přehřívání zesilovače

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 16.05.2011 do 20.05.2011, založil/a Motomaniak
řadit dle data
19:14:01
20.05.2011
Motomaniak
jj jedná se o auto z karty.Zkusim ten větráček a pokud se tam najde nějaká rovná plocha tak tam zkusim přidělat nějaký přídavný chladič.
17:34:28
20.05.2011
Klubko_
-> FORM: navrh dobrej, ale kde to chces takle udelat v rapu za sedackama? (pokud se jedna o auto z karty) Vsude je nejaka hlukova izolace. Leda zespod kapoty 3
11:55:56
20.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> King 20.05.11 09:33:11: No tak hliníku/duralu 2 Označení železo bylo hovorové, prostě u zesíků se vžilo, že to je podstivý kus železa a tak jsem to tu požil aniž bych nad tím přemýšlel.
upraveno 1x, naposled 20.05.2011 11:57:18
09:33:11
20.05.2011
King
-> Tuner#2: Železa? :) To jsem snad neviděl ani u čínskejch šajsdreků....vlastně jednou jsem na to narazil u elektronickýho předřadníku zářivky, kde český konstruktér vtipně připlácnul shitovým klipsem koncový tranzistory v pouzdýrku TO-220 na nalakovanej plechovej dekl předřadníku, navíc přes 2 vrstvy prazvlášntní, snad silikonový, fólie. Když jsem už podruhý ty vyhořelý tranzistory musel měnit, probudil se moje konstruktérské já a napral jsem tam tranzistory z PC zdroje ve větším pouzdru a jako izolaci klasickou šedou silikonovou podložku, přichyceno poctivou 3kou šroubkem a je klid. Ale co by dneska výrobce neudělal pro životnost výrobku záruka+1 měsíc :)
19:14:15
18.05.2011
Tommyk
-> FORM: to asi nebylo pro mě 1
09:20:39
18.05.2011
FORM - zlomená ojnice
-> Tommyk: Na distanční sloupky bych ho nedával, naopak ho přes nějakou teplovodivou pastu přišroubuj přímo ke karosérii, plech na plech. Tak odvedeš celkem dost tepelné energie. Zvířit vzduch ti také pomůže, ale musíš přivádět dostatečně studený vduch a ne ho jen točit v prostoru za sedačkami.
00:10:14
18.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk 17.05.11 23:50:28: Nijak zásadně. Tranzistory jsou přes pastu na kusu železa co je má uchladit a zřejmě jako obvykle u laciných zesíků je to poddimenzované...
23:50:28
17.05.2011
Tommyk
all: a nemůže to zpusobovat usazenej prach uvnitř zesilovače?
23:19:49
17.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Motomaniak 17.05.11 18:36:55: JJ jedině tak a i místo pod ním jak tu zaznělo aby se chladil celý.
18:36:55
17.05.2011
Motomaniak
-> Tuner#2: Tak to asi vyřešim malym větráčkem a bude pokoj.
18:17:37
17.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Motomaniak 17.05.11 17:57:41: Tak špatně navržené plochy na chlazení koncáků. Kamarádovi to dělal Magnat Rock 800
18:00:47
17.05.2011
jok3r
-> Motomaniak: me taky napadlo, mas k nemu ze vsech stran pristup vzduchu, aby byl pridelanej na nakejch spalickach aby k nemu moh i zespod
17:57:41
17.05.2011
Motomaniak
jo je to horký jako prase
17:51:28
17.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Motomaniak 16.05.11 19:07:55: Stejná otázka jako M@rtin. Je tak horkej, že na něm neudržíš ruku? Většinou jsou ochrany nastaveny na cca. 70 - 80°C takže v létě může být u poddimenzovaného chladiče pod tranzistorama problém.
14:58:08
17.05.2011
M@rtin
-> Motomaniak: je opravdu horkej????
08:56:23
17.05.2011
Motomaniak
Tad dlouhodobe ho mam pustenej pouze pri nastartovanym motoru.Umistenej ho mam za sedackama.Vim ze tam neni moc prisun cerstvyho vzduchu ale jde mi o to ze umisteni mam porad stejny ale ted mi prijde ze se prehriva vice.

Omlouvam se za diakritiku,pisu z mobilu
19:11:21
16.05.2011
jok3r
a dela to i pri nastartovanym motoru? jak ho mas umistenej a na cem je upevnenej?
19:07:55
16.05.2011
Motomaniak
Mám problém se zelilovačem,když ho mám v teplých dnech puštěný delší dobu na vyšší výkon tak se přehřeje a vypne.už se mi to kdysi párkrát stalo, ale to bylo opravdu velký horko, ted se to stává i v méně teplejších dnech.Mohlo uvnitř něco odejít kvůli čemu by se to přehřívalo (jinak zesilovač funguje normálně) nebo mám přidat třeba jenom nějaký větráček pro lepší odvod tepla?

jedná se o zesilovač mac audio mpx 1000
Extreme Tyres