-> Petr Urban 01.11.17 14:12:45: Na cílovce jsem měl kolem 148/149km/h. Jak psal vhml byl dost protivítr už v sobotu. Ten Civic tam mohl mít tak 165 zas tak svižně nedojížděl, viděl jsem ho v zrcátku jak se cpe na vnitřek, tak jsem to v rámci záchovy auta jel rovně a pomalu zastavil. Je to vidět i na mém videu a na youtube mě za to děkoval, že jezdíme ohleduplně a prý obecně škodovkáři pěkně pouští.
-> czechino 01.11.17 10:20:14: Tohle je pěkný opak, pěknej dement rychlejší jen na rovině...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autodrom Most
-> vhml: tuhle strategii dodržuju před každým závodem, myslím že je to dost znát ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Petr Urban 01.11.17 14:22:39: jsem ochotnej před startem ujíst svačinu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: To má pěkně krátkou převodovku... Nebo menší váhu, vydělej zbytečný věci z auta a jdi si každý večer zaběhat ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Petr Urban 01.11.17 14:12:45: s Miatou jsem měl 163 dle GPS, jenže foukal dost protivítr a na šestku už to nemá sílu, protože jsem dole před poslední zatáčkou měl 158 na pětku v omezovači.
Potřebuju víc koní
Potřebuju víc koní
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Tuner#2: Pěkně to borcovi šlape ten Civic, přesně takového sháním v good stavu a dlouho v ČR ani na mobile nic. Kolik si měl na cílovce dle GPS když Vás tak svižně dojížděl.
-> Eidy: Jo tak
, no zmanipulovali mě kamarádi k BMW ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> czechino: Jo, ale jsou to 2 různý weby. Tady jsou primárně škodovky, proto nehledám souvislosti s majitelem BMW. Až pak koukám na nick a říkám si, že ho asi znám.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Eidy: účtů? Na virtu mám jeden, na YT taky jeden pod stejnám nickem ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> czechino: Twl teď mi to docvaklo. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
edit: Kolik účtů máš, tolikrát jsi člověkem.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
edit: Kolik účtů máš, tolikrát jsi člověkem.
-> Eidy: Řidič jsem já
jak píšu na YT nebylo to jen tohle kolo...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> czechino: Stane se. Když je to jedna nebo dvě zatáčky, tak ok. Člověk je tam třeba prvně a ono sledovat stopu a zrcátka současně je pro začátečníka náročný. Ale tohle je už naschvál a zasloužil by rákoskou přes holý záda. A pan řidič je asi trochu nervák. Zbytečně. Holt tam pustí každého.
-> Eidy 30.10.17 21:56:25: na tom GTR se asi musel někdo střídat, protože vždycky jeden stint jel rozumne a druhej strašný hovna. Kolo po tobě ho předjížděla nějaká Felda.
Zadní pneu doplatily na předchozí velký odklon. Takže kdo chce prořezávat Toyo, nedělejte to. Pod vzorkem není žádné "maso".
Taky jsem nahrál videa. Tentokrát nebylo nic vyloženě zajímavého. Snad jen předjetí Mercedesu GTR AMG na vlhké trati. Nevím, kdo řídil a jestli to nebylo jeho poprvé. A pak byla dobrá jízda s Petrem, kdy to už oschlo a dalo se opírat do brzd. Lepší zadní destičky pomohly. Prolítnul jsem esíčko za cílovkou bokem a předtím předjel 2 auta na brzdách. Tam modrá Honda je bývalá Danyho závodnička, se kterou trápil spousty aut. Ale je tam sériový motor a pár dalších věcí. Potom jsem mluvil s majitelem a ten říká: "Koukám do zrcátka, hele škodovka. Ty vole ona nás předjíždí. Ty vole bokem!"
Jinak jak jsem řekl, snažil jsem jezdit čistě a díky vodě jsem se bál brát obrubníky, protože klouzaly. Takže video nuda, ale užil jsem si to.
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Jinak jak jsem řekl, snažil jsem jezdit čistě a díky vodě jsem se bál brát obrubníky, protože klouzaly. Takže video nuda, ale užil jsem si to.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.10.17 19:51:57: jo, ja tam mam vlastne v grafu zadáno 6500ot, proto mi to napočetlo 210.
Jak říkám, je mi to celkem jedno, ale nechápu to, protože znám z praxe na třech autech jakej je to obrovskej rozdíl.
Jak říkám, je mi to celkem jedno, ale nechápu to, protože znám z praxe na třech autech jakej je to obrovskej rozdíl.
