Odrušení

prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 22.02.2012 do 02.06.2012, založil/a Minik03
řadit dle data
22:21:56
02.06.2012
storm123
Tak sem dal jinej altík, kontrolka už nesvítí dobijení sem nechal proměřit a je to v pořádku, ale problém přetrvává. Zkusil sem zesilovač napojit na baterku z jinýho auta a to nedělalo.
10:46:14
02.06.2012
Kuladmin
-> storm123: Tak jestli ti i sviti kontrolka tak neni co resit. REPASUJ
23:04:04
01.06.2012
storm123
Je fakt, že na volnoběh mi kontrolka dobijení prosvicí. Je možný, že může bejt špatnej sou to necelý 2 roky co sem ho kupoval jako novej.
15:17:26
01.06.2012
Kuladmin
-> storm123: V elektrice altiku zmer si kolik vubec a jak ten altik dobiji atd pripadne zrepasuj - tim tomu jen pomuzes.
04:40:58
01.06.2012
storm123
Tak sem zkusil - připojit přímo na baterku a je to pořád stejný10 Zkusil sem ještě schodit řemen z altíku a po nastartování už to nedělalo. V čem by teda mohl bejt problém.
05:14:21
31.05.2012
storm123
Kabeláž mám tuhle. aukro.cz/sada-kabelu-6mm- 300w-rms-i2349448265.html



Kamarád to má tažený stejně, akorát na obyč kabelech co našel doma.
15:41:44
30.05.2012
Kuladmin
-> storm123: A proc si netahnul oba az od baterie?? Tipuju ten problem ze jde od toho minusu na kastly. A co je to za kabelaz? ma alespon odstineni apod? ta zavada muze jit pak i z altiku apod.
13:27:46
30.05.2012
storm123
Tažný to mám středovým tunelem kolem ručky a dál dozadu. Napájecí a kostřící kabel má průměr 0.50 . Ukostřený to mám pod šroubem místo zadího pásu. Závada je taková, že když nastartuju tak sub začne bzučet a mění se to se změnou otáček motoru nad 2 tis to zmizí.
07:21:42
30.05.2012
Kuladmin
-> storm123: No tos nam toho rekl - a tazeny to mas odkud? a kam ? podel ceho? nelezi ti to vedle svazku original kabelaze? od baterky oba pres pojistku atd atd??? Jaky kabely?? nejaky noname nebo neco kvalitnejsiho apod...

pokud se nerozepises nemame ti jak poradit. A ani poradne nevime co ti to dela...

no comment
upraveno 1x, naposled 30.05.2012 07:22:51
04:42:14
30.05.2012
storm123
Mám to zapojený tak jak to má bejt, použil sem sadu kabelů k tomu určenejch.
18:51:43
29.05.2012
Kuladmin
-> storm123: No a co jako???

Jak si to zapojil kam jaka kabelaz atd atd. Jestli to mas na zvonkaci a - pres kastli tak se neni cemu divit.

Poradne popis co a jak.4
03:22:22
29.05.2012
storm123
Zdravim, tak sem si dneska zapojil subáč a dělá mi to taky nejvíc na volnoběh od 2000 ot to zmizí auto favorit bmm.
12:07:16
09.03.2012
driver144
otackomer odpojeny ....
11:59:34
09.03.2012
Minik03
-> driver144: zkus odpojit otackomer z inducky 6



ted uz muzu machrovat 3 3
07:53:18
09.03.2012
driver144
sak ja tiez ale vadi mi to piskanie najme ked prene pesnicku a vtdy pocujem len to piskanie a ako pridam tak tak aj piska :(
07:52:40
09.03.2012
MOLSO
-> driver144: sa smej ... ja uz druhy tyzden lietam so zapnutym zosilovacom 3 3 3 3
07:47:12
09.03.2012
driver144
:D
07:44:52
09.03.2012
MOLSO
-> driver144: ja to mam tiez 40 znie to ako supercharger 3 3 3
07:39:26
09.03.2012
driver144
mam st imto tiez problem, zosik je napojeny priamo na baterku, pocujem pri nastartovani piskanie v reproduktoroch ...
22:06:13
02.03.2012
Minik03
-> Markop: konkrétně to nepadlo ale směr byl správný 1 každopádně děkuji za rady, byly mi velkým přínosem. 4
21:46:12
02.03.2012
Markop
Ha ha, takže jsem to vlastně tak trochu uhodl :-D
21:16:25
02.03.2012
Minik03
-> Markop: Tak ještě před škatulaty s rádii jsem objevil a vyřešil problém.



na vině byl kabel od otáčkoměru, který vedl těsně vedle signálních kabelů. Stačilo je protáhnout pod řidičem a je klid.
01:28:54
29.02.2012
Markop
Kenwood hmm. No i ten nemusí být nutně úplně OK. Ale aspoň už vím, že to není SENCOR a podobné zázraky.



