co tomu kurva uz dotretice je??

prohledat
74 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 01.12.2010 do 03.12.2010, založil/a david 136 - zrušená registrace
řadit dle data
15:42:44
03.12.2010
david 136 - zrušená registrace
takze konec, zavada vyresena, za vsim byl spatnej alternator, ne ze by dobijel jen slabe necelych 13v, ale on nedobiji vubec, kontrolka v pristrojovce sviti ted porad kdyz sem to nakopl, takze staci novej altik, ale dalo to zabrat prijit nato, bylo tam toho vic co potrebovalo spravit
21:16:47
02.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> petr s: uz mam ujasneny ze to je na 90% zarovkou, snad to tak bude, sem si od zacatku rikal ze tam nemuze byt nekde takova chyba kdyz sem ten motor nedavno skladal a dal sem si s tim prace jak svina, ono to je vetsinou takova drobnost ale prijit nato je strastiplna cesta, navic kdyz sem zavadu zjistoval asi dva tydny pred panelakem a nemohl sem s tim nikam jet

kazdopadne jeste jednou dekuju vsem za rady, hodne mi to pomohlo, ono je vzdycky lepsi kdyz da hlavu dohromady vic lidi
20:44:00
02.12.2010
petr s
-> david 136: Pokud ti nejde žárovka tak nenabíjí Alternátor se nenabudí
20:42:44
02.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Tomaso435: to sou veci, asi to bude fakt jak u 120ky, a led dioty jsou pro tunery1
20:41:53
02.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> kamikaze: to by mohlo byt podobnej princip, zitra skusim

a kdyz to zdechne tak komplet konec, vzdyt sem psal ze ani svetla nesviti nebo jen slabe, proste baterka v cudu, nedobiji to, docela si ted myslim ze to bude tou zarovkou
18:05:20
02.12.2010
Tomaso435
-> david 136: jo dal sem ji tam špatně a při otočení klíčku se nerožla.. až po velikým protůrování začala mžourat i při jízdě... pak sem ji tam dal pořádně a OK..

a když nahradíš žárovku leddiodou tak to nebude dobijet na 100%
17:18:05
02.12.2010
kamikaze
-> david 136: U 120cítky je kontrolka součástí regulace (mám pocit že tam jako zátěž), když nesvítí, tak je rozhozenej regulátor a nemusí to dobíjet. U FA by to mohlo být podobný4

Jo a ještě, když ti to zdechne, jde elektrika(starter, světla a tak)?
upraveno 1x, naposled 02.12.2010 17:19:17
15:43:06
02.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Tomaso435: tys ji tam spatne dal takze ti nesvitila a ani to kvuli tomu nedobijelo?
15:12:57
02.12.2010
david 136 - zrušená registrace
zatim jsem tam kde sem byl vcera jen sem spravil altik, zitra pokracovani, musim si dat chvilku pauzu, nechci natom zas stravit celej den
09:25:20
02.12.2010
Tomaso435
-> david 136: to s tou kontrolkou,,,,,,, kdysi když sem se hrabal v budíkách, tak sem tam tu žárovičku tal nějak špatně a prostě nesvítila.... a taky nedobíjelo....
23:29:17
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Robert 106: mozna si sezenu na pujceni dobrej altik tak vyskousim jestli to s nim pujde jak ma

ted me tak napadlo, kdysi kdyz sem nastartoval, musel sem proslapnout plyn aby mi zhasla kontrolka dobijeni, ted mam pocit ze se mi ani nerozla, ani pri otocenym klicku nesviti
22:30:11
01.12.2010
Robert 106
Ahoj,

tak když altík nedobíjí, tak se baterka vybije určitě. Záleží na kapacitě a odběru světla berou dost.

Ovšem když auto nedobíjí tak to poznáš tak, že už nenastartuješ.

Alternátor, ale může dobíjet a zároveň po vypnutí baterku zase vybíjet ( proražená dioda v můstku).

Baterce se pak snižuje kapacita.

proto říkám poměřit.

Jinak pokud už tě tlačej peníze já osobně bych se použitých dílů nebál a sehnal bych si vše tady.

