![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
-> T 31.10.17 15:11:05: To je ta z Mostu ještě když byla "sériová" ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Eidy 27.10.17 16:22:46: To možná už dávno platí a "nějak" se to asi toleruje
Všeobecné podmínky pro Touristenfahrten
§7 Foto-, Film- und Videoaufnahmen während der laufenden Touristenfahrten sind grundsätzlich verboten. Ausnahmen von dieser Regelung bedurfen der ausdrucklichen Genehmigung durch die cNG.
Já si to volně přeložim : Pořizování foto a videonahrávek běhen turistických jízd je v principu zakázáno. Vyjimka z tohoto pravidla vyžaduje povolení ... tj org. Nurburgring (c-NG)
Všeobecné podmínky pro Touristenfahrten
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
§7 Foto-, Film- und Videoaufnahmen während der laufenden Touristenfahrten sind grundsätzlich verboten. Ausnahmen von dieser Regelung bedurfen der ausdrucklichen Genehmigung durch die cNG.
Já si to volně přeložim : Pořizování foto a videonahrávek běhen turistických jízd je v principu zakázáno. Vyjimka z tohoto pravidla vyžaduje povolení ... tj org. Nurburgring (c-NG)
-> Nwkt: To jsem zvědavý, jestli nás tam pustí s kamerou. :/
-> Tuner#2: Aneb když máš pod zadkem miliardu a stejně to pereš hlava nehlava ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Eidy 23.10.17 21:52:39: Vím, proto jsem to dal sem a ne do aut, která na vás zapůsobila ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Eidy 23.10.17 21:52:39: Tam to bylo fajn ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: To je nádhera. A nejen kvůli autu, ale i kvůli okruhu. To je Zandwoort, kde jsme byli loni. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.10.17 21:22:49: Pán ani nebude ořezávátko. Auto bude asi v rámci bezpečnosti naladěné spíš do lehkého nedotáčiva, ale stejně si to dává brutálně.
Slušná řezničina, hlavně čas -2:25 a pak ke konci v té technické pasáži, když ho udolá. Já už bych to tam dávno zahodil...
www.facebook.com/experime ntalgarage23/.../155735901 4331659?hc_ref=ARR...
www.facebook.com/experime ntalgarage23/.../155735901 4331659?hc_ref=ARR...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.09.17 18:49:55: Však jo, proto jsem tam to video dával ..
A ten význam,jedna startovní druhá cílová nemá význam ke vztahu k časoměřičům. Je to něco podobného jakoby v Mostě nebo Brně byla startovní čára třeba v úrovni výjezdu z boxů -tj. tam by stál na startu první z kvalifikace. A cílová by byla tam,kde je dnes. Na cílové se měří časy. (začíná i končí měření)
-> Luky: -> Tuner#2: Jinak potom dejte nějaký info co zjistíte. Dik.
A ten význam,jedna startovní druhá cílová nemá význam ke vztahu k časoměřičům. Je to něco podobného jakoby v Mostě nebo Brně byla startovní čára třeba v úrovni výjezdu z boxů -tj. tam by stál na startu první z kvalifikace. A cílová by byla tam,kde je dnes. Na cílové se měří časy. (začíná i končí měření)
-> Luky: -> Tuner#2: Jinak potom dejte nějaký info co zjistíte. Dik.
-> MVM 29.09.17 13:02:55: V čase 4:04 - 4:08 jsou krásně vidět dvě čáry, jinde start jinde cíl.
-> Luky 29.09.17 16:42:39: Zapátrej, taky by mě to zajímalo. Včera jsem už na jednom místě taky nadhodil![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Luky 29.09.17 16:42:39: Zapátrej, taky by mě to zajímalo. Včera jsem už na jednom místě taky nadhodil
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MVM: no já nevím jestli v roce 1983 se už nestavěl nový okruh?! Proto se to možná jelo jen po Nordschleife? Ale nevím, to mi teď jen napadlo.
