-> Mr.Lumpy 16.01.12 18:55:41: A jo, páčky - to je fakt, vzpomínám si, že jsem se před akcí chodil dívat na záložní "budík" co a jak (přece jen to člověk nedělá obden). 105/120 s hranatýma budíkama jsem naštěstí nikdy neměl, jinak trochu riskantní bývalo prvně po letech i odpojování konektorů palubky, někdy to ten pretinax "odsrat".
Jo a návod na "opravu" ventilu z roku 72..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zprovoznění ostřikovače S100
-> Jozka: spíš jsem měl probém povolit ty páčky, bovden je o proti 120 s hranatými budíky procházka růžovým sadem... Bez vyjmutí štítu jsem se k pumpičce ani nedostal, je ovšem pravdou, že v tom nemám grif.
-> Jozka: Jj díky.
-> Mr.Lumpy: Asi některý lidi hlavně s velkejma rukama neradi odpojujou náhon tachometru..
,
-> vojta99: Pokud je to ten kombinovanej otočno-tlačítkovej, tak jo po těch letech..

-> vojta99: Pokud je to ten kombinovanej otočno-tlačítkovej, tak jo po těch letech..
U stovky mi nefunguje el. ostřikovač čerpadlo je dobrý a v kabelech taky problém neni může to bejt spínačem?Díky.

-> Jozka: to je dobrý nápad, nejlepší je ale, myslím, vyjmout přístrojový štít
-> TTomas: Taky jsem v tý druhý garáži ještě ani nebyl..
A k tomu odvzdušnení úplně náhodou včera kápl na toto (SM 1975) :
autor Ing. Pavel Čapek, Praha 9

A k tomu odvzdušnení úplně náhodou včera kápl na toto (SM 1975) :
autor Ing. Pavel Čapek, Praha 9

-> Jozka: Diky. Zatim od nich reakce zadna. 

-> TTomas: Podívám se, když to bude k tomu, pofotím, kdyby se nezadařilo.. Ale on ti to pošle, párkrát jsem na škodateamu už taky nakupoval (3-4?) a nikdy nebyl problém.
Diskety teda pouštím z hlavy a sorry, úplně jsem ti zapomněl dát avizo, že už je posláno (a taky za ten recyklovanej obal, nic jinýho jsem v tý chvíli nenašel).
Diskety teda pouštím z hlavy a sorry, úplně jsem ti zapomněl dát avizo, že už je posláno (a taky za ten recyklovanej obal, nic jinýho jsem v tý chvíli nenašel).
-> Jozka: Byly dobre zabalene, takze ano. Vse v naprostem poradku a k maximalni spokojenosti:) Kdyby jsi mel chvilku a mrknul se jak na tom je, tak by to bylo super. Treba se mi mezitim ozve Daves a bude vyreseno, ale nejak tomu Skodateam eshopu neverim.
-> TTomas: Možná se mi v chýši u garáže jeden černej stovkovej pytlíček válí.. ale musel bych najít a omrknout stav.. Jo, dorazily ty diskety vcelku?
A Nahodou vicko a trubicku od gejziru nekdo doma nemate? Objednal jsem celej Gejzir u Davese, ale tam si clovek nikdy nemuze byt jisty jak to dopadne.
-> afro100: Určite dalo, i když třeba ne okamžitě. Jak se to sr..lo, kdekdo měl doma náhradní jak pumpičky, tak i ty ventilky rozdělovací. Též mám zásobičku..

-> Jozka: tu pupicku by nemal byt problem zohnat, sam mam doma asi 10ks ...
-> Mr.Lumpy: Pokud netrváš na originalitě, tak funkčně je el. určitě lepší. Pouze rychlejc ubejvá kapalina

Jsem si vzpomněl, pro úplnost - někde ve starých SM byl návod na amatérskou domácí opravu poškozený membrány toho ventilku.


