skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje ozvučení
16:53:15
27.09.2011
27.09.2011
Ondrero
Pánové děkuji tedy za info.Nechtěl jsem tu vyvolávat nějaké rozepře.Vy jste tu páni.Jasný je,že veškerá tahle činnost je jen o vkusu a neshodli bychom se nikdy.Stejně ikdyž by jste měli pravdu,tak s tim už nic nenadělám. Hezký den přeju
12:35:16
27.09.2011
27.09.2011
Shackall
-> Ondrero: Já ti nerozumím – chtěl jsi slyšet názory na Tvé audio, ne? Tak jsem Ti – jsa slušně vychován – nějaké napsal.
1. Je tam nerez mřížka na SW. Na fotkách to není, v popisu to není, nemám křišťálovou kouli z Hradební ulice. Nicméně tento bod je tím pádem zcela irelevantní.
2. Pán ráčí být jazzman, že potřebuje uzavřenou ozvučnici? Místo, kde se tetelí koš reproduktoru s rezervou bych nicméně ozvučnicí příliš nenazýval.
3. Routing kabelů je klíčová záležitost a je to to první, nad čím by se měl každý úpravce zamyslet. V nových autech už nebývá na tyto druhy úprav příliš prostoru. Pokud si to protáhl dobře, máš můj obdiv. Já to u Buicka vzdal.
4. Alpine CDE – 9880R – mám taky a musím říci, že z něho nejsem dvakrát odvázaný, a to z mnoha důvodů. Nicméně účel plní. Repro je originál Consert Sound Delco a musím konstatovat, že původní rádio (2DIN kazeťák bez RDS) hrálo lépe. Jak si Alpine rozumí se zesíky netuším, pamatuju-li si to dobře, má tam výstupy pro celkem tři, takže tan vlastní zesilovač je tam možná jen na parádu..
Ano, audio má být jen slyšet. Sedni si do libovolného vozu nad 1,5 mega – ty repráky je docela makačka vůbec najít. Lexus má SW pod mřížkou na zadním platě. Mřížka je plastová v barvě koberce, použitého ve voze. Platí za předpokladu, že neděláš nějaké super ozvučení – viz. Tuner 2. Tam už musíš dělat kompromisy s užitnou hodnotou auta.
Pokud není zástavba stavěná na vzhled, proč jsou zesíky pod sklem a svítí?
Odborník nejsem (to je kolega Martin) a rady do života nedávám. Líbí se mi kvalitní dílenské zpracování a zejména důraz na detail, a decetní zabudování repro v interiéru.
1. Je tam nerez mřížka na SW. Na fotkách to není, v popisu to není, nemám křišťálovou kouli z Hradební ulice. Nicméně tento bod je tím pádem zcela irelevantní.
2. Pán ráčí být jazzman, že potřebuje uzavřenou ozvučnici? Místo, kde se tetelí koš reproduktoru s rezervou bych nicméně ozvučnicí příliš nenazýval.
3. Routing kabelů je klíčová záležitost a je to to první, nad čím by se měl každý úpravce zamyslet. V nových autech už nebývá na tyto druhy úprav příliš prostoru. Pokud si to protáhl dobře, máš můj obdiv. Já to u Buicka vzdal.
4. Alpine CDE – 9880R – mám taky a musím říci, že z něho nejsem dvakrát odvázaný, a to z mnoha důvodů. Nicméně účel plní. Repro je originál Consert Sound Delco a musím konstatovat, že původní rádio (2DIN kazeťák bez RDS) hrálo lépe. Jak si Alpine rozumí se zesíky netuším, pamatuju-li si to dobře, má tam výstupy pro celkem tři, takže tan vlastní zesilovač je tam možná jen na parádu..
Ano, audio má být jen slyšet. Sedni si do libovolného vozu nad 1,5 mega – ty repráky je docela makačka vůbec najít. Lexus má SW pod mřížkou na zadním platě. Mřížka je plastová v barvě koberce, použitého ve voze. Platí za předpokladu, že neděláš nějaké super ozvučení – viz. Tuner 2. Tam už musíš dělat kompromisy s užitnou hodnotou auta.
Pokud není zástavba stavěná na vzhled, proč jsou zesíky pod sklem a svítí?