Stačí si dobře vybrat. Ojetej původní mnohdy lepší než nová velmi "kvalitní" náhrada z trecka, číny atd.
21:17:42
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
jinak vsem moc dekuju za rady, vim ze je to nekdy o nervy6 ale pomohlo mi to

a jeste bych mel jednu otazku, a to jestli teda kdyby mi nedobijel altik vubec, tak je mozny ze po par jizdach to vycucne uplne novou baterku? tatik elektrikar mi totiz tvrdi ze neni mozny aby tak rychle odesla baterka i kdyby to nedobijelo, ja ale myslim ze par jizd teoreticky jen na baterku tu baterku nekompromisne vybije
21:14:24
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Matulo: dik, skusim to snad to pujde, a facko je takova srdcovka, ale posledni dobou me uz tak nasralo ze sem premyslel ze se ho snad zbavim, porad se neco sralo a utopil sem v tom uz desetitisice, ale snad uz ted bude po problemech, holt je to zrout penez, co se da delat, a kdyz vsechno pujde jak ma tak v tom utopim jeste hooodne penez ale pristi rok uz to bude fakt top!
21:00:44
01.12.2010
Maťulo
-> david 136: Oki drzim palce! Zajtra napis co a ako... Som zvedavy. Inak favo je super! Mam ho uz od sameho zaciatku v oblubenych... 4
20:58:58
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Matulo: na ten komutator sem se dival a je v poradku, skusim vymenit ten regulator a uvidi se
20:58:23
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Robert 106: dik moc za rady, zitra to vsechno skusim, ampermetr mam s dobrym rozsahem tata je elektrikar takze to skusime
20:44:53
01.12.2010
Maťulo
-> david 136: Skus to rozobrat a dobre vykefuj dratenkou medene sucasti... A mozno uz bude aj vydraty komutator... To je to o co sa tru tie uhliky ked sa rotor toci...
20:44:38
01.12.2010
Robert 106
ahoj,

Máš mulitimetr ?

Dá se jednoduše odvodit kde je problém.

prvně v autě vše vypni a odpoj jeden pól baterie a změř proud protékající autem.

měl by být nolový nebo pokud máš alarm a rádio s pamětí tak do těch 60mA.

Pokud bude proud vyšší tak odpoj drát do alternátoru a změř zda za klidu alternátor nebere proud.

pokud ne můžeš zkusit poměřit zda proud neodtéká do starteru.

pokud tento test bude v pořádku, tak to vše zapoj a nastartuj.

při 13V musí všechno funguvat když není nastartováno tab to taky všechno běží na baterku.

Při projevování závady měř napětí na svorkách baterky pokud tam bude 13v zde problém nehledej.

pokud je na baterce 13V a ventilátor a stěrače už skoro nejdou tak se jedná o přechodový odpor nebo někde velkou ztěž ale to bys poznal někde by se to pálilo.

V poslední řadě pokud máš ampérmetr s vhodným rozsahem změř protékající proud z nebo naopak do alternátoru vřazením mezi baterku a altík.

V závěru bych podotkl, že před testem by bylo dobré baterku dobít.
20:43:41
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Matulo: jj rikam jeden uhlik po smrti asi, zitra to skusim a altik vycistim a snad to pujde
20:42:37
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Tomaso435: jasny no, ale tak z vraku, to znam a zachvilku se posere taky, takze kdyz uz tak novej, i kdyz zas novej sehnat original nevim jak u nas pujde a nejakou cinu nechci, takze vymenim regulator a uvidi se
20:38:49
01.12.2010
Maťulo
-> david 136: No a ten cudlik to je uhlik v regleri... Takze ked ho mas opotrebovany skus vymenit len to... Ked mas dojem ze altik je viacmenej dobry a nechces zbytocne vyhadzovat prachy za novy tak by stalo za to rozobrat ho a vycistit medene vinutie na rotore... 4
20:37:50
01.12.2010
Tomaso435
-> david 136: když už jinej altík tak za kilo z vraku ;) nemusíš vše hnedka kupovat nový,, takhle sem do hnědýho narval roční vejplatu :-/
20:35:37
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Tomaso435: takze jeden uhlik asi v prdeli, no skusit to muzu koupit novy, lepsi nez altik za 1500,-
20:30:52
01.12.2010
Tomaso435
-> Tomaso435 01.12.10 19:51:42: -> david 136: .... no sem to řikal.. ti to tam poskakuje, a někdy to přebijí,. někdy nedobijí. . . .
20:28:45
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
taky sem si ted vsiml docela fatalni veci, a to ze jeden ten cudlik na pruzince v regulatoru napeti je skoro o polovinu kratsi nez ten druhej, takze asi taky chyba

