![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ukázky audia v 80´
prohledat
509 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 14.11.2006 do 21.01.2018, založil/a Dale_Estelle
popojedem... Crown CSC-1700, stereo radiomagnetofon, kazeta na široko, modrozeleně podsvětlená celá stupnice... bohužel jen mizerný AM rozsah, takže v Praze sotva dvě stanice a ještě bídně, každopádně luxusní japončík ve standartní velikosti ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> darklord: Nebo to rádio poměním za záslepku a bude :-D
-> rsvancara: preco diery? Hodit dva chrchlaky na zadne plato a hotovec
Od Pavla P. (jestli půjde do auta nevím, nechce se mi nikam dělat díry pro repro)
-> Hurdis: Wunderbar![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Hurdis: Pěkný. Něco podobnýho jako mám od Pavla, taky má oboustranný přední panel.
-> Pavel P..: čeče, ten chrom tam je jak pěst na oko
Běhá, ve spodní části mezi tlačítky na kazetu panel s diodami (přijde mi, že fungují jako diodový voltmetr).
Dnešní objev z vrakoviště, k dílům zdarma.
SANYO Japan model No. - FT 400M seriové č. 1240722458 s rámečkem. Po vyndání dokonale čisté a plně funkční.
Omlouvám se za mizernou kvalitu fotek.
Před oprášením.
SANYO Japan model No. - FT 400M seriové č. 1240722458 s rámečkem. Po vyndání dokonale čisté a plně funkční.
Omlouvám se za mizernou kvalitu fotek.
Před oprášením.
-> Pavel P..: 16:41:27 18.03.2011. pesně, taký jsme měl taky ve škodouce ze začátku. Na to, co to bylo to celkem i hrálo.
Právě mi dorazil tento minimálně použitý Becker. (Foto ilustrační) Opravdová lahůdka. V roce 1984 byl vymontovaný z Mercedesu a od té doby byl uložen v krabici. Je k němu veškerá literatura. I účtěnka o demontáži z vozu.
Pochází z roku 1981, je to základní model a stál 560-580 DM. Tj. necelých 9000 Kčs
A má to automatické vyhledání stanice s nejsilnějším příjmem. ;-)
Pochází z roku 1981, je to základní model a stál 560-580 DM. Tj. necelých 9000 Kčs
A má to automatické vyhledání stanice s nejsilnějším příjmem. ;-)
-> Tuner#2: děkuji![42](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/42.gif)
![42](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/42.gif)
-> Pavel P.. 27.03.11 20:40:26: Pěkný, pane ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Je tam... a sedí tam jak prdel na hrnec, oproti Pyjonýrovi![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Hurdis 18.03.11 16:53:05 napsal: → Pavel P..: Ale tohle je designed in Japan. Jen nepíšou v které dynastii.
To jen tak, aby luxusní kousky lépe vynikly a aby se na výbavu prostého lidu nezapomnělo a neukazovaly se jen kousky po vedoucích zeleniny, řeznictví, benzinek a podnikatelů v džískách..
Tihle lidé obvykle jezdili něčím, co mělo autorádio už v sérii![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tihle lidé obvykle jezdili něčím, co mělo autorádio už v sérii
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Hurdis: takovej ten plastovej rámeček? taky jsem ho někde měl a když jsem ho potřeboval tak jsem ho nemohl najít![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Pavel P..: Času dost.
Jinak jsem zapomněl na to nejzajímavější u toho ferrariho :-), má to jako příslušenství kastlík, který roztečí odpovídá montáži do eLkové palubovky, na spodní šrouby středové konzole s táhly topení a popelníkem.
Jinak jsem zapomněl na to nejzajímavější u toho ferrariho :-), má to jako příslušenství kastlík, který roztečí odpovídá montáži do eLkové palubovky, na spodní šrouby středové konzole s táhly topení a popelníkem.
-> Hurdis: hm hm tak hliník zrovna neni žádnej a kdyby se nějakej objevil tak jistý nejmenovaný Estelle si už brousí zuby
ale budu na to myslet![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pavel P..: Ja bych chtěl něco hliníkovýho. To mně teď nějak nadchlo, takovou nějakou předčasnou (hele tohle je spojení naho*no
) třešničku pro Rapida. Žádný plasťák.
Jinak nehraju, já přes týden totiž pracuju
, a garážové kratochvíle si schovávám na víkendy. Ale určitě to teď chci vyzkoušet, vyměnit pojistku a popř. to i připojit rovnou na svorky záložní baterie, abych vyloučil nějaký špatný kontakt.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak nehraju, já přes týden totiž pracuju
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Hurdis: no mám jeden ksindl ale to je už moc novic... tak do posledních eMek nebo prvních favořiťů....
takže už hraješ s novou pojistkou?
takže už hraješ s novou pojistkou?
-> Pavel P..: Ale tohle je designed in Japan. Jen nepíšou v které dynastii.
To jen tak, aby luxusní kousky lépe vynikly a aby se na výbavu prostého lidu nezapomnělo a neukazovaly se jen kousky po vedoucích zeleniny, řeznictví, benzinek a podnikatelů v džískách.
