměny?
-> havlik 22.07.15 19:04:23: Tady by ještě bylo rizeto, že dostaneš spoustu zaručených informací a každou jinou. 

-> Jirik_Tuňák1983: jo to asi můžu:)
-> havlik 22.07.15 17:47:00: Tak závtra zvedni tel a cinkni do servisu Citroen.
Udělal jsem to stejně, než jsem je nechával dělat.
Udělal jsem to stejně, než jsem je nechával dělat.
Máte někdo tušení po kolika km se dělaj rozvody u berlinga 1.6 16V, rv 2007. Nějak nemůžu nic najít kloudnýho
-> Kocvin: tak tys byl u nás na jihu? A přímo v Třeboni?
-> George88: -> Jawák: nakoniec bol spatny termostat. Po poslednej skusobnej jazde som ohmatal chladic a uz mi bolo jasne.. Pouzil som teda stary termostat, ten ide, aj ked sa mu asi moc nechce.. no a po odvzdusneni ma cakal konecne prijemny sok - na rovine 90st. a v meste na semaforoch a v kopci do tych 95-97, ale tam uz sa ma spustat sahara. Kupim asi rovno termostat z 1.6i, ten sa otvara pri 82st. a cidlo skodovacke 95-90st. alebo tiez z 1.6i, len to by som potreboval premerat od nejakej dobrej duse, ma totiz o kontakt viac 

-> Dakotta: Možno blbosť, ale skus vymeniť aj čidlo teploty pre budík. Ja som to riešil na starom Tolede, vymenil som 2x čidlo v chladiči, termostat a sahara sa mi stále nespuštala. Po výmene čidla teploty pre budik začala fungovať...
Do vody můžeš.pak stačí vzit zkoušečku,dát jí na kontakty a uvidíš..To že je čidlo nový,neznamená že je funkční:)
-> George88: ale aj tak, predtym to pri jazde drzalo aspon na tych 90st. teraz to vyleti az do nebies.. a sahara nesla tiez.
-> George88: Skusim ho hodit do horucej vody, horkovzdusku by som musel najskor kupit 

Tak zkus vyndat čidlo a zahřívat ho horkovzduskou..
-> George88: ano, ked odpojim konektor od cidla a prepojim kontakty tak sa sahara rozbehne. A cidlo v chladici je zaplavene, lebo ked ho povolim, tak vyteka chladicovka. Klimu to nema, takze relatka tam najskor niesu..
-> Dakotta: do čidla sahary by měly vést 2 dráty.když je spojíš rozběhne se sahala??
Vie niekto poradit kde by mohol byt problem u ZX-ka 1.4i, ked stale vari? Nezdala sa mi sahara, vobec sa nespusatala, tak som vymenil termostat aj cidlo na chladici ale sahara nejde stale a este sa mi to pekne hreje.. do 2 Km 105st. a potiahne kludne aj dalej. Do vymeny lietala rucicka len ked som jazdil sviznejsie, pri dlhsom stati na krizovatke alebo jazde do kopca. Odvdusnoval som to asi 100x, vcera uz aj podla navodu v prirucke a nepomohlo.. termostat sa otvori, okolo 90st. sa zacne hadica pomali zohrievat, do vody to dufam netlaci cez tesnenie, hadice su makke.. ma niekto rychly tip co vyskusat este??
-> haso: Já měl něco podobného, ale naopak mi to drželo vysoké otáčky. Nakonec se vyměnily kabely za stíněné a musím zaklepat je to OK.