www.skodashop.cz/produkty /.../favorit--felicia--reg ulator-napeti-alternatoru- s-uhliky-820327.html
20:26:52
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Škodováček Karkůlka2: to je mi jasny, jenze vsechno sme merily, vsechno jak ma byt, altik teda daval 13v, ale je pravda ze sem ho nemeril kdyz to zacalo blbnout, to skusim zitra
20:22:47
01.12.2010
Škodováček Karkůlka2
-> david 136: Já jen že auto jede i bez baterky a nebo s uplně v háji baterkou stačí okruh...teda auto-ty naše starý podstivý autíčka .-)) Altik ikdyž je to prasečina se dá zkusit i odpojenim baterky a pokud to chcípne je altik v háji,taky už to párkrát posloužilo..je to zajímavý každopádně..
20:20:56
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Tomaso435: taky ne vzdyt tady pisu ze mam vsechno skontrolovany, kostra dobra, kabliky taky to sem delal pred ppar dnama jeste, a regulator neni kupovanej novej smejd ale puvodni co sem mel nahradni takze funkcni, ty myslis ze tohle vsechno muze zavinit regulator?
20:19:19
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Škodováček Karkůlka2: chcipne to uplne, ale da se rict ze to chcipalo celou dobu nez sem dojel na tu krizovatku nejakych 200 metru, mel sem to pred dilnou nastartovany tak 15 minut a pohoda volnobeh jam ma byt, pak zachvilku sem si vsiml ze otacky poklesly a pristrojovka svitila slebe, svetla taky slabe, sterace sli pomalicku, no a pak uz to pomalu umiralo uplne
20:19:01
01.12.2010
Tomaso435
-> david 136: . . . zkus znovu. a klidně jesi máš ten regulátor i starej dej tam starej.... uvidíš.... a když ti to exne,, točíš aspon starterem? nebo prostě nula nic . . . nemáš třebas kaput ukostření? urvaný snížením :-D
20:16:51
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Tomaso435: uz se stalo davno, rikam uz mam skoro vsechny dily novy nebo repas a vsechno skontrolovany
20:15:35
01.12.2010
Škodováček Karkůlka2
-> david 136: A to uplně chcípne či jak?
20:15:01
01.12.2010
Tomaso435
-> david 136: ještě zkoukni kablíky ve vysokonapětovím regulátoru jak tam drží a jesi nejsou uždímlí . . . a očisti kontakty......
20:12:45
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Tomaso435: to se ti pak takovy blbosti resi snadno, to mas dobry, des pak najistotu, ja mam bouzel nebo bohudik facko jen jedno a garaz nemam, takze dokud nesnezilo pral sem se s tim venku, ted u taty v praci v garazi, takze dnes sem to v dilne vyladil, predstih, volnobeh smes, vsechno slo jak ma a pak vyjedu a na prvni krizovatce konec a sam tlacim v zavejich snehu, takze me to nasralo maximalne a nechapu teda ze jednou to dela pak zas ne
20:05:03
01.12.2010
Tomaso435
-> david 136: jelikož doma máme tech favoritů víc, dycky když něco nejde, a než to koupim nový to tam přehodím z druhýho :-D pak to teprv du koupit když je to tím :-D



zkus ten regulátor na altíku,(podle mě nejpravděpodobnější variana) ale neseženeš už ten co tam má bejt, seženeš takovej ten UNI co je i na ávie stojí asi 78 korun, ale budeš to muset s nejvěčí pravděpodobností přebudit,
20:03:11
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Škodováček Karkůlka2: ja sem to s tou vyplatou myslel jinak, mel sem tam vic problemu nez jen alternator, tohle se totiz objevilo poprve nekdy pred dvema tydny a pak uz ne az ted zase, napred sem myslel ze jen baterka klekla tak sem koupil novou ale ted je mi jasny ze to baterkou neni
20:00:18
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
no tak konecne sme se nekam dopracovaly, chtel sem prave slyset vic nazoru nato, ja nejsem zadnej vul a to auto znam do posledniho sroubku a delam to uz 4 roky vsechno sam a zatim zadnej takovej problem nebyl ze bych nekde zustal stat a neodjel to se nikdy nestalo, facko je da se rict primitivni auto, takova hracka, ze to muze byt alternator sem vedel ale chtel sem slyset vic nazoru nez zas dam prachy do altiku

