
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Jirik_Tuňák: s tím zpřevodováním, udělali soudruzi asi někde chybu no, každopádně bych se rád v té C4 projel. Jeden mistr u nás v práci ji má, tak s ním musim pokecat ať mě aspoň sveze 

-> Jirik_Tuňák: neni konby - takze k hovnu 

Ale jinak je to mimořádně pěkné vozidlo.
Ale jinak je to mimořádně pěkné vozidlo.
-> Rooney: Tak v našem případě nám vychází nejlépe taky nová C4. Byť mi tam vadí takovej nemastnej neslanej jízdní projev a absence teploměru chladicí kapaliny, z čehož na mě jdou mdloby, ale je to dnešní trend. Kdyby tam raději místo změny podsvícení budíků a nastavitelného zvuku bimbání blikačů dali jeden posranej budík navíc. Jel jsem jen 1x s tou 1.6 VTi. U táty ve 207ce působí ten motor příjemně s pěkným zvukem, ale v tej C4 to bylo takové mdlé bez pocitu zátahu apod. Nicméně táta má najeto 52 000 km a ta C4 měla asi 100 km, takže to může být tím. Vyvažuje to krásnej design, pohodlí a akustická pohoda na palubě + solidní kufr na 5d héčbek.
Jooo, ještě mě prcá nedělená zadní lavice, dělené je jen opěradlo.
Člověk si musí oproti Kantíkovi zvyknout ještě na jednu věc a tím je pětistupňová převodovka, kdy na zařazený 5. rychl. stupeň ve 130ti líže motor téměř 4000 otáček (cca 3850 ot.). Při papírové maximálce 193 km/h tam už musí být docela zajímavé točky.
Byl jsem spíš zvyklej na něco takového:
Jooo, ještě mě prcá nedělená zadní lavice, dělené je jen opěradlo.
Člověk si musí oproti Kantíkovi zvyknout ještě na jednu věc a tím je pětistupňová převodovka, kdy na zařazený 5. rychl. stupeň ve 130ti líže motor téměř 4000 otáček (cca 3850 ot.). Při papírové maximálce 193 km/h tam už musí být docela zajímavé točky.
Byl jsem spíš zvyklej na něco takového:
-> Jirik_Tuňák: Jako favorit je u mě Honda Civic, ale právě ta C4 mi teď taky padla do oka a nějaké, vyložene negativní zkušenosti, jsem na ni zatím neslyšel
Jinak Pažouti se mi moc nelíbí a mini je moc malé a drahé

Jinak Pažouti se mi moc nelíbí a mini je moc malé a drahé

-> Rooney: Jenom bych podotknul, že motory VTi se používají i u Peugeotu, používá je BMW i v Mini. V podstatě se dnes ani jinej benzín koupit nedá a variabilní časování, zdvih apod. má dnes už skoro každá automobilka, jenom mi přijde, že Rejžožrouti to mají zmáklé víc.
-> alpin: dik za odkaz, pěkné počtení 

-> Rooney: hlavne nemá dvojhmotu a ešte niečo s prepĺňaním
auto.pravda.sk/jazdene-au ta/.../4107-jazdene-auta-c itroen-c4-s-dobrym-motorom -mu-vela-odpustite - tu je pekný článok
auto.pravda.sk/jazdene-au ta/.../4107-jazdene-auta-c itroen-c4-s-dobrym-motorom -mu-vela-odpustite - tu je pekný článok
-> alpin: ta 80kw už není tak spolehlivá jo? Ale raději bych benzin.
-> Rooney: vraj vôbec niesú zlé , 1.6 hdi ale iba 66kw
Měl bych dotaz, má někdo z přítomných nějaké zkušenosti s Citroenem C4 1.6i nebo 1.6HDI, jak je na tom se spolehlivostí? 

