Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7926 příspěvků (zobrazeno 7801 až 7850) od 21.01.2010 do 06.06.2025, založil/a Kuladmin
řadit dle data
20:27:55
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen 22.01.10 16:51:25: Evžo, ty srovnáváš velký auto třídy Oktávky (Toledo) s malejma prdítkama velikosti Pola, Corsy apod. To jsou auta, kde matriály jsou průměrný kvality. Třeba moje Karolína má Saxo 1996, který má původní zadní nápravu a dělanou jen přední, interier původní neopotřebovaný. Původní spojka, původní motor, původní tlumiče OK.

Servo, el. tonovaný okna, centrál., 2x airbag. Teď má najeto 165 000 km a bůhví jestli ne víc.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 22.01.2010 20:27:55
upraveno 2x, naposled 22.01.2010 20:29:49
20:00:01
22.01.2010
Tampajs
ještě sem jel stimhle a to samý.. Absolutní mrtvola.. I když ten interier se mi líbil a i to auto oproti C5
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Tampajs vložen 22.01.2010 20:00:01
19:59:11
22.01.2010
Tampajs
2.2HDi hrůza běs absolutně to nejelo8
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Tampajs vložen 22.01.2010 19:59:11
19:54:57
22.01.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: já ti dám jak v kírovci...byl to spotřebák a tak jsem se k němu choval...takže nějaký silentbloky nač měnit pokud to není na nebezpečným místě...jo a jak jsem psal spotřebák,tudíš jsem neleštil každej večer motor jako Jiřík_Tučňák
17:26:36
22.01.2010
U-Geen
-> Labros: tak SEAT je auto emocion vid ... (ku*va proc to zas nejede) :)
17:07:15
22.01.2010
Labros
-> U-Geen: nebo Audi, Saaby, Volva a asi toho bude víc. Seat nebo Ford je konfekce, tomu pak odpovídá očekávání a hodnocení uživatelů.
16:53:22
22.01.2010
U-Geen
-> Labros 22.01.10 14:03:35: jo koukam... je fakt ze to vypada, ze jakmile ma nejaka automobilka auru cehosi navic (Alfa Cuore Sportivo atd.), u spousty majitelu to vyvola reakci nadrazenosti :)
16:51:25
22.01.2010
U-Geen
-> Bagrr- máma mele Emu: jasne... konrektne ty zkusenosti jsou s 205GTi, 206HDi, 106 1.1i... tchanova je ta 206ka, nektery zavady u ni jsou proste nepochopitelny (totalne zarezlej motor ventilatoru, praskly pruziny, rozpadla zadni naprava... o vysisovanym volantu nemluvim). Prijde mi to na auto, ktery je novejsi (a moralne o dost, nez G2ka ze ktery vychazi toledo), jako docela hodne spatny.
16:38:48
22.01.2010
Bagrr- máma mele Emu
U-Geen 21.01.10 21:03:37 napsal:

→ Honza120L: nikoli, jen s Peugeoty a ne svymi (nastesti).

Seat je prej taky mrdka, aktualne 261tkm




Tak pegina měla nežjsem ji odstavil nějakejch 256t na tacho a to mi rok tacho nefungovalo:-D a roční proběh mám okolo 45t:-D
16:26:57
22.01.2010
MerHanz
-> tadeas: to je celkem rrozemnej názor ta poslední věta. Je to francouz a má svý klady i zápory. A záleží jakej kus se sežene, ale ot aj u jiných značek.
16:21:44
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tampajs: Mě třeba mrzí, že jsem místo votuzidla nedělal P205 GTi, nebo Saxo VTS či P106 S16, to mi přijde jako lepší motokárový pidinádobíčko, leč už není cesty zpět.



