skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ford - zkusenosti
Jo jo to je ono, nemá to vůli do stran ? Jestli máš někoho na STK tak to zajeď potahat, ono na těch plotnach to pak je hezky vidět jak se to hýbe a jestli se neotevírá nějaký silentblok v zátěži co se ve statice tváři normálně.
-> 11mAjA11 18.07.21 18:39:17: Náprava je tam tato. www.sbazar.cz/42073329994
9/.../85683532-ford-mondeo
-naprava-zadni
Tak že myslíš toto? Cenu jsem tak nejak odhadoval, asi radeji dam deset za napravu nez shanet jiny auto, to se mi v dnesni dobe asi nechce.
Tak že myslíš toto? Cenu jsem tak nejak odhadoval, asi radeji dam deset za napravu nez shanet jiny auto, to se mi v dnesni dobe asi nechce.
Nemáš vygajdane ty silentbloky na savlich (ty velké přední co sou na dva šrouby do kastle zespodu).
Vlnění bývá příčina buďto úplně utržených, nebo hodně unavených těchto silentu.
Upřímně řečeno, výměna je fakt peklo, já to dělal několikrát, poprve sem si bláhove myslel že to půjde nějak normálně..pak při dalších akcích sem rovnou objednával kompletní sadu ramen včetně šroubů (v podstatě sem vždy všechny nakonec řezal protože nešly povolit - resp. se protocily silenty v ostatních ramenech..).
Není to neřešitelný problém, ale cena opravy s geomkou vycházela kolem 10t..
Vlnění bývá příčina buďto úplně utržených, nebo hodně unavených těchto silentu.
Upřímně řečeno, výměna je fakt peklo, já to dělal několikrát, poprve sem si bláhove myslel že to půjde nějak normálně..pak při dalších akcích sem rovnou objednával kompletní sadu ramen včetně šroubů (v podstatě sem vždy všechny nakonec řezal protože nešly povolit - resp. se protocily silenty v ostatních ramenech..).
Není to neřešitelný problém, ale cena opravy s geomkou vycházela kolem 10t..
V týdnu už mi došla trpelivost s klepanim u Mondea. Objednal sem se do servisu, ale termín za měsíc, při zmíňce o nápravach a pohledu před vrata servisak pronesl ze to bejva pro tyhle auta konečná. Tak už jsem měl černý scénáře
Ale provedl jsem diagnostiku a vsadil na tyčky stabilizatoru, objednal, o víkendu vyměnil a je po klepání, mužem jezdit dál. Ale stejně, jaký zvuky to dokáže vydávat... Páčidlem jsem jeste zkusil klouby spodního ramene a ty se zdaj ok. Ale dlouhodobě je zadek divnej. Když se projede díra tak se to tak zavlní do stran... ale nikdy sem nic očividného ani na stk na deskách nenašel.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Odsračkováno do tématu Finance
-> U-Geen 15.04.21 09:29:43: Ale VW nezná rozumnou míru, kde končí normální cena a začíná loupežnictví.
Interiéry nic moc, jak v království recyklovaných plastů.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Interiéry nic moc, jak v království recyklovaných plastů.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> gim 15.04.21 09:39:14: To právě jde, alespoň jsem to viděl na jutube. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: jako že si na předním displeji nezobrazíš to samé co vzadu a naopak, aby se dalo porovnat.
konečně nějaký rozumný 2 návrhy!
-> Jirik_Tuňák1983: Tak Caravella ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 15.04.21 08:21:04: No ty jsi se posral. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> gim 15.04.21 08:16:23: USB tam je, ale myslím vpředu. Jaký obrázek si nezobrazíš?
-> Jirik_Tuňák1983:
Ještě tu nepadl Multivan![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
Ještě tu nepadl Multivan
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: zadní displeje, mají lepší rozlišení než ten přední. Možná mi to tak jenom přijde, protože si vepředu obrázek nezobrazíš, a vzadu zase nebývá to co vpředu např. navi. Na film se na tom podíváš a vzhledem k velikosti ani neurazí, že to není full hd. Co je celkem fajn fíčura je, že dozadu pustíš video - děcka si můžou píchnout sluchátka a ty si pořád můžeš pustit normální radio a nerušíte se navzájem. Na C sloupku je konektorový panel s celkem širokou nabídkou portů pro propojení (jestli si dobře vybavuju tak USB tam bohužel není). To samé pak v loketkách ve 3tí řadě.
