Přesunuto z tématu Citroen Picasso 1.8 85kw...
-> Karel.: s hentym co som isiel ja, tak tam fungovalo vsetko, a chalan co stym odjazdil vacsinu tych km vravel ze ziadne problemy to auto nemalo zavazne...len to servo (denne auto v premavke leto/zima, vacsinou mesto, ale obcas aj rozvoz 800km dlhy dialnica)
a to pipajuce chladenie som zazil na vlastnej kozi...
a jazdilo sa stym stylom na dialnici plyn na podlahu...akurat ta 1.4ka v kopcoch uz nemala dych no...
ale ako som sa vtom odviezol tak mi to vnutornym priestorom a ergonomiou ucarovalo...fakt velke auto to je
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
Přesunuto z tématu Citroen Picasso 1.8 85kw...
-> haso: díky, co tak čtu tak si to dost lidí ch-> haso: álí, akorát prý některý modely mjí problém s elktrikou
-> haso: díky, co tak čtu tak si to dost lidí ch-> haso: álí, akorát prý některý modely mjí problém s elktrikou

Přesunuto z tématu Citroen Picasso 1.8 85kw...
-> Karel.: skusenost s picassom myslim ze 1,4 to bolo, najazdenych 210tis km...
na ceste to zostalo len 1x, kvoli pokazenemu servu, vraj to neslo vobec ovladat bez serva, inak bezproblemove auticko...
...dalej co bola zavada bolo ze teplota motora ukazovala ze motor vre, pipalo to jak blaznive a motor nevrel, stacilo vypnut/nastartovat a zasa vsetko ok...
jazdilo to ako rozvoz zdravotneho materialu, tak sa o to nik moc nestaral (ale malo to 2 stabilnych soferov)...
z pohladu vnutorneho priestoru uzasne auto, miesta vela, pohodlne...
-> Karel.: skusenost s picassom myslim ze 1,4 to bolo, najazdenych 210tis km...
na ceste to zostalo len 1x, kvoli pokazenemu servu, vraj to neslo vobec ovladat bez serva, inak bezproblemove auticko...
...dalej co bola zavada bolo ze teplota motora ukazovala ze motor vre, pipalo to jak blaznive a motor nevrel, stacilo vypnut/nastartovat a zasa vsetko ok...
jazdilo to ako rozvoz zdravotneho materialu, tak sa o to nik moc nestaral (ale malo to 2 stabilnych soferov)...
z pohladu vnutorneho priestoru uzasne auto, miesta vela, pohodlne...
Přesunuto z tématu Citroen Picasso 1.8 85kw...
jo je to 2001 s lpg, najeto 190 000km
jo je to 2001 s lpg, najeto 190 000km
Přesunuto z tématu Citroen Picasso 1.8 85kw...
máte někdo nějaký zušenosti? co se sere a tak? Díky
máte někdo nějaký zušenosti? co se sere a tak? Díky

-> spartra 14.12.11 11:15:14: Ale o tom mluvíme celou dobu. Že se na Xantii u světel nic nešteluje, že jsou napevno a nic se na nich nehejbe ani nenaklápí. Ani v závislosti na pohybu zadní nápravy. Já nemůžu za to, že na tvoje příspěvky je potřeba dekodér. A jestli někde píšou něco o automatickém a neautomatickém štelování, tak píšou kraviny.
Co to meleš o pipíkovi virtu? Jestli já jsem pipík, tak ty max. pořádnej vocas.
Co to meleš o pipíkovi virtu? Jestli já jsem pipík, tak ty max. pořádnej vocas.