Na tej novej C5 bude všechno dost drahý, bych se rači držel při zemi. Koukal jsem na P407 minulej rok, ale zhnusilo se mi to, pak na P308 SW, ale taky se mi to zhnusilo, neboť všechno to má tlamu jak žralok a to se mi nelíbí. C4 má malej kufr a jednoduchou nápravu, což já nepapám mno a pak zjistíš, že si u automobilky, se kterou jseš ve starším voze spokojenej nevybereš a to tě mrzí. Tak začneš čumět jinam. Z toho vyplívá, že jsem se byl minulej tejden v pátek podívat na novýho Ceeda combi, protože z koncernu VW-A-Š se mi nic nelíbí, resp. jsem zaujatej. Výsledek byl ten, že jsem byl modelem 2009-2010 velmi překvapenej, vzal jsem si ceníky a katalogy, mno a tak příští rok, až doplatím úvěr co mám na rekonstrukci bytu bych o tom silně zauvažoval.
16:11:43
22.01.2010
Tampajs
-> Jirik_Tuňák: Nová C5 se mi vzhledově taky líbí... Musim uznat že u těch automobilek je to hrozně různý.. Oply se mi líbí jen ty starý.. Renaulty třeba jen ty nejnovější... Jediná škodovka ještě nevyrobila auto který by se mi nelíbilo respektive nelíbilo tak jako některý auta od jinejch automobilek :)
upraveno 1x, naposled 22.01.2010 16:11:58
15:56:24
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Ale nová C5 je luxus.
15:56:02
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tampajs: Proto jsem do ní nešel, z toho interieru bych blil také. Chybí tam ta extravagance starších modelů. To je ta starší ? Mno, taky nelíbí. Zrovna tak se mi nelíbí zrušení klasického čerpadla a nahrazení samostatnou jednotkou s elektromotorem, která stojí raketu. Pak to má klasickej posilovač, místo vysokotlakejch brzd s čerpadýlkem. Ono repas čerpadla stojí nějakejch 1500,- na materiálu u Xantie a na tohle se dodává jednotka jen jako novej neopravitelnej kus, bratru za cca 40 000,-. Sice jsem zaznamenal asi jen dvě reklamace z klubovníků, ale i tak. Při dodržení servisních intervalů dávali záruku na podvozek 200 000 km. Ale ty naše cesty, mno... Plus na tej mrdce prej zatuhává z neznámého důvodu levej brzdič přední, ale je nerozebiratelnej a novej stojí cca 12 - 15 000,-. A to se vyplatí.
15:34:30
22.01.2010
Tampajs
Teď sedim v práci u kompu za hlavou na heveru mám C5ku.. Jestli tomuhle někdo řiká auto tak nemůže bejt normání.. Ano podvozek dobrej je to pohodlný ale uvnitř absolutně nevzhledný a líný je to taky jak prase.. Ještě mě čeká výměna předních čepů tak uvidim kam to zařadim ale pro mě tohle auto nemá hezky vyhlídky :)
15:05:52
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Dělejte, ať to tady nechválím sám. 2
15:04:27
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> tadeas: Tak to jste asi koupili nějakej pěknej zachovalej kousek, na kterým jezdilo půl Evropy, než se to dostalo do ČR. 3 Mě z toho naštěstí nic neteče. 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 22.01.2010 15:04:27
14:54:24
22.01.2010
petr s
-> tadeas: Tohle nesmíš tady říkat
14:50:38
22.01.2010
james.bond
-> tadeas: a teď tě tady ukamenujou:)
14:48:19
22.01.2010
tadeas
Xantii máme doma, pohodlný auto za dobrý peníze, ale spolehlivost je neznámý slovo, navíc dokáže dělat problémy na tom nejlepším místě3 teď se musel měnit kompresor klimy za 11tKč, pořád něco z toho auta teče, vrže v řízení a v servise si s tím neporadili, elektronika si taky žije vlastním životem... Jako auto supr, ale musí se s tím počítat4
14:39:34
22.01.2010
Labros
-> Kaprof: moc nechápu, co překrucuju, napsal jsem jen svou osobní zkušenost s vozem Xsara, která se podivuhodně shodovala s tím pánem z televize, a hnedka byl oheň na střeše. Vlastně mám ještě jednu novější zkušenost, ale tu jsem se zatím neodvážil napsat, ale tak dobře, minulý rok jsem v nejteplejším dni v roce vyjel s kolegou do zahraničí v jeho zánovním (čtvrt roku) Xsara Picasso a hned na Zličíně jsme zjistili, že klimačka neklimuje. Tak jsme jeli celou cestu ve 40 stupních v autě.

Chtěl jsem se tě zeptat, čím vlastně jezdíš ty, ale radši jsem pomlčel, abych moc neprovokoval, ale tušil jsem to. Škoda, že jste z toho udělali takovou tragédii.
upraveno 2x, naposled 22.01.2010 14:41:36
14:39:27
22.01.2010
pinokio110
Nezáleží na značce,ale na kusu.Když vyjel P 607,matka ho koupila,to je snad 9let,celou dobu bez problému,ted si vzala zase 607,ale v automatu.

