skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Jirik_Tuňák: bud korektor a nebo prazdny koule :-)
-> Jirik_Tuňák: ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Luky. 17.09.12 14:19:15: To je závada zadního hydrokorektoru, ne vlastnost. Když o tom prd víš, tak se nevyjadřuj. ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
Tuhle jsem jel za XM a při každym sebemenším přibrždění nebo přidání plynu se tomu hrozně houpal zadek nahoru a dolů. Tak nějak nevím co se vám na těchto autech furt líbí...
Teda příznivec horských drah by v takovém stroji asi našel zalíbení, ale myslim že 95% pasažérů si v takovém autě musí dříve či později ublinknout
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> palinator: -> THOMMY : -> U-Geen:
jelikož mám nějaký postřehy z vejfuku na 105 a favoritu novější provenience bosal, tyll.
takové mě nepřesvědčily, křivá příruba kde sem musel dlouho hoblovat pilníkem a dát nakonec 2 těsnění, na dvou vejfukách se větvě oddělily od příruby.
co sem počet občas jim tý trubky nebo koncovky ujedou, zas za tu cenu
akorát nevím jestli objednat tady nebo z polska![140](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/140.gif)
jelikož mám nějaký postřehy z vejfuku na 105 a favoritu novější provenience bosal, tyll.
takové mě nepřesvědčily, křivá příruba kde sem musel dlouho hoblovat pilníkem a dát nakonec 2 těsnění, na dvou vejfukách se větvě oddělily od příruby.
co sem počet občas jim tý trubky nebo koncovky ujedou, zas za tu cenu
![43](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/43.gif)
akorát nevím jestli objednat tady nebo z polska
![140](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/140.gif)
-> THOMMY : no vidis, po dovoleny a jeste vypatlanejsi nez pred, samozrejme texas ranger
-> spartra: Já teď nasadil koncák Izawit, kromě trochu křivě navařený koncovky se zdá být zpracování slušný. Jako vždy jsem ho natřel vypalovací barvou, i když už nějakým nástřikem ošetřenej byl, tak uvidím, kolik vydrží... Starline se tenkrát na Espace začal rozpadat zevnitř ani ne po půl roce...
-> U-Geen: Wahler nebo Walker? :)
-> U-Geen: Wahler nebo Walker? :)
-> palinator: ja u nej mam treba krive navarenou jednu trubku... ale to je detail, wahler me taky kvalitou nejak nepresvedcil :)
-> spartra:
Polmostrow by měl bejt oboustranně pohliníkovanej - příslib lepší životnosti. Mám ho na Toledu po předchozím majiteli, uvidím jak dlouho vydrží. Chci ho natřít silikonovou vypalovačkou, aby v zimě ten hliník neslez.
Hlavně cena toho Polma je oproti "značkám" směšná.
Polmostrow by měl bejt oboustranně pohliníkovanej - příslib lepší životnosti. Mám ho na Toledu po předchozím majiteli, uvidím jak dlouho vydrží. Chci ho natřít silikonovou vypalovačkou, aby v zimě ten hliník neslez.
Hlavně cena toho Polma je oproti "značkám" směšná.
brej den,
co říkáte - máte zkušenost na polský vejfuky? např. www.aaavyfuky.cz/index.ph p?kosik polmostrow
co říkáte - máte zkušenost na polský vejfuky? např. www.aaavyfuky.cz/index.ph p?kosik polmostrow
Takze, kde bolo tam bolo, bolo jedno kurenie s upadnutym kostriacim kontaktom .. to sa rozne poklepavalo, az jednoho dna prestalo ist uplne. Oprava kontaktu kurenia nezafungovala.
Tak sa slo na vrakac, kupilo druhe kurenie. Lenze, kupeny motorec z vrakeca sa s afrom nebavil uplne rovnako, ako jeho predchodca. Na to, ako komplikovano problem vyzeral(elektrina neni moj obor a tam kde je PO-PI-ČI kablov rovnakej farby uz vobec nie), to nakoniec bola uplna sranda. Z neznalosti problemu som len tak zbezne zmeral stavu. Bola. Ale zvysne dva kable, u kt. bol predpoklad ze sa tahaju volakde od ovladaca(reostatu) boli mrtve. Z povodneho "moc to nerozoberaj" sa to zvrhlo a vykuchal som cely stred palubovky.