-> Jirik_Tuňák: jiříku, jiříku, na to že jsi vyhrál cenu pipíka virtu, mě překavpuješ
světlo nemá motorek na náklapění, stačí nápověda
většinou vrakoidním nebo použitým světlům chybí nějaký držáček, stačí
poslední řádek podívej se na nabídku, jestli tohle nepochopíš tak tu cenu máš oprávněně
-> VeTeV: dnes jsme se šel podívat do krámku, potřeboval sem zjistit ceny na ten náš citroen, ze zvědavosti sme se ptal i na světlo Na xantii 2 - maj jen už ve vyprodeji L světlo (valeo jestli sem dobře poslouchal a napsal koncová 2518 s dph), za podobnou cenu tam byla náhražka, výrobce neudán. Tipuju depo nebo něco takovýho.
takže mělo bý toto
www.aci.cz/citroen-citroe n-xantia-1-1998-4-2003-sve tla-a-blikace-skla-svetel- pr-svetla-skla-motorky_c14 62491.html
akorát že by tam měla bejt lepší cena
čiliže netřeba serva na světla, je to seřízený napevno, hejbe se to akorát, dle nastevní tuhosti podvozku?

světlo nemá motorek na náklapění, stačí nápověda

většinou vrakoidním nebo použitým světlům chybí nějaký držáček, stačí

poslední řádek podívej se na nabídku, jestli tohle nepochopíš tak tu cenu máš oprávněně

-> VeTeV: dnes jsme se šel podívat do krámku, potřeboval sem zjistit ceny na ten náš citroen, ze zvědavosti sme se ptal i na světlo Na xantii 2 - maj jen už ve vyprodeji L světlo (valeo jestli sem dobře poslouchal a napsal koncová 2518 s dph), za podobnou cenu tam byla náhražka, výrobce neudán. Tipuju depo nebo něco takovýho.
takže mělo bý toto
www.aci.cz/citroen-citroe n-xantia-1-1998-4-2003-sve tla-a-blikace-skla-svetel- pr-svetla-skla-motorky_c14 62491.html
akorát že by tam měla bejt lepší cena
čiliže netřeba serva na světla, je to seřízený napevno, hejbe se to akorát, dle nastevní tuhosti podvozku?
Nwkt 13.12.11 09:53:50 napsal:
→ Jirik_Tuňák: Co na mokrý silnici? Tam mám pocit, že
mam světla vypnutý
No jo, to je to samý. Včera večer za mokra jsem se na to schválně zaměřil. Tzv. světelná mizérie. Ale xylofóny by to asi moc nevylepšily. Na jednu stranu by se mi tam celkem líbily, páč se dělajo do tohoto vozu s natáčením do zatáček.
→ Jirik_Tuňák: Co na mokrý silnici? Tam mám pocit, že
mam světla vypnutý

spartra 13.12.11 22:08:07 napsal:
→ MATTESS: → VeTeV: to mě napadlo taky až
déle
koukal sem, že to nemá serva na seřízení.
musíš shánět jetý světlo ale max. v krabici od novoty
to
je bída použitý nebo vrakáč
koukám že se světla nabízej el. / aut. ovládáné? co je zač toto? Co to meleš?
Přelož mi to prosím. 
→ MATTESS: → VeTeV: to mě napadlo taky až
déle

musíš shánět jetý světlo ale max. v krabici od novoty


je bída použitý nebo vrakáč

koukám že se světla nabízej el. / aut. ovládáné? co je zač toto? Co to meleš?


-> spartra: tak to se přiznám netuším co je el. automaticky ovládané - ale nesmí se zapomenout na jistá specifika jak při štelování světel, tak pak při samotném provozu - díky hydře, která drží svetlou vejšku auta na jedné úrovni (když je samo vše v cajku), tak se světla štělují na nastartovaném autě, kdy má svojí provozní vejšku. Zároveň, ale nepotřebuješ nějaký štelvátka světel na naklápění paraboly dle naložní auta - prostě auto je stále ve stejné vejšce ( i tu si můžeš naštelovat, ale pak tomu musíš uzůsobit vše - já to mám třeba trošku víc přikrčený :-))
takže třeba i ta posraná geometrie se dělá na autě s motorm v poloze on...
takže třeba i ta posraná geometrie se dělá na autě s motorm v poloze on...
-> Jirik_Tuňák: no boušený sklo dobrý ale když máš parabolu v pipílu seš tam

-> MATTESS: -> VeTeV: to mě napadlo taky až déle
koukal sem, že to nemá serva na seřízení.
musíš shánět jetý světlo ale max. v krabici od novoty
to je bída použitý nebo vrakáč
koukám že se světla nabízej el. / aut. ovládáné? co je zač toto?

