![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ventilator kurenia
-> Labros: zázrak
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Dušan: já koupil novej a dal jsem to tam tak jak to šlo a nic nevibruje
-> Labros: to nevím, ale jelikož je nakloněnej, tak je to tak třeba vyvážený, ikdyž tomu moc nerozumím, vždycky potom dělal bordel
-> Dušan: ale co můžeš udělat blbě? Když ho pootočíš tak to ten ventilátor pozná?
-> PeterP136: ten ventilátor je prostě vyváženej komplet jinak by dělal kravál, tudíž je potřeba označit jeho polohu před rozebráním
-> Dušan: To s tym oznacenim polohy som trosku nepochopil.
Hlavne je potrebne ak sa podari zlomit uchytenie vrtule kupit novu (120sk). Moja po oprave na pomalsiu rychlost mierne vibruje. Na plnu rychlost je tichsia nez hukot vzduchu.
CO sa tyka piskania tak podla mna to nie je loziskami ale segrovkami ktore drzia rotor ani nebehal, pretoze ked mi raz vetrak zacal piskat stacilo mierne zatlacit na rotor zhora a prestal piskat.
Vycistenie vsetkeho a namazanie lozisk je samozrejmost. Potom sa toci citelne rychlejsie.
Hlavne je potrebne ak sa podari zlomit uchytenie vrtule kupit novu (120sk). Moja po oprave na pomalsiu rychlost mierne vibruje. Na plnu rychlost je tichsia nez hukot vzduchu.
CO sa tyka piskania tak podla mna to nie je loziskami ale segrovkami ktore drzia rotor ani nebehal, pretoze ked mi raz vetrak zacal piskat stacilo mierne zatlacit na rotor zhora a prestal piskat.
Vycistenie vsetkeho a namazanie lozisk je samozrejmost. Potom sa toci citelne rychlejsie.
jinak nový ventilátor stojí 600.-
sežeň si jiný co funguje a jen promázni vrchní ložisko, koukni na uhlíky. Jinak vždy označit polohu ventilátoru vůči plastu topení. Je to vyvážený a když se to nasadí špatně tak to dělá bordel
da sa kupit samostatne popr aka je priblina ena a tak kolko vydrzi fukat tak ako ma a nepiskat a podobne a ci ako na repas tych "lozisk" dik za rady