Po vymene kablov(mal som ku kureniu z vrakaca, ale evidentne ineho modelu - menej kablov v svorkach) sa stale prejavovalo rovnake spravanie motorceka. Nedalo mi to a rozkuchal som samotny ovladac. Po otvoreni bolo hned jasno, kde je problem.
Problem vyrieseny kuskom kablika. Mojou CSSR trafopajkou by sa mi cesticku spojit nepodarilo :D
A to je koniec rozpravky mile deti :D
Tak sa slo na vrakac, kupilo druhe kurenie. Lenze, kupeny motorec z vrakeca sa s afrom nebavil uplne rovnako, ako jeho predchodca. Na to, ako komplikovano problem vyzeral(elektrina neni moj obor a tam kde je PO-PI-ČI kablov rovnakej farby uz vobec nie), to nakoniec bola uplna sranda. Z neznalosti problemu som len tak zbezne zmeral stavu. Bola. Ale zvysne dva kable, u kt. bol predpoklad ze sa tahaju volakde od ovladaca(reostatu) boli mrtve. Z povodneho "moc to nerozoberaj" sa to zvrhlo a vykuchal som cely stred palubovky.
Po vymene kablov(mal som ku kureniu z vrakaca, ale evidentne ineho modelu - menej kablov v svorkach) sa stale prejavovalo rovnake spravanie motorceka. Nedalo mi to a rozkuchal som samotny ovladac. Po otvoreni bolo hned jasno, kde je problem.
Problem vyrieseny kuskom kablika. Mojou CSSR trafopajkou by sa mi cesticku spojit nepodarilo :D
A to je koniec rozpravky mile deti :D
-> Jarda/felda 17.08.12 20:17:58: To víš no, u aut to bejvá dražší. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák: zlatá felda
zelený s modrým pruhem za 900
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jarda/felda 17.08.12 18:28:12: Proto jsem psal "výkladní skříň".
Dneska jsem na to čuměl z okna v práci. Cenovka od 16 000,- do 20 500,- dle typu za originál. Zas tak zásadně se to neliší od ostatních aut v poměru cena / velikost. Na S-maxe, Tourana nebo Zafiru se senzorem taky nestojí nejméně. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Nemít připojištěné čelní je teda celkem samovražda.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Nemít připojištěné čelní je teda celkem samovražda.
-> Jirik_Tuňák: to sklo na citróna bude asi drahý jak čert ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák: zase tak kulatý to není :D
-> suri 17.08.12 14:59:12: Kulatou škatuli jsem ještě neviděl, možná škatule na dort. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák: tak no , vyzerá to trošku ako škatula na kolách , ale účel asi plní
-> Jirik_Tuňák: chtel napsat obludky
-> suri 17.08.12 13:41:33: jaké mrazničky ty pipíku
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák: takové dve mrazničky :D
-> haso: tak to jsi potkal tohoto www.rajveteranu.cz/1019-c
itroen-cx-25-turbo-prestig
e-bratislava ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
takže, sme postoupily dále, vyměnila se polosa levá - alespoň nemá takový vůle a jsou tam nový manžety. klepání neustalo
je možný že je špatná převodovka? napadá mě diferenciál
je možný že je špatná převodovka? napadá mě diferenciál
-> spartra:
Není tam syndrom zvlněnejch kotoučů jako má Octavia I? Tuším že to dělá nějakej silentblok nebo čep nebo co... zkus pohledat.
Není tam syndrom zvlněnejch kotoučů jako má Octavia I? Tuším že to dělá nějakej silentblok nebo čep nebo co... zkus pohledat.
brej den,
už sem tu dlouho nic nenapsal. řešil jsem klepání pří brždění citroen zx 1,9d
při prvních příznacích se nechali srovnat kotouče a desky. klepání zmizelo na ca 700km.
pak se vše vrátilo, zkoušel jsem odpojit třmeny projet to s bržděním jednoho předního kola.
pokud brzdila levé strana, klepání bylo srašidelné. Přehodili se kotouče, klepal pouze na levé sraně. Z toho usuzuji, že kotouče a desky by měli být po stočení stále ok.
