skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
tyč řizeni
-> Syny: Problém není v adaptéru, ale v jiné konstrukci a umístění Lukasů u felici a jiném tvaru volantu.
-> Syny: ta redukce ti uděla max 1cm
-> kuči kuči: Tak proto to mas tak vylezly...
-> FORM: přesně takovy adapter mam![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Gryzly: to se mi zrovna moc nechce
-> kuči kuči: budeš potřebovat flexu a svářečku. Někde to zkrať a svař.
-> Syny: Jak který model, první 1.3 s dvouramenným volantem měly tisícihran malý tak jako 742 a favo. Později při nástupu serv a airbagů zaváděli čtyřramenný koncernový volant, který má větší tisícihran (myslím že se používá i u oktávií atd). Pro tyto účely konstruktéři navrhli redukci:
www.autodilykrc.cz/eshop/ .../adapter-volantu-na-tyc :7f50afc304e3058f
www.autodilykrc.cz/eshop/ .../adapter-volantu-na-tyc :7f50afc304e3058f
-> kuči kuči: Tam mas nejakou redukci ne? Filcka ma dle me uz jinej tisicihran... Nebo ne?
no mam koupeny volavt z feliny ale on je dost posunuty od toho tisicihranu a tak koumam jak to zkratit aby byl na mistě puvodniho 120koveho volantu
A co jako? Nchapu k cemu nam tenhle poznatek jakoze ma byt... Je to celkem logicky...
-> suri:
teď jsem se vratil odkamoše a ten dil na kterem je volant ,prumněr ma stejny ale je asi o 3cm kradši
teď jsem se vratil odkamoše a ten dil na kterem je volant ,prumněr ma stejny ale je asi o 3cm kradši
-> kuči kuči: má úplne inú tyč a skorej dlhšiu
hojky felicie ma kradši tyč řizeni jak š120