-> MVM: Já to asi ani nechci srovnávat. DRS je humus, ale jinak doby Fittipaldiho náskoku snad 2 min před 2. na nějakým starým dlouhým okruhu ala Nordschliefe jsou dávno tytam, dnes rozhoduje každá blbůstka v aerodynamice, tyre managementu, no a pak je tam paleta kokotinek, co si myslím, že tam nepatří - postupná elektrifikace, baterky, MGU-K/H, ERS, plouživá jízda s nabíjením, no a v neposlední řadě - zakázaný tankování. Vrátit tankování a je z toho zase parádní show bez nutnosti DRS, imho. Rosberg údajně nakoupil akcie Formule E a proto teď všude říká, jak se bude jednou jezdit F1 jen elektricky...no nevím, jestli dělá dobře, elektriku v motorsportu radši ne (pokud se nebavíme o nějakým roborace nebo o "testování" (F-E)) - za 50 let už to bude jen o joysticku ve virtuální realitě a to nechcem
Jinak užití dieselu v Top Gearu (24h Brit Car) obhájili právě menším počtem zastávek. Akorát jim to kikslo na kvalitě paliva a nějaký spojce v pal. sys.

Už jsem čet i jiný špeky - diesely, auta na vodík, FWD,... což je na LPM1 pěkný - tam ať každej jezdí s čím chce, pokud to má nějakou min. váhu, rozměry a pár věcí jako světla, klec, vysílačku a hasičák.

(no pár dalších, ale nikdo neřeší vstřiky, palivo, kolik svíček a kde atd.)