Nové sem bral zbytečně, snad je vezmou zpět.
Co může zpúsobit klepání při brždění s rychlostí i bez?
video
je tam 1 na volnoběh a mírně se přibržďuje, asi to není úpně vidět převodvka s motorem tam docela škube
polosa(repas kolem 2t.kč) nebo převodovka
už sem tu dlouho nic nenapsal. řešil jsem klepání pří brždění citroen zx 1,9d
při prvních příznacích se nechali srovnat kotouče a desky. klepání zmizelo na ca 700km.
pak se vše vrátilo, zkoušel jsem odpojit třmeny projet to s bržděním jednoho předního kola.
pokud brzdila levé strana, klepání bylo srašidelné. Přehodili se kotouče, klepal pouze na levé sraně. Z toho usuzuji, že kotouče a desky by měli být po stočení stále ok.
Nové sem bral zbytečně, snad je vezmou zpět.
Co může zpúsobit klepání při brždění s rychlostí i bez?
video
je tam 1 na volnoběh a mírně se přibržďuje, asi to není úpně vidět převodvka s motorem tam docela škube
polosa(repas kolem 2t.kč) nebo převodovka
-> Bobesh: krásný kousek
tak mne to prislo ako divna saltpaka s kratkymi drahami...az mi to prislo ako automat...jo tak hentu som videl, zas nejsom slepy ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> U-Geen: Mě páka přišla právě jen jako hejbací (a máš pravdu, že hodně divně) zleva doprava.. Ale dle tvých odkazů to byl jen můj optickej klam. Zajímavý, že si takhle neobvyklou konzolu řazení nevybavuju a jiný detaily jo.
Ale nezvyklý je to i tak, řazení dělá dojem dlouhých drah do stran a krátkých v ose auta..
Ale nezvyklý je to i tak, řazení dělá dojem dlouhých drah do stran a krátkých v ose auta..
-> Jozka: volic by asi nemel hejbani doleva/doprava/dolu/nahor
u, i kdyz u FR vozu jeden nikdy nevi, treba uz tehdy meli sekvencni razeni? :)
farm1.static.flickr.com/8 7/232988827_7896505217.jpg ?v=0
www.shannons.com.au/libra ry/.../1973-citroen-sm-cou pe-lhd.jpg
farm1.static.flickr.com/8 7/232988827_7896505217.jpg ?v=0
www.shannons.com.au/libra ry/.../1973-citroen-sm-cou pe-lhd.jpg
A je to vůbec řadící páka? Ne že bych si to po jedný prohlíce SM před 20-ti lety nějak moc pamatoval, ale skoro mi to přijde jako volič převodů k asi 3-stupňovýmu automatu, co do toho taky dávali
-> Nwkt: asi je jina jak na velbloudovi :)
Na Slovensku neumí poznat řadící páku? ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
se mi nechce, trreba to pochopite z tehle fotky :) upload.wikimedia.org/wiki
pedia/.../Citro%C3%ABn_SM_
interior,_brown_(1).jpg
-> U-Geen 08.08.12 12:04:17: aj ja![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> U-Geen: j ![31](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/31.gif)
![31](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/31.gif)
-> haso: ja jo :) chces ji zakrouzkovat? :)
-> U-Geen: neviem tam najst klasicku saltpaku
-> haso: nemyslim si, proc by mel?
-> Bobesh 08.08.12 11:29:47: tak spzka ve vitrýnce to je masakr
-> Bobesh 08.08.12 11:40:54: to je automat?
To je vše. Snad se líbilo
Pro "hydráky": táhlo je tutok vedle sedadla u prahu.
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Přístroje. Jinak vůz je vyroben v roce 1971,jak mi pánové sdělili.
Bůhví. Na tacho počitadlo jsem nekoukal ale motor šel kultivovaně.
-> Durnbach: První, co každýho napadne, sado-maso.. Ale mě taky..
.
Jinak teda moc pěknej kousek, kolik asi stojí GO motoru...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak teda moc pěknej kousek, kolik asi stojí GO motoru...