Odborník nejsem (to je kolega Martin) a rady do života nedávám. Líbí se mi kvalitní dílenské zpracování a zejména důraz na detail, a decetní zabudování repro v interiéru.
22:09:50
26.09.2011
26.09.2011
M@rtin
-> Ondrero: No nic, něco jsem měl rozepsaný, ale radši jsem to smazal ....
já tomu určitě nerozumím tak skvěle jako ty
já tomu určitě nerozumím tak skvěle jako ty
21:06:21
26.09.2011
26.09.2011
Ondrero
ondrero.rajce.idnes.cz/Hu
dba
Když nad tu rezervu dám desku se subwooferem,tak je to dokonale utěsněný.
Celej ten prostor můžu zalít vodou a nikam nevyteče.Je to vana udělaná z vibraflexu.
Desku mám samozřejmě přišroubovanou po 3 vrutech na každé straně a mezi hliníkem a MDF mám molitanové těsnění.
Mezi prostorem (jak je ten modrej igelit) a ozvučnicí je 6mm tlustá plastová přepážka.Všechno mám slepené a utěsněné černým lepidlem na skla a akvária .Drží jako blázen.
Nevím jak víc by to mohlo být ještě uzavřené :-)
A litry jsou spočítané na můj SW akorát.Prostor rezervy - rezarva samotná + zvýšení 60mm = tolik litříků co potřebuju.Plus tlumící molitan a hraje to bezvadně :-)
Když nad tu rezervu dám desku se subwooferem,tak je to dokonale utěsněný.
Celej ten prostor můžu zalít vodou a nikam nevyteče.Je to vana udělaná z vibraflexu.
Desku mám samozřejmě přišroubovanou po 3 vrutech na každé straně a mezi hliníkem a MDF mám molitanové těsnění.
Mezi prostorem (jak je ten modrej igelit) a ozvučnicí je 6mm tlustá plastová přepážka.Všechno mám slepené a utěsněné černým lepidlem na skla a akvária .Drží jako blázen.
Nevím jak víc by to mohlo být ještě uzavřené :-)
A litry jsou spočítané na můj SW akorát.Prostor rezervy - rezarva samotná + zvýšení 60mm = tolik litříků co potřebuju.Plus tlumící molitan a hraje to bezvadně :-)
20:24:20
26.09.2011
26.09.2011
M@rtin
-> Ondrero 26.09.11 19:55:46: ukaz mi foto jak je uzavrena ozvucnice
19:55:46
26.09.2011
26.09.2011
Ondrero
Pro Shackall :
1.Jak můžu mít zabranej kufr,když mám vše v podlaze?A ta je zvedlá o 90 mm.
60mm profil plus 30mm MDF.To je pořád hafo místa.A nemám auto na vození cementu a fošen.
Na to mám jiného pracanta.Lepší než zástavba,nebo jen plácnutá bedna ne?.Takže smysl toho co jsi řekl nechápu.Lépe to udělat nešlo.A přes zesíky mám pevnostní sklo a nerezové rámečky.Přes SW mám nerez mřížku.Vše pálené laserem z 2mm plechu.
Akorát to ještě není na fotkách.To se omlouvám.
A že to svítí?Prosimtě to snad není nic tak strašného.Jsou větší světélkující exoti.
2.Mám uzavřenou ozvučnici.Záměrně.Kvůli stylu hudby kterou poslouchám.Rezerva zůstala.
Proto ten hliníkovej rám.Aby to dno bylo rozebíratelné na části a přitom mělo pevnost.
Největší deska se subáčem.Pak deska s otvorama na zesíky a nejmenší část na nářadí.
Z fotek není patrné jak mám celej kufr vytlumenej?
3.Foto kudy je taženej kabel?To je legrace ne?Snad má každej svojí hlavu,na to aby našel kudy do interiéru vedou kabely od motorového prostoru.To bych mohl taky fotit kam napojit na baterce plus.Kondenzátor netřeba.Mám silnou baterku a to audio nedisponuje extra výkonem.
4.Autorádio mám Alpine CDE-9880R.Opravdu nemám rádio Sencor za 1500 v akci z Globusu.
