
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak odpojit Imobilizér Felicia
prohledat
75 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 10.11.2010 do 22.04.2025, založil/a Marty500kw
-> Pavel P.. 22.04.25 10:25:48: byla upravená verze která jede i pod w10 

-> ajok: u nás v práci v elektroodpadu
stáhnul jsem soft a funguje dobře... jen se musi povypinat antiviry a defendry. Hlavně to funguje i pod W10 narozdíl od VAGu který spolehlivě jede jen na XP..... kvůli tomu pořád musim resuscitovat starý lenovo X61 abych to mohl jednou za čas použít na takovýhle blbosti.

-> ajok 21.04.25 21:19:14: objednával jsem v polsku ds150
jenom abych smazal chybu airbagu (zapnul jsem zapalování s odpojenou sedačkou) na nissanu
ps:dost mě sere ta cracknutá verze kterou mi pokaždý "antivir" zablokuje

ps:dost mě sere ta cracknutá verze kterou mi pokaždý "antivir" zablokuje

-> Pavel P.. 20.04.25 16:45:57: kde jsi kupoval a za kolik? ja diky delphi u nivy alespon zjistil, na kterym kole mam problem s ABS a pak jsem na to prisel, ze nejakej blb dal neABS poloosu a pak se mu ji nechtelo vyndavat, tak ABS krouzek prerizl a pak svaril, to delphi jsem mel pujcene od kamarada, ktery ho ma uz X let...
-> StepaNoFUN: jo ale ta Delphi je taky cinska i s cracknutym softem a funguje to na prvni pokus...

-> Pavel P.. 20.04.25 14:43:48: Tak si kup legalni a pak teprve nadavej. :-D
Na celej VAG se muzu vysrat.... ted jsem to udelal pres Delphi DS100 a uz to funguje....

ja to delal u 1.3 mpi asi jen jednou, tak pred 20 lety a slo to bez problemu, ale uz si to uplne nepamatuji :/, u 1.6 nekolikrat a taky nikdy nebyl problem
adaptacni hodnoty mazes a davas misto nich nuly? jinak nevim, ale me ted na fabia budikach taky nic nechodi
adaptacni hodnoty mazes a davas misto nich nuly? jinak nevim, ale me ted na fabia budikach taky nic nechodi

-> StepaNoFUN: jasně že kanál 25 - immobilizer.
-> Pavel P.. 19.04.25 16:27:01: davas to prizpusobeni do jednotky imo (25)?
-> StepaNoFUN: ta komunikuje bez problemu a i tu hodnotu 000 mi to ulozi... ale stejne to furt blokuje cerpadlo a nestartuje a znovu je tam chyba immo i v motoru - rj zablokovana.
-> Pavel P.. 18.04.25 22:43:56: a ta 304 Ti s tim pres KKL komunikuje?
-> Jarda/felda: tohle znám, ale já bych to rád ofiko aby ten immo fungoval..
-> Pavel P..: allegro.cz/nabidka/emulat
or-imobilizeru-immo-audi-v
w-skoda-seat-vag-121390071
03?utm_feed=7...
tu destičku někde mám, kamarád jí chtěl objedat a než přišla tak problém nějak vyřešil
tu destičku někde mám, kamarád jí chtěl objedat a než přišla tak problém nějak vyřešil
-> StepaNoFUN: jasně, spojení je v pohodě, ale jen chytne a chcípne.... i když smažu chyby v obou jednotkách.
-> MOLSO: to jsem právě zkoušel, mám VAG-COM 409.1, postup jak píšeš ale když chci uložit tak mi to napíše že nemám kabel Hex Can.
-> MOLSO: to jsem právě zkoušel, mám VAG-COM 409.1, postup jak píšeš ale když chci uložit tak mi to napíše že nemám kabel Hex Can.
-> Milan 136: vdaka za opravu nepamatal som si to presne naposledy som to riesil pred cca 8 rokmi 

