1000mb '68 identifikacia kablov

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 10.01.2010 do 21.02.2014, založil/a Duri
řadit dle data
11:12:27
21.02.2014
Duri
zapojenie kontroliek nemam odfotene, ale moje poznamky hovoria nasledovne:



- Palivo - cierny - zapojeny na objimku

- Mazanie - svetlo+tmavo zeleny - zapojeny na objimku (svetlo zeleny ide od snimaca hladiny brzdovej kvapaliny, ak to snimac nemalo, asi tam nebude)

- Dobijanie - svetlo modry - zapojeny na objimku

Cerveny spolocny prepajaci drot so stalym + pripojeny na palivomer a "spicky" kontroliek Paliva, Mazania a Dobijania (tieto kontrolky su spinane kostrou).Tento cerveny drot by mal ist od spinaca ventilatora.



Zvysne kontrolky su spinane +, cize na objimkach je kostra a na "spicke" prislusny drot

- Dialkove svetla - tmavo modry

- Smerovka L - 2x cierny + 1x zlty

- Smerovka R - 3x cierny

Kedze, je to zvazok zo 16.serie, ktora mala aj bocne smerovky, pocty smerovkovych drotov nemusia sediet.



Viac v poznamkach nemam, hadam ti to pomoze
upraveno 1x, naposled 22.02.2014 17:48:53
11:04:28
21.02.2014
Duri
Vypinac ventilatora a stieracov (strierace na foto su bastlene, boli tam zapojenie spiatockove svetla, stierace boli na palubke s cyklovacom a vypinacom zo S100)



Ventilator: cerveny+cierny a 1x zlty

Stierace: mali by byt: modry a zeleny
zvětšit 1000mb '68 identifikacia kablov - obrázek od Duri vložen 21.02.2014 11:04:28
11:02:06
21.02.2014
Duri
-> tomas-p: zneuzijem toto moje vlakno na vlozenie fotiek:

Vypinac osvetlenia pristrojov a interieru:

Pristroje: 2x zlty a 1x modry

Interier: 2x zeleny a 2x cierny
zvětšit 1000mb '68 identifikacia kablov - obrázek od Duri vložen 21.02.2014 11:02:06
12:17:03
18.01.2010
Jozka
-> Duri - Prasa rider: OK, nejspíš na to dojde - někdejší podrobný výzkum jsem dělal hlavně z hlediska délek a umístění odboček v MB, neb jsem do něj modifikoval svazek ze 110LS, takže mi nějaký info jistě chybět bude..
11:08:31
18.01.2010
Duri
-> Jozka: Ak budes potrebovat, mam spravenych par fotiek a aj popis jednotlivych farieb kablov v zosite. V pripade nudze to dako dame dokopy4
10:43:09
18.01.2010
Jozka
-> Duri - Prasa rider: Co se mě týče, tak fakt není zač, taky si to potřebuju dojasnit - nehledě na to, že jsem při průzkumu zjistil odpadávající označovací "praporky" z toho svazku na prkně 3. Budu to muset urychleně napravit.8
09:06:03
18.01.2010
Duri
-> Jozka: -> sliwowitz: Dakujem chlapci este raz za pomoc
08:18:40
18.01.2010
Jozka
-> Duri - Prasa rider: Byli jste rychlejší3. Mě to vrtalo hlavou, tak jsem v sobotu pronikl do kolny ke svazku na prkně i od odstavenýho auta - a zjistil naprosto to samý..
20:41:13
17.01.2010
Duri
Kabel k plavaku brzdovky ide popri bowdenu otvarania kapoty
zvětšit 1000mb '68 identifikacia kablov - obrázek od Duri vložen 17.01.2010 20:41:13
20:38:51
17.01.2010
Duri
Zahada svetlozeleneho kabla vyriesena :) - ma ist naozaj k plavaku brzdovky.

Zaroven zisteny aj odstup bocnych blinkrov. Kabel cierny, odstup spolu s kablami k dvernemu spinacu. Fotka lepsia ako 1000 slov. Vdaka Sliwowitz
zvětšit 1000mb '68 identifikacia kablov - obrázek od Duri vložen 17.01.2010 20:38:51
09:05:56
15.01.2010
Jozka
-> Duri - Prasa rider: Ten sníh je otravnej, normálně jsme ve stínu Šumavy a moc ho nemáme, letos se holt zadařilo.

