![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
Trvalo to roky, ale výzdoba kanceláře se konečně podařila ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Luky: To startér asi nebude nadšenej. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Eidy: otevreš DRS a cajk, ne? Však od toho to klopení je ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky 11.02.20 15:10:26: Ten autobus znám. Loni jsem si v něm povídal s jeho řidičem. Je pozustatek od US Army a jezdí v něm teď každý ráno a večer trataci. Zandvoort je ale daleko, furt tam od moře vane slaný vítr,hodně často prší,písek ve filtru, po tréninku jak na Dakaru.. kdo to má furt čistit.
Já mám vzpomínku jak jsem tam v.r. 2008 na golfovým vozítku v zatáčce "zavřel" Miku Hakinena který jel na skůtru a já ho neviděl - tak jsme se pak na sebe chechtali ještě 100metrů ..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky: Jen abychom tam díky malé rychlosti nespadli dolů.
Ale jinak jsem pro.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Luky 11.02.20 15:10:26: Já jsem pro, tam jsme ještě nebyl ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Zandvoort kvůli lepšímu předjíždění navrátivší se F1 obdržel krásně klopenou cílovou zatáčku. Možná by to stálo za vyzkoušení?
www.autosport.com/f1/.../ how-f1-made-zandvoort-drs- banking-idea-a-reality
![88](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/88.gif)
www.autosport.com/f1/.../ how-f1-made-zandvoort-drs- banking-idea-a-reality
-> Mexican: Možná i kvůli klokanům jim vyšlo počasí. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2: a že jim i vyšlo počasí, takhle v únoru
edit. tvl čekám na karusel a vono je to někde u klokanů :D
edit. tvl čekám na karusel a vono je to někde u klokanů :D
-> Tom Troll 17.01.20 14:55:40: Tak jsem to cca. vytušil správně. "Pěkný"...
-> Tuner#2: V kostce nahrubo 50 tisíc euro na sehnání licencí, tisíce eur za výstroj ale hlavně nespočetný tisíce na trénink a získávání zkušeností. Na konci celý zaokrouhleno na 100k éček, s tim že se to bude silně lišit člověk od člověka, kolik bude potřebovat trénovat, jaká bude logistika dopravy a ubytování atd.
-> kraska98: tohle už jsem před časem viděl, moc pěkný! ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> T 16.01.20 19:56:17: jen jsem to přeskládal, částky tam má asi 8x ve videu. Kolik ho to teda vyšlo a za co přesně?
-> T: Než si uděláš všechny licence, tak ti dojdou zdroje ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
já si to v Mostě taky nechtěl rozbít a stalo se.....to není dobrá úvaha ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> kpt.Budha 17.12.19 08:38:30: Já jel v Eidym za 9min. a vyloženě jsem se nebál i když občas jsem dobrý pocit neměl. Tady to beru tak, že si to určitě nechtějí rozbít a tak nepojedou pod 7 min. jako to auto umí, ale na jistotu. Cena je drsná, na druhou stanu za svezení v Mostě se taky platí nemálo a je to proti tomu prd...
-> Tuner#2: Fakt by ses nechal povozit? Já se strašně bál s Eidym tenkrát lehounce pod deset a tady kdyby to objel za svých sedm, tak bych asi v první zatáčce vystoupil :-)
Jinak je to 300E za kolo, to je něco, co bych si asi před sebou neobhájil...
Jinak je to 300E za kolo, to je něco, co bych si asi před sebou neobhájil...
-> MVM 16.12.19 20:56:08: JJ to nepochybně, až si skoro říkám, jak si tohle na sebe těma jízdama může vydělat při té hodnotě?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.12.19 20:41:12: Mám v práci ceník těch Manthey doplňků. Je to úplně šílený. Ono to auto jede úplně nesmyslně už v "základu" RS.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Dáváme sem lecos, tak třeba dneska jsem tohle koupil v Pepco za 120,-
Třeba se někomu bude líbit také.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Luky 31.10.19 11:49:19: foták není kameraman a mě nějak video vůbec nebere. Zaregistroval jsem jakési panaroma z mobilů, kde sis tím můžeš hýbat na FB, ale tohle vidím prvně...
-> kpt.Budha 31.10.19 12:20:27: mazec, tak to je dobrá vychytávka, takové google mapy při závodě
Pěkný.
-> kpt.Budha 31.10.19 12:20:27: mazec, tak to je dobrá vychytávka, takové google mapy při závodě
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Ono to jde i nějak do youtubu dostat v tom 360 režimu, takže běží video a ty se můžeš rozhlížet kolem.
-> Tuner#2: to je 360° kamera. Natáčí více objektivy současně všechno kolem a ty si pak při editaci vybereš úhel záběru. To koukám že foťáci tohle neznají
Je to fascinující technologie, ale klasickej onboard je prostě klasickej onboard![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Je to fascinující technologie, ale klasickej onboard je prostě klasickej onboard
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> kpt.Budha 31.10.19 07:31:50: To se otáčí nějak za objektem? Podle čeho?