-> MOLSO 18.04.25 11:21:12: 46 je komfort. Imobilizér je 25.
-> Pavel P..: vymenis rj motora
Pripojis sa na vcds do imobilizeru, adresa tusim 46 ?
Prisposobenie kanal 0 nacist ulozit vypnut klucik na 30 sekund.
A malo by to ist
Pripojis sa na vcds do imobilizeru, adresa tusim 46 ?
Prisposobenie kanal 0 nacist ulozit vypnut klucik na 30 sekund.
A malo by to ist
-> Pavel P.. 18.04.25 10:22:36: s jednotkama se pres tu 304 normalne spojis?
Nefunguje je co? Chytne, hned chcipne?
Nefunguje je co? Chytne, hned chcipne?
Potřeboval bych poradit... mám jinou řj na feldu mpi a potřebuju přizpůsobit immobilizer. Zkoušel jsem to podle návodu přes VAG-COM 409 a tam to napíše že nemám HEX kabel a přes IHR304 to proběhne ale stejně to nefunguje... kabel mám obyč čínskej KKL.
-> venni: Tak to asi jo. ;-)
-> StepaNoFUN 13.03.21 20:44:53: jede k němu přímo p. Zenkl takže počítám že domluvený jsou.
-> venni: Jste domluvený po telefonu? Dost často nebejvá doma. I když teď... Nevím.
-> StepaNoFUN: zrovna se to sešlo,že bude mít známej cestu do MB tak mu jí ve čt veme 

-> venni: kuchni ji. Co jsem se Zdeňkem kdysi mluvil, tak jeden čas dával pod čipy "můstek", aby to nešlo vyčíst a zkopírovat. Ale ty můstky prej stály za howno a odcházely.
Tak další pokrok...zapojil jsem motorovou jednotku z jiného auta a normalně auto běží.Takže postup je spravný a opravdu to přizpusobení funguje.Leč ŘJ od Cimbu je KO,ta přizpusobit nejde 

-> venni: Základ je spojit se s oběma jednotkama. Od toho se dá odpíchnout. Kuwa felda je jen po K-Line. Tam není moc co posrat.
-> venni: daval jsem sem dolu muj clanek, kde je videt zapojeni pinu z diag konektoru pres imo do jednotky. Veskera komunikace jde DIAG - IMO - jednotka. Da se to obejit tak, ze spojis dva piny v konektoru, co jde do IMO a pokud se s jednotkou spojis, chyba je v IMO, pokud ne, tak je chyba v jednotce.0
-> StepaNoFUN 12.03.21 21:27:45: tak po hodině dopisování a nastavování (díky Tome) jsem došel k závěru,že zkusím stejnou operaci udělat ještě na další neupravené motorové ŘJ.Když se zadaří tak ta přehrátá je KO (od přehrátí vlastně nevyzkoušena),protože to není možné tohle :)
-> venni: Zkus se spojit s tou původní. Viz Jumbo někde níže - to relé v IMO. Nebo pak zkusit K-Line přímo na motorovou jednotku. ;-) Případně tu propojku v konektoru imobilizéru. ;-)
-> StepaNoFUN 12.03.21 21:15:04: abych to vysvětlil...Před přizpusobením bylo vše spárované.ŘJ motoru,immo i chip v klíči.Běželo to.
Přendal jsem motorovou ŘJ a šel přizpůsobit...bez úspěchu.S jednotkou imma se spojím,s upravenou jednotkou motoru nee.
Když dam zpět origo motorovou ŘJ,auto běží hned... vyhnilého nic nebude,elektrika měla najeto aní ne 60tis km.Je to v nově poskládaným autě.
Zkusim se svalně připojit na origo motorovou ŘJ
Přendal jsem motorovou ŘJ a šel přizpůsobit...bez úspěchu.S jednotkou imma se spojím,s upravenou jednotkou motoru nee.
Když dam zpět origo motorovou ŘJ,auto běží hned... vyhnilého nic nebude,elektrika měla najeto aní ne 60tis km.Je to v nově poskládaným autě.
Zkusim se svalně připojit na origo motorovou ŘJ
-> StepaNoFUN: Na původní jednotku to jede, na novou ne. S motorovou se nespojí. Klíč s immo boxem má spárovaný
-> venni: Paměť závad? S oběma jednotkama (jako motor, tak IMO) se spojíš bez problémů? Jsou dobře nakódovaný? Klíč máš se správným čipem?
Mě tenkrát taky kamarád přivezl Feldu "jen" na přizpůsobení imobilizéru. A strávil jsem na tom 3 hodiny. Nešlo mu napájení do diagnostický zásuvky. Jak do toho chcalo předním oknem, tak bylo ve svazku uhnilý napájení zásuvky diagnostiky. :-D
O pár let pozdeji přijel s T4, že v tom vyměnil budíky (za novější digi verzi) a že na nich chce nastavit kilometry. Říkám - není problém. Přijel venku asi -15, auto nebylo kam dát do tepla, takže venku....
3 hodiny laborování (vždycky chvíli u auta, chvíli v teple v dílně nad schématama). Nakonec jsem zjistil, že ten drát kterej byl ve schématu popsanej jako K-Line končí smotanej za palubkou. Ale mělo to i svoje výhody. Od tý doby mám diagnostickej adaptér napájenej ze zapalovače a K-Line je z něj vytaženej na krokosvorku. :-D Což se mi hodí třeba na moje Webasto. :-D
Mě tenkrát taky kamarád přivezl Feldu "jen" na přizpůsobení imobilizéru. A strávil jsem na tom 3 hodiny. Nešlo mu napájení do diagnostický zásuvky. Jak do toho chcalo předním oknem, tak bylo ve svazku uhnilý napájení zásuvky diagnostiky. :-D
O pár let pozdeji přijel s T4, že v tom vyměnil budíky (za novější digi verzi) a že na nich chce nastavit kilometry. Říkám - není problém. Přijel venku asi -15, auto nebylo kam dát do tepla, takže venku....
3 hodiny laborování (vždycky chvíli u auta, chvíli v teple v dílně nad schématama). Nakonec jsem zjistil, že ten drát kterej byl ve schématu popsanej jako K-Line končí smotanej za palubkou. Ale mělo to i svoje výhody. Od tý doby mám diagnostickej adaptér napájenej ze zapalovače a K-Line je z něj vytaženej na krokosvorku. :-D Což se mi hodí třeba na moje Webasto. :-D
-> StepaNoFUN 12.03.21 21:05:49: díky :) ,řešim to zároveň s Tomášem,taky mi poslal z VISu tohle ale prostě bohužel to nejde...což teda nevim proč,myslim že Tomáš má ze mě asi taky Vánoce,dokonce jsem mu poslal i videonávod jak dělám 