Já musím zkoumat i sám pro sebe, neb mě čeká vytvoření jednoho kompletního svazku. Mělo na něj dojít už letos, ale jsem zas ve skluzu - zatím mám jen starej, ne moc kutilsky napadenej svazek (1967) s označenejma koncema nataženej mezi hřebíkama na soustavě tří prken - že ho v tý kleci rozeberu, doplním, upravím.. Bohužel, aktuálně jsou rozebraný i ty prkna a všechno je to opřený o zeď v kolně, zavalený sněhem8
16:53:55
14.01.2010
Duri
ano, kabel plavaku brzdovky (svetlozeleny) mam pripojeny na kontrolku mazania a predpokladam, ze toto je jeho druhy koniec, ktory by mal byt pripojeny na plavak

Ten biely "bastl" kabel som mal asi pripojeny na packu smeroviek, uz neviem ktory kontakt, mozem pozriet.Ale neviem odkial z kufra vedie. Nebol pripojeny na 3-kontaktovy prerusovac



-> Jozka: Teraz sa tym netrap, mne to neponahla. Pockaj, kym sa sneh roztopi :) . Inac unas po snehu ani chyru ani slychu
08:54:28
14.01.2010
Jozka
-> Duri - Prasa rider: Ten třínožovej novější přerušovač s kontaktem na výstražný mě taky napadl (bílej bastl), akorát jsem nechápal, proč ten drát jde nesmyslně kamsi do kufru.

Drát od plováku je samozřejmě spojenej s okruhem čidla mazaní až na žárovce, ale někde možná v palubce ze svazku odbočuje. Anebo někde jinde3. Mezistěnou mezi palubkou a kufrem to asi nebude, tudy jde origo jen hlavní svazek, dráty k motoru stěračů a hadička od Gejzíra.. Chtěl jsem se včera taky podívat v reálu, ale dojel jsem v pět a když jsem viděl ty kubíky sněhu k odházení, vzdal jsem to.
upraveno 1x, naposled 14.01.2010 12:12:35
14:06:23
13.01.2010
Duri
-> sliwowitz: Vdaka, mas uplnu pravdu, dokonca aj s tym zbastlenym prerusovacom zo S100 :). Rad sa stavim to omrknut, ked to mas rozhodene.Spravim si aj par fotos :)
12:07:46
13.01.2010
sliwowitz
-> Duri - Prasa rider: zlty a biely su hmlovky, koncia niekde vpredu v kufri... v scheme je to znacene ako jeden vodic... plavak brzdovky as s cidlom oleja spaja az pri ziarovke... do kufra ide myslim popri tiahle na kapotu, ale nechcem klamat... s bocnymi blinkrami suhlasim, zastrcka je imho blbost... kable k pozickam sli subezne s kablami na dverne spinace, ja ich tam na 17serii nemam, ale nic nie je vylucene... prerusovac je podla mna zbastleny preto, ze tam niekto narval novsi s tromi vyvodmi a nevedel to zapojit...

chcelo by to asi obehnut a premerat, to je najistejsie. pozri sa pod akym uhlom idu kable do zvazku, vie to poradit, ktorym smerom pokracuje...

inac mam rozhodenu palubovku, zastav sa u mna v garazi... radsej raz vidiet ako 10x namahat sede bunky :)
07:49:54
13.01.2010
Jozka
Tři dráty od kontrolek by měly jít zpět k přepínači, dopředu a dozadu. Pod zadní sedačkou je fakt jen jedna průchodka, zevnitř asi usoudili, že stačí to "vyhrdlení" v plechu.

S tím drátem k plováku brzdovky jsi mě dostal. Vybavuju si, že je snad taky černej, ale kudy k pedálový konzoli vede, to ne.. Pochybuju, že jako u stovek průchodkou pod platem palubky, ale zamyslím se.
20:16:35
12.01.2010
Duri
Bude to skor schema V. ale asi este bez kabla pre el.teplomer, ten som nenasiel. Tie schemy su naozaj na dost dobrej urovni a zda sa, ze zodpovedaju realite. Tie hrube droty (biely a zlty) su teraz jasne.

Stale mi vrta v hlave ten svetlo zeleny. Podla mojich poznamok jediny svetlozeleny kabel z celej instalacie co by to mohol byt je pripojeny ku kontrolke tlaku oleja. Napada mi, ze by to mohol byt hlidac brzdovky??? Kade vlastne ma ist ten kabel ku skrinke s valcami? Bocny blinker to nebude, vsetky droty blinkrov v celej elektroinstalacii su cierne, az na jeden zlty.

