skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
dajú sa nejak napružit pásy?
-> Zdeněk.: tak som to spravil aj ja je to asi najjednoduchsie. dik za rady
Já to udělal tak, že jsem sundal krytku, vytáhnul pružinu, pás namotal na naviják co nejvíc to šlo, vrátil zpátky pružinu, zadekloval a pásy přidělal zpět na své místo. Pružina je vlastně jen víc napružená než v originále je a navíc Ti nehrozí ublížení na zdraví, v případě vystřelení pružiny, když se ji znažíš napružit ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
dik za rady. namazat to nepomohlo bolo to este z vyroby namazane dost. a ta strunka ci co to je no tak ta mi vyletela
ale navija to lepsie
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> mishom: Třeba stačí promazat mechanismus ,buď poodkrýt dekl péra nebo navrtat dírku malým vrtáčkem ve vzdálenosti na prst od vrchní hrany a nastříkat nějakým řidším mazivem(KONKOR,teflonspra
y apod.),pak i na kraje osy navijáku. Možná budeš překvapenej...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
vseobecne jsou 2 zpusoby, jak toho dosahnout. Oddelat kryt pruziny a tu vic natocit-riskujes, ze pruzina vyskoci, naliska ti, praskne zarovku ve svetle, ty zakopnes po tme a zlomis tsi ruku. Tak to bylo trochu nadneseny, ale velice snadno ta pruzina utece. A druha varianta je upny vymotani pasu, vytazeni konce pasu z navijaku a tady nekolikrat zatocit a napruzit. Bezrizikova metoda. V pripade, ze u 1. verze nevyleti pruzina, je 2. verze o neco pracnejsi.
dá sa nejak dosiahnúť lepšieho (rýchlejšieho) navíjania pásov?