skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
tlumeni
-> David.: mileron se používá jako tzv kročejová izolace tzn. tlumí to, když ti někdo dupe nad hlavou, jinak to až takový zázrak, co se týká akustické izolace, není.
-> AlVyb: to sa pouziva kvoli ozvene ty .....
nalep tam plata od vajicek pouziva se to i ve zkusebnach kapel



-> David.: njn
-> strucy: tak já jsem ten 10mm dostal takže jsem za to nevyhodil ani korunu a dát jsem ho tam dal asi před třema rokama a trochu to znát je,ale úplně zamzit hluku se ti nepovede ničím...
-> David.: napísať môžu všeličo, premňa zamňa si to tam daj ak budeš počuť rozdiel ale ak chceš počuť rozdiel tak tam daj to čo je nato určene
-> stana1: asi tak ani ja neverím že by to pomohlo

-> stana1: asi tak ani ja neverím že by to pomohlo
-> U-Geen: no o něco bych řekl že ano,zázrak to samozřejmě není....
-> strucy: "termoakustická izolace podlah" není to náhodou odhlučnění?!
...
jinak ten 3mm snižuje hlučnost o 17bB

jinak ten 3mm snižuje hlučnost o 17bB
-> strucy: tady je někdo chtyrej....
Použití mirelonu:
Tepelná izolace zásobníků
Tepelná izolace stěn, stropů, podlah a střech budov
Tepelná izolace velkoprůměrových rozvodů ústředního vytápění a vody
Termoakustická izolace podlah
Termoakustická izolace vzduchotechnických rozvodů
Dilatační pásy a výplně dilatačních spár pro stavební účely
Reflexní fólie za zdroje tepelného záření
Izolace podlah proti prostupu radioaktivních plynů
Použití mirelonu:
Tepelná izolace zásobníků
Tepelná izolace stěn, stropů, podlah a střech budov
Tepelná izolace velkoprůměrových rozvodů ústředního vytápění a vody
Termoakustická izolace podlah
Termoakustická izolace vzduchotechnických rozvodů
Dilatační pásy a výplně dilatačních spár pro stavební účely
Reflexní fólie za zdroje tepelného záření
Izolace podlah proti prostupu radioaktivních plynů
strucy-> ten typ vaty který tam já uvádím je i zvukově izolační (jsou to takové ty dílce stlačené vaty) a ten mirelon se dává pod podlahy aby nevrzaly, ale nevěřím moc tomu že by to pomohlo na odhlučnění motoru.
-> David.: další Mirelon je tepelná izolacia pod podlahy nie zvuková

-> David.: a pomohlo to? vzhledem k puvodnimu pouziti tomu moc neverim :)
-> TRychly: používá se MIRELON,je to taková pěnová hmota která se používá i na odhlučnění plovoucích podlah jako podklad,dělá se v síle běžně 3 a 5mm,já sehnal 10mm....
prečo tam všetci chcete nacpať namiesto zvukovej izolácie tepelnú, ako isover tak aj polystyrén je tepelná izolácia nie zvuková, ked chceš vytlmiť tak je plno výrobcou zvukových izolácii Dynamat, Sikadamp, Fonomat a pod.
a co když se za ty sedáky nacpe vata? třeba isover tango?
a co tam hodit další izolaci z jiné škodule ?
-> Alchymista: ja som tam mal polystyren hrubka asi cca 3-4cm ale som ho mal z 2 častí a či to pomohlo?by som povedal že skoro vobec možno preto že to nebolo v 1 kuse
Taťka u kila nacpal do zadních opěradel molitan. To docela pomohlo.
-> Bery: Ale ty budes tlacit ?




popřípadě motor nestartovat,nebo vyjmout
-> TRychly: Spis to mozna chce taky trosku mit motor v cajku
a pak budu citovat prirucku:
odstranit prepeti agregatu
upravit drzak vyfuku - pasky - propilovani
u predniho vika prevodovky odstranit dotyky hadic a trubek
pevne dotazeni altiku
kontrola pruchodu tahel vikem vzduch kanalu - bez dotyku
utesneni rohu u motorove prepazky nad zadnimi kryty kol od motoru plastizolem
utesnit vnitrni kapsy u zavesu motoroveho vika
zavazi do pricky motoru (1,7 kyvadlova,0,85 vlecna
vylep zadni casti stropu (od X/84 seriove)
oblepit hranu cistice vzduchu textilni paskou
a ja dodam samozdrejmne mit normalni vyfuk bez der a v poradku silenbloky jak pod prevodovkou tak u motoru
a pak budu citovat prirucku:
odstranit prepeti agregatu
upravit drzak vyfuku - pasky - propilovani
u predniho vika prevodovky odstranit dotyky hadic a trubek
pevne dotazeni altiku
kontrola pruchodu tahel vikem vzduch kanalu - bez dotyku
utesneni rohu u motorove prepazky nad zadnimi kryty kol od motoru plastizolem
utesnit vnitrni kapsy u zavesu motoroveho vika
zavazi do pricky motoru (1,7 kyvadlova,0,85 vlecna
vylep zadni casti stropu (od X/84 seriove)
oblepit hranu cistice vzduchu textilni paskou
a ja dodam samozdrejmne mit normalni vyfuk bez der a v poradku silenbloky jak pod prevodovkou tak u motoru
ja mam obavy ze polystyren tomu nepomuze skoro vubec.. na tlumeni hluku jsou specialni materialy o vysoke hustote skutecne schopne tlumit.. proste z fyziky nic lehkeho nemuze utlumit hluk.. nekde tady probehly odkazy na tyto materialy, pouzivane primo pro automobilovy prumysl.. polystyren bych tam z hlediska pozarniho a vubec do daneho prostredi nedaval..
nacpi tam polistyren cca tlousku 5cm
zdarec potreboval bych poradit jak mam za izolavat zadni cast vozu za sedackamy aby nebyl slyset tolik motor...predem dik