skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felda - hodiny
prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 27.09.2011 do 04.10.2011, založil/a Goméz - The Off
-> Nwkt: moc drahý :-D a na benzín mi to kucká nevím proč. Snad už jen nějakej bordel ve vstřikovači, všechno ostatní vyčistěný
-> vhml: Zkus to někdy jenom na benzín. 4 km se ohřejvá mě TDičko litinový
-> Nwkt: že by to sežralo tolika tepla?
-> vhml: Nebude to spíš tim LPG?
Dneska jsem se o tom bavil s jendim klukem v praci a ten samej motor, taky na LPG a taky se to ohriva 4km na 70.
Proc se ta felda ohriva obecne dyl nez stovka? Studenej vzduch fouka na motor?
Proc se ta felda ohriva obecne dyl nez stovka? Studenej vzduch fouka na motor?
-> vhml: aha,tak to je divny. Dneska jsem to po ceste do prace pozoroval. Venku bylo 7 stupnu,a voda se ohrala tak na 80 a olej 50. A mam to do prace cca 8 km,takze to ze se ti to neohrejva bude normalni.
-> Mach: beznou provozni teplotu mám na 90. Ale dlouho se to ohriva a snadno prehreje na prvnich semaforech po ohrati se hned pousti vetrak
-> vhml: keca to tak ze provozni teplotu mas na budiku jako 70 stupnu,a sahara ti spina neco malo nad znackou provozni teploty. . Cely je to odskoceny dolu.
Jak dalece ten budík pak kecá? Protože mě se to strasne dlouho ohřívá na 70 ( cca 4km a to nejsou ráno mrazy, stovka měla 80 po 3km i v nějvětších mrazech) a pak to vyleze až někam na 100. Přitom chlazení je vyčistěné a budíky určitě nejsou origo.
-> suri: rozdil je v 1.3mpi a 1.6 mam v 1.3 budiky z funa 1.6 a kecal tam teplomer. Staci vymenit odpor ktery je v tom budiku a slape to jak ma.
-> Tommyk: podľa mňa je tiež rozdiel len v teplomeri bmm a mpi
aj sportline žltý mal 1,6 budíky aj na 1,3
aj sportline žltý mal 1,6 budíky aj na 1,3
-> Milan 136: já zas slyšel že ne... ale zkušenost s tím nemám, páč sem to měl už v základu
-> Tommyk: 1.3 MPI a 1.6 snad prý šlapají stejně. horší je BMM MPi s teploměrem myslím
-> Goméz - The Off: ale musis mit budiky z 1.3 na 1.3. ne ze tam das z nafty nebo z 1.6ky..
tak to je pecka diky za radu
-> Goméz - The Off: vymen celle budiky za tie co maju otackomer a bude to fungovat
akže v té súpně u hodin je tedy zároveň i kabeláž pro otáčkoměr, takže stačí vyměnit tedy budíky a otáčkoměr pošlape ?
chlapi, sry ale psal sem to po ránu:D skoncil sem noční takže mi to nemyslelo, samozřejmě myslím dát otáčkoměr místo hodin. pokud by to slo . a pokud to chápu dobře, stačí jen vyměnit celou stříšku s budíkama za stříšku s otáčkoměrem. ???
Nejjednodušší je výměna celé přístrojovky. Je to plug&play na pár minut..
-> Markop 27.09.11 13:30:36: jak se to vezme :) en.wikipedia.org/wiki/Tac
hometer
-> darklord: Jo, to je nejlepší řešení.
Pro otackomer je jina cela zakladni deska, pripojeni je stejné. Tudít pořídit desku s otackomerem, z ni vymontovat tachometr a dat svuj. Neni to velka prace, delal jsem to o vikendu a je to hned. Pozor na utrzeni nahonu tachometru, odpoledne si pro nej jedu :-(
Prestavat asi narocne, jednoduchsie je vymenit komplet budiky.
Místo tachometru těžko.
Samozřejmě že to jde, přívod pro otáčkoměr je na jednom s těch pinů ve svorkovnici.
Samozřejmě že to jde, přívod pro otáčkoměr je na jednom s těch pinů ve svorkovnici.
zdravím, je to asi hloupá otázka, ale mám feldu s hodinama místo tachometru. Mohl by ste mi nekdo poradit, jak moc náročné by bylo přestavět na tachometr, zda li by to vůbec šlo ? díky moc![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)