Já po tom měření časů při rekordech zkusím zapátrat, vím kde se na netu zeptat erudovaných znalců
Já po tom měření časů při rekordech zkusím zapátrat, vím kde se na netu zeptat erudovaných znalců
-> Luky 29.09.17 13:58:10: No já si prvně myslel,že v r83 to jeli stejně jako vr73F1 (logicky tam ta možnost byla) Ale po tom videu jsem Ti musel napsat že jsem se zpletl. Ano dneska ty rekordy jedou na stejný dráze jako Bellof. Jen mi sakra neštimují ty čáry
Nám dělá ředitele závodu v německu Jurgen Barth - tj,jednak to tam pamatuje,jednak jezdil za Porsche v tý době. Teoreticky bych se ho mohl zeptat jak to tenkrát bylo - prakticky ho vždy jen zdravím a pro mě je to Pan Závodník![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![41](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/41.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nám dělá ředitele závodu v německu Jurgen Barth - tj,jednak to tam pamatuje,jednak jezdil za Porsche v tý době. Teoreticky bych se ho mohl zeptat jak to tenkrát bylo - prakticky ho vždy jen zdravím a pro mě je to Pan Závodník
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
BTW, včera jsem koukal do pojistné smlouvy na auto. Na povinné ručení je výluka na plnění, pokud dojde ke škodě při soukromých jízdách na uzavřeném okruhu. To neplatí, pokud jsi při tom povinen dodržovat dopravní předpisy. A hle - co se musí na NS při Touristenfahren dodržovat? :)
-> MVM: jo jak to bylo u startu a cíle před vybudováním GP Strecke vím. Jen jsem Tě původně pochopil tak, že v době Bellofa to bylo nějak jinak než dnes, ale koukám, že to jeli stejně, jako se jezdí NS bez cílové rovinky, tj. stejně jako při rekordech?! (neřeším teda odkud kam se měří)
-> Luky: Tady třeba vidíš F1 73 že jezdili Nordschleife a start/cil byl na novým úseku tvaru U s táhlou vracečkoua zpátky na smyčku.WSPC o deset let později tímto "novým úsekem budoucího GP neprojíždějí" a jedou jen smyčku.. Ten čas kterej Bellof zajel je z měřáku. V závodě se jelo "pomaleji" a on to stejně rozbil. Bere se to jako nejrychleji zajeté kolo .. Dneska se bere rekord až ze závodních časů. A trať se měnila hlavně prostor startu a cíle. Na videu dole dávám čas od 3:40 kde je vidět průjezd start/cíl. Ono je taky důležitý se podívat že ony ty čáry tam byly právě už v.r.83 (což jsem nevěděl) a taky jedna čára je startovní a bližšší je/může být cílová. Dnes jsou okruhy kde je jen jedna čára, ale jsou okruhy např.Spa kde jsou taky dvě. Smyčka je vždy pod cílovou čárou.
-> radekp: jediná úprava z posledních let, která mi napadá, je zplacatění skoku na Flugplatz (což předpokládám trať zrychlilo) a širší výjezd z "youtube zatáčky" Brunnchen, který je ale až za obrubníkem, čili spíše asi záchranný
-> MVM: jak to bylo za Bellofa?
-> MVM: jak to bylo za Bellofa?
Neupravili trať a tím pádem je cíl zkrácený, aby byly časy srovnatelný s dřívějšími?
-> Luky: Někdo jistě ví proč tomu tak je. Mě je nejvíc "divný" že ten rozdílný začátek a konec měření je právě umístěnej do prostoru napojení na GP okruh. (Když by to chtěli měřit na různých místech - proč by si vybrali právě tato dvě konkrétní místa?.. ) Ona totiž ta trať kdy zajel Bellof 6:11:13 měla start cil uplně jinak. - Přičemž se od tý doby snaží k tomu času všichni dostat.
-> MVM: čistě spekulace: nezačali to dělat teď takhle zkrácený proto, aby byly najednou víc bomba časy, jak to nový auta těm starším pekáčům nandají? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2: Taky je to o tom kdo v tom sedí(resp.koho tam automobilka posadí) Ale mi netvrď že se musím pokaždý když naskočí nové video s rekordem nejdřív podívat odkud kam to "pro tentokrát" kluci měřili... ( Běh na 100m se běhá pořád na 100m - tak můžu říct je to borec,překonal ho o desetinu) Aby to bylo objektivní - museli by ten čas třeba do dvou hodin zajet znova .. Jinak je to jen reklama. Potože já třeba z praxe vím že není kolikrát realný zajet stejný nebo lepší čas na okruhu- kde jsme třeba na jaře testovali a šlo to .. a v září se na ten čas nedostanu..
-> MVM 28.09.17 19:21:17: Jak je to s časem netuším, logicky by se mělo měřit celé kolo, ale dost firem to měří jako teď Porsche. S gumama je to jasný, ale právě proto říkám, že se srovnává nesrovnatelné a gumy jsou jednou z veličin co na ringu udělají i několik sekund neli desítek. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Dobrá, Ty to asi sleduješ dýl .. Ale jak je to s tim časem a odkud kam se měří? Víš? A učitě taky víš že Lambo bude na Pirelli, a Porsche bude téměř výhradně na Michelinech
Ať jsou ty či ony rychlejší pneu - je to o vazbách a marketingu..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tak třeba Huracan jel na Tropheo R a to jsou zase o chlup lepší gumy než Cup2. Já to beru s rezervou, nikdy to nikdo nezajede za stejných podmínek (počasí, tlak vzduchu, pneumatiky, dost aut má rám i když ho v sérii nemá, atd. atd.), ale ty tahanice mě baví.
-> MVM: A nebo jako při rychlostních rekordech. Průměr v obou směrech. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Eidy: Já teď sledoval Pagani Zondu - to samý jak píšeš Ty .. Tak nevim kde je pravda.
