skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Etz
takže jaké na něm mám udělat úpravy, abych ho dal do Š 120?Cívka je v pořádku,tu jsem měřil.
-> Nwkt: protože jsi to pootočil
-> petr s: A proč mi to pasovalo?
-> tami: Hlavně si zkontroluj jestli je cívka rozdělovače OK než ho tam dáš. Abys pak nezjistil že je v háji a nemusel jí měnit což jde udělat i když je rozdělovač nahozenej, ale lepší je to samo když je venku. Změř odpor multimetrem a musí být buď 3400 +/- 400 a nebo u staršího provedení 7000 +/- 500 ohm. Jestli nemáš multimetr po ruce tak jednoduše si dej kontakty vodiče od snímací cívky na jazyk a zkus rozdělovačem zatočit rukou a musíš cítí to samý jako když dáš jazyk přibližně na 9V baterku... prostě lehký štípání a šimrání. A nebo myslím, že i jde zapojit mezi kontakty žárovka a jestli bude blikat při otáčení hřídelem rozdělovače tak je cívka OK.
-> Nwkt: favorit má jiný spodek je jinak natočen
-> tami: Mě otočil dole unašeč a pak to zapojuju jako na škodovce
stačí rozdělovač
V návodu na montáž ETZ na motor Š 120,je psáno,že by se měl vyměnit celý rozdělovač včetně komínku,je to nutné nebo stačí pouze rozdělovač?
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=1
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=1