-> gim 14.04.21 16:14:45: A jaké rozlišení mají ty dva displeje, co jsou výklopné ze stropu?
To auto se mi líbí, je takové své a koncepci interiéru a praktičnost nevím, kde bych u evropských vozů hledal.
Pacifica je pořád hodně drahá, resp. předražené jsou dovozy sem. Dle referencí je o světelné roky dál než ten Voyager.
Jediné co nechápu, tak proč jim to nestálo při tak dlouhém výrobním cyklu za výměnu té převodovky za ZFko, které dávají do všech ostatních modelů a značek v rámci koncernu.
Pokud bychom to ještě cca 3 roky neřešili, měl bych možnost dovozů a výběru aut za lepší ceny převážně z Floridy. Dá-li bůh tedy.
Měli jsme ještě jako alternativu předchozí XC90 s 3.2 R6, V70 nebo XC70 s 3.2 R6 nebo T6, ale tam prostě nechápu, zda je to konstrukčním stářím motoru nebo koncepcí celkově, ale žere to oproti tomu Pentastaru výrazně více a jako že o kurva více.
Koukal jsem i na Mercedes Viano (V) a tam je skoro nemožné koupit benzín, ve Vianu ano, ale přijde mi to předražené, automat taky archaický, servis a díly oproti Moparu nesmysl. Navíc v případě těch Volv, je to prostě jenom SUV nebo kombi, nic netypického.
To auto se mi líbí, je takové své a koncepci interiéru a praktičnost nevím, kde bych u evropských vozů hledal.
Pacifica je pořád hodně drahá, resp. předražené jsou dovozy sem. Dle referencí je o světelné roky dál než ten Voyager.
Jediné co nechápu, tak proč jim to nestálo při tak dlouhém výrobním cyklu za výměnu té převodovky za ZFko, které dávají do všech ostatních modelů a značek v rámci koncernu.
Pokud bychom to ještě cca 3 roky neřešili, měl bych možnost dovozů a výběru aut za lepší ceny převážně z Floridy. Dá-li bůh tedy.
Měli jsme ještě jako alternativu předchozí XC90 s 3.2 R6, V70 nebo XC70 s 3.2 R6 nebo T6, ale tam prostě nechápu, zda je to konstrukčním stářím motoru nebo koncepcí celkově, ale žere to oproti tomu Pentastaru výrazně více a jako že o kurva více.
Koukal jsem i na Mercedes Viano (V) a tam je skoro nemožné koupit benzín, ve Vianu ano, ale přijde mi to předražené, automat taky archaický, servis a díly oproti Moparu nesmysl. Navíc v případě těch Volv, je to prostě jenom SUV nebo kombi, nic netypického.
-> Venca. 13.04.21 16:26:55: páka je hnedle vedle volantu, a pokud s tím necouráš po parkovištích obchoďáku tak na ni nemusíš sáhnout. Ale jak píšeš otázka je kdy odejde. U všech Voyagerů co měl odešla, většinou auta měnil na 200tkm a některé měly i 2x měněnou převodovku.
-> Jirik_Tuňák1983 13.04.21 18:30:32: zpracování je doslova americké. Zažil jsem 3 auta z 5 generace a pokaždé byl znát posun v kvalitě jak palubky, tak sedaček a jejich potahů. Ale lícování a praskání z plastů bylo pořád stejné. Infotaiment snad ani nebudu komentovat, bohužel od začátku stejný beze změny. Displej jak z nupagadi. Co je vtipný, že na hlavní ploše navigace je ikona pro spuštění hlasového navádění, ale vypnutí je schované ve 20 podsložce, jakéhosi nastavení - logika tam bohužel roli nehraje, takže to pokaždé lovím pokus omyl.
