![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kontrolka
-> stepan: To je možné. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Zippess: Tak sem tvůj příspěvek pochopil jinak než si to myslel. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> stepan: Viem, veď píšem.
-> Zippess: Na některých přístrojovkách jsou 3 svorkovnice, na některých ta třetí není zapájená.
Martin NM 04.08.12 08:19:40 napsal:
z tohto prístrojového štítu idú dve svorkovnice ktoré sú ale plne
obsadené. a tak sa pýtam ako a kde mám zapojiť ten kábel od
spínača ? Keď máš od origa zapojené aj tie kontrolky (sytič, pásy, ručka) máš na prístrojovke 3 svorkovnice.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
z tohto prístrojového štítu idú dve svorkovnice ktoré sú ale plne
obsadené. a tak sa pýtam ako a kde mám zapojiť ten kábel od
spínača ? Keď máš od origa zapojené aj tie kontrolky (sytič, pásy, ručka) máš na prístrojovke 3 svorkovnice.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Martin NM: Musíš pořádně prohlídnout tištěnej spoj. Mám za to,že ta kontrolka má společnou kostru,kterou na tom tištěným spoji musíš přerušit,místo toho tam přivést napětí po zapnutí klíčku. Na druhý kontakt,který bude sveden do 6-ti PINu,připojíš kabel,který povede do tunelu pod páku ruční brzdy,kde namontuješ dejme tomu dveřní spínač a tím kostříš kontrolku při zdvižení páky. Pak třeba metoda viz.-> Jozka 19.02.10 15:27:02: ale to už je na tobě.
čaute všetci
znovu otváram túto tému... mám prístrojový štít ako je tu dolu na obrázku a práve riešim kontrolku ručnej brzdy. mám to robené tak ako píše -> David.: teda ced dverový spínač dolu pod ručnou. zapojené to už mám ale narazil som na jeden problém. z tohto prístrojového štítu idú dve svorkovnice ktoré sú ale plne obsadené. a tak sa pýtam ako a kde mám zapojiť ten kábel od spínača ?
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> palinator: je to přes dveřní spínač o něco delší než je ve dveřích, prakticky stejně jako u favorita a felicie
-> palinator: Obávám se, že stejně blbě jako zpětný světlomety na MB - čili "motocyklovým" spínačem přes brzdový lano. Ale nevím jistě, sice jsem to takhle viděl, ale mohla to být i dodělávka..
Přidám se k tématu, a jak byla zapojená kontrolka ruční brzdy?
A viděl někdo kontrolku činnosti sytiče u kila? Nedávno jsem v nějakým starým časopise s otevřenou hubou četl že: ".. vozy Š100... budou vybaveny.."
-> Kmail: kontrolka sitice byla pouze zvlastni vybava na vyvoz ja ani nikdo koho znam to nevidel zapojeny a kontrolku pasu tu jsem videl zapojenou bylo to reseno tak ze u pasu byl mikrospinac jakmyle se pas navinul tak se rosvitila.
kontrolka sytiče karburátoru signalizuje že je v činnosti,tudíž páčka sytiče nahoře
17 je kontrolka sytiča a 18 pasy