A audio,že má být jen slyšet?Joo to je fakt když má někdo 2x silnější aparaturu než já a všechno jen tak poházené po kufru je to určitě lepší :-)
A zástavbu v kůži s hromadou chromu nemám.
Ta moje stavba není zrovna stavěná na vzhled.
Mám auto jako koníček a né každodenní přibližovadlo do práce a pro rohlíky.
Takže kritika a rady do žovota o místě v kufru ,nebo o tom že něco nějak vypadá je pro mě bezpředmětná.
Nepotřebují mít všechno ORIGINÁL :-)
Nedělám veterána do muzea.
Sem si říkal,že se škodovkou(ikdyž novější) tady nebudu za piráta.
Ale už při tý kritice ja to jasný.Když bych to měl v Rapidu to by byla jíná káva.
Tak tohle téma smázněte a bude klid.
Tady se stejně nedozvím nic co bych nevěděl....už teda z prvních odpovědí zdejších odborníků přes Audio :-)
Nic ve zlém
Zatim
1.Jak můžu mít zabranej kufr,když mám vše v podlaze?A ta je zvedlá o 90 mm.
60mm profil plus 30mm MDF.To je pořád hafo místa.A nemám auto na vození cementu a fošen.
Na to mám jiného pracanta.Lepší než zástavba,nebo jen plácnutá bedna ne?.Takže smysl toho co jsi řekl nechápu.Lépe to udělat nešlo.A přes zesíky mám pevnostní sklo a nerezové rámečky.Přes SW mám nerez mřížku.Vše pálené laserem z 2mm plechu.
Akorát to ještě není na fotkách.To se omlouvám.
A že to svítí?Prosimtě to snad není nic tak strašného.Jsou větší světélkující exoti.
2.Mám uzavřenou ozvučnici.Záměrně.Kvůli stylu hudby kterou poslouchám.Rezerva zůstala.
Proto ten hliníkovej rám.Aby to dno bylo rozebíratelné na části a přitom mělo pevnost.
Největší deska se subáčem.Pak deska s otvorama na zesíky a nejmenší část na nářadí.
Z fotek není patrné jak mám celej kufr vytlumenej?
3.Foto kudy je taženej kabel?To je legrace ne?Snad má každej svojí hlavu,na to aby našel kudy do interiéru vedou kabely od motorového prostoru.To bych mohl taky fotit kam napojit na baterce plus.Kondenzátor netřeba.Mám silnou baterku a to audio nedisponuje extra výkonem.
4.Autorádio mám Alpine CDE-9880R.Opravdu nemám rádio Sencor za 1500 v akci z Globusu.
A audio,že má být jen slyšet?Joo to je fakt když má někdo 2x silnější aparaturu než já a všechno jen tak poházené po kufru je to určitě lepší :-)
A zástavbu v kůži s hromadou chromu nemám.
Ta moje stavba není zrovna stavěná na vzhled.
Mám auto jako koníček a né každodenní přibližovadlo do práce a pro rohlíky.
Takže kritika a rady do žovota o místě v kufru ,nebo o tom že něco nějak vypadá je pro mě bezpředmětná.
Nepotřebují mít všechno ORIGINÁL :-)
Nedělám veterána do muzea.
Sem si říkal,že se škodovkou(ikdyž novější) tady nebudu za piráta.
Ale už při tý kritice ja to jasný.Když bych to měl v Rapidu to by byla jíná káva.
Tak tohle téma smázněte a bude klid.
Tady se stejně nedozvím nic co bych nevěděl....už teda z prvních odpovědí zdejších odborníků přes Audio :-)
Nic ve zlém
Zatim
13:49:56
26.09.2011
26.09.2011
M@rtin
-> Shackall: Asi tak .....
do kufru mý dvojkový oktávky se v pohodě vejde kvalitní ozvučení. sám tam mám woofer JL Audio, dva zesilovače a zvukovej procesor. Vše v aktivním zapojení.
Aby to i vypadalo jako originál, tak je použita originál dvojitá podlaha
do kufru mý dvojkový oktávky se v pohodě vejde kvalitní ozvučení. sám tam mám woofer JL Audio, dva zesilovače a zvukovej procesor. Vše v aktivním zapojení.
Aby to i vypadalo jako originál, tak je použita originál dvojitá podlaha
11:16:35
26.09.2011
26.09.2011
Shackall
-> Ondrero: No, co na to říci.