-> Jirik_Tuňák1983 13.04.21 18:30:32: zpracování je doslova americké. Zažil jsem 3 auta z 5 generace a pokaždé byl znát posun v kvalitě jak palubky, tak sedaček a jejich potahů. Ale lícování a praskání z plastů bylo pořád stejné. Infotaiment snad ani nebudu komentovat, bohužel od začátku stejný beze změny. Displej jak z nupagadi. Co je vtipný, že na hlavní ploše navigace je ikona pro spuštění hlasového navádění, ale vypnutí je schované ve 20 podsložce, jakéhosi nastavení - logika tam bohužel roli nehraje, takže to pokaždé lovím pokus omyl.
-> dragon_cb_cz: A co teprve Felda s 400 tisícema. Torzní tuhost želé. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 13.04.21 21:19:13: Se hluboce omlouvám teda ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: Jak který. Naše první 9-5 byla při 300t v o dost lepším stavu, než naše "málo jetá" Felda se 109t (shnilý lemy i pátý vrata a přední blatníky už po výměně).
Ale je fakt, že jsem se zařek, že už budu zásadně kupovat jen auta v cenovej relaci "aby mi to nebylo líto/abych z toho neměl nervy"...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: Jak který. Naše první 9-5 byla při 300t v o dost lepším stavu, než naše "málo jetá" Felda se 109t (shnilý lemy i pátý vrata a přední blatníky už po výměně).
Ale je fakt, že jsem se zařek, že už budu zásadně kupovat jen auta v cenovej relaci "aby mi to nebylo líto/abych z toho neměl nervy"...
Ale zas auta co maj 300+ jsou fajn v tom, že jim můžeš dávat čočku, srát na údržbu, když ti to někdo namrdá u krámu tak si toho ani nevšimneš a sousedi nezáviděj. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz 13.04.21 21:01:44: To si myslím nehrozí, protože auto se 120 bych si nikdy nekoupil.
Oprav to na nějaký se mnou kompatibilní čísla. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
To jsem koupil jen 1x v životě a to Cromaňonce se 127. Ale ten účel vozu byl úplně někde jinde a jen na dva roky.
Nejvíce bylo právě těch 127 a nejméně 18 u ojetiny. Vlastně bylo za posledních pár let 104 000 km, 18 500 km, 89 000 km, 52 000 km a 127 000 km.
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
To jsem koupil jen 1x v životě a to Cromaňonce se 127. Ale ten účel vozu byl úplně někde jinde a jen na dva roky.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator: Taky jsem si říkal, že informace typu "převodovka vydrží jen 200t" je u Jižího irelevantní, když to koupí se 120 a prodá se 150 o 10 let později ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983:
Dlouhá životnost se v tvém případě fakt hodí![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Dlouhá životnost se v tvém případě fakt hodí
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny 13.04.21 19:17:04: Právě, takovou variabilitu, kdybych chtěl u "našich" aut, tak vůbec nevím, kam sáhnout. ![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
A když už to bude variabilní, budou špatné sedačky.
Navíc ten Pentastar nemá přímý vstřik a dost vydrží, někde jsem viděl rozborku po více jak 600 000 mílích.
Řetěz vytahanej jak punčocháče, napínák na doraz, vodící lišty docela projetý (byly myslím z plastu), ale chlap to zase složil a jel s tím do vedlejšího státu domů.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Je to tuším toto:
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
A když už to bude variabilní, budou špatné sedačky.
Navíc ten Pentastar nemá přímý vstřik a dost vydrží, někde jsem viděl rozborku po více jak 600 000 mílích.
Řetěz vytahanej jak punčocháče, napínák na doraz, vodící lišty docela projetý (byly myslím z plastu), ale chlap to zase složil a jel s tím do vedlejšího státu domů.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Je to tuším toto:
-> Jirik_Tuňák1983: Uz je to skoro 5let, tak si to uplne nepamatuju, ale parkovat s tim nebyl problem zadnej, tak obrovsky to zase neni. A manevrovatelnost - no to nevim co k tomu napsat, jezdili jsme s tim normalne z hotelu do prace a zpatky, takze zadna divocina. Je to pohodlny a ridi se to pekne, interier jsme meli ten svetlej a to neni uplne salek moji kavy, nicmene tmavej vypada dobre. Ale je fakt, ze jsem nejaky detaily tam uplne nestudoval a jezdili jsme v tom jen par dni, pak jsme nafasovali s kolegou tu Optimu a Dodge meli monteri :) Me se na tom nejvic libil prostor uvnitr a jeho variabilita (a taky ten motor) :)
-> Syny 13.04.21 18:20:12: Co parkování a manévrovatelnost, rejd?