Nahoď nějakou fajnovku do kontrastu.
Určitě máš nějakou "novou" co mi budeš chtít přenechat.
Mimochodem, docela jsem byl nemile překvapen, jak je problém sehnat malé trubičkové pojistky a někde i válečkové. Na 100% jsem uspěl až ve třetí "socialistické" mototechně. Takže teď mám raději plnou krabičku od Energitu se všemi Ampéry.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nahoď nějakou fajnovku do kontrastu.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Mimochodem, docela jsem byl nemile překvapen, jak je problém sehnat malé trubičkové pojistky a někde i válečkové. Na 100% jsem uspěl až ve třetí "socialistické" mototechně. Takže teď mám raději plnou krabičku od Energitu se všemi Ampéry.
-> Hurdis: tak takovej hi-tech model jsem měl taky, našel jsem ho kdysi položenej na kontejneru a to mělo už displej a digiladění kolečkem, jen místo stupnice byl displej jak na starý kalkulačce![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Když už se probírají převážně luxusní a Hi-Tech dobovky, vezmu to taky z opačného konce.
Vzpomínka na nákupy audia do všech rodinných vozidel v roce 1990 (takže r.v. v osmdesátých, čili se do tématu vejdu) v Rakousku za šilinky. Tehdy značka AudioTon, všechna radia vypadala takto podobně, k tomu relativně velké bedny na zadní plato. Ani to moc nehrálo, ale stejně nám to ze všech aut v průběhu devadesátek ukradli. :-)
Našel jsem na internetu nedávno toto nové Ferrari
, tak jsem si ho místo svačiny pořídil. Neumí to sice nic, ale zato to má v základní výbavě připojení na (+) a (-) a semafor. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Vzpomínka na nákupy audia do všech rodinných vozidel v roce 1990 (takže r.v. v osmdesátých, čili se do tématu vejdu) v Rakousku za šilinky. Tehdy značka AudioTon, všechna radia vypadala takto podobně, k tomu relativně velké bedny na zadní plato. Ani to moc nehrálo, ale stejně nám to ze všech aut v průběhu devadesátek ukradli. :-)
Našel jsem na internetu nedávno toto nové Ferrari
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Dale_Estelle: ničevo![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Pavel P.. 11.03.11 21:27:34: co mas s Reginou?
-> Shackall: Ono jich tu asi moc nejezdilo, navíc tohle ještě byla 1,8-ka atmosférická, zřejmě tedy 89, jedna z prvních. "Emerickej" tam byl tempomat, celočervenej zadní panel a vyklápěcí světla se skly bez jakékoliv "E" schvalovací značky.. a to audio. Ale zas tak americký jako to, cos vložil ty, to tedy nebylo
(krásná řadící páka!)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jozka: Tak Lasera znám akorát z fotky. Je to auto z dob, kdy Lee Iacocca zachránil Chrysler, přičemž vedlejším efektem bylo, že ta firma zařadila do svého výrobního programu spoustu Japonců - namátkou třeba Mitsubishi 3000 GT/Dodge Stealth atd. Obecně se ta auta lišila jenom v detailech. Jinak ať nejsme úplně OT, americké audio z 80´. Stereo, reverze, čtyři výstupy, čtyři předvolby, digitální display. Holt v Tesle cosi zanedbali...
-> Shackall: Ty a víš že kolega měl před lety v tom Laseru (1986?), i když je to vlastně Mitshubisi Eclipse, takovýhle nějaký 1,6 DIN cosi.. Značku si bohužel nepamatuju, už při koupi bylo nefunkční a tak ho rychle nahradil čímsi od Sony.
-> Jozka: Tak Ameriky měly cca od roku 1985 obvykle něco takového, jako je na fotce. Lišilo se to podle dodavatele - tohle je GM, takže rádio je Delco. Jiné dodavatele měl Ford, jiné Chrysler (tuším). Zajímavé na tom bylo to, že v celém koncernu existoval jeden nebo maximálně dva typy rádia, který se montoval do všeho - dodávkou počínaje a limuzínami konče. Tohle Delco se dokonce dávalo do Rollce Royce pro americký trh.
Byl jsem s ním velmi spokojen, hrálo fakt dobře (6 x originál repro), ale namotala se tam kazeta a padlo za vlast. Něco podobného se přitom stalo i známému v podobném autě. Takže rádio šlo ven, já si koupil 1DIN Alpine a namontoval ho tam. Docela makačka na bednu. Kamarád takové štěstí neměl, neprozřetelně si koupil 2DIN s DVD, a ajhle, ono tam vůbec nepasovalo. Tak tomu servisáci museli pomoci pilníkem a rašplí.
Tyhle trojkombinace rádio - kazeta - equalizer jsem jako malý harant vídával v Mitsubishi Lancer: suchen.mobile.de/fahrzeug e/showDetails.html?lang=de &am...
Jezdili u nás snad tři nebo čtyři...