-> Kuladmin: když má xsara r.v.1998 bez klimy bez výbavy taky stejný filtr, tak ho berlaa muší mít taky
Btw. nikoho od roku 2001 ho nenapadlo vyměnit, až mě, bo se to mlžilo a nešel žádný vzduch 


-> Kuladmin: tak klima je, zda li je filtr a jak velkej netuším
až zítra zjistím

-> spartra: Pokud jsem to ted neprehledl tak auta bez klimy ty berlinga ho opravdu nemaji takze ho nehledej bylo by to asi marny
-> Kuladmin: no mě nejprv šlo vo to, zda li tam vůbec nějakej je, případně jakých roměrů, nedělá se snad jeden

-> spartra: dost casto dneska ty lepsi vyrobci pribaluji obrazkovy navody 

zajímavý tam sem to taky hledal
a bez gůglu
no snad to bude taky pro všechny modely stejný


no snad to bude taky pro všechny modely stejný
-> spartra: Já nevím, ale ujo Gůgl našel za pár vteřin.
www.citroen-club.cz/forum -tema/berlingo-kabinovy-fi ltr-18854

www.citroen-club.cz/forum -tema/berlingo-kabinovy-fi ltr-18854
že se ptám - nevíte kde má berlingo kabinovej filtr?
1,6 16v

-> Nwkt: Třeba tam není žárovka ani kabel nebo to může být jen krytka místo mlhovky, co já vím...
-> afro100: Tak to já bych rád, aby svítili obě. Bude to líp vidět a nebude to vypadat, jako když mi jedna nesvítí a měla by. Ale je to jen kravina, na to to nejezdí, takže to není primární věc k řešení.
-> buran: Tak já mám namysli spíš jestli jsem dobře vybral konkrétní kus (ne typ všeobecně).
-> afro100: Tak to já bych rád, aby svítili obě. Bude to líp vidět a nebude to vypadat, jako když mi jedna nesvítí a měla by. Ale je to jen kravina, na to to nejezdí, takže to není primární věc k řešení.
-> buran: Tak já mám namysli spíš jestli jsem dobře vybral konkrétní kus (ne typ všeobecně).
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : myslim že si koupil dobře já sem asi rok vlastnil citroen ZX combi což je v podstatě to samy auto jen s jinejma světlama a od té doby co mám feldu se mi po něm moc týská přece jen kdo čichne k francouzu už nechce nic jinýho :-) a mlhovky byly na citronech zapojeny obě tak skus mrknout jen po žárovce .
-> Nwkt: no, ja som tam ziarovku aj dal a aj tak mi to neslo ... neviem, nemusi byt tak ma to netrapi ... staci jedna
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Spíš tam neni jenom žárovka 

-> darklord: Nj, ale já scháněl výhradně kombíka, takže to by stejně nebylo to co myslíš.
-> spartra: Tažný tam nebylo. Ale jestli tam je vůbec žárovka, to ještě nevím.
-> afro100: Asi to bude něco podobnýho, jako na nových Škodovkách - mlhovka je v obou světlech, ale funguje jenom jedna a druhá je vypnutá přes řídící jednotku a musí se aktivovat.

-> spartra: Tažný tam nebylo. Ale jestli tam je vůbec žárovka, to ještě nevím.
-> afro100: Asi to bude něco podobnýho, jako na nových Škodovkách - mlhovka je v obou světlech, ale funguje jenom jedna a druhá je vypnutá přes řídící jednotku a musí se aktivovat.
Ja na 406 mam svetla obe stejne, ale prava mlha je nezapojena ... predtym na R19 tak samo, tam nebola ani diera na ziarovku vo svetle, ale tam som si to neskor upravil a svietili obe
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : pokud to mělo tažný tak sem zjistil, že je to normální.
Místo aby jeden kablík rozdvojili vemou to přímo z pravý mlhovky, ta na autě už nepremává.
Místo aby jeden kablík rozdvojili vemou to přímo z pravý mlhovky, ta na autě už nepremává.