jeste teda pridam poznatek znameho, elektrikare, ze prej by to mohla delat i vadna civka? ale to je prece nesmyl to by nezhaslo komplet vsechno
19:54:56
01.12.2010
Škodováček Karkůlka2
-> david 136: Jsou to někdy záhady no,ale upřímě začít jsi měl rovnou u altiku,pro jistotu dát klidně novou baterii za cca 1700 altik nevim jaký máš možnosti dílů ,nabíječku z lídlu za 500 abys moh testovat a seš v tom jen za čtvrt vejplety4 3
19:52:27
01.12.2010
Škodováček Karkůlka2
-> Tomaso435: A proto jak jsi mě předběhl řikám měřit za provozu...
19:51:42
01.12.2010
Tomaso435
-> david 136: na jednom voltu to asi nestojí.... ale .....

jinak nekolísá to nějak? ja třeba měl uhlíci na regulítoru v řiti a dobijelo to stylem jo ne jo ne jo ne :-D
19:51:35
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Škodováček Karkůlka2: prave ze ja jdu vylucovaci metodou uz mesic a utopil sem v tom celou vyplatu, proto uz sem z toho tak trochu nervozni, trosku vic, posledni vec teda bude to ze sezenu novej altik a skusim to, predtim bych teda jeste skusil za jizdy to zmerit, pokud to teda vubec nakopnu
19:50:30
01.12.2010
Škodováček Karkůlka2
-> david 136: Omega to dělala,byl vevnitř zkrat mezi diodovou deskou a takovou další kokotinou...Zkusil bych měřit za jízdy,popřípadě sehnat zaručeně funkční altik...20min práce a nemusí se tady kolem toho 30 lídí ročilovat3 3
19:48:22
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Tomaso435: takze da se rict ze ten 1v co tomu chyby je teda na vine?
19:47:46
01.12.2010
Škodováček Karkůlka2
-> david 136: No pokud si myslíš že je Altik dobrej tak já nevim můžeš mít někde nějakej odběr,seklej drát a podobně,rádio vše...Nejlíp třeba zkus ještě dobíjení za jízdy,natáhni si kabely od baterky do auta napíchni měřák a jeď....Jinak bych zkusil jinej altik rovnou celej než bádat(hlavně funkční a jít vylučovací metodou)tolik toho tam nejni aby to bylo tak náročný...Chce to mít dobrý ukostření a všechno...myslim si že zrovna na favoritu to neni tak neřešitelný...4
19:47:14
01.12.2010
Nwkt
-> david 136: Pokud ti to dostatečně nedobíjí a auto žere víc A než dává alternátor tak to logicky vycucne baterku
19:47:12
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Škodováček Karkůlka2: meril sem to ja daval cca 13v, pak to meril tata elektrikar a taky mu to ukazovalo kolem 13, takze myslis ze by mohl proste vynechavat?
19:46:13
01.12.2010
Tomaso435
-> david 136: máš tuten píplmetr? zkus zapojit a jet... a uvidíš že jeden volt ti udělá docela znatelný ztlumení světel, otáčky ventilátoru a tak....
19:43:51
01.12.2010
david 136 - zrušená registrace
-> Nwkt: dobre teda reknes mi jak to bude kdyz altik bude davat dejme tomu 14v? to uz se jako nic takovyho nestane jako ted? ten 1v udela jako takovej totalni kolaps po 200 metrech?
19:42:16
01.12.2010
Škodováček Karkůlka2
Buď dobíjí nebo nedobíjí změřit a řešit,že dobíjí málo je trochu jiná věc...Pokud vyžere baterku jak píšete tak nedobíjí ani třináct a je někde seklej a podobně..
Extreme Tyres