skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zima vo fabii
-> piotorek: Máš odpověď na ten ostřikovač ve druhém tématu Koukni pod řídící jednotku za filtr tam je rozpojená hadička
-> piotorek: :jestli je slyšet motorek a přední ostřikovače jdou tak bude někde přerušená hadička,možností je nekolik,pouštěj zadní ostřikovač a někdo ať koukne kde se objevuje voda.
Ale i tak me treba ta 120GLS topila jen tak o 1-1,5 kilaku min nez ted felicie. Takze dobry nato ze nikdy se nic za dobu od vyroby (1982) nikdy nedelalo jen se samozdrejmne vymenila napln a termostat za francouzkej - makal pekne dle budiku.
-> Klubko_: Samozdrejmne ale i tak je ty vody jeste dost.
-> Labros: tak ono stejne, nez se otevre termostat, tak se neohriva celejch 12l, ale jen podstatne min, co je v tech tencich trubkach a radiatoru ne?
ve fabii z pujcovny sem se setkal s tim, ze bylo porat zapnuty vnitrni cirkulace vzduchu, takze to houby foukalo. Bylo to nejaky zasekly proste.
No ked sme sa cudovali na sluzobnej Fobii preco nefuka,tak sme prisli na to iste :-) Ale tam bolo tolko bordelu,ze doteraz nechapem ako sa to tam vsetko dokazalo dostat..listie bolo asi najmensie
A teraz uz je KO motor a naprava a zadne zavesy....a zadny stierac?este som neprisiel na to,ako s nim uspokojivo narabat a nehovorim o tom,ze nic nestiera ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A není to na export do afriky tam se topení nedává
-> piotorek: nemas zamrznutu vodu v hadickach? otcovi tak vo forde zamrzla voda /lebo servis povedal ze je tam zimna zmes/ a tiez sme mysleli ze to je pokazene a pritom zmrzla len voda![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ale jo muze i po 20 metrech ale zapomnel dodat ze to predtim 10 minut turoval na parkovisti
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Prosim berte jako for.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
díky za nápady a názory.vymenil som ten peľový filter+povysával som to so štrbinovým nástavcom-bol fakt poriadne zanesený+nejaké drobné lístie/ktovie kedy bol naposledy menený-auto má necelých 90.000 km/-teraz to fúka na 2-ke lepšie ako pred výmenou na 4-ke.Inak k tomu topeniu-teplý/vlažný/ vzduch fúka oveľa skôr ako je prevádzková teplota motora čo sa dosiahne podľa spôsobu jazdy+vonkajšej teplotz za cca 4-8km.
...nová téma:nefunkčný ostrekovač zadného skla...
...nová téma:nefunkčný ostrekovač zadného skla...
-> Labros: na měsíc starým autě asi ne:-) No po 8 km to topilo uý naplno, ale tak 3-4 to trvalo...
-> amateur: to teda je, ale musím uznat, že doba za kterou začne auto topit asi nezávisí až tak na objemu chladící kapaliny (ať už celkovém nebo jen v topicím okruhu), protože šáde i civic mi topí asi za stejně dlouhou dobu možná i šáde trochu dřív.
Ale 8km to by byl teda extrém, tam bych to viděl na vadnej termostat.
Ale 8km to by byl teda extrém, tam bych to viděl na vadnej termostat.
-> Mr.Lumpy: po 200metrech asi ne ale jinak souhlas, pride me ze fabie je tady nepritel vsech:)
-> Mr.Lumpy: po 200 metroch ti môže fúkať vlažný vzduch tak v lete a nie v zime![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> All: nechci se fobie zastávat ale občas to co kecáte postrádá zdravej rozum. Fabie má kolik litrů chladící kapaliny? pět? a shade necelejch dvanáct? tak asi kdo začne topit dřív a to mi shade topí asi po max 2 km ale u fabie začíná vlažnej vzduch už po 200 metrech
-> Kuladmin: -> Milan 136: sak samozrejme som to myslel zo srandy![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> haso:
Minulej tejden jsem jel na školení s úplně novou Fóbií II 1.2 HTP 44 kW, ale to fakt bylo asi 8 km než se z výdechu začal valit vlažnej vzduch. A s tím kolísáním teploty v kabině mám několik zkušeností. Jinak u fabie II už radši teploměr vůbec nedali
Až nejvyšší výbava budíků ho má
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> haso: Ses si jistej ze to je ten duvod ?