Zahada ale potom je, ze kde su kable k bocnym blinkrom, pretoze z prepinacej packy mi idu 2 kable pre kazdy smer a 3 kable z kazdej kontrolky smeroviek. To svedci o existencii bocnych blinkrov, ak sa nemylim.No kable do blatnikov nikde :(, budem musiet analyzovat po vymontovani.

Ta druha odbocka je OK, ta je jasna.

Este mam jednu otazku, bola daka gumena prechodka aj v prvej stene dvojitej steny za PZ sedackou, alebo bola len v druhej stene? vid Foto. Vdaka
zvětšit 1000mb '68 identifikacia kablov - obrázek od Duri vložen 12.01.2010 20:16:35
09:44:58
12.01.2010
Jozka
-> Duri - Prasa rider: Tak to bude dle Bati buď schéma V. nebo spíš IV.. Tam to bohužel už číslama rozlišený není, jen dost pochybně rokem (ale i tak schémata nejvíc odpovídají realitě - nakonec původně to byla originál AZNP dílenská příručka). Nejlíp se to rozliší podle napájení motoru stěračů, případně právě drátem pro el. teploměr..

Druhý foto se mi boužel nezobrazuje ani u IT (takže jedině na mail), na tý levý straně podle paměti a domácích nákresů (ten s barvama vodičů jsem nenašel) vím, že do přerušovače jeden z drátů je jistě černej a ty tlustý buď oba bílý nebo bílej + žlutej jsou ty mlhy (i dle Bati) a vedou odnikud nikam, případně ten žlutej na pojistku 3. Zelenej bude ten boční blinkřík, i když já mám snad černej (nevím jistě), zvlášť končí-li po 20cm žárovkovým kontaktem. Tenhle drát sice ve schématu kreslenej až k přepínači u volantu, ale co si tak vybavuju, u mého svazku byl na zbytek blikacího obvodu napojenej snad taky na kontrolku.

To je vada těch schémat, některý obvody jsou skiclý jen ideově a v reálu je pospojováno trochu jinak.

V druhý odbočce máš asi jasno (černej a tmavě zelenej jdou ke dveřnímu spínači a z něj na lampičku).

Řekl bych, že tvý auto ty boční blikry mělo, snad nějaký exporty mohly bez nich, ale nevím.. Doma mám z 1968 17. a 18. sérii, druhý už je model 69 a přestože u nich se blinkry na přání ještě dávaly, záslepky tam nejsou- ale nemůžu úplně vyloučit, že nezmizly během dávného vyvařování3.
18:21:00
11.01.2010
Duri
-> Jozka: Cislo kasne je: 290045

Schemy od Bati mam vsetky aj s popisom, takze to budem musiet vysledovat kam tie kable idu. Nevylucujem ani tie bocne ukazovatele. Na tejto fotke vidno nieco cudne zaizolovane (okrem dvoch kablov: spinaca osvetlenia a osvetlenia), fotil som to vtedy narychlo a nestihol som to preskumat. PP prechodku na bocny blinker tu vidno pekne. LP cast je pekne hnila 3 , kua8 tak tam to nevidno.

Boli tam tie diery s prechodkou aj ked sa bocne blinkre nemontovali, alebo tam boli len ked sa montovali? To by potvrdilo alebo vyvratilo tie bocne blinkre.
zvětšit 1000mb '68 identifikacia kablov - obrázek od Duri vložen 11.01.2010 18:21:00
upraveno 1x, naposled 11.01.2010 22:03:04
15:37:52
11.01.2010
Jozka
-> Duri - Prasa rider: Tak nějak, jak jsi to shrnul - no mrknu po těch nákresech, případně posléze do svýho - mám to stejně vykuchaný. Nebo ti nějak pošlu z Baťi příslušný originál schéma..

Divný jsou ty boční blinkry, z palubky, snad někde v místech, kde máš kolečko - možná ale o kousek výš, kde máš ďouru3, vedla ven průchodka..
15:12:40
11.01.2010
Duri
-> Jozka: Dakujem za ochotu. Ja sa k tomu teraz nedostanem tak skoro, tak budem len teoretizovat :)

Original moznosti su asi max styri:

1. Predpriprava na predne hmlovky

2. Predpriprava na elektricku zasuvku (asi skor nie, az model '69)

3. Pozostatok zo zrusenych poziciek C-stlpika (zeleny?)

4. Bocne blinkre? na druhej strane nemam kabel naviac :(

Ak by sa ti to podarilo dohladat, bol by som ti velmi vdacny, ak nie, aj tak to budem analyzovat, ked sa k tomu najblizsie dostanem a vymontujem to konecne cele von.
12:20:59
11.01.2010
Jozka
-> Duri - Prasa rider: Jedna z mých je 68 červenec, to by mělo být stejný, akorát k ní teď pro sníh nemůžu a stejně si nejsem jistej, jestli to mám origo, dost jsme se v tom vrtali, nejdřív tatík, pak i já.. právě kvůli Z mlhovce, el. teploměru a dalšímu.

