
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ukázky audia v 80´
prohledat
509 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 14.11.2006 do 21.01.2018, založil/a Dale_Estelle
popojedem... Crown CSC-1700, stereo radiomagnetofon, kazeta na široko, modrozeleně podsvětlená celá stupnice... bohužel jen mizerný AM rozsah, takže v Praze sotva dvě stanice a ještě bídně, každopádně luxusní japončík ve standartní velikosti 

-> darklord: Nebo to rádio poměním za záslepku a bude :-D
-> rsvancara: preco diery? Hodit dva chrchlaky na zadne plato a hotovec
Od Pavla P. (jestli půjde do auta nevím, nechce se mi nikam dělat díry pro repro)
-> Hurdis: Wunderbar

-> Hurdis: Pěkný. Něco podobnýho jako mám od Pavla, taky má oboustranný přední panel.
-> Pavel P..: čeče, ten chrom tam je jak pěst na oko
Běhá, ve spodní části mezi tlačítky na kazetu panel s diodami (přijde mi, že fungují jako diodový voltmetr).
Dnešní objev z vrakoviště, k dílům zdarma.
SANYO Japan model No. - FT 400M seriové č. 1240722458 s rámečkem. Po vyndání dokonale čisté a plně funkční.
Omlouvám se za mizernou kvalitu fotek.
Před oprášením.
SANYO Japan model No. - FT 400M seriové č. 1240722458 s rámečkem. Po vyndání dokonale čisté a plně funkční.
Omlouvám se za mizernou kvalitu fotek.
Před oprášením.
-> Pavel P..: 16:41:27 18.03.2011. pesně, taký jsme měl taky ve škodouce ze začátku. Na to, co to bylo to celkem i hrálo.
Právě mi dorazil tento minimálně použitý Becker. (Foto ilustrační) Opravdová lahůdka. V roce 1984 byl vymontovaný z Mercedesu a od té doby byl uložen v krabici. Je k němu veškerá literatura. I účtěnka o demontáži z vozu.
Pochází z roku 1981, je to základní model a stál 560-580 DM. Tj. necelých 9000 Kčs
A má to automatické vyhledání stanice s nejsilnějším příjmem. ;-)
Pochází z roku 1981, je to základní model a stál 560-580 DM. Tj. necelých 9000 Kčs
A má to automatické vyhledání stanice s nejsilnějším příjmem. ;-)
-> Tuner#2: děkuji

-> Pavel P.. 27.03.11 20:40:26: Pěkný, pane 

Je tam... a sedí tam jak prdel na hrnec, oproti Pyjonýrovi

Hurdis 18.03.11 16:53:05 napsal: → Pavel P..: Ale tohle je designed in Japan. Jen nepíšou v které dynastii.
To jen tak, aby luxusní kousky lépe vynikly a aby se na výbavu prostého lidu nezapomnělo a neukazovaly se jen kousky po vedoucích zeleniny, řeznictví, benzinek a podnikatelů v džískách..
Tihle lidé obvykle jezdili něčím, co mělo autorádio už v sérii

Tihle lidé obvykle jezdili něčím, co mělo autorádio už v sérii

-> Hurdis: takovej ten plastovej rámeček? taky jsem ho někde měl a když jsem ho potřeboval tak jsem ho nemohl najít

-> Pavel P..: Času dost.
Jinak jsem zapomněl na to nejzajímavější u toho ferrariho :-), má to jako příslušenství kastlík, který roztečí odpovídá montáži do eLkové palubovky, na spodní šrouby středové konzole s táhly topení a popelníkem.
Jinak jsem zapomněl na to nejzajímavější u toho ferrariho :-), má to jako příslušenství kastlík, který roztečí odpovídá montáži do eLkové palubovky, na spodní šrouby středové konzole s táhly topení a popelníkem.
-> Hurdis: hm hm tak hliník zrovna neni žádnej a kdyby se nějakej objevil tak jistý nejmenovaný Estelle si už brousí zuby
ale budu na to myslet


-> Pavel P..: Ja bych chtěl něco hliníkovýho. To mně teď nějak nadchlo, takovou nějakou předčasnou (hele tohle je spojení naho*no
) třešničku pro Rapida. Žádný plasťák.
Jinak nehraju, já přes týden totiž pracuju
, a garážové kratochvíle si schovávám na víkendy. Ale určitě to teď chci vyzkoušet, vyměnit pojistku a popř. to i připojit rovnou na svorky záložní baterie, abych vyloučil nějaký špatný kontakt.

Jinak nehraju, já přes týden totiž pracuju

-> Hurdis: no mám jeden ksindl ale to je už moc novic... tak do posledních eMek nebo prvních favořiťů....
takže už hraješ s novou pojistkou?
takže už hraješ s novou pojistkou?
-> Pavel P..: Ale tohle je designed in Japan. Jen nepíšou v které dynastii.
To jen tak, aby luxusní kousky lépe vynikly a aby se na výbavu prostého lidu nezapomnělo a neukazovaly se jen kousky po vedoucích zeleniny, řeznictví, benzinek a podnikatelů v džískách.
Nahoď nějakou fajnovku do kontrastu.
Určitě máš nějakou "novou" co mi budeš chtít přenechat.
Mimochodem, docela jsem byl nemile překvapen, jak je problém sehnat malé trubičkové pojistky a někde i válečkové. Na 100% jsem uspěl až ve třetí "socialistické" mototechně. Takže teď mám raději plnou krabičku od Energitu se všemi Ampéry.