Jsem si vzpomněl, pro úplnost - někde ve starých SM byl návod na amatérskou domácí opravu poškozený membrány toho ventilku.
-> Jozka: tak to spíš předělám na elektriku, motorky mám ze 120 nejméně tři a hadiček taky dost, nakonec ani to tažení hadičky s vodou mezi el. instalací se mi moc nezamlouvá :-/
-> afro100:
Máš trysky naladěný na 160 km/h..


-> Jozka: problem s tymto nemam, pri dobrom vetre si umyje celne sklo aj ten za mnou :D
-> Mr.Lumpy: To skončí rozpertlováním toho ventilku...
-> afro100: Měl jsem na LS po předchozím majiteli černý plastový téčko ze 105/120.. že prý ho dal a až pak to "stříkalo jak o život".. Ale nemám bohužel vlastní srovnání s předchozím stavem
.

-> afro100: Měl jsem na LS po předchozím majiteli černý plastový téčko ze 105/120.. že prý ho dal a až pak to "stříkalo jak o život".. Ale nemám bohužel vlastní srovnání s předchozím stavem

-> afro100: Parada...taky mam v planu to schovat za palubku:) Diky za rady.
-> TTomas: vsetko je tak ako seria, akurat na hadicke z "pytliku" je vradeny motorcek z 120 a zapojeny je na klasicku polohu na cudliku stieracov (strieka po zatlaceni, po otoceni idu normalne stierace ... ) motorcek je schovany za kastlikom spolujazdca
-> afro100: Super to je dobra zprava. Ten ventil co je normalne na ceste k mechanicke pumpicce jsi tam nechaval? Motorek jsi pouzil ze 120? Kapacita tak nejak vystaci?
-> TTomas: mas pravdu, mam to tak
Vyuziju tematu a pripojim se s dotazem k pytliku. Uvazuju, ze do sveho auta dam pytlik-gejzir, ale rad bych ostrikoval motorem. Muj lajcky pristup mi rika, ze krom kapacity pytliku a pripadneho odvzdusneni by nemel nastat problem. Mam pravdu nebo co si o tom myslite?
-> Jozka: po odstávce
-> Mr.Lumpy: Musíš vzít pytlík pořádně "pod krkem"
. Ale asi to k ničemu nebude.. To předtím chodilo normálně, zprovozňuješ po odstávce, nově sestaveno ? Pokud stříká ta pumpička mimo auto normálně, bude to v tom ventilku..

-> Jozka: když jsem ho zmáčknul, tak to začalo téct okolo hadičky ve víčku :-/
-> Mr.Lumpy: Divný, jsem s tím nikdy problém sice neměl, ale vím, že ta silikonová "chlopeň" mezi půlkami plastového bazmeku neplechu dělala.. Ani nevím, je-li tam tenhle vynález nutnej, jednou jsem ho nahradil kovovou rozbočkou z prvních MB a fungovalo to taky s nějakou nepatrně větší prodlevou..
Ještě můžeš vyvěsit pytlík gejzíra do výšky, nebo ho opatrně zmáčnout..
Ještě můžeš vyvěsit pytlík gejzíra do výšky, nebo ho opatrně zmáčnout..
-> Jozka: to jsem nasál ale pak to už nešlo, mám teď rozebranou palubku, tak se na to podívám podrobněji
-> Mr.Lumpy: Nemáš tu "ventil-rozbočku&quo
t; nějakou "slepenou" uvnitř ? Jinak nasát (stlačit - pustit) do čerpadla vodu mimo auto jsi nezkoušel? Mělo by se po nasazení hadičky "chytit"..
-> m8rinek: návod je v brožuře která se dodávala k autu, nicméně mě se nedaří natáhnout vodu do trubičky k pumpě...
-> m8rinek: zrovna som to nenašiel tam
-> Mr.Lumpy: v knihe od baťu údržby opravy je na 100% odvzdušnenie no nemám ju
Kluci, jak zprovoznit mechanický ostřikovač. Včera jsem se tím mimo jiné zabýval, ale nějak jsem ho nerozhýbal... Nevím jak naplnit trubičku k pumpičce kapalinou :-/