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno: ja viem kde je chyba, ten motor 1,2HTTP je tak vykonny ze mu skoro vobec nemusis slapat na krk tudíž sa ohreje za velmi dlhu dobu, kdezto v skodovke aby to jelo tomu stale musis davat plny kotol a preto sa to rychlo zohreje
![130](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/130.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![130](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/130.gif)
a ohraty je to brzo
tak to teda nevimco s tim vsichni mate, my mame doma taky 1,2 a topi krasne, naprosto bez problemu. a kdo chce tvrdit ze schade topi li nez fabie tak keca
-> haso: našťastie už fobiami nejazdím
-> sep: tak keď sa už motor zohreje tak je jasné že horšie ako S120 nekúri, ale zas k tomu zohriatiu motora to trvá...nerozumiem tomu, je tám pár litrov vody a ručička teplomera sa nie a nie odlepiť od spodnej krajnej hranice ciferníka....
-> sep: tak keď sa už motor zohreje tak je jasné že horšie ako S120 nekúri, ale zas k tomu zohriatiu motora to trvá...nerozumiem tomu, je tám pár litrov vody a ručička teplomera sa nie a nie odlepiť od spodnej krajnej hranice ciferníka....
-> minno: 1.2 a topení to je hrůza. to za jízdy pořád kroutíš knoflíkem. Jedeš pomalu topí, pak jedeš do táhlýho kopce a je horko tak to ztlumíš a pak je Ti tam zas zima děsný...
-> Pet: No než vyklepat radši vyměnit. Jsou zanesený ty póry, hůř se pak odmlžuje okno. Ale když se vždycky vyndá tak je to v autě jak v parku na podzim
Já teď jezdím pickupem MPI CNG a to topí asi už po minutě je cítit teplej vzduch. nádhera oproti 1000 mb se ktrou jsem jezdil. ta netopila ani po 20 km![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Pet: No než vyklepat radši vyměnit. Jsou zanesený ty póry, hůř se pak odmlžuje okno. Ale když se vždycky vyndá tak je to v autě jak v parku na podzim
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Já teď jezdím pickupem MPI CNG a to topí asi už po minutě je cítit teplej vzduch. nádhera oproti 1000 mb se ktrou jsem jezdil. ta netopila ani po 20 km
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> sep: Tak pokud je ve 120 cistounky potruby a radiatory a ok termostat tak na to ze tam je cca 3x tolik vody topi taky dost dobre.
Že by standardní fabie topila hůř než standardní 120ka,to asi ne...
-> minno: minno, malo tomu davas zabrat to preto sa hned neohreje![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> piotorek: mrkni na ten filtr jak píše -> Milan 136: taky mi to nefoukalo a stačilo vyklepat a bylo to hned o 100pct. lepší![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
nj, fobia, to je klasika...v zime mi rychlejsie kuri 120cina ako vsetky fobie 1.2 12V na ktorych som sa doposial viezol, tam kym je na teplomeri prevadzkova teplota to trva....:(
No nevim nevim..ja mam sluzebni fabcu rv. 2002 1.4 16V a taky hodne slabe topi resp. nez zacne foukat teply vzduch tak to trva cca taky nekdy i tech 5-10km pak uz je to v pohode..to mi rapid nekdy topi driv.al euz jsem se s tim smiril
viděl bych to 100% na pylák. Nedavno měl táta doma služební fábku 2000 rok a já s tím jel, vůbec se neodmlžovalo okno a když jsem to dal směrem do kabiny tak nebylo cítit nic. vyškubnul jsem pylák, zadekloval a ejhle opraveno:-)
Když se sehneš u spolujezdce pod přístrojovku tak tam uvidíš v oblasti blížke středu palubky takovej podlouhlej dekl. sundáš ho a tam je pylák
Když se sehneš u spolujezdce pod přístrojovku tak tam uvidíš v oblasti blížke středu palubky takovej podlouhlej dekl. sundáš ho a tam je pylák
JJ zkontruluj ten vstup a ten pylovej to by mohlo delat. Jen doufej ze kvuli tomu nebudes muset rozebrat pul auta tam uz nektery veci kdo vymyslel tak ten fakt myslel.![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
termostat funguje, motor keď sa nahreje tak si drží prevádzkovú teplotu-ručička stojí kolmo.klapky zrejme fungujú keď pretočim s gombíkom tak vzduch fúka na sklo/na nohy/do interiéru.asi bude zanesený peľový-prachový filter prípadne vstup vzduchu podd čelným sklom.predtým som ma favorit a ten topil ako čert.
A jsou slyset pri otaceni knoflikem jak se otviraji/zaviraji klapky? Ted si nevybavim jak to ma fabka udelani kudy je vstup vzduchu do topeni ale napadame neni tam bordel? Neni treba to vycistit. A co dela teplota vody - myslim chlazeni funguje termostat?
čawte, som tu nový. kúpil som si 5-ročnú fabiu kombi 1,4- 50kW.akosi slabo mi nahrieva-nahreje sa na prevádzkovú teplotu za takých 4 až 8 km podľa toho koľko stupňov je vonku,topí dosť slabo /ventilátor na 4-ke/ ale nič-moc.help,dik.