skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
Kuva drát auto mě začíná trochu štvát. Jsem ležel celé odpoledne pod autem a hledal kde může být problém. Auto totiž vzadu leží dole. Dojet s tím do garáže hrůza děs. Přitom táhlo korektoru je už nasazené a nic. Když bylo vypadlé tak teda brzdy měli zajímavý nástup nejdřív chod pedálu nic a pak najednou flák to už je teď ok, ale nezvedá se pořád mrcha nevím proč. Zítra musím zavolat PaMovi o víkendu jsem ho nechtěl rušit. Naštěstí je taky z Brna
-> Jirik_Tuňák: Uff jsem zničen. Jsem prolízal auto a co jsem zjistil tak mám 6 koulí (to jsem ale chlap co
), dál táhlo není vypadlé, ale už na něj někdo sahal je přitažené plastovou stahovací páskou tím pádem to vidím na možnosti níž jak jsi je vypsal. Navíc jsem si hrál se zvedáním a spouštěním a ono to trochu i hejbe nahoru a dolu, ale předek hodně a zadek minmálně někde bude vzadu problém.
Přístrojovka žije teda svým vlastním životem, ale budiž hlavní je že zvenku je vše ok. Ohledně elektriky, ale musím zjistit dvě věci:
1. jak se doprčic zapíná zadní stěrač protože buď je přidřený nebo spálená pojistka a nebo něco jiného. Ostřikovač dozadu valí, ale stěrač se nehne a zkoušel jsem s tou páčkou hotové zázraky.
2. Proč je do prčic spojená drátem pojistka 20 a 22 u volantu???
No ale co bych chtěl u auta za 13t s dvouma zimákama navíc zdarma.

Přístrojovka žije teda svým vlastním životem, ale budiž hlavní je že zvenku je vše ok. Ohledně elektriky, ale musím zjistit dvě věci:
1. jak se doprčic zapíná zadní stěrač protože buď je přidřený nebo spálená pojistka a nebo něco jiného. Ostřikovač dozadu valí, ale stěrač se nehne a zkoušel jsem s tou páčkou hotové zázraky.
2. Proč je do prčic spojená drátem pojistka 20 a 22 u volantu???
No ale co bych chtěl u auta za 13t s dvouma zimákama navíc zdarma.
-> ZdeněkH:
- koule najdeš snadno. 2 jsou vpředu pod kapotou, třetí na držáku na bloku uprostřed za chladičem. 2 zadní jsou na pístnicích u ramen (naležato), jestli máš šestou, tak ta je uprostřed u zadního stabíku propojená s hydrokorektorem. Pokud máš jen pět, tak 3 vpředu a 2 vzadu.
- zvedání se, zkontroluj plastové táhlo od příčné stabilizační tyče k hydrokorektoru, zda není vypadlé. Dál může být v čudu akumulační koule, popř. můžou mít všechny uteklý tlak / dusík. Může být stará, přepálená LHM a jsou přicpaná sítka. Přidřené pístnice - to jsem ještě neviděl. Špatně nastavená světlá výška.
Máš tedy možnost, resp. udělej : nechat dofoukat koule, popř. vyměnit vadné. Zkontrolovat táhýlko k hydrokorektoru, vyměnit LHM.
- zámek ve dveřích, na Xantiaclubu je někde napsané řešení. Na jedničkové se ti pravděpodobně protáčí vložka, nebo pokud to má centrál, tak je vadné / vyběhané těleso zámek, motorek - což je v jednom celku
- zrcátko, zde budeš muset sundat čalounění, bacha na čuflíky zamačkávání, ať je moc nezhuntuješ, mají na malej šroubováček takové zajištění na táhlo. Pak jen vyšroubuješ šroubky pod madlem, mřížkou repra a čalounění vycvakáš.
- elektrika, špatná kostra, přelámané kabely, povylezlé, nebo vypálené konektory
- čerpadlo LHM. dělalo se více průměrů a vývodů. Prodává se sada na jeho repasi, pokud prolíná jinde než kolem spon hadic. Koupit jde na Automaxu Hulín. Odkaz najdeš na Xantiaclubu. www.automaxhulin.cz/ Členové mají slevy na všechny díly.
S dálkou nevím, X1 to má jinak než X2.
Zmiňoval jsi PaMa, jestli máš k němu blízko, zajeď k němu, nebo se s ním spoj. Poradí na místě, až to uvidí. Ale počítej, že to bude něco stát.
Jiná föra než Xantiaclub a Citroeny neznám, ale ono to moc nežije ani na jinejch mimo virt. Dá se tam ale najít dost ve starejch tématech, nebo si založit nové.
Potřebný díly koupíš od Boba v Automaxu, viz. odkaz. Větev tam kupoval spojku a je spokojenej.
- koule najdeš snadno. 2 jsou vpředu pod kapotou, třetí na držáku na bloku uprostřed za chladičem. 2 zadní jsou na pístnicích u ramen (naležato), jestli máš šestou, tak ta je uprostřed u zadního stabíku propojená s hydrokorektorem. Pokud máš jen pět, tak 3 vpředu a 2 vzadu.
- zvedání se, zkontroluj plastové táhlo od příčné stabilizační tyče k hydrokorektoru, zda není vypadlé. Dál může být v čudu akumulační koule, popř. můžou mít všechny uteklý tlak / dusík. Může být stará, přepálená LHM a jsou přicpaná sítka. Přidřené pístnice - to jsem ještě neviděl. Špatně nastavená světlá výška.
Máš tedy možnost, resp. udělej : nechat dofoukat koule, popř. vyměnit vadné. Zkontrolovat táhýlko k hydrokorektoru, vyměnit LHM.
- zámek ve dveřích, na Xantiaclubu je někde napsané řešení. Na jedničkové se ti pravděpodobně protáčí vložka, nebo pokud to má centrál, tak je vadné / vyběhané těleso zámek, motorek - což je v jednom celku
- zrcátko, zde budeš muset sundat čalounění, bacha na čuflíky zamačkávání, ať je moc nezhuntuješ, mají na malej šroubováček takové zajištění na táhlo. Pak jen vyšroubuješ šroubky pod madlem, mřížkou repra a čalounění vycvakáš.
- elektrika, špatná kostra, přelámané kabely, povylezlé, nebo vypálené konektory
- čerpadlo LHM. dělalo se více průměrů a vývodů. Prodává se sada na jeho repasi, pokud prolíná jinde než kolem spon hadic. Koupit jde na Automaxu Hulín. Odkaz najdeš na Xantiaclubu. www.automaxhulin.cz/ Členové mají slevy na všechny díly.
S dálkou nevím, X1 to má jinak než X2.
Zmiňoval jsi PaMa, jestli máš k němu blízko, zajeď k němu, nebo se s ním spoj. Poradí na místě, až to uvidí. Ale počítej, že to bude něco stát.
Jiná föra než Xantiaclub a Citroeny neznám, ale ono to moc nežije ani na jinejch mimo virt. Dá se tam ale najít dost ve starejch tématech, nebo si založit nové.
Potřebný díly koupíš od Boba v Automaxu, viz. odkaz. Větev tam kupoval spojku a je spokojenej.