-> MOLSO 03.03.21 19:56:23: tak nevim kde je chyba,ale mě tenhle postup problém nevyřešil 

-> Nwkt 04.03.21 14:11:21: je pravda, ze s 1.8T si to neporadi? :) ale pry jde namackat pin do budiku a nastartuji klicem bez chipu
-> Jarda/felda: www.aliexpress.com/item/1
005001489401880.html
-> StepaNoFUN: A přitom stačí přívěšek z Číny a immo je vypnutý za pár vteřin 

-> venni: Zdenda to umi. Jen to nechce delat. Uz jsem s nim o tom debatoval. Prej uz byl parkrat na PCR k podani vysvetleni, ze se jeho IMO OFF jednotka dostala do jejich sparu.
-> MOLSO: -> Milan 136: -> Nwkt: až budu u auta vyzkoušim.Díky
-> venni: Stačí klíče (resp. čip z nich) a immo box, ten je potřeba nakódovat, pokud byl v jiný motorizaci. Kdyžtak piš/volej
-> Nwkt 03.03.21 20:20:01: nu spárovaný jsem to v tu dobu neměl.Neměl jsem prostě na dvoře žádnou feldu.Taky jsem si vyslechl,ty vole ty nemáš feldu,kdo jinej by jí měl mít než ty když máš na dvoře 150 aut
ale stal se zázrak,za dva dny přišla felda a já to zní všechno vyškubnul.Takže by se teda zadařit mohlo
-> vhml 03.03.21 20:23:31: Ducháček tvrdil Martinovi že to nejde (tvrdil mu to už kdysi)


-> vhml 03.03.21 20:23:31: Ducháček tvrdil Martinovi že to nejde (tvrdil mu to už kdysi)
-> Tomaso435 03.03.21 19:32:53: Tam už se musí přizpůsobit jednotka k řj immo pinem nebo online, nakódovat a nastavit klapku.
-> venni 03.03.21 19:45:21: nezkousels Duchacka ve Kdyni?
Paráda! díky moc
-> Milan 136: -> MOLSO:
