Hledal jsem na chladiči to čidlo (ve dne bylo kurnik jinde!?). Našel jsem ho a vytáhl z něj oba dráty. Nejdřív jsem si je jen prohlížel. Na krytém fastonu bylo vidět, že do něj původně vedli celkem 3 dráty (dva uštíplé) a řekl jsem si: A kurva. No nic baterku z huby do ruky a hledal jsem svazek a šel po něm. Šel po chladiči na pravou stranu auta (stojím před autem takže vlevo spolujezdce, vpravo řidič a baterka), pak se stáčel kamsi dolů jakoby ke dnu baterky. Bohužel ve světle slabé baterky a stařecky se chvějící se ruce jsem to raději vzdal, ale zdálo se mi, že to navazuje na jakési možná dodělávané relátko. Nevím jestli dodělávané, ale každopádně relé samotné je určitě měněné protože je s takovým ouškem pro šroubek to původní relátka do patice nemají.
No a jelikož jsem vzdal hledání svazku tak jsem se vrátil k fastonům a zkusil je spojit. Ejhle zázrak rozjel se jeden ventilátor. Zase z pohledu člověka stojícího před autem vlevo (spolujezdec). Schválně jsem to ještě zkusil a fakt jel jen ten jeden.
No minimálně auto neuvařím rozjede se jeden ventilátor
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Bylo slyšet cvaknutí relátka takže zítra budu zkoušet které to je a která pojistka na to reaguje, ale podle mě je nějaká šance, že by to mohlo jet na oba ventilátory.
Nechce se mi věřit, že by někdo po havárce byl takový blázen aby vyhodil ventilátor, který by měl jet hned po ohřátí (i kdyby byl roztřískaný), nevšiml si spálené pojistky a přepájel kabely u trojrelátek. Takové zvláštní. Holt to chce fakt nahodit a nechat ohřát. A pak se uvidí. Jo kdybych měl to čidlo za pár kaček z nějaké staré vrány tak to stejně přehodím bez bitronu, ale takhle bych to zkusil.
Majitel od kterého jsem auto kupoval to určitě nedělal na něj je to zjevně moc velká elektrikářská práce. Ten dovedl bravurně maximálně ono zapojení větráku topení alá barbar přes slabý vypínač. Nefunkční stahování okna přisuzoval spálenému motorku a ani ho nenapadlo zkusit k motorku připojit napětí jestli pojede nebo ne a tím vyloučit průchodku nebo vypínač. Nakonec to byli vypínače u řidiče i spolujezdce. Stačilo je vymáchat v roztoku elektrocosi a funguje to.
Kurnik jak já to dělám, že píšu takové slohové práce. Zajímavé, že ve škole když byl sloh a minimálně daný rozsah tak mi to nešlo. Tímto se omlouvám za hrubky, které určitě v textech ode mě jsou.