skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zadní pásy škoda 100
-> j_j: Já je u 1975 měl, ty spodní, dokonce ve středovém tunelu byly i šrouby a takový podivný kování - ucha s dvěma odélníkovými výřezy, užšími nežli standartní bezpečnostní pás.. za řidičem jsem to vyhodil, nahradil jakýmsi pásem a vozil tam dětskou sedačku..
-> Jozka: vidíš, ani jsem to nezkoumal u kila (1976),ale budou tam na 95% ty kotvy.![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> j_j: Nebo vyletíš z auta ven a tím si právě zachráníš život.. s těmito vozy to může být jak kdy a proto se s nimi důrazně doporučuje raději nehavarovat..
. Jinak v černým MB mám vpředu samonavíjecí a vzadu dva pevný, instaloval jsem je tam kvůli mladýmu.. a navíc v kastli už ty spodní kotvy byly..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
já teda nepoužívám ani přední
zahynu se svým strojem jak kapitán Titanicu ;)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> vojta99 13.11.11 12:11:22: spodní úchyty, tj. 2x střední tunel a 2x na spodku C sloupku měly skoro všechny, horní úchyty v platu nebo v C sloupku zas skoro žádný.. Najdeš-li na středovým tunelu, měly by být i pod čalouněním dole taky.. Poslední úchyt se dá poměrně snadno nahradit dílem (vingl s nabodovanou maticí) z prahu tím, že se vinglík prodlouží a nainstaluje pod zadní plato, v některých autech jsou vylisovaný i otvory, který vypadají, že tam jsou od toho..
-> vojta99: tie novšie ročníky majú