Jo a jak se ti pozdávalo americké zpracování interiéru? Přeci jen už je to vznikem starší vůz a není tedy navržen podle dnešních pravidel a měřítek.
Jo a jak se ti pozdávalo americké zpracování interiéru? Přeci jen už je to vznikem starší vůz a není tedy navržen podle dnešních pravidel a měřítek.
-> Jirik_Tuňák1983: Nez jsme tam nafasovali Kiu Optimu, tak jsme v tom jezdili v 5ti a uplne v pohode. Je to velky dost a ten motor pro to byl super. Jezdilo to hodne pekne a zaroven ta spotreba nebyla tak tragicka jak by clovek cekal. Vsak to jezdilo se stejnou spotrebou jako Cordoba se 66kW co jsem mel ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny 13.04.21 17:28:20: Tak to je zrovna Dodge Grand Caravan.
Ale je to to samé.
Ale je to velké, že? Jezdit ti s tím nevadilo? Kolik vás v tom dycky bylo?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ale je to velké, že? Jezdit ti s tím nevadilo? Kolik vás v tom dycky bylo?
-> Jirik_Tuňák1983 13.04.21 15:36:01: Byl jsem tam na konci roku 2016 a nebylo to ani rok stary (z pujcovny). Byl to presne tenhletyp (viz foto) i v tehle barve a motor to melo myslim bud 3,6 nebo 3,2 benzin (ted uz nevim). Jezdilo to paradne a ani to nejak extra nezralo - do 10ti s tim slo jezdit normalne. Automat radil uplne normalne, jelikoz to tam nebylo chyceny nejakym eko rezimem, takze to neradilo ve 1200 otackach, ale treba az ve 2,5 - 3,5 pri normalnim rezimu dle stylu jizdy. Melo to i moc hezkou vybavu vcetne soupacek v el. a na dalku :)
-> Syny 13.04.21 15:18:50:
No vždyť jo.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Prostě je to naprd. Nevešlo by se mi to do garáže ani do budgetu.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
No vždyť jo.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Prostě je to naprd. Nevešlo by se mi to do garáže ani do budgetu.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml 13.04.21 15:45:38: Na ty 6q automaty jsem teda žádnou chválu neslyšel, prý není otázka jestli, ale kdy se to rozpadne, v porovnání se 4q ve 4.generaci se spolehlivost o hodně zhoršila. Ale jsou to informace z doby kdy jsem scháněl svého, tak třeba už je to dnes jinak ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Já si jen pamatuju, že volič je umístěnej tak nějak zvláštně a člověk se k němu musel natahovat, zatímco ta obstarožní páka u 4.gen je krásně po ruce.
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Já si jen pamatuju, že volič je umístěnej tak nějak zvláštně a člověk se k němu musel natahovat, zatímco ta obstarožní páka u 4.gen je krásně po ruce.
-> Jirik_Tuňák1983: jedno od převodovky co se zadřela. U druhého byl nějaký průšvih v elektrice pod palubovkou. Podotýkám, že jezdí jako člověk a ty auta neprasí. Vše při pravidelném servisu.
-> Jirik_Tuňák1983: todle má určitě 6q, i předchozí z 2014 ji měl. Auta před tím si pamatuju matně. O té převodovce mu to říkal člověk co ji repasoval, že ten automat je konstruovanej na benzínovej motor a ne na naftu. Ono těžko zjistit rozumnou/objektivní informaci od člověka co to auto fakt miluje a přehlídne i to, že mu několikrát shořelo pod zadkem :-)
-> vhml 13.04.21 15:52:32: Fakt? Viděl jsem jen se 4q.
-> Jirik_Tuňák1983 13.04.21 15:46:39: ne, evropský jsou taky 6kvalty.
-> Jirik_Tuňák1983 13.04.21 15:42:11: ty hranatý, 2008+, jsou šestikvalty. A Penstastar ma stejnej kroutak jako ty nafty. Spíš se to popraví na neorigo olej en.wikipedia.org/wiki/Ult
radrive
-> gim 13.04.21 15:38:18: Jenomže ta nafta v kombinaci s tím 4q automatem není úplně dobrý referenční příklad k tomuto vozu. A spíše bylo hodnoceno jako špatné.