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : prave som chcel poznamenat, ze ked uz pezot tak jedine bielu 406 

-> David29: Díky. No já doufám, že dobrej. Příští týden se potřebuju stavit v místním vyhlášeném servisu specializovaném na PSA., tam mi snad poví, do jaké míry do byl dobrý kup.
Nejdřív jsem koukal po 406, ale tu bych v týhle cenový hladině sehnal asi v mnohem horším stavu.
S tou mlhovkou netuším, ještě jsem to nijak nezkoumal, ale na první pohled vypadají obě stejně, tak snad je skutečná. Každopádně se zeptám v servisu, stejně tam potřebuju vyřešit pár dalších podobných blbostí. Než abych se v tom rýpal, tak se radši nejdřív zeptám lidí, kteří v tom už dlouhá léta dělají a znají to z paměti.
Nejdřív jsem koukal po 406, ale tu bych v týhle cenový hladině sehnal asi v mnohem horším stavu.
S tou mlhovkou netuším, ještě jsem to nijak nezkoumal, ale na první pohled vypadají obě stejně, tak snad je skutečná. Každopádně se zeptám v servisu, stejně tam potřebuju vyřešit pár dalších podobných blbostí. Než abych se v tom rýpal, tak se radši nejdřív zeptám lidí, kteří v tom už dlouhá léta dělají a znají to z paměti.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Otázka je, zda tam vůbec PZ mlhovka je...
Jinak gratulace, dle mě dobrej kup
Jinak gratulace, dle mě dobrej kup
-> Kuladmin: silentbloky v ramench jsou dobrý? bojoval jsem i s povoleným pomocným rámem motoru.
Tak a poslední... jinak bych už mohl dávad akorát fotky zjištěných vad. Například, že nesvítí PZ mlhovka. 

Ideál krásy to zrovna není ty tvary, ale koukat se na to dá...
-> darklord: Chameleon zrovna ne, ale je to taková fialovo-modrá metla. A nebylo zrovna ideální počasí (světlo) na focení.
-> darklord: Kdyžtak nalepím nálepku Turbo a to přidá alespoň 8 klokanů a respekt doženou rozsvícený mlhovky. 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : to je chameleon? Alebo sa mi len zda ze to nejak meni farbu?
Dost keců... přidám radši ještě nějaký fotky, když už jsem s tím začal. 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : sak to nebolo proti tebe
A na sundavanie nalepiek bacha, to jak ju das dolu hned to ma -5HP a -3 respekt. 


-> Nwkt: No teď už jo, ale mě zajímá, co to bylo původně. 
-> darklord: A ty mě taky...


-> darklord: A ty mě taky...


-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : SKAP VOLE?



-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : To neni D, ale V 

Nějaká limitovaná edice zřejmě... původně tam bylo asi SCAD DOLE ?? Netuším, co to znamená.
Zadní ve stejném designu.
Byl tu zájem o fotky interiéru...
Tak Peugeot-Club.com fórum zatím moc funkční není, ale tak uvidíme, jestli se někdo ozve.
www.peugeot-club.com/foru m/viewthread.php?tid=93071

www.peugeot-club.com/foru m/viewthread.php?tid=93071
-> Bagrr- máma mele Emu: No prave ze se gumy docela blbe sjizdej bodejt by taky ne kdyz je sbihavost celkem o 10mm jinde ze a pri prujezdu zatackami pisklaly jak kdyby tam prolitaval 150. Takze tudy asi cesta nevede ale pro srandu to muzem nastavit do tech hodnot a vyzkouset.
Nuz coz no brzo se snim rozlouci spojka tak se hold da rovnou jina prevodovka nebo kdyby clovek vedel repasovanou ale to myslim vyjde asi sakra draho.
Nuz coz no brzo se snim rozlouci spojka tak se hold da rovnou jina prevodovka nebo kdyby clovek vedel repasovanou ale to myslim vyjde asi sakra draho.
-> Kuladmin: pakliže se to při původní geometrii neprojevovalo a gumy se nesjížděly nějak extra blbě, tak bych zkusil nastavit původní geometrii... Projet a vidělo by se jestli to je geo nebo něco jiného... Jinak olej bych už nechal ten co tam je...
Nj tak ted je otazkou co stim zda to jeste vymenit za spravny olej nebo uz je prevodovka stejne k.o. jen se to az ted projevilo. Je jasny (snad) ze se tim neznicila (olejem) pac to poprve udelalo cca 10km po vymene toho oleje. Pak mi trosku vrta hlavou proc byla te geometrie na kazde strane stejne blbe tech 5mm jestli to tim nejak predchozi majitel - firma nekompenzovaly. Ale to neni resenim ze.