musíš shánět jetý světlo ale max. v krabici od novoty



koukám že se světla nabízej el. / aut. ovládáné? co je zač toto?
-> VeTeV: ta sleva nebude nic extra zhruba 10 až 20 %



-> Nwkt: Já ti nevím. Zvykl jsem si celkem už, ale výkonem na Kantíka nestačí. Tatík má v Pugétovi teď nějaký žárofky od Pilipsa a lepší. Až nějaká prdne u mě, tak zvážím Nightbreaker Plus, s obyč. Nightbreakerama jsem měl velmi dobré zkušenosti i co se týká výdrže (v H1). U H7 nevím, tam to asi velké životnostní drama nebude.
-> Jirik_Tuňák: Co na mokrý silnici? Tam mám pocit, že mam světla vypnutý 

-> spartra: Hlavně ty světla svítí úplně excelentně. Všechno ostatní s čím jsem jezdil a nemělo aspoň xylofóny svítilo na hovno. I to co mám teď (tedy vyjma dálkovejch).
Má to hodně rozptylovýho světla, takže jsou do dálky perfektně nasvícený krajnice a patníky + návěstidla nad silnicí, přestože jsou ve výšce X metrů nad zemí a vzdálené od tebe.
Broušenýmu sklu se čirej bakelit obtížně rovná.
Taky jste se všimli, že u čirejch světel je světlo velmi dobré a intenzivní, ale má určitou hranici a za ní je skoro tma?

Má to hodně rozptylovýho světla, takže jsou do dálky perfektně nasvícený krajnice a patníky + návěstidla nad silnicí, přestože jsou ve výšce X metrů nad zemí a vzdálené od tebe.
Broušenýmu sklu se čirej bakelit obtížně rovná.
Taky jste se všimli, že u čirejch světel je světlo velmi dobré a intenzivní, ale má určitou hranici a za ní je skoro tma?

-> spartra: jak píše Mattess - má to výhodu, nemusíš mít 5 druhů žárovek, prostě na vše je jedna... v mlze když prdne, tak jí umí vyměnit jen záškodník chmatem x, jinak vetšina lidí to má jako zábavu na víkend :-)
k tomu není to ještě plast, ale pořád sklo, takže nic neslepne apod - žěl já mám po ráně světlo lepený a nejde štělovat, takže svítí kamsi do prdele :-( bohužel držáčků je na tom světle strašně moc a většina těch co to prodává jako jeté, ma ty držáčky polámané a mě to neba pak opravovat... nehledě na to, že už takový světlo mám
k tomu není to ještě plast, ale pořád sklo, takže nic neslepne apod - žěl já mám po ráně světlo lepený a nejde štělovat, takže svítí kamsi do prdele :-( bohužel držáčků je na tom světle strašně moc a většina těch co to prodává jako jeté, ma ty držáčky polámané a mě to neba pak opravovat... nehledě na to, že už takový světlo mám

-> Matulo 12.12.11 23:03:36: V PSA ne, ale v obdobném. Ústav jako ústav... 

-> spartra: mlhovky má X v nárazníku. Hlavní světlomet je s dvěma žárovkami (potkávací + dálková)
-> Jarda/felda: -> VeTeV: takže sdružené hlavní + mlhové? já do toho nedělám se ptám, tato kombinace bývá o mnoho dražší

-> Jarda/felda: hezky, to bych kdyztak nechal na jaro, po vnocnim shonu :-) neoriko HEPA kolem 1600, ale nesviti to a jety dobry stojej min 1800 a pokazdy stejne je neco ulomeny :-(
Jink je to H+, H1 jak píšeš, i mlhy jsou H1 :-))
Jink je to H+, H1 jak píšeš, i mlhy jsou H1 :-))
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 10.12.11 14:17:27: aj ty robis v PSA ustave???
Ok, tak zajtra pofotim... za 5 rokov co som tu, mam furu veci prevazne HUSKY, co nam kazdy rok davaju ako darceky... 


