skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Palubka z erka do 120?
-> Vojťas: clovece to netusim
-> afro100: nevis jaky odstiny te modre na tom kilu je ?
-> afro100: Presne túto som myslel,som ju videl dvakrát na pretekoch ale už ju nejak nevidno:///
dokonca som nasiel aj to auto v kt. to je skoda-virt.cz/cz/.../781-
sky-skoda-100-predam akurat vtedy-> afro100 17.12.10 20:34:21: to este nebola vrchovka
-> Josifek: Dle mě se to esteticky snese, 110R palubky jsem viděl zastavěný v kilech i MB, žádnej extra problém to není - pokud na to máš dost času a trpělivosti. Dá se udělat i vratným způsobem, tak že zbydou jen díry po šroubech, akorát je třeba si s tím pohrát. Ani horní plato palubky se řezat nemusí, potom je ovšem dobrý vymyslet to tak, aby byla odnímatelná vcelku, jinak bude skoro každý vypadnutí konektoru, prasklá žárovka v budíku a podobný příhody znamenat komplet demontáž. Ale jestli ti to není líto, můžeš R-princip zachovat, vyfiknout napravo v platu nějaký otvory, olemovat je a ani tím tuhost nijak zvlášť nenarušíš.
U kila by neměl být problém ani s věcma kolem volantu, nejsem si jistej spínací skříňkou a horním platem, jestli sedí 100%. Ale spínačka se dá dát kamkoliv a vyrobit jiný plato taky není složitý.. Jestli si vzpomenu a najdu, měl bych mít fotku zástavby v MB.
Legislativně by to problém měl být, ale to by měly být i takový krávoviny, jako třeba přečalounění sedaček (má nový materiál vlastnosti odpovídající původnímu, schválenému?), takže pokud bude uděláno způsobem oku lahodícím, zpravidla nikdo ani nekvikne - a když narazíš na extravola, dojedeš jinam... Mě palubku se 110R budíkama v MB na STK pochválili, přestože vyrobenou od základu doma. Co si vybavuju, tak měl problém akorát kolega, kterej měl v kilo poměrně na sprosťáka naroubovanou kapli z Golfa I.
U kila by neměl být problém ani s věcma kolem volantu, nejsem si jistej spínací skříňkou a horním platem, jestli sedí 100%. Ale spínačka se dá dát kamkoliv a vyrobit jiný plato taky není složitý.. Jestli si vzpomenu a najdu, měl bych mít fotku zástavby v MB.
Legislativně by to problém měl být, ale to by měly být i takový krávoviny, jako třeba přečalounění sedaček (má nový materiál vlastnosti odpovídající původnímu, schválenému?), takže pokud bude uděláno způsobem oku lahodícím, zpravidla nikdo ani nekvikne - a když narazíš na extravola, dojedeš jinam... Mě palubku se 110R budíkama v MB na STK pochválili, přestože vyrobenou od základu doma. Co si vybavuju, tak měl problém akorát kolega, kterej měl v kilo poměrně na sprosťáka naroubovanou kapli z Golfa I.
-> Michal N 283: Tak nový nápad to fakt není. Kulaté budíky se dávaly do kila už okolo roku 1985
Zásah to ve všech případech brutální je - ale to je každého věc. Pokud někdo dělá úpravu, o které vím, že neprojde (legální) STK, tak mu to řeknu. To, jestli ji pak udělá nebo neudělá je jenom jeho věc.
Také jsem měl v kile kulaté budíky: www.autotuning.cz/image.p hp?img_path=%...
Foto +- z roku 2000
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Zásah to ve všech případech brutální je - ale to je každého věc. Pokud někdo dělá úpravu, o které vím, že neprojde (legální) STK, tak mu to řeknu. To, jestli ji pak udělá nebo neudělá je jenom jeho věc.
Také jsem měl v kile kulaté budíky: www.autotuning.cz/image.p hp?img_path=%...