Chci se zeptat ohledně hydrauliky. Nevím kolik tam mám koulí jestli pět nebo šest jak to poznám respektive kde najdu tu šestou vzadu? Nezvedá a nespouští se mi zadek nebo možná minimálně kde by mohla být chyba?
Prozatím jsem u auta přišel prozatím na tyto závady:
-nefunguje zámek na dveřích u řidiče (klasická závada bych řekl dle xantiaclubu)
-je uvolněné zrcátko spolujezdce chce to kouknout a asi něco podotahovat
-něco s elektrikou asi kostra nebo baterka či altík ten snad ne prostě když jedu jsou zaplé světla tak po chvilce pohasnou kontrolky světel a když dám blinkr tak blikají obě kontrolky směrových světel (zvenku nevím to jsem nestihl ještě zkontrolovat)
-je omatlané olejem asi čerpadlo lhm či co to je. Je to napojené na klíňák a je to směrem ke chladiči a dole
bože to je popis jak sviňa.¨
Dál by mě zajímalo jak to měla Xantia s dálkovým ovládáním? K autu jsem dostal jen jeden klíč a číslo na imo, ale začal jsem studovat co se nachází pod krytem mezi stínítkama řidiče a spolujezdce pod takovou kuličkou a zjistil jsem dvě věci. První na xantiaclubu, že to je přijímač infra dálky a druhá že mi do toho opravdu vedou dráty. Jelikož ale nemám to ovládání a koupě nového origo by vyšla draho chci vykuchat a namontovat DO z mojí Lancie. Tam jsem nechával přidělat dálku celkem nedávno o to víc mě sere to, že jsem to nechal montovat ve firmě za cenu montáže 1200 a další věc co mě štve Lancie měla zapojený i odskok kufru to u Xantie asi nezapojím což.
Jiříku prosím tě otázka nevíš o nějakém fóru s citroenem nejlépe s xantií kde to žije? Xantiaclub ač je to hezké je celkem mrtvý to samé citroeny.cz
Pulin: já bych měl mít motorizaci 1,8i 16v 74kw, ale s tou spotřebou jsi mě nepotěšil čekal jsem míň xantia mi přijde jako celkem lehoučké autíčko. Hlavně oproti lancii s 1,5t bez mé maličkosti
Prozatím jsem u auta přišel prozatím na tyto závady:
-nefunguje zámek na dveřích u řidiče (klasická závada bych řekl dle xantiaclubu)
-je uvolněné zrcátko spolujezdce chce to kouknout a asi něco podotahovat
-něco s elektrikou asi kostra nebo baterka či altík ten snad ne prostě když jedu jsou zaplé světla tak po chvilce pohasnou kontrolky světel a když dám blinkr tak blikají obě kontrolky směrových světel (zvenku nevím to jsem nestihl ještě zkontrolovat)
-je omatlané olejem asi čerpadlo lhm či co to je. Je to napojené na klíňák a je to směrem ke chladiči a dole