Byl jsem s ním velmi spokojen, hrálo fakt dobře (6 x originál repro), ale namotala se tam kazeta a padlo za vlast. Něco podobného se přitom stalo i známému v podobném autě. Takže rádio šlo ven, já si koupil 1DIN Alpine a namontoval ho tam. Docela makačka na bednu. Kamarád takové štěstí neměl, neprozřetelně si koupil 2DIN s DVD, a ajhle, ono tam vůbec nepasovalo. Tak tomu servisáci museli pomoci pilníkem a rašplí.
Tyhle trojkombinace rádio - kazeta - equalizer jsem jako malý harant vídával v Mitsubishi Lancer: suchen.mobile.de/fahrzeug e/showDetails.html?lang=de &am...
Jezdili u nás snad tři nebo čtyři...
-> Shackall 10.03.11 15:31:12: Díky, porozhlídnu se..
Ty Camara máš koukám zmáknutý.. když teď o tom přemýšlím, nedokážu se upamatovat, kde jsem tu podobnou trojkombinaci viděl.. Plymouth Laser? Nebo ještě spíš v americký mutaci SAABu 9000 kabrio..
Ty Camara máš koukám zmáknutý.. když teď o tom přemýšlím, nedokážu se upamatovat, kde jsem tu podobnou trojkombinaci viděl.. Plymouth Laser? Nebo ještě spíš v americký mutaci SAABu 9000 kabrio..
-> Bobesh: strýček Goglík pomohl,je na Aukru na prodej najednou 5rádií,2funkční za 219Kč,na obrázku je to na pravo to spodní,ale typ není vidět![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> pinokio110: 2114B byl modernizovanej SPIDER po faceliftu,to myslíš cos jinýho![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bobesh: dobrej odkaz,sranda byla,jak si každý rádio musel ladit k anteně zbrouěenym drátkem.Bobši,starý zběrateli,nemužu si vzpomenout na typ Tesly-zda 2114B,či jak to bylo.1.naše autorádio s předvolbama,ještě provázek na stupnici,ta předvolba se naladila čudlem,který jsi zamáčkl nebo povytáhl,už nevím,černý kráasný panel,začli je dělat myslím v 84,bral jsem si ho do Trambusa na Multiservis
,stál snad 1200Kčs
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tady pár dat:stareradia.blog.cz/0905/t
esla-1900b
-> pinokio110: No pro mladý už jo,já pamatuju jedničku bez přetáčení(tu měl děda ve 120ce) i dvojku(tu měl táta v Liazce,ta měla i přetáčení. Ovšem ta druhá mechanika byla dosti problémová,bylo to nejednou v servisu. Absence VKV tenkráte moc nevadila,bo pokrytí bylo slabé a stanic hrstka,ne jako teď,že je éter přecpanej všelikým smetím.
-> pinokio110: No pro mladý už jo,já pamatuju jedničku bez přetáčení(tu měl děda ve 120ce) i dvojku(tu měl táta v Liazce,ta měla i přetáčení. Ovšem ta druhá mechanika byla dosti problémová,bylo to nejednou v servisu. Absence VKV tenkráte moc nevadila,bo pokrytí bylo slabé a stanic hrstka,ne jako teď,že je éter přecpanej všelikým smetím.
-> pinokio110: No už je to história, či nie?![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Luxusní koupě,pouze s tím popisem historické to trochu přepískli.
Pavel P.. 11.03.11 21:20:08 napsal:
→ pinokio110: neorigo knoflíky![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Z henteho
?:aukro.cz/show_item.php?it
em=14959...
→ pinokio110: neorigo knoflíky
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Z henteho
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> pinokio110: Dodnes za hranicema chytíš ČR 1 na dlouhejch vlnách (LW) 270Mhz. Je pěkný slyšet třeba v Terstu či před Madridem,jak se tady politici perou a horké zprávy z D1![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
OPRAVA-z platu prodavačky 800Kčs čistýho,jsem se překlepl![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> pinokio110: hmm tak takovej pamětník zase nejsu![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Pavel P..: Tak jest,na Spideru blbnul jen potenciometr,jinak nezmary,chytil jsi Prahu,Vltavu,pár stanic,ale musím zatukat,vDánsku kluci naše na digitál nechytili,na provázkáči jsem naladil Hvězdu,to bylo radosti![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Pamětník,nemužu to vyhodit,koupila manželka v 77 za 3000Kčs,šetřila na to z platu prodavačky 3000Kčs.
-> pinokio110: to víš.. Spidera mám v oku už dlouho
sice je malej, skladnej ale nic na tom dneska nenaladíš.. jo leda nějaký kecání na ČRo Regina![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Pavel P.. 11.03.11 21:20:08 napsal: → pinokio110: neorigo knoflíky ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jsi rychlej,bohužel,ty gumový placky snad ještě dohoním,než to bude v kupě![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jsi rychlej,bohužel,ty gumový placky snad ještě dohoním,než to bude v kupě
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> pinokio110: neorigo knoflíky ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)