On tam zespoda býval palubky 2-činnej páčkovej přepínač - byly na něm jednak pozičky "C" sloupku, druhak dráty k možný mlhovce, nejdřív zrušili pozičky, pak šetřili a vypínač zrušili úplně - zůstal akorát ten bílej drát a ještě krátkej, došáhl jen k levý3 - druhej konec by se měl válet v dutině nad šoupačkou rezervy nebo dole ve vaničce, pokud ho nikdo neustřihl.

Já jsem si tvou fotku stáhl a když budu mít večer čas a štestí, mrknu do pracovních nákresů, i když si nejsem jistej, jestli jsem si při kuchání svazků krom odboček značil i barvy. Ale možná na to přijdeš sám rychleji, než já najdu, těch možností zas tolik není..
11:54:21
11.01.2010
Duri
-> Jozka: Super, dakujem za uzitocne info. To ze by to mohla byt predpriprava na hmlovky mi ani nenapadlo. Mohli radsej spravit predpripravu pre zadnu hmlovku a elektricky teplomer :(

Je to rocnik 1968, marec. Cislo kasne musim pozriet, nemam to teraz tu. Ale pravdepodobne jeden hruby bude na spinac hmloviek a druhy hruby by mohol byt predpriprava na zasuvku (pre lampicku), ci?

No a ten treti zeleny netusim. Musim prestudovat kam to vedie.
09:32:46
11.01.2010
Jozka
Aha, ročník 68 - máš to v nadpisu. Tak ten přípravu na mlhovky měl, ohledně zadního světýlka jak kdy - klidně mohli použít zpočátku "světýlkovej" svazek i na auto, který ho nemělo.. zkus dát číslo kastle, podle nich se schéma dohledá.

A úplně jsem zapomněl na boční blatníkový blinkry u 68..
upraveno 2x, naposled 11.01.2010 11:07:04
09:29:37
11.01.2010
Jozka
-> Duri - Prasa rider: Dobrý by bylo vědět, co to je za ročník - schémata k MB jsou nejmíň tři, spíš ale čtyři. Z hlavy ti toho moc neřeknu, snad jen, že jeden z drátů k přerušovači směrovek je fakt černej a v tomhle místě odbočujou ze svazku vodiče ještě k levýmu dveřnímu spínači, levý vnitřní lampičce, levýmu pozičnímu světlu na "C" sloupku u ranějších modelů a pro dodatečnou montáž mlhovek u pozdějších - to by mohly být ty tlustý - bílej dlouhej (býval smotanej v palubce) a žlutej kratší k vypínači.

Přesněji bych se musel doma podívat, kdysi jsem si to někam obkreslil..
22:57:44
10.01.2010
Duri
Pozeral som aj tie schemy na tom odkaze. Su tam principialne a dost zavazne elektricke chyby, takze by som tomu moc neveril
22:48:44
10.01.2010
Duri
-> petr s: Schemy som uz studoval, na prvy pohlad mi nechybaju ziadne origo kable, vsetko bolo zapojene tak ako som ocakaval.Tieto 3 ma ale zaskocili. Hlavne prierezom...
22:44:59
10.01.2010
petr s
22:42:10
10.01.2010
Duri
Ahoj litrovaci. mam problem s identifikaciou niektorych kablov v elektroinstalacii medzi poistkovou skrinkou a pristrojovkou.Rozoberal som elektroinstalaciu a nasiel som takyto bastl (foto).Problem je, ze neviem k comu povodne viedli tie 2 hrube kable (biely, zlty) a ani tensi zeleny. Boli len zaizolovane :(

Predpokladam, ze k prerusovacu isli povodne cierny a cerveny ako je to aj zapojene (to cierne je prerusovac :) ).

Prosim pomozte ako to povodne bolo.Vdaka
zvětšit 1000mb '68 identifikacia kablov - obrázek od Duri vložen 10.01.2010 22:42:10
upraveno 3x, naposled 10.01.2010 22:44:41
Extreme Tyres