Abych taky přispěl do mlýna mám zapojeny signální vstup do radia přes relátko s rozpínacími kontakty.
Dost mě štvalo, že nešlo ovládat rádio klíčkem v zapalování podle schematu
Poloha vsunutí klíče - rádio nehraje
Poloha "0" rádio hraje, ale kontrolky jsou vypnutý
Poloha "I" rádio hraje, kontrolky jsou zapnutý
Poloha "II" rádio hraje, motor startuje (občas se rádio na chvilku vypne z důvodu poklesu napětí)
Ve spínací skřínce je jeden kontakt, který dává + pouze při poloze vysunutí klíče. Což by rádo hrálo opačně než chceme. To vyřeší rozpínací relátko připojeno na tento vývod a signální drát připojen přes toto relátko.
Výhoda: Nemusím se starat o rádio když odcházím z auta a bez klíče si nikdo rádio nepustí.
Nevýhoda: Relé je neustále sepnuté v klidové poloze vozu. V mém případě si stojící auto bere o 0,055A více. Což je při zapojeném rádiu a centrálu pod stálé napětí malinko, kord když jsem naočkoval vozidlo 100Ah baterkou.
Teoreticky mi to relátko vybije baterku za 75 dní a tak dlouho v provozu nikdy nestojím.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zapojenie radia felda
19:32:03
27.03.2013
27.03.2013
Bucin
18:23:39
20.03.2013
20.03.2013
jok3r
-> Milan 136: jo jo a to mě se nechce a proto mám ve spotřebáku jen oldschool kazeťák
19:30:15
19.03.2013
19.03.2013
Milan 136
každá felda má v isu jen dvě 30. je to tam hned propojený. je tam třeba natáhnout 15 třeba ze zelený rádiový svorkovnice v pojistkovce
06:55:57
19.03.2013
19.03.2013
jok3r
taky to tam nemusis mit, ja na felde ty kabely pres spinacku vubec nemam a to sou origo
12:53:45
17.03.2013
17.03.2013
U-Geen
-> one007: to mas spis otocenej konektor v ISO konektoru v aute... kdyz mas battery na stalej a ACC na zapalovani, tak si radio (Pioneer) pamatuje posledni stav a podle toho se bud pusti nebo ne.
12:00:01
17.03.2013
17.03.2013
one007
to som daval aj tak to nejde...asi bude chyba v radiu...
09:22:57
17.03.2013
17.03.2013
U-Geen
-> one007: ACC mas spojenej se zlutym, prehod na cervenej co je volnej