Tou dobou (bavíme se o letech 88-89), kdy se vyráběly Škodovky 125L se již 130 nevyráběly. Pouze 135/6 L/GL a Rapid 135(6), které nahradily předešlé modely 130L/GL Rapid 130.
Škoda 125 L je de facto obyčejná stodvacítka s pětikvaltem. Již dříve bylo možno za příplatek pětikvalt do čehokoli s Mkovou kastlí (od modelu 85) a libovolnou výbavu taktéž za příplatek. Takže jezdí spousta stopětek a stodvacítek s pětikvaltem, otáčkoměrem, opěrkami hlavy atd.
Ke konci výroby (88-89) se použilo pro stodvacítku s pětikvaltem obchodní označení 125L a výbavy se také moc neřešily - v roce 89 už přístrojovky s otáčkoměrem nebyly do 125L za příplatek a i ostatní díly se braly tak, jak byly po ruce
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A samonavíjecí pásy měly všechny 125ky vpředu i vzadu. 130ky (od 84) měly jen přední, vzadu na přání samonavíjecí, ale už rozhodně neměly stabilní. Ty se naopak ještě dávaly do 105s...