Já mám od května Hyundai i30-začátky Nošovický výroby.V srpnu začlo rachotit spojkový ložisko,autí 14dní v servisu-povolený přítlačák.Po 100km zase ložisko,servis objednal i vypínací páku spojky-tu předtím neměli,a až ted v uterý opět do servisu-prostě smolnej kousek.Tu spojku asi montoval někdo před obědem.
14:12:44
22.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> Labros: zrovna to jedno z šilenejch Picas doma máme za tři a pů roku ma slušnejch 160 tisic a za tu dobu se s ni nic nestalo vyjma bežné udržby 4 Vubec nevyzdvihuju všechny Citroeny4 beru to typ od typu(Zduraznuji že u každé značky) to zase jenom krásně překrucuješ jen nevim a nechápu zdejší preborníky co reknou jen "NJ Francouz" to mi hlava nebere4 ale prekrucuj si to jak chceš...
14:03:35
22.01.2010
Labros
-> U-Geen: každopádně je asi dost nebezpečný přisolit si něco do tématu o Citroenech. Hejno Kaprofů se na tebe slítne a rozklove tě. 4



Jo o příznivcích značky mi něco povídej. Měl jsem dřív Hondu. Honda je značka, se kterou jsou zákazníci nejspokojenější. Ale ačkoliv to auto je fajn, tak ta spokojenost není úměrná kvalitě. Lidi prostě říkají, že jsou spokojenější, protože si připlatili za něco dražšího, neobvyklého, zaručeně nekonzumního, něco co je odlišuje od ostatních hloupých koncernistů. Není to o tom, že by třeba opelisti měli o tolik víc důvodů bejt nespokojený. Prostě ho jen jinak hodnotí.
14:00:43
22.01.2010
MerHanz
Jak malí klici. Prostě a jednoduše, jakýkoliv auto, je co se ůdržby týče vopruz pokud není nový.3
13:58:23
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: A Majkl Jackson neumřel, ale odjel spravovat katedrálu sv. Víta do Prahy. 1
13:55:45
22.01.2010
U-Geen
-> Labros 22.01.10 13:51:27: protoze to ostatne urcite vubec neni pravda,lzes :)
13:51:27
22.01.2010
Labros
-> MATTESS: Jako začlo to tím, že jsem napsal, že můj kolega měl úplně stejnou závadu při koupi Xsary, jako ten pán z televize. A na to bouchnul Jiží a pak ještě z neznámý příčiny Kaprof.
13:49:18
22.01.2010
Labros
-> Kaprof: a proč ses teda začal navážet do mě, když já se do nikoho nenavážel, kor ne do tebe? Nějak mi to rozhodilo tlak a tep, pač od tebe jsem to rozhodně nečekal.
upraveno 1x, naposled 22.01.2010 13:49:42
13:48:49
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Toť správní, ne jako 80% dnešních bakeliťáků.
13:48:42
22.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> Labros: jelikož zrovna fordy a fabie mi v praci zabíraj asi suveréně nejvíc času tak asi jsem a je mi to srdečně jedno kor na tomto webu..:o))
13:48:23
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> MATTESS: Huš, nehej tak. Je to legrace. 1
13:48:16
22.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: je to celý měkký, teda ty exponovaný části - vršek palubky, tapecíry. Je to Ghia interiér.
13:48:01
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Leloš : 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 22.01.2010 13:48:01
13:47:43
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Leloš :
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 22.01.2010 13:47:43
13:47:33
22.01.2010
MATTESS
Tak to přesunem do hádek, ne?3
13:47:12
22.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: foto spodku nemám, nápravy jsou klasicky takový poloorezlý, původní vejfuk je naprosto v pohodě a podlaha a tunýlek pro trubičky svítí jak nový.
13:46:34
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Já to neřek. Mě nevadí. Na svojí dobu dobří, resp. vypadá stejně staře jako u mě. Je tam něco měkčenýho ? Třeba palubka a dvéře ?
13:45:33
22.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák:
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Labros vložen 22.01.2010 13:45:33
13:44:53
22.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: interiér (nejšerednější ze všech aut na planetě 3 )
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Labros vložen 22.01.2010 13:44:53
13:43:01
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Kaprof: Má pravdu ten chlapec. 3 Je čas pane profesore, za chvíli zvoní. 3
13:42:32
22.01.2010
Labros
-> Kaprof: hele ty jsi taky nějakej nemocnej? O tobě jsem si to teda nemyslel.
13:41:25
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: a v jakým stavu je interier a spodek a nápravy co se týká korose ?
13:39:59
22.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> Labros: že se zrovna Fordista začne srát do Citronů je silná káva i na mě ač jsem tvého fokuse z vnitrkem šerednějšim než v jakemkoliv jinem autě na planetě viděl4