Nahoď nějakou fajnovku do kontrastu.


Mimochodem, docela jsem byl nemile překvapen, jak je problém sehnat malé trubičkové pojistky a někde i válečkové. Na 100% jsem uspěl až ve třetí "socialistické" mototechně. Takže teď mám raději plnou krabičku od Energitu se všemi Ampéry.
-> Hurdis: tak takovej hi-tech model jsem měl taky, našel jsem ho kdysi položenej na kontejneru a to mělo už displej a digiladění kolečkem, jen místo stupnice byl displej jak na starý kalkulačce

Když už se probírají převážně luxusní a Hi-Tech dobovky, vezmu to taky z opačného konce.
Vzpomínka na nákupy audia do všech rodinných vozidel v roce 1990 (takže r.v. v osmdesátých, čili se do tématu vejdu) v Rakousku za šilinky. Tehdy značka AudioTon, všechna radia vypadala takto podobně, k tomu relativně velké bedny na zadní plato. Ani to moc nehrálo, ale stejně nám to ze všech aut v průběhu devadesátek ukradli. :-)
Našel jsem na internetu nedávno toto nové Ferrari
, tak jsem si ho místo svačiny pořídil. Neumí to sice nic, ale zato to má v základní výbavě připojení na (+) a (-) a semafor. 
Vzpomínka na nákupy audia do všech rodinných vozidel v roce 1990 (takže r.v. v osmdesátých, čili se do tématu vejdu) v Rakousku za šilinky. Tehdy značka AudioTon, všechna radia vypadala takto podobně, k tomu relativně velké bedny na zadní plato. Ani to moc nehrálo, ale stejně nám to ze všech aut v průběhu devadesátek ukradli. :-)
Našel jsem na internetu nedávno toto nové Ferrari



-> Dale_Estelle: ničevo

-> Pavel P.. 11.03.11 21:27:34: co mas s Reginou?
-> Shackall: Ono jich tu asi moc nejezdilo, navíc tohle ještě byla 1,8-ka atmosférická, zřejmě tedy 89, jedna z prvních. "Emerickej" tam byl tempomat, celočervenej zadní panel a vyklápěcí světla se skly bez jakékoliv "E" schvalovací značky.. a to audio. Ale zas tak americký jako to, cos vložil ty, to tedy nebylo
(krásná řadící páka!)

-> Jozka: Tak Lasera znám akorát z fotky. Je to auto z dob, kdy Lee Iacocca zachránil Chrysler, přičemž vedlejším efektem bylo, že ta firma zařadila do svého výrobního programu spoustu Japonců - namátkou třeba Mitsubishi 3000 GT/Dodge Stealth atd. Obecně se ta auta lišila jenom v detailech. Jinak ať nejsme úplně OT, americké audio z 80´. Stereo, reverze, čtyři výstupy, čtyři předvolby, digitální display. Holt v Tesle cosi zanedbali...
-> Shackall: Ty a víš že kolega měl před lety v tom Laseru (1986?), i když je to vlastně Mitshubisi Eclipse, takovýhle nějaký 1,6 DIN cosi.. Značku si bohužel nepamatuju, už při koupi bylo nefunkční a tak ho rychle nahradil čímsi od Sony.
-> Jozka: Tak Ameriky měly cca od roku 1985 obvykle něco takového, jako je na fotce. Lišilo se to podle dodavatele - tohle je GM, takže rádio je Delco. Jiné dodavatele měl Ford, jiné Chrysler (tuším). Zajímavé na tom bylo to, že v celém koncernu existoval jeden nebo maximálně dva typy rádia, který se montoval do všeho - dodávkou počínaje a limuzínami konče. Tohle Delco se dokonce dávalo do Rollce Royce pro americký trh.
Byl jsem s ním velmi spokojen, hrálo fakt dobře (6 x originál repro), ale namotala se tam kazeta a padlo za vlast. Něco podobného se přitom stalo i známému v podobném autě. Takže rádio šlo ven, já si koupil 1DIN Alpine a namontoval ho tam. Docela makačka na bednu. Kamarád takové štěstí neměl, neprozřetelně si koupil 2DIN s DVD, a ajhle, ono tam vůbec nepasovalo. Tak tomu servisáci museli pomoci pilníkem a rašplí.
Tyhle trojkombinace rádio - kazeta - equalizer jsem jako malý harant vídával v Mitsubishi Lancer: suchen.mobile.de/fahrzeug e/showDetails.html?lang=de &am...
Jezdili u nás snad tři nebo čtyři...
Byl jsem s ním velmi spokojen, hrálo fakt dobře (6 x originál repro), ale namotala se tam kazeta a padlo za vlast. Něco podobného se přitom stalo i známému v podobném autě. Takže rádio šlo ven, já si koupil 1DIN Alpine a namontoval ho tam. Docela makačka na bednu. Kamarád takové štěstí neměl, neprozřetelně si koupil 2DIN s DVD, a ajhle, ono tam vůbec nepasovalo. Tak tomu servisáci museli pomoci pilníkem a rašplí.
Tyhle trojkombinace rádio - kazeta - equalizer jsem jako malý harant vídával v Mitsubishi Lancer: suchen.mobile.de/fahrzeug e/showDetails.html?lang=de &am...
Jezdili u nás snad tři nebo čtyři...
-> Shackall 10.03.11 15:31:12: Díky, porozhlídnu se..
Ty Camara máš koukám zmáknutý.. když teď o tom přemýšlím, nedokážu se upamatovat, kde jsem tu podobnou trojkombinaci viděl.. Plymouth Laser? Nebo ještě spíš v americký mutaci SAABu 9000 kabrio..
Ty Camara máš koukám zmáknutý.. když teď o tom přemýšlím, nedokážu se upamatovat, kde jsem tu podobnou trojkombinaci viděl.. Plymouth Laser? Nebo ještě spíš v americký mutaci SAABu 9000 kabrio..
-> Bobesh: strýček Goglík pomohl,je na Aukru na prodej najednou 5rádií,2funkční za 219Kč,na obrázku je to na pravo to spodní,ale typ není vidět