-> spartra: podle katalogu H1 + H1



-> VeTeV: čistě ze zvědavosti to je klasická jedna h4 + parkovačka?
-> VeTeV: 3900 ofic cena
kdyžtak můžu posloužit nějakou slevičkou

-> VeTeV: nene Já mám origa svařovaný ( pokopala mi je i s maskou srnka) ale objednal jsem si tjunynk pyčo ...(žadnej sráč ale)
-> Kaprof: nejakej tajnej zdroj na origa? ja bych jedno potreboval, ale chtel bych valeo a to stoji nejako mnoholi... a ty co se prodavaj jety sou vetsinou dorakveny
že se ptám, jakpakto že se mě blbě odbržďujou zadní kola po zatažení ruční brzdy?
kontrola obložení jěště ujde, ručka seřízená na cca 5 zub, porád to je na prd
citroen zx
kontrola obložení jěště ujde, ručka seřízená na cca 5 zub, porád to je na prd

Tak dnes nové obložení brzd na Jean-Bobovi, očista atd takove šlechtění za skvělou službu..A nakonec jsem si objednal nové světla 

-> VeTeV: no kable do prednych dveri som par krat opravoval.... lamu sa ako besne....
-> Bobesh: tak ona i ta krehkost kabliku je zarazejici - zlate kabely ze skodovky, ktere slouzi jako vic nez dost dostacujici nahrada 

-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Na elektrické spoje jsou háklivý asi všechny citroeny,zejména o iXeMkách je to známo, nebo se to týká i dalších značek? Pamatuju,že skuhrávali i majitelé Fiatu Tempra. Zatím mě stačilo minimálně jednou za sezonu rozcvaknout svorkovnice,prostříknout izopropylem,pak profouknout stlačeným vzduchem a poté prostříknout Kontaktolem.
Tak a Xsara pojde do sveta.... Skvele auto, pohodlne, mala spotreba.... len skoda, ze ho vyrobili Francuzi.... elektrika robi obcas psi kusy, motor straca dych a prevodovka sa musela menit.... a to vsetko len za 150 000 km a 8 rokoch
Ak by ho predsa len niekto odtialto chcel, kludne napiste spravu

Ak by ho predsa len niekto odtialto chcel, kludne napiste spravu
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : No nevim mně se tedy líbí... a jizda v něm dvojnásob...
-> PetrDNX 08.12.11 23:41:19: No hlavně designově. :)
-> Matulo 08.12.11 23:24:48: Jo klidně nafoť. Mám ti pak taky vyfotit svoje montérky? Nic víc jsem nedostal. 

osobně jako nastupce xantie X2 break vidim C5Break 2005-2007 a nebo C6 v 2,7Hdi a automatem a nejlepe v plný palbě... je to super kára...
-> PetrDNX: jak u vas v servisu??C6 se objeví někdy??? připadně jak drahy sou díly?
-> PetrDNX: jak u vas v servisu??C6 se objeví někdy??? připadně jak drahy sou díly?
-> VeTeV: tak ať ti to dopadne dobře :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: hele automate, tak zítra jde kanťour konečně na geometrii - zase si užije chvilku v autorizáku :-))
-> PetrDNX: Automatu jsem nikdy na chuť nepřišel :-) furt mi chybí pedál a páka :D
-> Bagrr- máma mele Emu: tady by mi ten automat nevadil
-> PetrDNX: sakra tohle bejt v manuálu :-) sauto.cz/detail-inzeratu/
.../7078107
Ideální na denní ježdění do práce :D
Ideální na denní ježdění do práce :D
Bagrr- máma mele Emu 08.12.11 23:38:15 napsal:
→ PetrDNX: Můj malej sen je 2.7 HDi v C6 :-)
C6 je dobrej úlet
→ PetrDNX: Můj malej sen je 2.7 HDi v C6 :-)
C6 je dobrej úlet
-> Kaprof: ta 3.0 imvére napraná 2.5 až 3 tuny si brala 9 až 10 litrů 

-> Kaprof: bych se musel zeptat,ale mají to na rozvoz N.D. tak to asi nic hroznýho není
-> PetrDNX: tohle bylo 3.0HDI 160 koní + taky čip 

-> Bagrr- máma mele Emu: JJ,u Hdi to platí dvojnásob
-> PetrDNX: Můj malej sen je 2.7 HDi v C6 :-)
-> PetrDNX: to musí bejt zajimavé povození :o)kolik si bere litrů? :-)