Všude ti řeknou, že to byla ta nejhorší kombinace.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Dimenzovaná na benzín je taky sporné. Protože předchozí benzínová motorizace v tom byla 3.8, která byla slabší než aktuální 3.6. Ta už má ale 6kvalt, což je úplně jiná převodovka.
Spíše by to chtělo poreferovat o verzi s 3.6 Pentastarem. Tu si všichni chválí i v dalších modelech.
Všude ti řeknou, že to byla ta nejhorší kombinace.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Dimenzovaná na benzín je taky sporné. Protože předchozí benzínová motorizace v tom byla 3.8, která byla slabší než aktuální 3.6. Ta už má ale 6kvalt, což je úplně jiná převodovka.
Spíše by to chtělo poreferovat o verzi s 3.6 Pentastarem. Tu si všichni chválí i v dalších modelech.
-> Jirik_Tuňák1983: s Voyagerem jsem něco málo najezdil. Šéf je do nich celkem blázen a má asi 7. v pořadí. Posledního kupoval před 4 roky (jeden z posledních dovezených do evropy) a nechce se ho vzdát, byť má najeto dost přes 200tkm. Nemá korektního nástupce. U nafťáku bývá problém s převodovkou, protože je dimenzovaná na benzíňák a krouťák nafťáku ji prostě oddělá. Na posledním autě odešla ve 180tkm. U předchozích to bylo v rozmezí 50 - 100 tkm, některé z nich dokonce lehly popelem.
Jízdně můžu hodnotit akorát toho nafťáka, ale nijak mě to extra nenadchlo. Převodovka je tupá a řadí si jak chce. Donutit ji k nějaké akci znamená prošlápnout to na podlahu, jinak se nehne. Má to přes 2 tuny a je to znát, jak na řízení, tak na brzdách. Klimatizace funguje na principu generátoru náhodných čísel protože při 20 stupních totálně mrzneš a při 21 naopak shoříš. A spousta dalších prkotin. Abych to jen nehanil, je to super prostorné, i v 3 řadě nemám se skoro 190cm problém a ještě zbyde prostor na bagáž. Na dlouhý cesty po dálnici je to fajn, ale na motání se po okreskách bych si vybral jiné auto.
Pacifiku jsme mu nabízeli, ale není v naftě a při jeho nájezdu 50+tkm ročně už je to celkem citelný náklad navíc. Smířeně šel pro Včkový Mercedes, na který jsme se těšili. Bohužel si zašel postěžovat ke svému US dealerovi a ten mu nacpal Cherokeeho, tak je z něj teď offrouďák :-)
Jízdně můžu hodnotit akorát toho nafťáka, ale nijak mě to extra nenadchlo. Převodovka je tupá a řadí si jak chce. Donutit ji k nějaké akci znamená prošlápnout to na podlahu, jinak se nehne. Má to přes 2 tuny a je to znát, jak na řízení, tak na brzdách. Klimatizace funguje na principu generátoru náhodných čísel protože při 20 stupních totálně mrzneš a při 21 naopak shoříš. A spousta dalších prkotin. Abych to jen nehanil, je to super prostorné, i v 3 řadě nemám se skoro 190cm problém a ještě zbyde prostor na bagáž. Na dlouhý cesty po dálnici je to fajn, ale na motání se po okreskách bych si vybral jiné auto.
Pacifiku jsme mu nabízeli, ale není v naftě a při jeho nájezdu 50+tkm ročně už je to celkem citelný náklad navíc. Smířeně šel pro Včkový Mercedes, na který jsme se těšili. Bohužel si zašel postěžovat ke svému US dealerovi a ten mu nacpal Cherokeeho, tak je z něj teď offrouďák :-)
-> Syny 13.04.21 15:18:50: A to jsi jezdil přímo s tutim? Jaký to byl tak rok? Dělali to snad od 2008 do 2016 a jako Dodge Grand Caravan až do 2019.
