![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Větrák do kabiny = la problemo
Ten plech normálně odsekni vpředu,pak de ohnout nahoru a pak zase spátky...a muže se tam přinejhoršim vepředu přrišroubovat 2 šroubama
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Komár 1981 12.07.07 11:24:48: Tak zase si nemůžeš stěžovat,že by sis nevrznul...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
Komár 1981:
Moc se netěš. Já sem to teď měl venku, celý sem to promazal, dal "novou" vrtuli a skusil venku. Bylo slyšet akorát tření uhlíků o rotor. Potom sem ho dal do auta a taky v pohodě, ale po dvou zkušebních jízdách to vrže ještě víc než předtim.
Moc se netěš. Já sem to teď měl venku, celý sem to promazal, dal "novou" vrtuli a skusil venku. Bylo slyšet akorát tření uhlíků o rotor. Potom sem ho dal do auta a taky v pohodě, ale po dvou zkušebních jízdách to vrže ještě víc než předtim.
Tesime se s manzelkou, ze konecne po letech vlastnictvi rapida/garpida nam prestane vetrak zpivat. Kdyz se totiz pusti v pravy moment, jsou to zvuky neuveritelnych tonu ---- vrrrr ---- kviiiiiiik, jak kdyz tam meleme nejaky maly tvorecky.
ale zas uz s tim nebude takova
jako kdyz mi zena rikala, ze to neumim pustit potichu. pustil jsem ja. vrzalo to. pustila vetrak ona, sel potichu. ja - vrz - zena nic - ja vrz - zena nic.... (kua to vypada jak preklad porna ten konec)
*3*
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
ale zas uz s tim nebude takova
![139](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/139.gif)
![139](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/139.gif)
![139](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/139.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
pajavlk 11.07.07 19:07:44 napsal:
-> Komár 1981: nevim kde ste přišli že je rotor vyvažovanej s vrtulí.. vrtule je vyvážená normálně do nuly takže je úplně salám jak to zpátky vrátíte, nikdy sem to nevracel tak jak to bylo a všechno funguje tak jak má doteď No ja nevim, ja to tu nepsal. Pokud je to vyvazene jako jednotlive dily celku, o to lip. O weekendu se do toho pustim.
-> Komár 1981: nevim kde ste přišli že je rotor vyvažovanej s vrtulí.. vrtule je vyvážená normálně do nuly takže je úplně salám jak to zpátky vrátíte, nikdy sem to nevracel tak jak to bylo a všechno funguje tak jak má doteď No ja nevim, ja to tu nepsal. Pokud je to vyvazene jako jednotlive dily celku, o to lip. O weekendu se do toho pustim.
A este mi pri umyvani vypadlo jedno zavazicko z vrtule a kedze som nevedel kde bolo tak som ho tam nevratil.
Vyvazovat netreba. Ja som napriklad zlomil na vrtuli jednu z paciek ktorou je chytena na hriadelke, nejako som ju tam prilepil ale uz nebola pruzna, takze vrtula je na hriadelke mierne sikmo. VO vysledku je to tak, ze na pomalo to mierne vibruje a ozyva sa, ale len mierne a pri plnom vykone sa to nejako samo vystredi alebo vyrovna odstredivou silou a vibracie zmiznu, ostane len hukot vzduchu.
-> Komár 1981: nevim kde ste přišli že je rotor vyvažovanej s vrtulí.. vrtule je vyvážená normálně do nuly takže je úplně salám jak to zpátky vrátíte, nikdy sem to nevracel tak jak to bylo a všechno funguje tak jak má doteď
Tuxik 25.06.07 16:13:54 napsal:
-> Martys: az se ti ten vetrak povede vyndat, tak ho vycisti, popr. vymen uhliky a promazej ho.. pozor, vrtulka je vyvazena s rotorem, takze nez ji sundas tak si udelej znacku jak tam bylaKoupil jsem si ten motorek novej. Jak to vyvazim???
Mnooo asi se na vyvazovani vyseru.
-> Martys: az se ti ten vetrak povede vyndat, tak ho vycisti, popr. vymen uhliky a promazej ho.. pozor, vrtulka je vyvazena s rotorem, takze nez ji sundas tak si udelej znacku jak tam bylaKoupil jsem si ten motorek novej. Jak to vyvazim???
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Mnooo asi se na vyvazovani vyseru.
![139](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/139.gif)
![139](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/139.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> petas: já na biku používal jen tohle a spousta mejch známejch taky a spokojenost
záleží taky co mažeš apod.. třeba na řetěz bych si silikon nikdy nedal, pže to vytváří děsně lepivej povlak a je to humus.. ale na místa do auta, kde se nepráší by ybl možná lepší ten silikon..mno nad tím budu uvažovat ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Reeaper: WD je super na povolovani, ale urcite ne na mazani a uz vubec ne na biku. Je na to moc jemny a hlavne obsahuje rozpoustedla, ktery poskozujou gumovy casti. Na jemnou mechaniku je lepsi silikonovy olej.
-> Martys: No musis povolit ty ctyri v rozich topeni, kteryma drzi do karoserie ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
Děkuji za příspěvky. Musím na to kounout, snad nepovolim nějakej jinej šroub, aby mi pak třebas neupadl vejfuk.. Můžete mi prosím poradit, který šrouby povolit? Mám rapiďáckou/garďáckou palubku..
-> Syny: jak se čistí topení? ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Bobesh: já mám s WD40 dobrý zkušenosti na mazíní, odrezování, povolování atd..
ale je pravda, že extra dlouhodobý účinky jsem zatím netestoval. Ale používal sjem to na biku a naprostoooo fphoo
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Bobesh: já mám s WD40 dobrý zkušenosti na mazíní, odrezování, povolování atd..
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Syny: Rozhodně se vyplatí a v zimě se může pochválit,jak byl v létě prozíravej
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Nejlepsi to bude vyndat a rovnou rozebrat a vycistit i topeni
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Martys: Jak píše Labros,stačí odšroubovat zespoda palubky od kastle a popustit níž,na futra se mi osvědčil teflonovej sprej,WD ani nezkoušej,za chvíli vyprchá.
-> Martys: az se ti ten vetrak povede vyndat, tak ho vycisti, popr. vymen uhliky a promazej ho.. pozor, vrtulka je vyvazena s rotorem, takze nez ji sundas tak si udelej znacku jak tam byla
není třeba vykuchávat plech, dělá se to normálně tak, že se topení neodpojuje a jen se odšroubuje a spustí o něco níž, větrák se pak vyndá vrchem
-> Martys: Vyndat topeni... A nebo zarochat tukou z prostoru kufru do vetraku - me tam treba spadnul list a to byl rachot...
a ten plech je privareny...
no v kufru bys musel vykuchat ten plech jinak se to vyndává celý i s topení z interieru
Zdarec, mám problém s větrákem do kabiny vozu.. Když ho zapnu, tak to je řev jak sv.ň. Buď tam něco v tom lítá nebo spíš je v záchodu ložisko.. Jak se k tomu dostanu nejlépe? Z kufru odendat ten plech a odtud? Nebo nějak od vnitřku přes palubku? Jinak: Stalo se to z ničeho nic. Měl jsem to půštěný při jízdě a při cca 20km/h to začalo hučet (řvát).. Předem děkuji za pomoc..