1) Totálně zabraný kufr - tam už se nic nedá dost dobře uložit. Přitom to šlo udělat tak, že by přes SW šla nějaká kvalitní mřížka a tkanina. Hlavně, že to tam svítí
2) SW nemá štěrbinu a z fotek není patrné, jak je řešená ozvučnice - jestli tam zůstala rezerva (zdá se, že ne), zda byla vytlumeno uložiště pro rezervu a jak.
3) Kabel k zesilovačům byl tažen přes celé auto - není vyfocena průchodka pod palubkou, což je u těhle "nových" aut docela oříšek - já jsem si s tím u Buicku lámal hlavu tak dlouho, až jsem se na to vy.ral. Při téhle délce kabelu bych asi namontil kondenzátor.
5) Na fotkách není autorádio, takže těžko říci, zda neházíš perly sviním - ve Formanu mám "audiosystém" co dům dal a bylo na aukru s velmi zajímavě řešenými repro, nicméně už na téhle srandě je sakra znát, jakou kvalitu CD či kazety právě přehrávám - u originál CD člověk pozná i to, zda to dělal malý label a nahrávali "živě u Vocásků na půdě". Čili máš li tam něco bez mechaniky a sjíždíš z netu stažené MP3 z flešky, tak je to zbytečně luxusní...
Suma sumárum - zapoměl jsi na to, že audio má být slyšet, ne vidět.
A hlavně, jak říkal předřečník - tyhle stránky jsou o něčem jiném, co má motor vzadu...
1) Totálně zabraný kufr - tam už se nic nedá dost dobře uložit. Přitom to šlo udělat tak, že by přes SW šla nějaká kvalitní mřížka a tkanina. Hlavně, že to tam svítí
2) SW nemá štěrbinu a z fotek není patrné, jak je řešená ozvučnice - jestli tam zůstala rezerva (zdá se, že ne), zda byla vytlumeno uložiště pro rezervu a jak.
3) Kabel k zesilovačům byl tažen přes celé auto - není vyfocena průchodka pod palubkou, což je u těhle "nových" aut docela oříšek - já jsem si s tím u Buicku lámal hlavu tak dlouho, až jsem se na to vy.ral. Při téhle délce kabelu bych asi namontil kondenzátor.
5) Na fotkách není autorádio, takže těžko říci, zda neházíš perly sviním - ve Formanu mám "audiosystém" co dům dal a bylo na aukru s velmi zajímavě řešenými repro, nicméně už na téhle srandě je sakra znát, jakou kvalitu CD či kazety právě přehrávám - u originál CD člověk pozná i to, zda to dělal malý label a nahrávali "živě u Vocásků na půdě". Čili máš li tam něco bez mechaniky a sjíždíš z netu stažené MP3 z flešky, tak je to zbytečně luxusní...
Suma sumárum - zapoměl jsi na to, že audio má být slyšet, ne vidět.
A hlavně, jak říkal předřečník - tyhle stránky jsou o něčem jiném, co má motor vzadu...
18:16:34
24.09.2011
24.09.2011
castrol
-> Ondrero: to je fajn ale tu octu nevedem
08:15:28
24.09.2011
24.09.2011
OndraKrupi
nemáš lepší tohle dát na autohifiklub?
07:22:20
24.09.2011
24.09.2011
Ondrero
Zdravím,doufám,že nevadí když sem dám audio ze své Octavie.Pro někoho inspirace,ale hlavně bych rád probral moje provedení.Klady zápory atd....
Jinak hraje to parádně a ještě budu přidávat MDF plato.2 ovály s ozvučnicí a pidi zesík :-)
Hlavně kvůli garden party,ty zadní šmudlové 130mm hrajou bez ozvučnice slabě.Na dokreslení v interiéru jsou parádní.
Fotky
ondrero.rajce.idnes.cz/Hu dba
Jinak hraje to parádně a ještě budu přidávat MDF plato.2 ovály s ozvučnicí a pidi zesík :-)
Hlavně kvůli garden party,ty zadní šmudlové 130mm hrajou bez ozvučnice slabě.Na dokreslení v interiéru jsou parádní.
Fotky
ondrero.rajce.idnes.cz/Hu dba