Dál by mě zajímalo jak to měla Xantia s dálkovým ovládáním? K autu jsem dostal jen jeden klíč a číslo na imo, ale začal jsem studovat co se nachází pod krytem mezi stínítkama řidiče a spolujezdce pod takovou kuličkou a zjistil jsem dvě věci. První na xantiaclubu, že to je přijímač infra dálky a druhá že mi do toho opravdu vedou dráty. Jelikož ale nemám to ovládání a koupě nového origo by vyšla draho chci vykuchat a namontovat DO z mojí Lancie. Tam jsem nechával přidělat dálku celkem nedávno o to víc mě sere to, že jsem to nechal montovat ve firmě za cenu montáže 1200 a další věc co mě štve Lancie měla zapojený i odskok kufru to u Xantie asi nezapojím což.
Jiříku prosím tě otázka nevíš o nějakém fóru s citroenem nejlépe s xantií kde to žije? Xantiaclub ač je to hezké je celkem mrtvý to samé citroeny.cz
Pulin: já bych měl mít motorizaci 1,8i 16v 74kw, ale s tou spotřebou jsi mě nepotěšil čekal jsem míň xantia mi přijde jako celkem lehoučké autíčko. Hlavně oproti lancii s 1,5t bez mé maličkosti
Sice máme novější kousek xantie 1999, 1.8 16v ale šupa auto, bez zavad,na to že má najete cca 400 tis km motor šlape jak hodinky a spotřeba no když se jede slušně tak kolem těch 9 l/100km ale zvládne i tech 12-13l to ji problém nedělá když je plyn na podlaze

-> Jirik_Tuňák: Neboj napíšu napíšu jsem taky zvědav jak moc to bude žrát, ale nejdřív musím vyřešit přepis 5000 ekodaň nechci platit
-> Jirik_Tuňák: a pomaha to kopnuti? ja ted jezdim uspornou skodovkou 

-> ZdeněkH: A napiš pak, co to žere.
Protože já bych do toho někdy kopnul (1.8 8V 66 kW). 