Pokud to není ale nějak přesně ustanovený - tak je to stejně přetahování o ničem. I přesto bych bral jako nějaký vypovídajíci tři zprůměrovaný kola ...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> MVM: A když se koukneš třeba na čas McLaren P1, tak to měří od čáry k čáře. Tam kde Porsche končilo.
-> Zivosek: Neni za co. Já si totiž v případě Nordschleife jako samotné nejsem 100% jistej a samotnýho by mě to zajimalo. Protože to Lamborghini -> kpt.Budha 01.03.17 19:39:43: to měří uplně stejně "blbě" jako ta poslední GT2RS
Jinak neví někdo kterej jezdec zajel s tim Porsche naposledy?
Jinak neví někdo kterej jezdec zajel s tim Porsche naposledy?
-> MVM: Diky za vysvetleni. U tohohle videa (s prozatim nejrychlejsim casem) je ale videt, ze start i cil je v jednom bodu. Pokud by to bylo jako u zminene 911 GT2 RS, bylo by to jeste o nejakych 4-5 sekund min. Takze porad nechapu, ze nektere auta maji oficialni cas od cary k care a nektere od konce rovinky k care..
-> Luky: Ano to máš samozřejmě pravdu - čas na kolo na okruhu začíná i kočí logick yve stejném místě.. Podle toho videa mi ale přijde že se Nordschleife měří jako úsek (něco jako RZ) kdy má jiný start a jiný cíl .. (Tomu by i napovídalo že časy končí v místě kde se napojuješ na GP a spouší v prostoru nájezdu z GP na smyčku.)
-> MVM: ono je asi v podstatě jedno, kde fotobuňka sepne, jen musí start a cíl být na stejným místě. Jinak to není měření časů na kolo, když ho kus chybí...
-> Zivosek 28.09.17 11:42:27: Každá trať FIA má podle souřadnic stanovenou "startovní čáru" pod kterou vede smyčka časoměřičů a na tuto smyčku reaguje na závodním stroji připevněný transpondér. Z toho plyne že i Nurburgring Nordschleife takovéto místo bude "někde" mít. Protože se ale ofiko závody startují z GP nového okruhu - tak tam je smyčka a čára jasná. Na starý trati pokud se jede jen tato část ono místo přesně definovat neumím .. (Ještě je možná varianta taková - že čas není měřen pomocí transponderu a smyčky - tj, z časomíry na věži. Ale je využita telemetrie v autě která jako okamžik počátku měření času bere protnutí paprsku fotobuňky na boxové zdi a při jejím oětovném protnutí se začíná měřit čas dalšího kola.)
Taky by me zajimalo, jak to vlastne oficialne je s tim odkud - kam se meri cas. Tady, kdyz si clovek projede ty videa, tak nekde to maji od cary k care a nekde od konce te rovinky pred prvni levou v Hatzenbachu a stopky vypnou pri prujezdu pres caru. nurburgringlaptimes.com/l
ap-times-top-100
-> Eidy: tak my si to pak změříme az od Karussellu a budeme dělat ramena jak jsme rychlí ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky: Podle tohodle videa souhlas. Nějakých 4-5 vteřin si odmázli.
-> Tuner#2: akorát teda nevím, proč začala časomíra měřit jinde, než pak vypla. Není změřený celý kolo, o nějaký 4 vteřiny?!
Už se o tom šuškalo dlouho, ale takový čas asi nikdo nečekal. Překonali sami sebe a ovdovovač, jak se 911 GT2RS přezdívá, zajela neskutečných 6:47,3...
https://www.youtube.com/w atch?v=Fh8_2zQZ3xM
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
https://www.youtube.com/w atch?v=Fh8_2zQZ3xM
-> MVM: Já vím. My jsme rozmazlený z Mostu. A radši mám zaplatit si jízdu, než na celej den. Nemáš pocit, že Ti něco utíká a máš čas i na pokec a očumování. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Eidy 14.09.17 09:54:00: Bratři na Slovakiaringu chtěli letos když jsem kupoval jizdy 80,-Euro/30min
Most test ten samý čas 30min skoro za půlku. Ovšem je to testování - ne pro veřejnost. To je ten rozdíl.. Jinak by 4500,- bylo super cena
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Eidy 14.09.17 09:54:00: cca 250km .... to není daleko
-> Eidy 14.09.17 09:54:00: Nic pro nás ze západu :-/
-> Eidy: jo o tom jsem taky slyšel od toho kluka co měl tu nehodu na Nordschleife. Akorát je to tam teda skoro dál než na ten Ring ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
V Polsku mají nový okruh a líbí se mi. A mají tam track days :) silesiaring.pl/eventy/ope
n-track Akorát teda celodenní ježdění je za bratru 4500Kč. :/
-> Luky 11.09.17 18:04:57: já jsem koliňák ohnul na slalomu při brždění ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2: vím ale jak ho jednoduše srovnal mě přišlo usměvné :)