skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autodrom Most
Tohle je moje. Ale viděl jsem i budíci do víc km/h, možná bude rozdíl mezi japonskou a evropskou verzi
-> vhml: a ta tvoje jo? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tomaso435: no dva metry ne, ale když si vezme trochu podpatky, tak o moc menší než já není. Pokud vůbec
-> MVM: ja se bohužel nezúčastnil, pořád nemám difenciál... Snad na jaře
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MVM: ja se bohužel nezúčastnil, pořád nemám difenciál... Snad na jaře
-> vhml: to má dva metry nebo dva metráky?
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky: au![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky: au
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> MVM 02.12.17 20:14:34: Lukyho milá se ani do běžnýho japonskýho auta vejít nemůže
-> Luky 02.12.17 19:42:12: to ma tacháč fakt jen do 180?
To by bejval ve školce největší looser co ho pozávodí i felda, která tam má napsáno 200.
Jinak 180 je tam s Evem velmi reálých, Miata má na cílovce 163 a před cílovkou 158
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky 02.12.17 19:42:12: to ma tacháč fakt jen do 180?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak 180 je tam s Evem velmi reálých, Miata má na cílovce 163 a před cílovkou 158
-> Luky 02.12.17 19:59:24: Ajo sorry. tak já netušil že to není Tvá onboard jízda...
Ani slečna ..
Z mýho pohledu bude nejtěžšší přesně řadit levou rukou. (Kdo občas z mista spolujezdce řadí kvuli tomu že řidič telefonuje, tak to chce trošku cviku..) ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MVM: ja mam volant vlevo
Nicméně zkušenější říkají, že to není moc problém
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Luky: tachometr má do 180. Upaluje mu hezky.
-> Luky: A jakej je to pocit řídit to z pravý strany ? Jakože beru to z pohledu jet jako tlačit na pilu. Pro rohliky do samošky samozřejmě neřešim..![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> vhml: výkon nedokážu posoudit, RS má kratší stálý převod, tak těžko říct takhle z gauče s pivem v ruce
Přijde mi že mu to jede míň než mně.
Z mobilu to nevykoumám, vidí někdo do kolika má tachometr? Já třeba jen do 180, protože všechny japonský auta mají maximálku 180 a výkon max. 280 koní. Tedy, oficiálně...
A 180 je tam reálný, nebo ne?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Z mobilu to nevykoumám, vidí někdo do kolika má tachometr? Já třeba jen do 180, protože všechny japonský auta mají maximálku 180 a výkon max. 280 koní. Tedy, oficiálně...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
A 180 je tam reálný, nebo ne?
-> Luky: super hlaska co tam pravila ta blondina ze skoro porodila ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky 02.12.17 18:54:05: to takhle jede v serii, ze 3x dotoci tachometr, nebo je to nejak mocne prifouknuty?
-> Luky: sou věci který asi zažít nemusim. brrr to je fofr ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Eidy 09.11.17 22:12:46: Pokud se to bude krýt, tak neděle to jistí. Červen klasicky nabitej...
-> Eidy: Běšiny by mohly být o týden dřív, jako letos. Ale já budu na kolech, kdy bude Most. Jedině jet v neděli, to bych mohl
-> Tuner#2: To budou určitě Běšiny :/
Wau, doufám že nebude kolize termínů, červen bývá hodně nabitý:
www.autodrom-most.cz/cz/. ../kalendar-zavodu-2018-fi a-masters-priveze-do-mostu -historicke-skvosty
www.autodrom-most.cz/cz/. ../kalendar-zavodu-2018-fi a-masters-priveze-do-mostu -historicke-skvosty
-> Nwkt: niekto dostal rozum
-> sikula: To asi jo. gps naměřila max. na cilovce v místě té brány 164 v cca 7600ot., omezovač je až v 8.
-> Urbi: Hezky, nebýt tam retardér, tak 5 ka byla ve skříni málo![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nenašel někdo někde mou HOŘÍCÍ zelenou 307? Třeba i před požárem.![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> Martin - KM video 02.11.17 22:53:57: Krásná práce
jen čumím ze když jedu já, je slyšel neco jako turbína-pískání
neuveritelne, jak ta skříň knoura nahlas.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Martin - KM video: Parádička. Již tradičně moc pěkná práce. Super záběry.