-> ZdeněkH: jsem zvedav co jsi koupil :-)
Je starší a správně tipuješ je to 95 jednička, motor 1,8 74kw.
Xantiaclub znám jsem i registrován už. Citroeny.cz jsem jen navštívil ale taky znám, ale díky.
Fotky snad udělám o víkendu. Auto jsem koupil v úterý večer borec spěchal a dal mi i slevičku a nové zimní gumy. Ano auto má vady, ale co proboha čekat u auta za 13t. A docela mě fascinuje styl výbav přesně jak je napsáno na xantiaclubu dával se tam mix jak svině. Má to el. zrcátka, vepředu el. okna a klimu ne.
A neboj určitě se prvně zeptám. Než jsem auto koupil hledal jsem i toto téma a psal jsem i Větévkovi kdeže se toto téma nachází a jak se jmenuje přesně jsem si na něj nemohl vzpomenout a určo když něco bude napíšu a zeptám se.Prozatím jsem v jedné sekci na xantiaclubu našel kontakt na borca z Brna co do toho hodně vidí, levně dělá nick PaM.
A je to možná veterán, ale jelikož není moc peněz a je potřeba jezdit a původní auto Lancia Kappa 2,4TDS mi zbořila piča v piči (rozuměj ženská v renaultu) tak jsem hledal něco slušného, levného a ne prcka protože lancia mě naučila milovat velká pohodlná auta
Xantiaclub znám jsem i registrován už. Citroeny.cz jsem jen navštívil ale taky znám, ale díky.
Fotky snad udělám o víkendu. Auto jsem koupil v úterý večer borec spěchal a dal mi i slevičku a nové zimní gumy. Ano auto má vady, ale co proboha čekat u auta za 13t. A docela mě fascinuje styl výbav přesně jak je napsáno na xantiaclubu dával se tam mix jak svině. Má to el. zrcátka, vepředu el. okna a klimu ne.
A neboj určitě se prvně zeptám. Než jsem auto koupil hledal jsem i toto téma a psal jsem i Větévkovi kdeže se toto téma nachází a jak se jmenuje přesně jsem si na něj nemohl vzpomenout a určo když něco bude napíšu a zeptám se.Prozatím jsem v jedné sekci na xantiaclubu našel kontakt na borca z Brna co do toho hodně vidí, levně dělá nick PaM.
A je to možná veterán, ale jelikož není moc peněz a je potřeba jezdit a původní auto Lancia Kappa 2,4TDS mi zbořila piča v piči (rozuměj ženská v renaultu) tak jsem hledal něco slušného, levného a ne prcka protože lancia mě naučila milovat velká pohodlná auta
-> Bobesh: No v techničáku je max 185, ale co jsem se díval na stránkách elektrony.cz když si od nich koupím kola budu to mít s typovým listem a pak by to měli zapsat v pohodě ne? Šlo mi o to jestli se vejdou takové gumy a nebudou problém. Ty 14ctky a žiletky na tom mě děsí o vzorku nemluvím děs
-> ZdeněkH: Uka foto, jakej rok ? Starej nebo novej model ? V dobrém stavu ? Jinak kdyby nějakej tech. dotaz ohledně údržby, tak se ptej. Lepší se zeptat, než něco zanedbat a nebo přijít o zážitek z jízdy, když něco nefunguje.
www.xantiaclub.cz asi znáš.
www.citroeny.cz asi taky.
Podle těch pneumatiček, které na tom máš, tak hádám, že to bude jedničková na čtrnáctkách. Rok 1993 - 1995. Takže skoro veterán. :-) Tam na údržbu, kterou mohl zanedbat předchozí majitel 2x bacha.
www.xantiaclub.cz asi znáš.
www.citroeny.cz asi taky.
Podle těch pneumatiček, které na tom máš, tak hádám, že to bude jedničková na čtrnáctkách. Rok 1993 - 1995. Takže skoro veterán. :-) Tam na údržbu, kterou mohl zanedbat předchozí majitel 2x bacha.
-> ZdeněkH: Záleží co máš povolenýho ale pokud výrobce povoluje jako že já tyhle mám,tak jo.
Tak už vlastním taky citróna xantia. Jen ty kola to chce vyměnit ty žiletky jsou děs 170 nebo 175 tam je. Chci použít ze starého auta gumy 205/60/R15 myslíte že to půjde? Kola budu muset teprve koupit něco vybírám na elektrony.cz
-> Jaktak: V tej bílej je taky good. Paráda.
-> Jirik_Tuňák: Jj krasna, kam se designem hrabe nove Fabka RS

-> Jaktak 25.05.10 18:19:04: Jo, to je ono. Paráda, což ?
-> Jirik_Tuňák: Myslis tohle? www.autokaleidoskop.cz/Sp
ort/Citro%C3%ABn-DS3-Racin
g-zbran-pro-Loeba-
-> Jaktak 25.05.10 11:29:22: V nějakém časáku jsem viděl tu DS3 v nějakém športlooku a vypadalo to docela divoce. Motor v tom byl ten novej benzín 1.6 turbo s tuším přes 150 kW.
Jaktak 25.05.10 11:29:22 napsal: Nebo nova DS3, clovek si pry muze vybrat ruzne varianty interieru, lakovani a takovych blbosti, ze muze vzniknout kolem milionu!!! variantTakže něco jako 120cka, co kus z AZNP, to originál 

-> Jaktak 25.05.10 11:29:22: býlý 

Nebo nova DS3, clovek si pry muze vybrat ruzne varianty interieru, lakovani a takovych blbosti, ze muze vzniknout kolem milionu!!! variant
-> Jaktak: Jojo, máš pravdu. To auto je parádní ze všech stran.
Taky se mi moc líbí.