Foto +- z roku 2000
-> Shackall: Všetko sa dá a pokillaľ viem tak nejaké extra veľké zásahy sa tam robiť nemusia,nosníky palubovky sú trochu iné ale základ karosérie je ten istý.Ja som mal v mojom kile všetky budíky aj tachometer zo 120-ky a nikde som nemal problém,takže ani s erkovými budíkmi nemôže byť.Nechápem,prečo sa tu zase riešia takéto detaily a vždy ak niekto príde s nejakým novým nápadom,čo sa dá ako krajšie prerobiť tak tu skoro všetci začnú riešiť hlavne to ako sa to nedá a aké z toho budú problémy na STK s policajtmi a podobné blbosti.Palubovky som videj aj na kilečku rôzne,dokonca aj z Felície,takže nechápem,prečo sa tu zase z toho robí veľká veda?!Ak niekto chce ,tak nech si tam namontuje aj prístrojovku zo stíhačky,lebo ak vie čo a ako má spraviť tak,aby to všetko fungovalo tak ,ako má,tak je to výlučne jeho vec.Každý má svoj spôsob na riešenie takýchto technických prerábačiek a každý robí podľa seba ale tu sa stále hľadajú dôvody ,prečo sa tá alebo iná vec nedá alebo nemôže.Ešte šťastie že sa všetci neriadia tým,čo sa sem popíše,lebo to by potom nikto nič asi nespravil a všetci by sme mali úplné sériovky bez všemožných úprav.Toľko môj názor...a teraz ma ukameňujte....nech sa páči
.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Michal N 283: Zaprvé by tam asi zůstal erkový tachometr, což nelze.
Zadruhé by se musely vytvářet nějaké nosníky, což také nelze. Ve finále by se k tomu vyjadřovala automobilka... I když nevím, jak je to v SK, možná tam máte benevolentnější zákony.
Zadruhé by se musely vytvářet nějaké nosníky, což také nelze. Ve finále by se k tomu vyjadřovala automobilka... I když nevím, jak je to v SK, možná tam máte benevolentnější zákony.
-> Shackall: A čo má palubovka spoločné s STK? Aký by tam mal byť problém? Ja som nikdy nemal.
-> Josifek: Palubka s Erka do Kila znamená mimořádně brutální zásah do konstrukce vozu. Musíš odřezat horní díl palubky a následně tam navařit nosníky z Erka. Já osobně bych se na to vysral, zvláště, když existují snažší (a hlavně vratné) cesty.
-> packa: Účel takové úpravy?
Jinak by to určitě šlo, neb technicky jde všecko. Musela by se ale vytvořit nějaká nosná konstrukce, nejspíš by se to neobešlo bez vaření. S elektrikou by naopak nějaké extrémní problémy být nemusely.
Blbě by to podle mě nutně vypadat nemuselo (záleží na dílenském zpracování). Nicméně z STK bys vyletěl jak namidlenej blesk![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak by to určitě šlo, neb technicky jde všecko. Musela by se ale vytvořit nějaká nosná konstrukce, nejspíš by se to neobešlo bez vaření. S elektrikou by naopak nějaké extrémní problémy být nemusely.
Blbě by to podle mě nutně vypadat nemuselo (záleží na dílenském zpracování). Nicméně z STK bys vyletěl jak namidlenej blesk
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Díky za vaše názory
držáky palubky v eR skoda110r.ic.cz/110r/45.j
pg
-> afro100: Tak drziaky by som dorobil to by snad nebol problem, len to som si nebol isty, dakujem.
-> Josifek: kedze erko ma rovnaky spodok kasne ako kilo tak hej, ale nedas ju tam, nie je ju o co prisrobovat
-> packa: tiez sa mi to paci ale nepachal by som ju nikde kde nema byt ... fotky asi nie, ono je ta palubka v podstate uplne ina a v 120 nebude na co prisrobovat ...
-> afro100: Ale myslim ze tvarovo by to mohlo sediet bez rezania, nie ?
-> packa: to nebude pekne ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Josifek: tiez nie, chybaju tam drziaky, kt. tam ma erko navarene naviac ...
-> afro100: Myslíš, že by to nevypadalo dobře? Ta palubka se mi líbí, tak mě zajímalo, jestli někdo nemá třeba fotky, jak by ta zástavba vypadala.
OT: palubka z erka do kila ?
-> packa: s takou prasecinou urcite ne.e
Nemáte někdo zkušenosti s montáží palubky ze 110R do Škody 120L?