![171](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/171.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![171](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/171.gif)
-> Chali: Ten ďolíček. Před kterým tě předjel Tuner2.
-> Tuner#2: V pohodě,nemáš se za co omlouvat,s tím musím počítat a navíc si mně nijak neomezil.
-> Chali 02.11.17 19:47:31: Sorry za to brždění hned po předjetí, ale myslel jsem, že s tím BMW počká s předjetím až za dloubákem a když jsem viděl že ne, tak jsem si ho začal hlídat víc než Tebe. Byl to jeden z momentů, které moc neovlivníš jak psal MVM.
-> Tomaso435: Je to líný
-> Eidy: Byl jsem moc rychlej a probrzdil jsem.Dloubák je kde?
Nejlepší kolo bylo cca 2:27.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Eidy: Byl jsem moc rychlej a probrzdil jsem.Dloubák je kde?
Nejlepší kolo bylo cca 2:27.
-> Chali: ale nieje to marne ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Chali: Chce to ještě poladit stopu, ale dloubák dáváš celkem slušně. A co ty hodiny? Sis ťuknul do brzd?
-> Chali: ale nejede to zle ;)
-> MVM 01.11.17 18:07:46: Jasný
myslím, že takhle obecně to tady víme (myšleno my škodováci) asi všichni, bohužel pak stačí narazit na pako jako czechino a je to o tom buď to vzdát a jezdit za ním a nebo riskovat. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ono pak taky to ego, že...když jedu v BMW a dojíždí mě stará Škoda, neuhnu, kdybych měl z té dráhy vyletět
Já to takhle znám bohužel také, že někteří neuhnou, páč prostě kombík před ně nepůjde ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Tuner#2: Však já jsem předesílal že to není cílené Tobě .. Já to myslim obecně ..
-> kpt.Budha 01.11.17 17:52:10: Přesně tak...
-> MVM 01.11.17 17:52:30: Ale to je přesně o tom, že já to prostě raději prodám. Navíc na okruh pouští 25 aut a vždy si na startu prohlídnu co za mnou stojí. Tak nějak už vím čemu bez problému jedu a co mě případně může dojet a vždy si na rovince ohlídám vzdálenost a raději mu uberu a pustím. Za celou éru v Mostě mě překvapil je Fulín v zadní pasáži. Tu mám slušně najetou a prakticky žádné auto tam není rychlejší. Takže pokud to auto nemám za zády na té rovince následující od šikany za cílovkou, tak prostě zadní pasáž až po výjezd z vracáku zrcátka hlídat "vůbec nemusím". No a jednou tam jezdil Fulín s WTCC a pouštěli ho mezi nás. To jsem se ho před vracákem sakra leknul
prostě tam najednou byl... Nicméně tohle se na DOD zas tak často neděje, teď třeba VIP auta pouštěli z boxů před náma.
-> MVM 01.11.17 17:52:30: Ale to je přesně o tom, že já to prostě raději prodám. Navíc na okruh pouští 25 aut a vždy si na startu prohlídnu co za mnou stojí. Tak nějak už vím čemu bez problému jedu a co mě případně může dojet a vždy si na rovince ohlídám vzdálenost a raději mu uberu a pustím. Za celou éru v Mostě mě překvapil je Fulín v zadní pasáži. Tu mám slušně najetou a prakticky žádné auto tam není rychlejší. Takže pokud to auto nemám za zády na té rovince následující od šikany za cílovkou, tak prostě zadní pasáž až po výjezd z vracáku zrcátka hlídat "vůbec nemusím". No a jednou tam jezdil Fulín s WTCC a pouštěli ho mezi nás. To jsem se ho před vracákem sakra leknul
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> kpt.Budha: Ano to je průser když jede někdo takto nevyrovnaně a sejde se to tak na trati. To potom je jasný že pokud aspoň trochu zná stopu že na delší rovince z ní uhne a nechá předjet. Pokud je to ale taková tvrdá osobnost neblahých řidičských schopností v namotrovaným autě ale v zatáčkách se bojí nebo mu to nefunguje - to je potom těžký.. což připouští a je to jen o hlavě. Ale na takový je právě potřeba si dávat pozor a čekat vše možný od toho že neuhne až po to že začne zrychlovat,nebo Ti právě uhne tak blbě jak nejvíc mohla musíš naráz předjíždět z druhý strany než jsi chtěl .. Pokud toho člověka neznáš a nevíš jak se bude chovat - nemůžeš na to zkrátka spolíhat.. A svoje zdraví a auto tomu nepoddáš.. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> kpt.Budha: Jsem se do toho sám zamotal...chtěl jsem tím říct to jednoduché, že v takovýchto situacích to bezpečnější místo nikdy nepřijde...