ze vsech stran je krasny, nenasel jsem na nem zadnej uhel pohledu ze kteryho by bylo osklivy:)
Tak uz jsem se svezl nocou C3kou. To auto ma proste dusi. Razeni je na francouze hodne presny a podvozek je taky na frantika necekane jistej (na novou fiestu to nema), ale komfort si porad zachovava. Celkove me to auto chytlo, to predni sklo je skvely a celkove jejich vychytavky, napr. na palubce je takovy udelatko ktery se zasunuje do palubky a obsahuje parfem. Proste me to auto chytlo.
-> Kaprof: Doost doobrýýý,mít škvarky na vyhazování,beru. To snad bylo na zakázku.
-> Kaprof: rarita za sileny prachy, ale chtel bych videt ten spodek a celkove jak je to udelany 

Tak jak nemůžu spát,prohlížím záložky a po dlouhý době otevřel "citroeny.cz" a pokochal se ve fotogaleriích v sekci "historie-hydro"
;: www.citroeny.cz/galerie/h
ydro.htm
Na Xanty tam mnoho není,o to víc je tam starších modelů,nad DSkama jsem slintal jak pes Pavlov. DSka je prostě auto od boha,to mi nikdo nevymluví. Jo a jináč v termínu jarních Doks je v autokempu Konopáč u Heřmanova Městce(okr.Chrudim) sraz CXkářů,o týden později pak kdes u Tišnova sraz Xantiaků.
Na Xanty tam mnoho není,o to víc je tam starších modelů,nad DSkama jsem slintal jak pes Pavlov. DSka je prostě auto od boha,to mi nikdo nevymluví. Jo a jináč v termínu jarních Doks je v autokempu Konopáč u Heřmanova Městce(okr.Chrudim) sraz CXkářů,o týden později pak kdes u Tišnova sraz Xantiaků.
nemam sice tato prohlaseni uplne rad, ale auto.idnes.cz/spolehlivos
t-aut-o-pomoc-volaji-nejme
ne-mercedesy-citroeny-a-bm
w-phs-/auto_ojetiny.asp?c=
A100503_...
-> Syny: Já nemám na Xsaře 2.0 HDI 2002 ani 16ky...ale seru na to a dal jsem je tam...paradox je, že 406ka je naprosto stejná a 16ky má od výrobce...na Xsaru ani dopsat nejdou...
bíden, měl bych malej dotaz ohledně předních brzd-třmeny-vodící čepy
pístek s vodícíma čepama má vůle v třmenu
jak poznat jestli je čep nebo třmen vychozenej?
dá se sehnat nějakej abnormální čep? j
co se používá za vazelínu na čepy?
prozatím sem to opravil namotáním teflonový pásky na čepy.
díky
pístek s vodícíma čepama má vůle v třmenu
jak poznat jestli je čep nebo třmen vychozenej?
dá se sehnat nějakej abnormální čep? j
co se používá za vazelínu na čepy?
prozatím sem to opravil namotáním teflonový pásky na čepy.
díky
-> Bagrr- máma mele Emu: No doufej,já nechám vyměnit ucpávku na kompresoru klimy\ plus naplnění a budu čekat na léto

Tadydadyda... Tak se chystáme na léto... Dnes jsem odvezl kola ke kouzelníkovi, aby z šišojdního tvaru udělal zase krásně kulatý neházející kolečka... A v mezi čase seženeme obutí v rozměru dle tp dovoleného 205/55-15... Pak nás čeká pár prkotin jako jest například pravý podběh a plast okolo volantu... Ale jinak se zdá že se blíská na lepší časy a autíko přestalo býti závadné... Za čas vyměníme kule a bude to snad už jen o požitků z jízdy...
-> Bobesh: jj s tou nasi naftou repnou je proste problem a HDi to moc nechutna ty vymesky z pavilonu opic...
ja jsem doposud jedil na Benzina naturalische a jelikoz se rucka povazlive blizila 0 a v okoli nebylo nic jineho nez Lukoil tak jsem tam s obavou fiknul 98mu nebot cena byla vic nez pekna - a vuz si pochrochtaval... dokonce se me zdalo, ze to bylo takove poklidnejsi nez na natural 95 benzina...
bohuzel momentalne ale zacina vuz vyzadovat jistou injekci tak jsem mu dal odpocinek... a vzal jsme vcera Sade bilou na projizdku cca 60km - no co budu povidat prvnich 20km jsme si na sebe zvykali (jel jsem v ni naposled v cervnu lonskeho roku), posleze jsem prestal vnimat rany od podvozku, netlumice, rachotici motor, silene razeni a docela jsem se bavil :-)) ale na denni jezdeni to fakt asi nejni
ja jsem doposud jedil na Benzina naturalische a jelikoz se rucka povazlive blizila 0 a v okoli nebylo nic jineho nez Lukoil tak jsem tam s obavou fiknul 98mu nebot cena byla vic nez pekna - a vuz si pochrochtaval... dokonce se me zdalo, ze to bylo takove poklidnejsi nez na natural 95 benzina...
bohuzel momentalne ale zacina vuz vyzadovat jistou injekci tak jsem mu dal odpocinek... a vzal jsme vcera Sade bilou na projizdku cca 60km - no co budu povidat prvnich 20km jsme si na sebe zvykali (jel jsem v ni naposled v cervnu lonskeho roku), posleze jsem prestal vnimat rany od podvozku, netlumice, rachotici motor, silene razeni a docela jsem se bavil :-)) ale na denni jezdeni to fakt asi nejni

