skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kontrolka v teploměru
-> neutron01: Takže se mi dostal do rukou teploměr tvé úpravy?
-> Milan 136: Stačí tranzistor správné hodnoty seštelovat trimrem odpor kdy má zhasnou a hotovo :) práce na 3-4 hoďky jelikož sem koumák a musim to mít přesný :D
-> Vojtik: to je jako má nová fabia. dokud se nazahřeje na určitou teplotu, tak to svítí
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ty kráávo tohle sem si udělal když sem se nudil ale musel sem tu lídu překopat do teploměru a udělat vývod. palivoměr to není protože se snižujícím se odporem se zvyšuje teplota ( u palivoměru je tomu naopak ) takže předělávka že to má 4tý vývod může být pekelný sraní přilepit z5 cívku ale vypadá to tak ( nebo je v něm jiná vychcávka která změní snižující se odpor na zvyšující ) ale na 100% to není továr setkal sem se s mnoha a mnoha budíkama a konkrétně tyhle znám dobře... ale pokud ho máš a chceš se ho zbavit sej vědět já už zjistím co v tý svini je a co není :D
-> Vojtik: Neviděl,žasnu...![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Eidy: díra je vyseklá a dioda osazená v trubičce uplně přesně stejně jako u palivoměru. A pertl je opravdu absolutně netknutej, dobu jsem ho študoval a kdyby to někdo rozdělával, tak bych to určitě poznal. Zkusím zítra udělat nějaký lepší fotky.
-> Vojtik: Jak vypadá ta díra kolem járovky? Je to vyseknutý jako z fabriky nebo vrtaný doma? Každopádně zajímavý. Ale pokud je tam samostatnej vývod, tak tipuju na větrák a nebo spíš signalizace ohřátého motoru (nikoliv přehřátého) vzhledem k zelené barvě a umístění ve spodním poli stupnice.
-> Vojtik: to bude spíš nějaká domorobo předělávka. To že je originál zapertlovaný rámeček vůbec nic neznamená a vzadu 4 vývody taky ne (mohlo být použité z palivoměru
-> Vojtik: ty kraaaavo ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Čest soudruzi. Nesetkal se někdy někdo z Vás s takovymhle teploměrem? Je to origo tovární výroba - netknutej pertl, origo 4. vývod vzadu, totožný osazení diody jako u palivoměru, 3.svorkovnice na kabeláži-přední mlhovky a tahle kontrolka. Co mohla signalizovat? větrák chladiče? Vývozní výbava? Je to ze škodovky, co kolega rušil a nebylo to zapojený - palubku kdesi kdysi sehnal jeho otec...