-> pinokio110: 2114B byl modernizovanej SPIDER po faceliftu,to myslíš cos jinýho

-> Bobesh: dobrej odkaz,sranda byla,jak si každý rádio musel ladit k anteně zbrouěenym drátkem.Bobši,starý zběrateli,nemužu si vzpomenout na typ Tesly-zda 2114B,či jak to bylo.1.naše autorádio s předvolbama,ještě provázek na stupnici,ta předvolba se naladila čudlem,který jsi zamáčkl nebo povytáhl,už nevím,černý kráasný panel,začli je dělat myslím v 84,bral jsem si ho do Trambusa na Multiservis
,stál snad 1200Kčs

Tady pár dat:stareradia.blog.cz/0905/t
esla-1900b
-> pinokio110: No pro mladý už jo,já pamatuju jedničku bez přetáčení(tu měl děda ve 120ce) i dvojku(tu měl táta v Liazce,ta měla i přetáčení. Ovšem ta druhá mechanika byla dosti problémová,bylo to nejednou v servisu. Absence VKV tenkráte moc nevadila,bo pokrytí bylo slabé a stanic hrstka,ne jako teď,že je éter přecpanej všelikým smetím.
-> pinokio110: No pro mladý už jo,já pamatuju jedničku bez přetáčení(tu měl děda ve 120ce) i dvojku(tu měl táta v Liazce,ta měla i přetáčení. Ovšem ta druhá mechanika byla dosti problémová,bylo to nejednou v servisu. Absence VKV tenkráte moc nevadila,bo pokrytí bylo slabé a stanic hrstka,ne jako teď,že je éter přecpanej všelikým smetím.
-> pinokio110: No už je to história, či nie?

Luxusní koupě,pouze s tím popisem historické to trochu přepískli.
Pavel P.. 11.03.11 21:20:08 napsal:
→ pinokio110: neorigo knoflíky
Z henteho
?:aukro.cz/show_item.php?it
em=14959...
→ pinokio110: neorigo knoflíky

Z henteho

-> pinokio110: Dodnes za hranicema chytíš ČR 1 na dlouhejch vlnách (LW) 270Mhz. Je pěkný slyšet třeba v Terstu či před Madridem,jak se tady politici perou a horké zprávy z D1

OPRAVA-z platu prodavačky 800Kčs čistýho,jsem se překlepl

-> pinokio110: hmm tak takovej pamětník zase nejsu

-> Pavel P..: Tak jest,na Spideru blbnul jen potenciometr,jinak nezmary,chytil jsi Prahu,Vltavu,pár stanic,ale musím zatukat,vDánsku kluci naše na digitál nechytili,na provázkáči jsem naladil Hvězdu,to bylo radosti

Pamětník,nemužu to vyhodit,koupila manželka v 77 za 3000Kčs,šetřila na to z platu prodavačky 3000Kčs.
-> pinokio110: to víš.. Spidera mám v oku už dlouho
sice je malej, skladnej ale nic na tom dneska nenaladíš.. jo leda nějaký kecání na ČRo Regina


Pavel P.. 11.03.11 21:20:08 napsal: → pinokio110: neorigo knoflíky 
Jsi rychlej,bohužel,ty gumový placky snad ještě dohoním,než to bude v kupě

Jsi rychlej,bohužel,ty gumový placky snad ještě dohoním,než to bude v kupě

-> pinokio110: neorigo knoflíky 