Co ho takhle na oplátku strčit taky do jiného auta? Někam, kde by na něj bylo repro připojeno přímo...
21:29:18
28.02.2012
Minik03
-> Markop: já jsem shodil řemen aby byl altik úplně out - bezvýsledně.

Je to Kenwood, model přesně nevím - cca 3 roky starý, ale nemá skoro nic nahráno. Nejprve zkusím jiné rádio. Pokud se to nezmění, zkusím jinou baterii, opět shodit řemen a nastartovat. Prozatím ti ale děkuji za cenné podněty a rady!
21:23:33
28.02.2012
Markop
-> Minik03: A co je to za zázrak, že by sis ho chtěl nechat, i když je možná vadné?

Pokud by v tom autě jiný přijímač neblbnul, znamená to chybu na straně autorádia, ne vozu.

Pokud to není anténou ani zesíkem, tak zbývá jen to napájení rádia. Co ho takhle napojit na nějaký cizí zdroj proudu? Třeba na náhradní aku. Případně na zkoušku odpojit buzení od alternátoru, i když tím to asi nebude, to se projevuje hvízdáním v reproduktorech.

Taky si říkám, že to přece jen dělají ty signálové kabely. Neruší zesík, ale po připojení na autorádio je toto od nich rušené a to praskání jde zase zpátky do kabelů a do zesilovače.
18:46:08
28.02.2012
Minik03
-> Markop: fuuu, to není jednoduchá rada, zkusím někomu z kámošů "ukrást", protože doma jiný se zesilovačovým výstupem nemám. Pokud by se hypoteticky praskání s jiným radiem neprojevovalo, jak postupovat dál, když nechci svoje radio měnit?
17:13:46
28.02.2012
Markop
-> Minik03: Zkusil bych tam dát jiný rádio.
17:07:03
28.02.2012
Minik03
-> Zdany: Ne a jelikož přímo na rádio nemám napojený žádný reprák, je na vině právě rádio a nikoliv zesilovač. Mám tedy přidat odrušení i na radio?
16:58:45
28.02.2012
Zdany
Praskani se ti projevuje v repro i kdyz odpojis autoradio od zesiku??
23:15:02
25.02.2012
Minik03
Tak další progress: Alternátor to není, kabely ani svíčky to nejsou, palec to není, indučka to není, anténa to není, kontakty to nejsou - co je to?



Zbývá jen kondik, kabel od indučky, kabel k otáčkoměru, ještě nějaké nápady?
09:27:05
23.02.2012
Minik03
-> Markop: dnes cestou do práce na zkoušku anténa odpojena, výsledek stejný. budu pátrat dál.
23:00:43
22.02.2012
Markop
Schválně zkus kabel od antény odpojit, ať vidíš kudy ti tam jde rušení.
22:25:07
22.02.2012
Minik03
-> Markop: původím odrušením myslím takový ten odrušovací prvek, který měly některé "stodvacítky".



Zesilovač je přímo na baterii, rádio přes pojistkovou sříň. To by mohl být možný problém.



Vylučovací metodou svíčky jsou neodrušené, ale neopotřebované, to znamená, že by měly ale být odrušené kabely, na to se zaměřím v první řadě. Dále palce zkusím přeházet, kontaky jsou zánovní.



Anténu vlučuji rovnou protože praskání je slyšitelné i při poslechu z CD a kostra na ní je v pořádku.



Rádio je ukostřeno nejkratší možnou cestou a kabelem dostatečného průměru.



Děkuji Ti za podněty k bádání 6
21:40:56
22.02.2012
Markop
Jak "bez původního odrušení"?

Pokud je zapalování původní, splňuje aspoň předpis č.10 EHK/I, což by mělo stačit.

Větší rušení občas způsobují vadné nebo nevhodné zap. kabely, opotřebovaně kontakty v rozdělovači a vadný palec nebo vypálené svíčky. Nemáš zap. kabely bez odrušovacích koncovek? Nevede ti koaxiál od antény blízko kabeláže? Je rádio i zesilovač napájen PŘÍMO z akumulátoru. Máš dobře ukostřenou anténu (opletení koaxiálu musí být u antény spojené s karosérií). Máš dobře ukostřené rádio?

Většinou je to drobnost. Taky jsem ale zažil případ, kdy jedno rádio praskalo a ostatní tři ne.
18:02:53
22.02.2012
Minik03
125L, zapalovaní kontaktní, bez původního odrušení.
17:48:33
22.02.2012
Markop
Praskání způsobuje rušení od zapalování. Co je to za auto?
17:41:12
22.02.2012
Minik03
Nejsem moc audiofil ani "půjčmidrát", proto musím vznést dotaz na odrušení radia. Nejprve bylo slyšet hvízdaní od alternátoru, ale to vyřešil odrušovací filtr na zesilovači. Teď je to o poznání lepší, ale je slyšitelné jakési praskání, je možné aby ty bylo od svíček, nebo to má na svědomí taky altik?

Mám odrušit i radio, ač hraju pouze přes zesilovač, nebo je slabé odrušení zesíku?
Extreme Tyres