-> vhml 30.10.17 19:42:38: Maximálku 210 jsem nikdy neměl. S SP 3,9 to bylo kolem 200 a teď je to se 4,22 kolem 180ti. Asi jsem magor, ale dotočenou pětku párkrát využiju (samozřejmě na německé dálnici). Ten čas jsem měřil na tom videu co mám zde (5. jízda).
-> T 30.10.17 19:42:53: To už jsou i v tom druhé průjezdu. Zkoušel jsem to několikrát v minulosti a pak to i dle race chrono porovnával. Mnohdy je lepší některé pasáže neřadit a táhnout to v kuse na kvalt.
-> T 30.10.17 19:42:53: To už jsou i v tom druhé průjezdu. Zkoušel jsem to několikrát v minulosti a pak to i dle race chrono porovnával. Mnohdy je lepší některé pasáže neřadit a táhnout to v kuse na kvalt.
-> Tuner#2: Nechci se tu pouštět do debat o ničem - ale stojim si za tim že seriové odstupňování čtyř i pětikvaltů,natažených či zkrácených v různých provedeních od 4,44 po 3,9 má prostě ke sportovní převodovce hoodně daleko. Není to ani ryba ani rak. A že TO někde vychází (ať už je to náhoda nebo souhra díky profilu pneu ) neznamená že seriová převodovka je dobrá/vhodná na sportovní jízdu.(Ano připouštím že MTX formule mivaly homologovanýho seriovýho pětikvalta) Ale pokud se spojí dobrý motor s rozumně odstupňovanýma převodama - tak je to použitelné na všech tratích - (to je případ cupových závodů -i třeba Sadev převodovek starých Octáviacupů ale i jiných pohárů kde jsou převody jednotný) A co volných převodů se týká - tam je to zase o motoru a jeho průběhu. Velký motory stačí klidně měnit jen poslední tři kvalty a umění je najít optimální "trojku" která se jezdí nejčastěji. atd ..
-> Tuner#2: máš zahřáté gumy na tu 4 už ? ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.10.17 19:31:06: kdežto maximálku 210 využiješ s 90 koněma pravidelně
Oni totiž neexistují jen LR převody
Dej si schválně do grafu převody z pětikvaltový 130RS - to jezdím ve stovce.
Jako nemyslím to nijak zle, jen tomu prostě nerozumím. Právě pro svezení na okresce je to ještě důležitejší než na okruhu. Zrovna tak v Mazdě je 5kvalt odstupňovanej podobně jako ve škodovce a jsem hrozně rád, že už ho nemám a zainvestoval jsem do šestikvaltu - byť je to kvůli kokotsky krátký jedničce na slalomu o dost pomalejší.
V kterým videu najdu ty dva průjezdy?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jako nemyslím to nijak zle, jen tomu prostě nerozumím. Právě pro svezení na okresce je to ještě důležitejší než na okruhu. Zrovna tak v Mazdě je 5kvalt odstupňovanej podobně jako ve škodovce a jsem hrozně rád, že už ho nemám a zainvestoval jsem do šestikvaltu - byť je to kvůli kokotsky krátký jedničce na slalomu o dost pomalejší.
V kterým videu najdu ty dva průjezdy?
-> vhml: To sice není uplně nejšťastnější definování, ale asi víme/chápem jak to myslíš.
-> vhml 30.10.17 19:04:40: Na okruhu budou kvalty pořád nějak vycházet a nikdy to nebude 100%. V ideálním případě co okruh to jiné odstupňování aby kvalty sedly tak, že dotočíš otáčky před zatáčkou. Tohle, ale v amatérských podmínkách nikdy neuděláš a my s Eidym autama jezdíme hlavně pro radost i na okreskách a tam je převodovka s maximálkou 140km/h tak nějak celkem k ho*nu...
Ještě co se týče časů, tak si schválně stopni dle videa dva prljezdy:
1. v 3:15 na trojku až po vracák
2. v 5:35 celá pasáž na čtyřku až po vracák
schválně zda dojdete ke stejnému výsledku jako já.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ještě co se týče časů, tak si schválně stopni dle videa dva prljezdy:
1. v 3:15 na trojku až po vracák
2. v 5:35 celá pasáž na čtyřku až po vracák
schválně zda dojdete ke stejnému výsledku jako já.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MVM 30.10.17 19:14:48: přesně tak, auto není poháněný točivým momentem motoru ani jeho výkonem. Ale točivým momentem na kolech...