-> Tuner#2: Zkráceně že se taky může stát že "uhneš " někomu přesně do rány.. Ono je to lépe pochopitelné až pohledu z toho rychlejšího auta.. Pokud je ten člověk před Tebou čitelný už dvě tři zatáčky a víš že se drží zuby nehty stopy - tak víš že neuhne a pošleš to někde vedle něj. Ale pokud se nepochopíte a oba zvolíte stejný směr tak ji prostě zezadu dostaneš raz dva.. (A právě proto je to na smyčce daný)
-> MVM: Jenže ono to při těchto jízdách bývá dost často tak, že je člověk sice o parník rychlejší v zatáčkách, ale na rovině je rychlejší ten ňouma vpředu...a co potom s ním? Nacpat mu to do zatáčky vnitřkem a doufat, že nakonec vyměkne? A když tam udělám nějakou násilnou stopu, tak mi stejně v další zatáčce bude zase dělat problémy? Podle mě to bez oboustranného pochopení nemá řešení...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> MVM 01.11.17 17:35:01: Přečetl jsem to 2x a nějak pořád nechápu co jsi tím chtěl říct? To co píšeš ví každej z nás a na klasickém okruhu pravidlo jako je třeba na severní smyčce neplatí a i tam je třeba si to hlídat. Já osobně raději prodám nějakou vteřinu pro bezpečí auta než to rvát za každou cenu i když pravda, někdy se tam taky nacpu vnitřkem, ale až když o mě dotyčný 100% ví třeba jako to GTI při nájezdu na cílovku.
-> Tuner#2: Ono to s tím pouštěním je sice pěkné a ohleduplné,ale jak už poněkolikráté píšu - chce to svá pravidla. A pokud to není na nějaký rozpravě,nebo nějakým řádem jasně a srozumitelně stanovený - tak je lepší nechat pomalejšího jet tak jak jede a předjet ho někde na bezpečným úseku trati. Sie ano, "zavazí" , ale neuhne Ti přesně tam kam se ho chystáš předjet,nedejbůh se lekne atd. Když jsou na trati cca stejně rychlá auta je to celkem jedno,ale když kolem letí auto o sto km/h víc a někdo blbě na poslední chvíli uhne .. (To že to odkazuju na Tebe neznamená že je to cílené na Tebe,ale psal jsi o tom tak proto.Vy kluci se škodovkama celkem ukazjujete bliknkrama záměr- tak to jde považovat za rozumný uhnutí) Pak se stane že k někomu zezadu přiletíš a nevíš.Uhne,neuhne,a na kterou stranu?? atd... Ale obecně když se na trati potkají různě rychlá závodní auta,tak si ho ten rychlejší prostě někde klasicky předje. Ať už na brzdách nebo ve výjezdu na motor,nebo lepší stopou ..
-> Petr Urban 01.11.17 16:22:03: Podle videa v zatáčkách jel cca. stejně, získával výkonem na rovinkách. Brno je podstatně větší, navíc cílovka je v Mostě do kopce ač to z videí moc nevypadá.
-> Tuner#2: Ano pouštěli jste se pěkně, o tom žádná. Jen mě zajímal ten rozdíl... Teoreticky mě zajímal i podvozek toho Civicu, zda-li byl konkurence shopný třeba v zatáčce.
Pro porovnání na cílovce v Brně jezdí Leoš s 1000MB s motorem 1.4 182km/h při 7600ot. na pětku. ... I když má auto kolem 750 kg a jezdec 110kg, zdálo se mě na takové auto s nejhorší aerodynamikou z všech docela velká maximálka, pravda že u výjezdu na cílovku už tu 5 řadí.
Pro porovnání na cílovce v Brně jezdí Leoš s 1000MB s motorem 1.4 182km/h při 7600ot. na pětku. ... I když má auto kolem 750 kg a jezdec 110kg, zdálo se mě na takové auto s nejhorší aerodynamikou z všech docela velká maximálka, pravda že u výjezdu na cílovku už tu 5 řadí.