-> Bobesh: JO HDo je mlsný, ale když chceš auto 2000 a vejš tak už tam TD těžko najdeš
. Pak nezbývá, než dávat bacha, kde se tankuje. I když u nás kámošovi mladá nalila Naftu u Benziny a bylo v tom vody 3 pr.... Takže nádrž ven, vyplávhnout, vyčistit. A to pak nasss..... Takže asi jedině skovávat účtenky


-> Kaprof: Jsou to taky frantíci a i kdyby,myslím že tady z nás nikdo urážlivej není

Snad brašule šípáky neurazim ale s krasnym počasím roste pečovatelská chut
a s kamošem jsme zajeli něco málo nafotit.




-> VeTeV: Ještě bych připojil vyšší nároky na kvalitu paliva,obyč TD schroustá ropu odkudkoliv,HDi už je mlsnější. Místní mechanik z Auto France se svojí C5kou prej už jinam než k Šélu nejezdí,po naftě od JeZevců mu to začlo střečkovat a házet chyby. Jinak souhlas.
asi tak nějak, prostě Xanta je ještě tak trošku stará škola a C5 to je již mnohem sofi¨stikovanější, ale také mnohem průserovější autíko... znám maníka co měl xantu leta v kombálu a podlehl vidině C5ky - dodnes nadává a C5 se u něj ohřála jen dva roky... v podstatě ho zabila přeelektrizovanost tohoto vozítka
-> Labros: Sám jsi řekl,byla to C5ka,ne Xantie. Stejně jako se to snažím vysvětlit(marně) T2,tak i pro tebe:Xantie a auta s hydropneumatickým pérováním vůbec jsou káry jako každý jiný:maj kola,volant,sedadla,motor atd. Spolu s přibývajícími ujetými km začnou odcházet nebo se srát stejné věci jako na jiných vozech. Ovšem to svezení,pohodlí,prostor a komfort,kterej(troufám si tvrdit) za stejný peníze ve stejný třídě vozů nepořídíš,je nesrovnatelnej. Pak už je to jenom o tom,zda onen vůz (bez rozdílu z druhé či další ruky) měl v rukou člověk,který mu dopřál náležitou útržbu,či hovado,který sere na cokoliv,dokud to auto jezdí,nic na něm neudělá a s příchodem technických problémů ho vystřelí z baráku (zpoloviny můj případ). Nechválím to do nebe,nevzývám ji jako bohyni. Jen s věkem se změnily nároky a priority,kterým naše obě stodvácy prostě už nemohou dostát. Je to prostě stará generace.Tím je nechci pomlouvat či hanět,všichni jak tu jsme víme proč tu jsme:prostě nás to furt drží a baví. Kdyby ne,tak tu teď s nikým nežvaním a škodovky mi nestojej v garáži. Ono i Xantie chce svoji specifickou údržbu,jako škodovka a jakýkoliv jiný stroj. Když ho budeš opečovávat,bude ti dobře sloužit. Když na něj budeš srát,za chvíli se rozesere a opravy jsou někdy tak nákladný,že koketuješ s myšlenkou darovat domácím králíkům novej luxusní plechovej bejvák



Vcera jsem poprve videl nazivo C6ku a oproti dnesnim autum je to uplne balzam na dusi, designove se podle me povedla