-> Tuner#2: dle řazení si myslím, že by tam klidně 3 šla....sice na hraně, ale šla
ale máš pravdu, že je to asi bezpečnější ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> vhml 30.10.17 19:04:40: Aneb motor výkon dělá - převodovka prodává ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.10.17 18:12:05: to právě pořád nerozumím proč s Eidym jezdíte sériový převodovky, který to auto totálně zabíjí. Co je platný mít nějakej výkon, když ho kvůli převodovce dokážeš použít jen 3/4. Třeba když k kouknu k tobě na onboard tak máš od třetí zatáčky až po výjezd z vracáku celou dobu nějaký 4500ot, což je celkem bídnejch 55kW podle grafu v kartě.
To jsem právě vůbec nechápal na předloňský Berounce kdy jsme jeli sériovej motor ze 120tky, kterej ale šel díky správný převodovce neustále držet řádně pod krkem. Úplně jiný svezení.
To jsem právě vůbec nechápal na předloňský Berounce kdy jsme jeli sériovej motor ze 120tky, kterej ale šel díky správný převodovce neustále držet řádně pod krkem. Úplně jiný svezení.
-> kpt.Budha 30.10.17 08:10:11: NJ víc využívat obrubníky to chce určitě. Já teď na podzim díky větru stejně nehonil čas ani stopu, spíše jsem si to tak nějak užíval a hobloval zadní gumy, který stejně už byly na vyhození. Ráno to klozalo a odpoledne jsem si i dost hlídat zrcátka díky silnějším autům, takže poučky šly stranou.
-> T 30.10.17 15:38:15: Není podle mě důvod. Maximálně na mokru, když je nižší průjezdová rychlost chodí na trojku pro výjezd na cílovku, ale na suchu je určitě rychlejší čtyřka navíc s menším rizikem smyku pokud bude třeba ubrat díky nějaké překážce apod.
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> T 30.10.17 15:38:15: Není podle mě důvod. Maximálně na mokru, když je nižší průjezdová rychlost chodí na trojku pro výjezd na cílovku, ale na suchu je určitě rychlejší čtyřka navíc s menším rizikem smyku pokud bude třeba ubrat díky nějaké překážce apod.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.10.17 21:35:06: nezkoušel jsi 3 pod matadorem a na konci před cílovkou ?
-> Tuner#2: Pokud si dobře pamatuji, tak jsi byl taky na coachingu a neříkal ti kouč tu samou poučku jako mně, že jedno kolo na trati je až až?
Nicméně ty Cupové Octávie, to je letos dost smutný příběh ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> MVM:
-> ZdrubT: Ty jsi mi včera připomněl, mladas kouká na pohádku, Plamínek a čtyřkoláci![166](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/166.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> ZdrubT: Ty jsi mi včera připomněl, mladas kouká na pohádku, Plamínek a čtyřkoláci
![166](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/166.gif)
-> ZdrubT 29.10.17 08:29:29: MVM mysli ten vyrezly kotouc na EVU.
-> MVM 29.10.17 07:05:36: Proč?? To auto bylo naprosto v pořádka po stk. Nevim co jsem mohl udělat jinak.
-> ZdrubT 28.10.17 19:49:14: Tady se chodilo dlouho se džbánem pro vodu .. ![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
Dnešní pojezdy supr, počasí přálo. Bohužel škoďule je na neschopence, tak jsem vytáhl funauto se zavářkou a Tačkem a sranda byla
Nej čas 2:05
BMW E36 Touring 328i.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Nej čas 2:05
BMW E36 Touring 328i.
-> Eidy 28.10.17 22:36:26: Aha, pravda na WTCC taky bylo
snb_fela má taky nějaké, nevím zda ten Cayman byl jeho, někde jsem ho na FB viděl, ale myslím že to nebylo to z dneška.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Eidy 28.10.17 22:36:26: videl jsem ho tam s tím popojizdet a je to peklo jaký jsou z toho jdou zvuky jen při cukani na placku.
Co byla zač taková červená okruhovka placka? Jelo to pekelně a zvuk to mělo jak dedkovo poválečnej traktůrek.
Co byla zač taková červená okruhovka placka? Jelo to pekelně a zvuk to mělo jak dedkovo poválečnej traktůrek.
-> Tuner#2: Fulína.
Odpoledne jsem ho v tom viděl. Stejně jako to samý auto bylo v Mostě, když jsme tam byli na WTCC. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> havlik: to by bylo dost utrpení. Ale bez předku by to mohlo být zajímavý ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Luky: Dyt jsi ten predohrab tam mohl vzít protáhnout ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
Hm koukám že problémy s technikou docela byly. Ještě že jsem nejel, beztak bych tam nechal diferák, nebo tak něco... ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.10.17 21:24:37: Víš, čí to je? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)