Nevim nemusim moct tyhle tlachy o ničem beztak bude vychvalovat každej to co ma at je to hnijici Seat zuppa VW parodie na Ford z Helmutova nebo ten nejnespolihlivější vůz ze všech Citroen3 mám možná výhodu že se u nas na dílně oběvují vozy všech proviencí ale každá značka má své mouchy to rikam otevreně je to o subjektivnim dojmu a zkušenosti já a moje okolí(vyjma Myschaka z vyrachtanym žebřinakem ex kterym když jsem poprve jel pripadal jsem si jak v Kirovci) nijak valne zkušenosti s tim ůžasnym VW nemá viz treba i Syny3..Ale jasně nejlepčí německáá značka Made by Áda Hitlerů:o))) at si jezdi každej čim chce jen mě dokaže nasrat když člověk co v životě to určitý auto ani neviděl natož v něm jet pomlouva jen proto z jaky je země původu4 ...demence..
upraveno 2x, naposled 22.01.2010 13:42:57
13:38:55
22.01.2010
Labros
-> MerHanz: Ono je taky 170 a zaručeně 170, jak sám říkáš. Kdoví. Já koupil TDDi s 177 na tachu, teď mám 203 a zatím mi odešla vodní pumpa při 200, kterou jsem stejně měl udělat s rozvodama. Dával jsem nové tlumiče, ale to dělám u každýho auta, samo dvě sady gum, rozvody preventivně, jo a ještě jsem musel dát jednu kladku a novej plochej řemen.

Pohodlný to auto moc není, má to tvrdý pérování. Ale místa pro pasažéry habaděj. A má to hrozně příjemnou spojku a krásně se s tím rozjíždí, třeba oproti TDi.
13:36:58
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> MerHanz: Já hřeju, než vyjedu 4 patra centrálních garáží, kde je momentálně 8 stupňů v plusu. Z práce, když sedám do vychladlýho auta po šichtě, tak kolem 2 minut. Přítelkyně se Saxem déle, ale taky nic hroznýho. Z Ejpovic ve 3/4 kopce na Plzeň topí, odhadem tedy 5 minut ? Zase ale kolegovo benzínová 106ka a kámošovo 106ka, jeden 1.0 a druhej 1.1 topí bídně a za dlouho a je to to samý jako Saxo.



-> U-Geen: Nemyslím si. Ty ho možná máš, když nevynecháš žádnou možnost nadhodit něco proti francouzům. 1 Přitom že by ta Španěláda byl nějakej zázrak, se říct nedá.
upraveno 1x, naposled 22.01.2010 13:37:29
13:07:38
22.01.2010
MerHanz
-> Labros: co se týče topení nafťáku tak to o tolik horší není, Ale přece jenom tam rozdíl je. A atmosferickej dízl ty krátký trasy taky přežije, bez ůhony, jde jen oto, se k němu odpovídajícně chovat ( nedrbat ho hned za ledova a podobně ). A výhoda je u těch atmosféráku, že nežerou ani na krátký trasy. S 205 sem jezdil laciněji, než kámoška se 106 1,1.
13:05:36
22.01.2010
U-Geen
-> Labros 22.01.10 10:51:05: vsimas si, ze tohle je komplex spousty ridicu (teda asi nejen francouzu)? :) tchan na svoje auto taky neda dopustit :) pritom je v servisu jak doma
13:04:50
22.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Ono je to spíš o tom, že se ten nafta neprohřeje a trvá mu dlouho, než naběhne na provozní teplotu, pokud nemá předehřev. S tím jsou spojené i kondenzace vlhkosti v chladném a vlhkém období.
13:04:33
22.01.2010
MerHanz
Když už tu byla řeč o Fokusákoj. Známí měli TDDI a už o tom nechtěj ani slyšet. Najelo to 170 tic a pak to začalo, jendo za druhým. 4erpadlo spojkovej válec a tad, atd. Ale seděloto jak sviň. Pro mě to nebylo moc pohodlný, ale to už je o vkusu. je pravda, že to by jeden z těch prvních. Prostě je to jenom stroj. Bráchova známá má pul roku fokuse kombi s to 1,6 16V a zatím jen rozvody pompa a koplet zapalování. Neznám nikoho, kdo by měl starší auto, jakýkoliv značky a modelu o motorizaci nemluvě, co by to měl bezporuchový.
Extreme Tyres