Nestartuje

prohledat
84 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 10.05.2010 do 05.02.2012, založil/a rambaldi
řadit dle data
11:11:26
05.02.2012
suri
-> myschaak AZNP K.Hora: nemá , kostra z baterky ide na pravý podbeh a na blok
11:10:39
05.02.2012
James1991
-> myschaak AZNP K.Hora:

Felda to má mezi sluchátkem a kastlí myslim..
12:37:03
04.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
já jen že ikdyž jsem teď dal do nádrže benzín kvůli emisím tak mě motor stále při startování šprajcuje...baterka ok,ještě jsem dával nový kontakty,tak buď kostra a nebo to je startérem...ale jako natočim,někdy hned,někdy dýl3
12:20:44
04.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
tak mě ještě napadá,má felda mít nějakej třeba měděnej kostřící pásek na motoršpajz/kasňa?
11:41:03
04.02.2012
vhml
-> suri: to me se taky ohreje, ale otevre termostat a napoprvy to padne az an 70, pak to tam cvici od 80 do 90.
11:31:25
04.02.2012
suri
-> vhml: ale topí ale nie je to vodné ale nezávislé kúrenie :D



no ja mám v prdeli radiator , chladič neriešim , po 2-3km v -17 mám 90st a po chvíli otvára termostat
11:07:29
04.02.2012
vhml
-> suri: a to ja zas topím jako fík. Chladic mam celej zakrytej, lec prinos to nemelo zadnej. I tak se mi to 10km drnca od 80 k 90 nez se to ustálý.



Ale nedokazu si predstavit, ze by nejaky auto mohlo topit vic jak felda.



Jen mi trochu fouka skrz dvere, musim mit ten vydech dole nasmerovanej na reprak.
10:40:07
04.02.2012
m8rinek
-> vhml: Normální stav, nejtěžší je ranní start, pak celý den Fa funguje na drc...
10:39:56
04.02.2012
suri
-> vhml: no a ja netopím bohužiaľ
10:39:39
04.02.2012
vhml
-> suri: mám to stejné
10:38:11
04.02.2012
suri
-> vhml: ja ráno ledva prevalujem pri -15 a keby zídem pár metrov chytí hned
10:28:50
04.02.2012
vhml
-> suri: takže to přijmu jako fakt a nebudu to nikterak řešit :-)
10:23:08
04.02.2012
suri
-> vhml: ale oživí to baterku a premaže motor
10:18:05
04.02.2012
James1991
-> vhml:

Ale jo, i po těch pár metrech se to trošku rozhejbe ten olej a alespoň trošku se prohřeje..
10:03:54
04.02.2012
vhml
Dotaz můj. Feldu startuju bez problémů, ale v těchto mrazech se to přece jenom převalí o něco pomalejš, ale na druhý otočení chytá. Co je mi ale divný, že popojedu 500metrů do krámu a když to startuju pak, tak už to točí úplně normálně. To je vlastnost, nebo nějaká chyba?



Vždyť se tam po 500 metrech nemohlo nic ohřát ani dobít...
21:01:05
03.02.2012
James1991
-> doly120:

Ok, tak já to zkusim3
20:40:07
03.02.2012
doly120
-> James1991: Já myslím že jo,má dobré vlastnosti i v mrazech,a jeden chlapík co tu spravuje startéry a podobně,to tím maže všechno4
upraveno 1x, naposled 03.02.2012 20:40:28
20:23:55
03.02.2012
James1991
-> doly120:

Grafitovou vazelínu doma mám, ten černej humus na to můžu použít jo?3
20:03:47
03.02.2012
doly120
-> Capricorn: tak u benzináku se mi to nestalo,ale u naftáku jo3 (TK12)
20:00:25
03.02.2012
Capricorn
-> doly120: Jo to je fakt. Ovšem nesmí ti tam sedět holčina a přijít od ní otázka, že když se to nahodí přes zpátečku tak prej jestli ten motor poběží obráceně. 3
19:46:16
03.02.2012
doly120
-> Capricorn: když je kopec,tak je to dobré1
19:26:39
03.02.2012
Shader
-> Sepp: Mě dělalo přesně to samé, motor naskočil až když jsem pustil klíček... ale už nějak nevím čím to bylo, něco se mi plete, že byl někde přehozený drátek.
19:21:38
03.02.2012
Sepp
Problém se startováním mám od léta.