Dělali tam nějaké dílčí fakelifty hlavně na exteriéru, ale výrazně se to dotklo i sedaček uvnitř a systému jejich skládání (+ trochu tvar). Změnila se elektrovýbava a nějaké komfortní a bezpečnostní prvky, tvar a typ airbagů. Naproti tomu infotainment zůstal trochu old school, ale i tak to má Blue Ray s možností odděleného přehrávání na všech třech monitorech, satelitní rádio, navigaci, U-connect atd.
Jak se ti jevila převodovka?
Včera jsem viděl u Hornbachu červeného s chromovými prvky. Roky 2014 nebo 2015 a mladší nejsou stále vůbec levné....![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Dělali tam nějaké dílčí fakelifty hlavně na exteriéru, ale výrazně se to dotklo i sedaček uvnitř a systému jejich skládání (+ trochu tvar). Změnila se elektrovýbava a nějaké komfortní a bezpečnostní prvky, tvar a typ airbagů. Naproti tomu infotainment zůstal trochu old school, ale i tak to má Blue Ray s možností odděleného přehrávání na všech třech monitorech, satelitní rádio, navigaci, U-connect atd.
Jak se ti jevila převodovka?
Včera jsem viděl u Hornbachu červeného s chromovými prvky. Roky 2014 nebo 2015 a mladší nejsou stále vůbec levné....
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> palinator: Tak v tom pripade v USA a Kanade jsou na tom s pipiskama hodne blbe, pac tam je tohle neco jako u nas Octavie
Osobne bych to klidne bral hned (i za cenu zmenseni pipiska, uz mam stejne splneno
), pac jsem v tom v Kanade jezdil a je to sakra pekny povozeni a v pohode das dozadu i kola nebo se v tom vyspis nekdy na roadtripu :)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: Chudák David s mixem a 1560 s busama...
-> Jirik_Tuňák1983:
Kdesi jsem ale čet o nějakém vztahu mezi velikostí pipíška a velikostí auta. A jestli se nepletu, byla tam nepřímá úměra.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Kdesi jsem ale čet o nějakém vztahu mezi velikostí pipíška a velikostí auta. A jestli se nepletu, byla tam nepřímá úměra.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> růža 10.04.21 01:01:45: Hele. Jak tomu dáš kola, tak je to fakt zajímavý povoz. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
www.chryslerminivan.net/t hreads/new-summer-shoes-fo r-the-t-c-on-srt-wheels.12 3673
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
www.chryslerminivan.net/t hreads/new-summer-shoes-fo r-the-t-c-on-srt-wheels.12 3673
-> radekp 12.04.21 13:26:39: A pak se mi div, že jsem tak vybíravý (čti: opatrný a nerozhodný).
Z těch usáků mám obavy z dostupnosti servisu, i když lidi říkají, že v pohodě. Navíc je všechno docela levné, např. na Moparu.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: právěže hezké auto. Doteď mě docela lákalo
-> vhml 10.04.21 21:47:35: Musíš si asi 60 cm vytáhnout opěrku hlavy. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 10.04.21 16:50:25: ochrana krční páteře jak z učebnice patologie ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> radekp 10.04.21 17:51:09: Tohle je právě ta nová Galaxy.
Třetí řada má opěradla ještě nižší. Ale vzhledově je to moc pěkné auto.
Např. tutaj:
suchen.mobile.de/fahrzeug e/details.html?id=3199065. ..
Taky ji ještě opatrně zpracovávám. Jinak třetí řada za sklem je snad pouze u evropských sedmimístných aut. MPV americké produkce mívají za třetí řadou stejně ještě kufr, který nemá leckterý velký hatchback.
Trochu zvláštní je nejobvyklejší konfigurace sedadel 2+2+3.
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Např. tutaj:
suchen.mobile.de/fahrzeug e/details.html?id=3199065. ..
Taky ji ještě opatrně zpracovávám. Jinak třetí řada za sklem je snad pouze u evropských sedmimístných aut. MPV americké produkce mívají za třetí řadou stejně ještě kufr, který nemá leckterý velký hatchback.
Trochu zvláštní je nejobvyklejší konfigurace sedadel 2+2+3.
Zaplať Pánbůh za Mazdu MPV II. Sice 2002 ale všechna sedadla stejně plnohodnotná jako přední. Opěrky,poloha,pojezd,ani měkká,ani tvrdá, asi tak jako v Xantii.