-> MVM: To je hodně rychlý.
-> kpt.Budha: Protože je to rozděleny ve výsledku podle tříd. A díky rozmanitosti typů Porsche a obsazení v jednotlivých třídách se to potom zvlášť vyhlašuje a boduje. Tzn i celkově desátý může být první ve svý třídě...![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> MVM: Asi by to bylo zajímavé povídání
Ale koukal jsem teda, že napříč polem tam jsou docela zásadní rozdíly v rychlosti...
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> kpt.Budha: To je na delší debatu. Už nejezdime tu nejvyšší třídu s 997RSR to bylo od roku 2008-14. Ted jsem tam byl jenom se sériovou 991 GT3RS, jezdi s tim zákaznik něco jako pravidelnost ..
Nicméně pořád podle časů v kvalifikaci by jsme jim s 11let starým RSR zatápěli ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MVM: Kterýpak jste tým, smím-li se zeptat? Koukal jsem na výsledky, tak abych věděl ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Luky 14.09.19 01:23:18: Všude jsou před svodidly svislý sloupce sesroubovanych pneumatik.
Na závodech je vždycky večer možnost si dráhu projít pěšky,na kole,byvaly časy kdy ses tam dostal třeba na skutru. Jak kde... Včera tady ve Spa jsme šli pěšky jen od startu po Radilion. Celé se nam to jít večer v 8 nechtělo.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Na závodech je vždycky večer možnost si dráhu projít pěšky,na kole,byvaly časy kdy ses tam dostal třeba na skutru. Jak kde... Včera tady ve Spa jsme šli pěšky jen od startu po Radilion. Celé se nam to jít večer v 8 nechtělo.
-> MVM: ten taras co trefil Bellof už tam není, ne?
Ta trať je průchozí občas mezi tréninky nebo jenom chodíš kolem?
Ta trať je průchozí občas mezi tréninky nebo jenom chodíš kolem?
Teď jsem se byl projít po jako každý rok po trati a zastavil jsem se na místech kde zemřeli Bellof a teď Hubert v F1.
-> Eidy 08.09.19 18:40:22: To víš, rád bych s tím jezdil víc, ale nějak na to nezbývá čas. Přes týden pracovně na severu čech a o víkendech je teď hodně práce doma.
-> M@rtin: Už jsem si myslel, žes jel na otočku na Ring.
Ale tohle je taky dobrý. Gratuluju k hezkému místu. To to auto opravdu jinak nevytáhneš? To je škoda, ne?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.09.19 15:16:38: Mám i videa, jedna tréninková jízda a všechny tři ostré ...
-> M@rtin 08.09.19 12:25:35: super počin ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tuhlevá jsem na ksichtoknize našel jednu menší akci kousek od nás, tak jsem si říkal, že by bylo potřeba taky letos z garáže vytáhnout Feldu. Nedalo mi to, zaplatil jsem registraci a zůčastnil se Hronovských zatáček 2019. Počasí bylo hodně deštivé, takže se to hodně smekalo, tak jsem jezdil jen na jistotu. Kategorie N-1400 minimálně obsazená, ale i tak se bylo na co dívat.
Favority s motorkabcema a špérou, foukaná 205GTi s 330koníkama, BRZ, WRX STi, 206 GTi, 206 RC, atd.
Něco jsem si i dovezl a čas jsem neměl nejpomalejší![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
Favority s motorkabcema a špérou, foukaná 205GTi s 330koníkama, BRZ, WRX STi, 206 GTi, 206 RC, atd.
Něco jsem si i dovezl a čas jsem neměl nejpomalejší
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 31.08.19 21:54:36: Nejhorší na tom neštěstí je, že informující rádoby novináři skloňují s nehodou Eau Rouge. Přitom se to stalo až na výjezdu Radilion. Pochopitelně ona už ta maličká chyba v Eau Rouge se projevuje v následující zatáčce a při těchto rychlostech..je to fatální.
Co se rozlomení monopostu týká, je to záměrné, jsou přesně dané zeslabené body. Cílem je aby zůstal zachován co možná nejvíce nepoškozený monokok. Palivové hadice se trhnutím rozpojí v daných FIA spojkách. Atd. Bohužel když formulí trefí zboku, sebelepší opatření nesníží smrtící G přetížení.
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Co se rozlomení monopostu týká, je to záměrné, jsou přesně dané zeslabené body. Cílem je aby zůstal zachován co možná nejvíce nepoškozený monokok. Palivové hadice se trhnutím rozpojí v daných FIA spojkách. Atd. Bohužel když formulí trefí zboku, sebelepší opatření nesníží smrtící G přetížení.
-> Luky 31.08.19 22:41:25: JJ bohužel je to tak.