Namontoval jsem do 742.136 rychloběžný startér z felicie a zapalování z favorita (cívka, modul, rozdělovač vše nové). Startér točí jak vzteklej, ale auto chytne, až když pustím klíček. Baterka je nová, spínačka taky, ukostření proměřeno. Čím to může být?
upraveno 1x, naposled 03.02.2012 19:21:50
19:12:41
03.02.2012
Capricorn
-> Vojtisek: Ja zas nedávno musel použít styl kopec a zpátečka. 3
18:49:47
03.02.2012
doly120
-> Vojtisek: 3 To mě napadlo taky,ale nevedeme kopec3
18:19:30
03.02.2012
Vojtisek
-> doly120: k čemu startér? stačí kopec a jednička;-)
18:14:00
03.02.2012
doly120
-> castrol: zkoušel jsem,to znám taky,že někdy po něm stačí poklepat4

-> James1991: vazelinu s obsahem grafitu...



Zítra ho vyndám,a uvidí se,možná je v haji cívka,nebo celý startér,velice mě uklidnuje,že doma jiný startér nemám
upraveno 1x, naposled 03.02.2012 18:14:50
18:00:19
03.02.2012
castrol
-> doly120: skus po nm poklepat
17:58:16
03.02.2012
James1991
Já ho nějakej zatuhlej mám, přemejšlim že ho vyndám, vyčistim a namažu, ale jaký mazivo, ze kterýho se nestane v -20ti lepidlo..
17:54:42
03.02.2012
doly120
-> Minik03: já rychloběžnej mám... zamrzlý nemůže být,to by mi to nenatočil ani jednou
upraveno 1x, naposled 03.02.2012 17:54:58
17:53:44
03.02.2012
Minik03
-> doly120: taky mě to dělalo, stačilo minutu ťukat a roztočil se. Dneska jsem dal rychloběžku, tak snad bude pokoj.
17:49:24
03.02.2012
doly120
-> James1991: ale nejde mi to dohlavy prostě.. proč to normálně natočilo,a opak už nic...8
17:46:35
03.02.2012
James1991
Podělaná zima3
17:46:04
03.02.2012
doly120
Tak mi to nestartuje taky,ve starteru jen cvaká,baterku jsem zkoušel dávat druhou a hovno,kua.. A to mi to chytlo,zdechlo,a pak už jen cvak cvak8
16:43:19
03.02.2012
James1991
-> Markop:

Jo, to je pravda s tim relé, ale pro sichr sem teďka ten měděný pás vyměnil, ale zatim sem to nezkoušel.. Na převodovce bylo takový očko, který drželo na spojovacím šroubu. Bylo hned nad tím ukostřovacím pásem, ale ukostřovací pás nebyl na tom očku, ale na šroubu pod tím, to snad na to vliv mít nebude ne? Jinak ten původní pás byl jen trošku zoxidovaný na koncích a u jednoho úchytu trošku roztřepený, ale i tak držel pohromadě a byl relativně čistej..
16:08:23
03.02.2012
Markop
-> James1991: Ten startér by s tím ukostřovacím pásem mohl souviset, ale to relé těžko. I kdyby třeba došlo k úplnému rozpojení tohoto pásu, proud by šel z akumulátoru. Relé by ale neodpadlo, ani světla a ani žádné jiné spotřebiče by nepřestaly fungovat.
15:12:41
03.02.2012
James1991
Hlavně ten startér skoro ani netočí.. nepadá mě mě, jestli nebude špatná kostra na převodovce jak je tam ten měděnnej pás. Protože s tim nejspíš souvisís i to, že při rozjezdu mi vždy cvaká relátko v pojistkovce. Myslim si, že při rozjezdu se vždy motor s převodovkou pohne o nějaký ten milimetr(na silentblocích) a tím se hne i ten ukostřující měděnný pás.
13:35:27
03.02.2012
James1991
-> Markop:

Já mám 60Ah a to myslim na Favorita stačí bohatě...je pravda teda, že aby se jízdou baterie dobila uplně, mělo by se jezdit "celý den" jenže já já jedu s autem 3x do týdne a to jen tady za roh, takže se to ani nestačí ohřát, tak snad to bude tím že ta baterka nemá možnost se dobít. Budu jí asi vyndavat z auta a brát jí domu pryč z toho mrazu..
13:21:41
03.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
já dneska šel natočit funa...točil ale ani neškytl....tak jsem zkusil dát baterku nabít,po půl hodině nabíjení a výměně svorek na baterce chytl na otočení,pak jsem zkoumal co kde a když dám ránu do jednotky tak se zvýšej otáčky nebo chce chcípnout takže asi nějakej kontakt....jinak dneska jsem dal nabitou baterku do fábie,zkusil startovat na benzín..chtěla chytit ale nechytla kvůli ko svtřikům tak po třech startech jsem to zkusil na plyn a vrčela hned...pokud to ale zkusim rovnou na plyn tak ani neškytne...ale už vím jak na to)
13:15:38
03.02.2012
Markop
Tak možná potupa ne, ale sranda je to pořádná.

S kolem dojel až na dílnu pod horkovzdušný fukar a když z něj opadla jinovatka, slezl sám.



V těchto mrazech opravdu záleží na baterce víc než na startéru. Spouštěč z feldy je výkonný, jenže akumulátor má zlomek kapacity a hlavně - strašně mu při startu klesá napětí, často se potom nedostává ani zapalování a o zábavu je postaráno. U fáčka není problém nastartovat, pokud má v pořádku karbec a zapalování, byl jsem majitelem Formanu 6 let a nikdy nebyl problém. Ani na horách. Stačilo, když se motor přehoupl přes úvrať a chytlo to.

Jenže, to už právě starší aku nedokáže.
12:29:06
03.02.2012
afro100
-> Markop: ste ho od toho bicykla odsekali nie ? :D
11:47:43
03.02.2012
auta.petr
-> Markop: Nebral bych to jako potupu automechanika, ale jako potupu našeho státu, že v dnešním kapitalismu si nemůže každej člověk koupit co tři roky nový auto jako je to v jinejch normálních zemích.
11:41:03
03.02.2012
Markop
Víte co je největší potupa a atrakce pro škodolibé kolegy?

Když automechanik přijede do práce v -22stC na kole, protože mu nestartuje jeho supr trupr Renault Clio...

Kdyby nebyl línej koupit si novou baterku, nepřipomínal by teď nanuk.
11:22:02
03.02.2012
auta.petr
-> James1991: Je to tam k ničemu. 3 Ale jak píše darklord, slouží to k uchycení kabeláže.
upraveno 1x, naposled 03.02.2012 11:22:55
11:12:33
03.02.2012
darklord
-> James1991: vo felicii je tam uchytene take plastove ocko ktore drzi privodny kabel, resp nejaku kabelaz neviem teraz presne.
11:09:56
03.02.2012
Dušan
-> James1991: v to muze byt nejaka extra kostra
10:49:17
03.02.2012
Šulda
-> James1991: včera jsem nad tím přemejšlel 3
10:47:19
03.02.2012
James1991
Jinak k čemu tam slouží tohle očko?
zvětšit Nestartuje - obrázek od James1991 vložen 03.02.2012 10:47:19
10:45:04
03.02.2012
James1991
-> auta.petr:

Doufám no, nevyplatilo by se ho vyndat, rozebrat a vyčistit případně trošku namazat ten vysouvací elektromagnet?
10:43:58
03.02.2012
auta.petr
-> James1991: Startér může bejt v háji, ale řekl bych, že jak je vše zamrzlé a ten startér měl tak velkej odběr, že zasmrděl, jak s tím nemohl otočit.
Extreme Tyres